Inne serie > Pozostałe

Skullgirls

<< < (2/26) > >>

Snake:
Nie no, ja wiem że jakość grafiki i wszystkie techniczne sprawy są pro, to widać. Chodziło mi właśnie tylko o art direction i wygląd animacji, po prostu o wiele bardziej pasują mi normalne dizajny, jak w arcanie czy melty.

Gargooletz:
W sumie taki a nie inny wybór stylu graficznego może źle wpłynąć na popularność tej gierki. Jest oryginalna i część osób się tym podjara, ale ogólnie więcej jest fanów oklepanych mangowych schematów, czy jakiegoś epickiego overkilla niż zabawnych dziewczynek walczących umięśnionymi czapkami.

True_Mumin:
Skullgirls! O tak, ostrzę sobie zęby na tą grę. To będzie kozacka bijatyka. Przemyślana, dopieszczona, od maniaków dla maniaków. A styl graficzny mi odpowiada, może nie tyle same designy co animacje, są przepiękne, stylowe i pomysłowe. No, właściwie to... z tych postaci które dotąd ujawnili jedna mi się bardzo, BARDZO podoba.

Enter Peacock!

http://farm6.static.flickr.com/5066/5632638883_1006bafdff.jpg

Genialny design, no po prostu genialny, sam pomysł żeby nawiązać do starodawnych amerykańskich kreskówek jest złoty. Mam już maina, hehe! :D

VanDarkholme:
Sikam w majtki w oczekiwaniu na tą gre. Na dodatek muzyke do gry bedzie robiła Michiru Yamane ( pani od Castlevanii) w jakims ultra stylu jazzy. Pomysl z custom assystami tez sie wydaje kochany. Wyczuwam gre która bedzie rownie dobra jak melty blood i oby sie jej tak samo udalo jesli chodzi o aspekt marketingowy.

True_Mumin:
O tak, jak usłyszałem o Yamane to po prostu hype level mi wskoczył na >9000. Kosmos! :)
Z samej gry najbardziej jak dotąd podoba mi się ten ich cały "Anti-Loop System". Nie cierpię loopów i infinite'ów w bijatykach, także to jest po prostu jeden z najlepszych pomysłów o jakich kiedykolwiek słyszałem. SO HYPE!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej