BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Lili Rochefort => Wątek zaczęty przez: Wacho_VHO w Kwiecień 06, 2010, 01:36:12
-
Lilka oprócz mocarnych juggli, znośnego oki i przerypanych zagrań pt. 1+2 oraz qcf+1>2 nie ma nic dobrego:P Zasięg pogorszony, tracking poprawiony, ale i tak gorszy od wielu innych postaci, najlepszy low poleciał gdzieś tak o dwie klasy w dół... Top, ale na pierwszy rzut oka tylko.
-
Ta, niektorzy krzycza jaki to z niej top, a poprostu nie ogarniaja jej ciosow, jak grasz z kims, kto zagral juz te 1k gier na Lili, jest znacznie ciezej, cos o tym wiem - nie masz praktycznie zadnych uzytecznych string-mixow - pokujesz, wrzucasz safe ciosy i to w zasadzie tyle; ). No ale tak jest z wiekszoscia postaci, nie znasz postaci - lykasz rzeczy. Dla mnie to taka top10 postac (poziom Niny czy Julki).
Plusy:
+ niezle poki: db+3, df+1, db+1/2, f+1+2 (KND na CH) i kilka innych
+ dobre juggle
+ latwa sciana (jednoczesnie skraca to jej mozliwosci - zawsze robimy to samo praktycznie). przy krzywym splacie - SS i df+2 i drugi juggle
+ niezle oki
+ sporo juggli po CHs (DF+3, SS+1+2, d,f,3, BT 2 itp)
+ df+3+4 - jedna z ciekawszych wybitek w grze - dalekim zasiegu, z malym trackingiem
+ dobry low ff+4 (z mixem ff+3, to drugie jednak ma tracking 0, wiec nie raz nie dwa zostajemy wyminieci, jezeli ktos sie rusza zamiast stac)
Minusy:
- najwazniejszy: brak sensownego punishera -12, -14. 2,4 ma zasieg zerowy, wiec nie ukaramy wiekszosci ciosow, 1+2 rowniez nie ma dobrego zasiegu i mozna zaliczyc wiffa. sensowny punisher na 12 to np. f+2,4 u larsa
- bezuzyteczny low db+4 (cos jak u Brytana), powiedzmy mozna sie nim pobawic, dobry gracz zablokuje i wybije nas. poprzedni low byl swietny - ciezej blokowalny, dajacy juggla na CH. Stary z DR byl lepszy.
- nowa mechanika gry automatycznie znerfowala troche f+3+4, stalo sie mniej uzyteczne i mniej uzywalne (co widac takze u azjatyckich Lili w T6)
- 3+4 jak w DR byl praktycznie nieuzywalny (chyba tylko ja to uzywalem na swoich trapach), tak w T6 stal sie juz kompletnym lolem i randomem - zmiejszony hitbox powoduje, ze upadamy najczesciej przed lub za postacia
- bezuzyteczne stringi typu d2,2,3 / d2,3,4 - i pomyslec, ze to prawie to samo co larsowe b2,1,3 / b2,1,4
-
Największym + Lili jest to, że jest very sexy.
Szczerze mówiąc, grając online najczęściej widzę jak grają nią nooby (coś pokroju Alisy), więc może poznałem ją od złej strony. No, ale podcinkę to ma nie najgorszą.
-
Co to jest za cios, którego robi Solo w 3 minucie walki z Benkiem (LAW)? To jakiś rzut na kolesia na ścianie czy co?
Chodzi mi o tą walkę:
http://www.youtube.com/watch?v=szTkd4bgqSI
-
To (...) rzut na kolesia na ścianie
;)
-
df+3+4 - jedna z ciekawszych wybitek w grze - dalekim zasiegu, z malym trackingiem
łapie backroll, można ładnie pomęczyć wstających i zapodać zgadywankę z BT, w dodatku lubi crushować high'e i lowy
dobry low ff+4
...jednak swoje najlepsze czasy ma już za sobą ;)
- 3+4 jak w DR byl praktycznie nieuzywalny (chyba tylko ja to uzywalem na swoich trapach)
Nie tylko Ty ;D
Jeszcze należałoby wspomnieć o rzucie df+1+2; silny, z piękną sytuacją do oki i paroma fajnymi sytuacjami, gdzie można go wcisnąć
-
Po B! można jak się okazuje dosyć prosto wrzucać na ścianę f+2,3 musimy jednak to wykonać jako B! f,f,f+2,3 (podobny timing jak do sidekick'a z miejsca)
Mam pytanie czy znacie po tym jakieś ciekawe akcje na ścianę poza d/f+3+4,3+4 ? Jest tam też opcja z d/f+3+4,1,2, oprócz tego nic fajnego po tej akcji nie wynalazłem. Akcja ciekawa, ale chyba tylko do sytuacyjnego stosowania czyt. wolę standardowe wall carry.
-
Sry za double posta, ale mam pytanie:
Co można zrobić najmocniejszego po wybiciu kogoś pod ścianą np. d/f+3+4 , itd. Chodzi mi o akcje gdzie nie mamy szans zboundować na ścianie f+1+2 lub d/f+3.
-
Ode mnie 3 pytania
1) Tak jak powyzej, czy jest jakas sciania poza f+3+4,3,4 ?
2) Czego uzywac do wall carry przed uzyciem bounda ?
3) Czy QCF+1,2 jest HC?
z gory dzieki.
-
http://p.twipple.jp/data/v/X/X/E/h.jpg - Emilka prosto od mistrza mangowych krągłości OH! Greata !
Z fajnych rzeczy to obadajcie u+3+4~f - przejście do qcf'a od razu po animacji tego ciosa. Dalej karalne lecz zawsze można tym zaskoczyć przeciwnika ;)
-
Ty lepiej odpowiedz mi na 2 wcześniej zadane przez Furba pytania, bo też jestem ciekaw ;p
1. Co na ścianie oprócz f34 34
2. Czym nieść do ściany przed boundem? f2,3_d2,2? Po boundzie? d1,2?
-
1. Na ścianie siedzi też np d+2,2,4
2. Ja używam 3,2,3 jako wall carry po boundzie - trzeba tylko bardzo zdashować.
-
Na pewniaka na ścianę można też posadzić 3,1
Po boundzie na ścianę ładnie wrzuca dash f+2,3, a przed nim osobiście lubię doprowadzać d+2,2,3
qcf+1,2 - niby jest HC, ale raczej ciężko to sconfirmować w walce... Jak coś zawsze możemy bezpiecznie sobie klepnąć qcf+2 i liczyć na CH ;)
-
http://www.youtube.com/watch?v=FXHTUPDMuE8&NR=1 - niezłe, nie wiedziałem, że coś takiego siedzi. Wychodzi na to, że na Mardona i jeszcze te parę postaci lillka ma jf-karę na -13 za 54 dmg.