Autor Wątek: SC4 -> online + offline  (Przeczytany 156931 razy)

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #525 dnia: Wrzesień 29, 2010, 20:21:14 »
Dziś mnie Coma rozbawił :D Graliśmy on-line (był całkiem spory lag) i w pewnym momencie zaczął grać Amy. Oczywiście typowa taktyka Amy czyli ciągły atak, który offline jest już ciężko przerwać, a co dopiero on-line... Zacząłem się bronić jedyną mi znaną i skuteczną taktyką na on-line'ową Amy czyli SW 2A+K ^^ W sumie offline to też trudno coś innego na nią używać :D (biorąc pod uwagę że ma aGI na mid'y i high'ie, niewidzialne low'y oraz jest niekaralna). Chłopak się rozłączył i stwierdził, że nadużywam low'ów na lagu bo mi nie idzie :D Ehh jak to fajnie grać totalnie przegiętymi postaciami i jeszcze innym wypominać :D

Mendrek

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 66
  • Płeć: Mężczyzna
  • d/b+1
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: ComaPL
  • Skąd: M-ce
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #526 dnia: Wrzesień 29, 2010, 20:43:06 »
Nie wiem, ja miałem 5 kresek z Tobą, z daurkiem (który jest btw. świetnym Yoshkiem, co zresztą odczułeś na sobie ;) ) miałem 4. Nie wyglądało to jakby był lag między nami, ale ok. Szkoda, że musiałeś cały czas potem robić tego taniego lowa, którego trudno online zauważyć (a nawet jak widzisz obrót, to przy wklepaniu bloku, to już często jest za późno - dokładnie jak np. z WS A,A Sieg'a).  I gwoli ścisłości ciężko grać Amy na wszystkich, którzy mają duży zasięg (Kilik, Mina, Ivy), pomijam że Ivy jest też przegięta ze względu na pushbacki i sytuacyjne UB-eki, a online tym bardziej. Więc nie narzekaj. Grunt, że Voldem już mogę z Tobą wygrywać, a walki były wyrównane ;)

PS. Zapomniałeś o spamowaniu tym przegiętym SS, który Amy omija jak chce :>
*roah*

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #527 dnia: Wrzesień 30, 2010, 00:02:33 »
co do francji to ja tak jak Bolgan - moge jechać jak ktoś bardziej znany pojedzie i nie bede miał zajobu na studiach :P

a tak z innej beczki to zacząłem znowu grać Tirą (grałem nią ciut na samym początku jak tylko ps3 kupiłem). Ale ona jest megahiperturboarcyprzezajedwabnista :D jak tylko przyjade do krk to Cie nią stłukę, PePe ;)
i bede miał pewnie jakis logiczny internet to będziemy mogli Ring, Coma i kto tam jeszcze chętny cos online podziobać.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #528 dnia: Wrzesień 30, 2010, 08:37:53 »
Mam nadzieję, że grasz nią tylko tak rekreacyjnie bo ta postać jest strasznie słaba:P Żeby nią coś ugrać to trzeba głównie liczyć na to, że przeciwnik jej nie zna.

A co do neta to ja już nie mam siły - chyba jednak ten router w końcu się u mnie znajdzie. W obecnej chwili nasze łącze ma prędkość 20Mb DL i 5Mb UP więc przy podzieleniu na 4 nie powinno być tak źle.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #529 dnia: Wrzesień 30, 2010, 19:57:53 »
@Aragh - jak będziesz grał Tirą to Coma będzie zadowolony, będziesz miał 3 razy słabszą postać czyli będzie "normalnie", a nie że jakaś przegięta Ivy na słabą Amy czy Volda <ROTFL>. A tak poza tym to wpadaj. Jak najszybciej bo przyjeli mnie na podyplomowe więc od listopada przez 9 miesięcy nie będę miał czasu na nic :(

@Ring - lagi nie zależą od przepustowości łącza ;]
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2010, 20:30:11 wysłana przez PePe »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #530 dnia: Wrzesień 30, 2010, 20:20:35 »
Nie chodziło mi o lagi. Ja się z nimi w ogóle nie mogę połączyć bo mam zablokowane porty i brak możliwości konfiguracji. A router w moim przypadku się wiąże z podzieleniem jednej prędkości na 4 (do tej pory każdy ma taką samą) więc nikt nie chciał się na to zgodzić bo mieliśmy 10Mb DL i 1UP. Teraz nam sporo zwiększyli więc już takiej tragedii nie powinno być:P

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #531 dnia: Październik 01, 2010, 01:23:32 »
Ty Pepe się nie czepiaj Comy, bo i tak każdy wie jak Ty grasz......... :p 


Jesteś GRZYBIORZEM.

