Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Kamikaze17

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Kwiecień 12, 2012, 19:20:57  »
Relius to poezja. Świetnie tę postać zrobili. Patrząc na lepszych graczy nim operujących nabrałem ochoty się do nich przysiąść i pouczyć tej postaci.

No to będzie nas 2! Mój relius póki co jest słaby ale ogarniam powoli.

Powiedzmy że 3, ja sobie chyba będę grał Reliusem jako subem, ciekawie można nim mieszać, a i ma dosyć mocne comba w midscreenie, nawet na niewiele paska Ignis.

2
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Turnieje na konwentach
« dnia: Marzec 13, 2012, 01:10:44  »
Turnieje na EZkonie:
Sobota: SFxT, SC5, MK, Naruto
Niedziela: BBCSX

Godziny podam później

3
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 05, 2012, 18:59:08  »
VesperArcade już robi triale, póki co daje im 2/10 w trudności (gdzie 10/10 to KoF13 a 9/10 to BlazBlue), w sumie nieco pomysłów dają.

4
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Turnieje na konwentach
« dnia: Marzec 04, 2012, 20:32:32  »
W sumie na Paconie nieco osób się mnie pytało o turniej SC, no i jakieś zainteresowanie SC5 przy stosiku yatta.pl było, więc kto wie jaka frekwencja by była na turnieju SC5.

Odnośnie BlazBlue to mogę potwierdzić że będzie, dziś rozmawiałem odnośnie tego z koordynatorem konsolówki (i mowa oczywiście o BB:CS Extend), lecz szczegóły będą znane dopiero później.

5
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Luty 05, 2012, 21:57:52  »
Hazama all the way. Poza tym spróbuję Reliusa i nieco postaram się ogarnąć Tao by móc potem nauczyć siostrę grać~

6
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Styczeń 29, 2012, 15:09:50  »
Mimo wszystko zostaję przy amerykańskiej wersji, Song Interlude z limitki eu (5 kawałków) wymięka przy ost dodawanym do amerykańskiej limitki, a i większy artbook też jest in plus. Przynajmniej nie będę musiał importować z Japonii Song Interlude 1 i 2 jakbym chciał mieć na półce muzykę z BB.

Przy okazji mam nadzieję że uda się jakoś wypromować ten tytuł u nas.

7
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Styczeń 17, 2012, 18:33:08  »
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B006VB2V7W/
Kto chce zakupić limitkę niech tu wbija, cena taka jak za zwykłą wersję, przy okazji tracklista bonusowego OST:

01 SOUKYU no HIKARI (nowy opening)
02 Shinsou
03 Gluttony Fang
04 Condemnation Wings
05 Sword of Doom
06 Alexandrite
07 Howling Moon
08 Active Angel
09 Plastic Night (motyw Reliusa)
10 Endless Despair
11 Nightmare Fiction
12 Memory of Tears
13 X-Matic (Relius vs Carl)
14 Cross Line (Jin vs Tsubaki, wersja instrumentalna)
15 Pandora Tears
16 Childish Killer (Jin vs Tsubaki, wersja wokalna)
17 Blue Bloom (nowy kawałek z napisów końcowych, wersja wokalna)

8
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Styczeń 02, 2012, 20:30:16  »
Samodzielne TK hiren też tak robię, ale akurat w tym combie wygodniej mi robić 8214B, sprawa preferencji. I przyznam, nagłe TK hiren z zaskoczenia przydaje się, tak samo hiren rc i kontynuowanie combosa. Dlatego lubię oglądać walki ADON'a/UDON'a, robi często niestandardowe, ale skuteczne akcje.

Dlatego też wieść że w EX znaleźli nowe zastosowanie 214B bardzo mnie uradowała, ten cios był dosyć niedoceniany póki co (podobno nawet w CS1 był TK loop)


EDIT - chyba najlepsze porady do loopa jakie póki co znalazłem, z DL:

"I think the most important visual cues are 'traces' and the position of the character you're hitting. I believe I've said this before, but every C move that Hazama has (besides 6C) has a 'trace' to it. It's mostly just for flare, but if you wait until these 'traces' disappear before your next move comes out, I guarantee you'll be getting the timing right. Also, by the time you input 2C after 5C, the opposing character should be airborne at about the height of Hazama's neck/shoulders. While doing 2C, you can advance input 9214 (I do it 963214 just to make sure I input the 2 correctly. It should feel like you're making a 'J' with the stick) and as soon as the 'trace' of 2C disappears, press B while holding back. As for connecting 5C after j.214B, just watch your landing. And for the dash, if you input it just as you land or a few frames after and then press C, it should come out right. Really, the loop is all about patience. Nothing about the loop is too particularly fast, so as long as you pay attention, you should get the timing down in no time at all. "

9
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Styczeń 02, 2012, 12:10:13  »
Dosyć prosty jest, wystarczy delay między 5C i 2C, wtedy odpowiednio wysoko podniesie przeciwnika. Dodatkowo TK hiren łatwiej mi wchodzi jako 8214B niż 2147B. Dla mnie loop jest łatwiejszy niż relaunch (j6D~D 6C po trzecim łańcuchu nie wychodziło mi zbytnio więc z czasem olałem i pozostałem przy innych opcjach).

