Autor Wątek: SC4 -> online + offline  (Przeczytany 156914 razy)

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #330 dnia: Maj 16, 2010, 17:03:55 »
Tekken chodzi w 576p? lol to tak jak FF13 na X360, ale tam przynajmniej gra ma 2xMSAA. Strasznie skaszanili ten port T6 w takim razie...

Dzisiaj sie dowiedziałem, że Cloud1705 sprzedaje jutro swoje PS3. Tym samym nie bedzie już najlepszego Kilika na EU PSN =(


CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #331 dnia: Maj 16, 2010, 22:32:38 »
A twoje gadanie przypomina gadanie najbardziej zawziętych fanboy'ów Tekkena i PS3  :)
Nie. Jeżeli postarasz się czytać posty zamiast od razu na nie odpowiadać zauważysz że te gadanie jest bardziej obiektywne od twojego. Ja nigdzie nie napisałem że grafika w innych bijatykach jest beznadziejna a w tekkenie jest najlepsza. Napisałem że w t6 technicznie jest najlepsza co wcale nie oznacza że w sc4 ogółem nie jest ładniejsza, gdzie tu fanbojizm, jak mogę w ogóle być fanbojem tekkena kiedy gram/grałem w 4-5 serii na poważnie i kiedy wcale nie uważam tekkena za najlepszą bijatykę? Serio zejdź na ziemię xD.
Jak już to w twoich zdaniach typu "Tekken 6 wygląda beznadziejnie i na CRT i na LCD ^^ " jest masa głupoty i braku obiektywizmu (nie lubię słowa fanboj więc nie będę tego używać). Sorry stary, taka prawda, skoro statystycznie duża większość uważa że ta gra wygląda przynajmniej dobrze to bynajmniej nie może wyglądać beznadziejnie.

Cytuj
Co ma oznaczać gadka że tekken jest "technicznie" najbardziej zaawansowany?? Sprawy techniczne to rozdzielczość obrazu, rozdzielczość tekstur, liczba klatek na sekundę, AA, geometryczna złożoność obiektów, fizyka oraz zastosowane efekty
Nie technicznie zaawansowany, tylko że grafika jest technicznie najbardziej zaawansowana. Chodzi tutaj głównie o technologię i efekty.

Rozdzielczość imo nie łapie się w tych kategoriach (o ile nie idzie się w skrajności bardzo niska rozdziałka jak 320x240 czy super wysoka jak 7680x4320).
No bo popatrz na to logicznie, czy jak ustawisz w PC'towej grze rozdziałkę na 1280x1024 a następnie 1600x1200 to powiesz że technicznie gra miała lepszą grafikę? Przecież to tylko sposób wyświetlania i nic poza tym się nie zmienia dopóki tekstury nie mają rozdzielczości sporo powyżej 1000x1000 o co na konsolach nie trzeba się martwić.
Fizyka też się nie łapie. Czy gra z havock'iem będzie ładniejsza jak gra bez havock'a? Nie. Będzie miała lepszą fizykę ale nie grafikę. Fizyka z grafiką ma tyle wspólnego to grafika z muzyką, dziwię się że jej nie wymieniłeś.
Liczba klatek na sekundę też się nie łapie. Przecież technicznie gra w 10 klatkach wygląda tak samo i ma takie same efekty jak gra w 60. Zresztą tutaj akurat jest minus dla sc4 ze swoimi ~30~60 klatek/s na niektórych arenach;p.

Generalnie techniczna strona grafiki to głównie rozdzielczość tekstur i ich filtrowanie, geometria, obiekty w tym efekty cząsteczkowe, efekty uzyskane przez operacje na wierzchołkach i operacje na pikselach i wsio.

Cytuj
T6 to kompletny fail we wszystkich tych kategoriach poza liczną klatek i efektami
No chyba jednak nie skoro ludziom się podoba;].
Cytuj
Przy czym efekty też jakieś genialne nie są
Oczywiście że nie są genialne, gdyby były genialne nie byłoby rozmowy;], ale jednak są, i jest taka sytuacja że jest ich więcej;].
Cytuj
Na jednej planszy jest bardzo dziwnie i nienaturalnie wyglądający "efekt" promieni słonecznych
To jest gra, to nie ma wyglądać super naturalnie tylko wyglądać dobrze a ze zmienną porą dnia wygląda arcy dobrze. Jak chcesz naturalności to wyłącz konsolę, w elektronicznej rozrywce promil rzeczy jest naturalnych;].
Cytuj
A wszelakie plansze "mokre" czy z "wodą" to już totalna porażka - odpal sobie DOA 4 i zobacz jak powinna wyglądać woda, odbicia w niej czy dżungla
Wiem jak wygląda woda w doa4, przegrałem w to troszkę czasu, dobre odbicia z załamaniami poprzez operacje na pixelach to samo z refrakcją, prócz tego bardzo słaba fizyka wody i zwyczajne efekty cząsteczkowe jako plusk. Nie wiem czy taka woda byłaby fajna w tekkenie bo przez odbicia gorzej byłoby z widzialnością niektórych ciosów na low przy odpowiedniej głębokości.
Cytuj
T6 jest zdecydowanie najgorzej wyglądającą bijatyką ze wszystkich ważnych serii na obecną generację konsol.
Cieszę się że to napisałeś bo to tylko mnie przekonało że nie ma sensu dalej o tym pisać, skoro dla ciebie sf4 ma lepszą technicznie grafikę to ja wysiadam xDD, jesteś po prostu jedną z tych osób które uważały że SC ma lepszą grafę jak TTT, że między DOA3 a DOA4 nie ma różnic w grafice, ze DOA4 wygląda jak z x-box?a, że T:DR wygląda lepiej jak T6 bo ma mniejszy aliasing, już było mnóstwo tego typu osób i nie chce mi się tego powtarzać   xDDDDD.

Ringu bump i przynajmniej normal mapping jest na pewno, gdyby nie było to postacie składały by się z kilkuset tys poly. A czy parallax jest w sc4 to nie wiem, zbyt słaby efekt jak dla mnie względem wysokości, gdyby to wykorzystali to chyba bardziej by to uwypuklili a tak te efekty jak na podłodze można wykonać i bez tego. Tak czy siak można tylko gdybać bo oficjalnie nigdzie to nie jest napisane.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #332 dnia: Maj 16, 2010, 22:56:19 »
No faktycznie czytając te brednie stwierdzam że nie ma sensu dalej z Tobą gadać... Po pierwsze twoja definicja technicznie zaawansowanej grafiki jest co najmniej kontrowersyjna... Pomijając już fakt, że ostatecznie zaliczyłeś do niej chociażby rozdzielczość tekstur czy złożoność obiektów kiedy te elementy kuleją totalnie w T6... No a bronienie wody w T6 (która wygląda gorzej niż w VF4 na PS2) i mówienie że jakby była bardziej efekciarska to by się nie dało low'ów bronić to już żal.pl szkoda gadać serio xD

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #333 dnia: Maj 17, 2010, 00:30:29 »
Ty na prawdę nie czytasz postów czy tylko udajesz:P?
Cytuj
Po pierwsze twoja definicja technicznie zaawansowanej grafiki jest co najmniej kontrowersyjna
Nooo pewnie że jest i pewnie każdy kto interesuje się grafiką powie ci że w sf4 jest technicznie lepiej wykonane, od t6 (a i pewnie od sc4 xD) i że fizyka obiektów to element grafiki xD, no a havock2 to pewnie silnik graficzny xDD. /No zero kontrowersji xD.
Nie rozumiem też o co chodzi z tymi teksturami w niskiej rozdzielczości. Podłoże w niskiej rozdziałce jest może na 3-4 arenach reszta good, tak samo z ubrankami to co ma mieć chropowatości to ma za mało jeszcze grałeś i widziałeś popatrz sobie na mordę jacka czy kimono heńka, a jak cos jest z lateksu to normalne ze nie będzie chropowatości xd.
A wody w t6 nie bronię tylko piszę że w doa4 wcale nie jest dobra woda. Dobrze wykonana woda to jest w pierwszym lepszym symulatorze łodzi podwodnej na pc'ta a nie w doa4 gdzie woda ma fizykę czegoś w ogóle nie podobnego do wody xD.

A że się śmiejesz z tego "i mówienie że jakby była bardziej efekciarska to by się nie dało low'ów bronić to już żal.pl szkoda gadać serio" to tylko pokazuje to, bez urazy, że jeszcze za mało siedzisz w tym temacie i za mało wiesz, ale nic dziwnego skoro cały czas grywasz w online'a i nawet nie wiesz jak to jest siedzieć w tym bardziej i grać na wyższym poziomie gdzie wszystko się liczy. Dla twojej informacji to nie jest tekst z gimnazjum zwany żal.pl tylko coś zupełnie normalnego. Przecież gdyby taką wodę zrobili na arenie w lesie to byłaby to plansza pierwsza do banowania na każdym chcącym się liczyć turnieju. Tak jak to było w t5 z final stage'ami w i kamykami które zasłaniały na moment nogi postaci przy każdym upadku na glebę. Może teraz to dla ciebie abstrakcja ale tak było, możne kiedyś to zrozumiesz ; D.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2010, 00:32:25 wysłana przez CheeseOfTheDay »

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #334 dnia: Maj 17, 2010, 00:39:09 »
No na pewno za mało wiem - pewnie dlatego że gram w wiele gier na różnych platformach i mam porównanie... Jakbym siedział i zamulał w Tekken'a non-stop to wtedy byłbym zorientowany :-)

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #335 dnia: Maj 17, 2010, 01:38:15 »
skoro statystycznie duża większość uważa że ta gra wygląda przynajmniej dobrze to bynajmniej nie może wyglądać beznadziejnie.

Nie czytałem całego flejma, bo mi się nie chce, ale jak czytam takie argumenty to mnie krew zalewa.  Jeżeli 90 osób ze stu Ci powie, że jedzenie nieobranych jeży jest dobre, to uznasz że mają rację i zaczniesz wpierdalać jeże?

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #336 dnia: Maj 17, 2010, 01:47:39 »
To forum o bijatykach, nie o gierkach dla dzieci. Nerdowskie napinki o grafice przenieście na onet, c'nie? ;]
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2010, 03:50:27 wysłana przez Snake »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #337 dnia: Maj 17, 2010, 07:19:50 »
skoro statystycznie duża większość uważa że ta gra wygląda przynajmniej dobrze to bynajmniej nie może wyglądać beznadziejnie.

Nie czytałem całego flejma, bo mi się nie chce, ale jak czytam takie argumenty to mnie krew zalewa.  Jeżeli 90 osób ze stu Ci powie, że film Avatar jest bardzo dobrze wykonany technicznie, to uznasz że mają rację i też zaczniesz tak mówić ?
Wybacz Hejtuś ale jeże i gusta kulinarne nijak się mają do jakości wyświetlanego obrazu tak więc zmieniłem troszkę twojego posta, nakierowałem go na właściwy tor:PP. Tak więc odpowiadając na te pytanie, tak, tak bym powiedział, musiał bym być niepoważny, ewentualnie być jakimś trollującym dzieckiem onetu żeby włazić na fora i krzyczeć że jest beznadziejnie wykonany, pewnych rzeczy się nie neguje, a jak już to nie w tak mocny sposób:).
Cieszę się że się ze mną zgadzasz;>.

dobra dla mnie koniec offropa

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #338 dnia: Maj 17, 2010, 12:23:04 »
Podałem przykład absurdalności takiej argumentacji. Bo skoro 90 osób ze 100 powie coś debilnego, to wychodzi na to że mają rację, bo to w końcu większość.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #339 dnia: Maj 17, 2010, 14:25:24 »
Masz rację Hate. Taka argumentacja nie zawsze jest dobra. A już na pewno nigdy nie jest dobra kiedy rozchodzi się o coś kontrowersyjnego:). Ale kiedy jakieś 99-100% siteów i gazet poświęconych grom oceniło grafikę na dobrą, bądź bardzo dobrą to nie bardzo wiem gdzie tu kontrowersja.
Oczywiście można przyjąć tezę że na 100% siteów i czasopism poświęconych grom w których były recenzje tekkena wszyscy kórzy go recenzowali w ogóle się nie znali i wszyscy podali coś debilnego, czyli że grafika w tej grze jest albo dobra albo bardzo dobra.

Prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest znikome, ale jednak nie zerowe. Więc można przyjąc za pewnik że jednak ludzie recenzujący to jakoś tam się znają i że grafika w tej grze jest przynajmniej dobra (gdzie dobra = około 7/10) a nie beznadziejna (czyli około 1-3/10).

Dobra teraz już na serio kończę bo tak mało ważny element jak grafika nie jest wart jakiś kłotni ; d.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2010, 14:40:54 wysłana przez CheeseOfTheDay »

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #340 dnia: Maj 17, 2010, 14:36:56 »
Dobra teraz już na serio kończę bo tak mało ważny element jak grafika nie jest wart jakiś kłutni ; d.

Exactly.

Mendrek

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 66
  • Płeć: Mężczyzna
  • d/b+1
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: ComaPL
  • Skąd: M-ce
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #341 dnia: Maj 17, 2010, 16:44:37 »
Lag jest zawsze, więc turtle w online praktycznie nie istnieją, albo właśnie zbierają baty, ale są też dobre postacie które świetnie się blokują. grałem z jakąś Kaśką 124 level i świetną grę defensywną prezentował. Mimo to online to raj dla masherów i attackerów, właśnie z powodu laga. Niektóre postacie nie mają przewagi na lagu, ale takie Siegi czy Nighty przy dobrym pressingu, że o Amy czy Maxim nie wspomnę, są po prostu nie do zatrzymania. Wszystko przez to, że Namco to lacie, i nie mogą zrobić zsynchronizowanych pakietów dla imputu i animacji jednocześnie, ale może to kwestia silnika gry który nie pozwala na coś takiego jak w VF. Niestety, ale animacja ma w przesyłania pakietów priorytet więc ciosy same w sobie nie klatkują, ale imput już tak - stąd trzeba liczyć, że mamy opóźnioną reakcję i nie da się niektórych ciosów zablokować na reakcję w online (kicki Siega z CHH, czy lowy Mitsa to rzeczy nie do zablokowania bez szczęścia). Ktoś kto gra online może dostać wciery w offline właśnie z powodu zakrzywionej framedaty).

Grywam z różnymi Voldkami, teraz djletin dodał mnie do swych friendów i zagraliśmy sparingi, nie jest tak dobry jak ten Francuz, ale zna dobrze Volda, także z chęcią Cię Bolgan do jakiegoś sparingu z nim zaproszę :)
*roah*

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #342 dnia: Maj 17, 2010, 17:57:35 »
Hehe jeszcze trochę, a Pepe i Cheese by się zaczęli okładać kijami.

Djletin czy Djlutin? Ja mam na liście Djlutin, i to jest francuski gracz Setsuka/Yun-Seong. Nie przypominam sobie, żeby grał Voldem. Polecam Kvalsternackę, ostatnio z nim grałem i wrócił do dawnej formy. Za każdym razem jak z nim gram to sobie uświadamiam, czemu Voldo jest w topach tej gry. On ma wszystko, nawet RO z połowy areny.

Mendrek

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 66
  • Płeć: Mężczyzna
  • d/b+1
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: ComaPL
  • Skąd: M-ce
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #343 dnia: Maj 17, 2010, 18:01:16 »
Lutin, lutin ;p Yunem gra gorzej niż Voldo IMHO, zna kilka fajnych setupów ale to wszysko, Setsuką znacznie lepiej mu idzie, ale jakoś Voldem mu wychodzi IMO najlepiej :) Zaczął też grać Sophie, i też nieźle.
*roah*

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: SC4 -> online + offline
« Odpowiedź #344 dnia: Maj 17, 2010, 18:09:21 »
Yun to jest jego main chyba, ale fakt, że mu gorzej nim idzie niż Setsuką czy Voldem to głównie dlatego, że Yun to słaba postać;p Poza tym on gra nim bardzo ryzykownie, opierając się głównie na postawie, w której Yun ma auto-evade verticali. Moim zdaniem Djlutin to dobry gracz ale ma problemy z dostosowywaniem się do stylu gry przeciwnika. Ciągle robi te same błędy i nie wyciąga wniosków.