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #532 dnia: Październik 01, 2010, 14:15:27 »
@Ring: wiem właśnie widziałem jak mówią to o niej że da się nią wygrywać tylko dlatego że mało kto ją zna, ale tak na pierwszy rzut oka to jedyne problemy są z nią takie, że ma tendencje do rzadkiego wchodzenia w GS a częstego w JS, każdy lepszy cios rani ją samą i wiekszość rzeczy ma karalne.
Tak to co, ma normalne rzuty, ma jakieśtam lowy na pewno lepsze niż sophie, w GS ma naprawde dobry damage, prawie każde combo można zakończyć 66B i wychodzi ponad 80dmg ze zmianą na JS albo jakoś inaczej na 70dmg bez zmiany, może fajne rzeczy z FC robić i ma pare stringów które można zdelayować. Znajda się też frametrapy (GS 66666A) i aGI (GS B+K), które ją dodatkowo uzdrawia.
W ogóle cos mnie ciągnie do postaci które maja aGI tego typu - bo sophie (A+B) i gram po trochu też setsuką(A+B) i mitsu(RLC A+B+K) :P

A tak w ogóle jak któs z Was coś tu o Tirze wie to mam pytanie: jest taki cios, którego w grze nie ma na move liście ale jest w frame data na 8wr i gadają o nim jakby był i widziałem nawet na filmikach jak goscie to robią. Chodzi o JS 1aB, które to ma rzekomo być tym samym co GS 2A+B. No i za chiny ludowe ten cios sie mi nie chce ujawnić, jak robie 1aB albo nawet 1a:B to wchodzi 1A. Wie ktoś o co chodzi?

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #533 dnia: Październik 01, 2010, 15:04:07 »
To się dość łatwo robi, tylko nie slide'm jak parasolka Setsuki. Najlepiej trzymać dalej palec na A a jednocześnie nacisnąć B w jednej klatce (z tego co pamiętam). Czyli mniej więcej można to robić jako 1[a]B

A co do postaci ogólnie to ona jest bardzo słaba imo. Damage i klatki ma koszmarne w JS, mały zasięg, a w GS zabiera sobie życie i kiedy masz mało HP to dużo zrobić nie możesz. Poza tym nie ma żadnego dobrego mida do zbierania z SS (jedynie JS 66AA ale to ma ponad -20 na bloku...) i jest koszmarna w karaniu (jedyny wyjątek 6AAAAA w GS). Tirę znam bardzo dobrze, grałem przez długi okres online z najlepszym graczem Tirą w EU (arnboku - powinieneś go dodać na PSN, on dalej gra) i szybko doszedłem do wniosku, że ta postać jest naprawdę słaba. Początkowo wydaje się nawet spoko, bo jest dość mocno rozbudowana ze względu na działanie na dwóch postawach więc można nie nadążać za tym co się dzieje, ale człowiek się szybko może przyzwyczaić i wtedy jest ciężko. No i element randomu w gwarantach też nie jest zbyt fajny.

Z zalet tej postaci to można wymienić "JF'owe" ciosy z GS które mają w wielu przypadkach dość przegięte właściwości, niezłe aGI (chociaż też nie idealne, jak jesteś za daleko to wtedy whiffuje i tracisz pół życia:P), niezłe lowy , updraft, dzięki któeremu można uciec czasami z podbramkowej sytuacji i to wszystko

Faktycznie ma trochę dobrych lowów.  JS 2AB niewidoczne i niemożliwe do obejścia chyba, 1A jest bezpieczne prawie (-12) i niszczy nieźle SG, 11A zbiera z SS i trudno to zablokować, 44B daje przewagę na trafieniu, no i 88K czyli podcinka z super TC Xd
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2010, 15:07:52 wysłana przez Ring »

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #534 dnia: Październik 01, 2010, 23:32:11 »
popróbuje zaraz.
Jak bede miał juz internet to z Arnboku pogadam.
W sumie masz racje ze wszystkim, ale i tak mi sie wydaje że Tirze bliżej do mid tieru niż komukolwiek innemu z lowów, no może jeszcze Taki jest takim mid-lowem.
W JS tylko 6K w sumie universalnym karaczem może być (ale tylko 0 na NH) a GS B+K trzeba po prostu pamiętać żeby nie robić z daleka - z bliska to tylko kilik ma lepsze aGI.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #535 dnia: Październik 01, 2010, 23:42:38 »
Ja bym Ci mimo wszystko radził skupić się na Sophie, bo Tirą w SC4 nie będziesz miał okazji zbyt dużo pograć, a jeśli wyjdzie SC5 i postać ta znajdzie się w niej, to zapewne znowu ją solidnie przemodelują, z kolei Sophia pewnie dostanie deadfista z potrójnego podjazdu z automatycznym CF-em na bloku. Wiem, że uważasz, że o Sophie wiesz praktycznie wszystko, ale... ogranie, ogranie i jeszcze raz ogranie.