10
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Grudzień 31, 2011, 19:13:56  »
Jar, udaje Ci się wsadzić dash 5C między poszczególnymi powtórzeniami hiren loopa u Hazamy (o ile go umiesz)? W sumie poza tą drobnostką całkiem dobrze mi już ten loop wychodzi w CS2, jest prostsze niż mi się wydawało początkowo, a skoro w EX 5C podnosi wyżej to będzie jeszcze łatwiej, ale i tak jakieś ewentualne porady z tym dashem się przydadzą (a japońskiego nie znam zbytnio więc czwarta część tutka do Hazamy poświęcona loopowi niezbyt mi się przydaje)

11
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Grudzień 28, 2011, 00:08:43  »
Jeżeli chodzi o info głównie o Hazamie to na bazie tutoriala trzyczęściowego wrzuconego ostatnio na yt (jeden koleś przetłumaczył na portugalski tekst między combosami, a z tego po wrzuceniu w google translate dało się ogarnąć wszystko) oraz postów jednego użytkownika Hazamy na DL (pisał głównie o TK Hiren loopie w Ex). Patrząc na to że po odrobinie treningu ten loop wychodzi mi na psp (2-3 powtórzenia w kącie), a w Ex 5C wyżej podnosi (spore ułatwienie) ten manewr rzeczywiście jest łatwiejszy.

Odnośnie reszty postaci to wrażenia na bazie walk, głównie z Tachikawy. Mam nadzieję że z czasem nie będzie już takiego masowego Ragna-rusha.

12
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Grudzień 27, 2011, 02:17:45  »
Nowe story jest, w dodatku dali kanoniczną część fabuły CT także. Ogólnie wygląda na to że balans jest jeszcze lepszy (np. Noel, Makoto, Tsubaki i Litchi oceniali nisko a dają wyraźnie radę), damage ogólnie w 90% przypadów (Hazama nawet z loopem ma póki co mak 7,2k z tego co pamiętam, a to i tak w kącie i jeden combos), combosy wyglądają ciekawiej niż w CS2. Ogólnie wszystko w dobrą stronę i czekam na luty by zamówić kolekcjonerkę.

Btw, odnośnie loopa Hazamy - 5 razy zbyt trudne do wykonania, 4 razy zależnie od startera (i tylko w kącie), 2 razy praktycznie zawsze da się wcisnąć. Game breaker to nie jest. Hazama nadal jest Hazamą (z lepszych wieści dla osób grających przeciw niemu - zwiększyli prorate na łańcuchach i recovery po jakou (623D), więc jednak nieco mniej kroi, no i same move prorate na 6C sporo bzdur zabrał)

13
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Turnieje na konwentach
« dnia: Październik 31, 2011, 02:02:32  »
To ja byłem tym Kabalem który zajął trzecie miejsce w mortalu, i tak też bardziej to było for fun bo gry nie mam a dopiero trzeci konwent w tą grę gram i dopiero na turnieju przypominałem sobie podstawy u Kabala. W grupie przegrałem z gościem grającym Noobem trzymającym na dystans atakując cieniami (1:2 przegrałem), a potem w pólfinale trafiłem na Tejtola z którym pierwsze dwie walki przegrałem, po czym zacząłem grać ostrożniej i wyrównałem, lecz ostatnia walka była wyrównana i Tejtol pokonał mnie ogólnym doświadczeniem (dzięki za walkę znowu), po czym w walce o trzecie miejsce znowu trafiłem na Nooba, tym razem wygrywając 3:0.

W streeta zająłem 4 miejsce o dziwo mimo iż nie gram w tą grę ani nawet tak nie przepadam za nią

14
Marvel vs. Capcom 3 / Odp: ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3
« dnia: Wrzesień 14, 2011, 17:48:22  »
Teraz już na 100% będę grał Vergilem jak zacznę grać w UMVC3. Całkiem zbliżony styl do jednego znakomicie zrobionego mugenowego Vergila, no i remix Vergil Battle 2 (tak jak miałem nadzieję), so awesome.

15
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Sierpień 30, 2011, 17:36:12  »
Jak już wyżej pisano widać że Reliusem będzie się grało jak postacią z JoJo's Bizzare Adventure, Ignis jako stand itp. W dodatku poza nowymi ścieżkami w story mode na pewno będą co najmniej dwa nowe kawałki (w filmach z loketestów słychać że motyw Reliusa jest inny niż muzyka z trailera, ta moim zdaniem jest motywem do walki Relius vs Carl). Czekamy na TGS na dalsze info

Strony: [1] 2 3 ... 5