Inna sprawa, że na Tirę naprawdę szkoda czasu, co może potwierdzić Tokis, który tej postaci poświęcił bardzo dużo czasu.
http://www.dhost.info/ringu/scpforum/viewforum.php?f=108

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #536 dnia: Październik 02, 2010, 00:10:50 »
Wiem, że uważasz, że o Sophie wiesz praktycznie wszystko, ale...

bardzo mi sie nie podoba to zdanie. No i wiedziec i być w stanie zrobić to są 3 różne rzeczy :P
I wiem jak ważne jest ogranie, szczególnie w przypadku postaci której jedną z głównych sił jest karanie. Tyle że teraz to se moge co najwyżej z AI pograć (i gram :P) i pogram może z PePe zanim zacznie doedukowywanie się, a potem znowu dupa.
No i jak przemodelują Tirę to będzie turbożal z ich strony bo to jest teraz spokojnie najciekawsza postać w grze. Niech ją zrobią mniej karalną i jej jeszcze wyżej podbiją damage w GS za to rypanie sobie zdrowia, ale sam styl, ciosy, inputy i losowe zmiany side'ów muszą zostać.

@PePe mam najprawdopodobniej dużo czasu w poniedziałek. W sumie to w ogóle cały miesiąc możemy grać bo na początku roku to i tak sie nie bede nic uczył :P tylko mam troche niedorzeczny plan w niektóre dni to juz mi sie może nie chcieć potem, właśnie w pon miedzy innymi ale w ten 4ego sa rektorskie cały dzień :D no i bede miał może wolne piątki jak mi sie uda żonglerka grupami

@Ring udalo mi się to 1aB a raczej 1[a]:B. Turboporyty input, nie wpadłbym na to nigdy, z początku myslałem nie bede tego używał, mimo że zdecydowanie zwiększa wartość JS, ale w sumie ryzyko nie jest takie duże bo mi co najwyżej 1A wejdzie, które jest jak sam zauważyłeś prawie bezpieczne :P
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2010, 01:19:05 wysłana przez Aragh »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #537 dnia: Październik 02, 2010, 22:32:14 »
W sumie masz racje ze wszystkim, ale i tak mi sie wydaje że Tirze bliżej do mid tieru niż komukolwiek innemu z lowów
Też tak uważam. Ale grać nią na wysokim poziomie jest niesamowicie trudno.

W JS tylko 6K w sumie universalnym karaczem może być (ale tylko 0 na NH)
6K to tylko jeśli mowa o karaniu z FC (to chyba jej najszybszy mid jaki może zrobić z crouch'a) ale normalnie to zwykłe BB jest lepsze z racji większego damage'u i przewagi na trafieniu. Pozatym AA i K. Niestety z karaniem u niej bardzo kiepsko. Dwa najlepsze ciosy do karania czyli GS 6AAAAA (i14, 45DMG na NH) i 44444K (i12 z gwarantem za prawie 60na NH) odbierają jej masę życia i czasami poprostu nie warto tego używać.

GS B+K trzeba po prostu pamiętać żeby nie robić z daleka - z bliska to tylko kilik ma lepsze aGI.
Oj, na pewno nie. GS B+K jest co najwyżej dobre i tyle, niezły damage i bonus w postaci odnowy życia. Ale jednak na whiffie ma ogromną karę. Kilik to tylko wierzchołek góry lodowej jeśli chodzi o lepsze aGI:P Vader, Hilde, Amy, Yoshi, Mitsu itp te postaci mają znacznie lepsze aGI.

teraz spokojnie najciekawsza postać w grze. 
Co to, to nie :P spróbuj sobie pograć Ivy to zobaczysz co to jest ciekawa postać. Ivy jest co najmniej 2x bardziej rozbudowana niż Tira

Tira jest bardzo dobrą postacią w Broken Destiny. Z low-mida podskoczyła do high-mida tam. Nie dosć, że jest bezpieczniejsza i ma znacznie polepszone klatki to jeszcze damage ma jeden z lepszych w grze. Samo GS 66666B zabiera 65dmg, srednio w combosach zabiera 80dmg i ma jeden z najlepszych A+B+K, które chyba jako jedyne w grze daje gwaranta i to w dodatku za ponad 100dmg na NH.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #538 dnia: Październik 02, 2010, 22:40:40 »
GS 66666B
Oł shit, Namco już nie ma co za inputy wymyślać. :psyduck: :psyduck: :psyduck:

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #539 dnia: Październik 02, 2010, 22:54:05 »
To są normalne ciosy Tiry, typu 66K, 66B, 66A, 44A itp tylko kiedy szybko dodajesz 3 kolejne kierunki do inputu to cios zmienia właściwości a Tirówka się świeci jak przy JFach. Ciekawa sprawa, szczególnie jak chcesz karać ciosy, które mają -12 przy pomocy 12 klatkowego 44444K :P Wtedy musisz całość szybko buforować na bloku, co takie łatwe nie jest.