Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - CheeseOfTheDay

Strony: [1]
1
Tekken Tag Tournament 2 / Tekken Revolution
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 09:10:33  »
http://www.youtube.com/watch?v=VBTo6sWNMWY&feature=youtu.be

Czyli nowy tekken już za 2 dni i za free.

Póki co nie wiadomo na ile wartościowe to to będzie bo wygląda to jak TTT2 1v1 z jakimiś szmocami, blurami i statystykami.

Może być nic nie warte i bardziej casualowe więc chyba nie ma co tego wrzucać na forum główne tekkena.

Dyskutujemy.

2
Targowisko / [Sprzedam] kod rabatowy 50 PLN MUVE
« dnia: Grudzień 02, 2012, 21:56:54  »
Za 25 zł.

3
Alpha Patroklos / Pata Frame Data
« dnia: Luty 01, 2012, 07:08:34  »
Póki co w takiej postaci, później postaram się uporządkować to troszeczkę.

atak / exe / h / b (ch nie ma bo fd jest taka sama jak przy h)

aa 12f 2,4 -8,-8

 agb(fast) 24f lnc -13

 agb 26f lnc -23

 6aa 22f 0,4 -8,-16

 3a 21f 4 -6

 2a 13f 8 -4

 1aaa(just) 22f 13,lnc -24,-22

 4a 21f 6 -10

 FCa 12f 8 -4

 FC 3aB 13f knd -22

 FC 3aB(fast) 12f knd -22

 WRa 17f 6 -4

 jump a -f 6 -5

 66A 18f 4 -8

 22aa 17f -2,stn -14,-5

 11a 28f 2 -16

 44a 20f 4 -12

 BTa 14f 4 -8

 BT2a 16f 8 -6

 2aBE 13f knd -18

 B MOVES:

 bb 16 2,4 -8,-8

 bA 19f knd -21

 6b 16f 6 -6

 3b 19f lnc -10

 2b 17f 2 -8

 1bb(just) 17f -12,stn -18,-8

 4b 17f 2 -12

 FCb 17f -4 -20

 FC3bb(just) 15f -4,knd -20,-7

 WRb 17f 6 -8

 jump b 28f 6 -6

 66b 19f stn -8

 33b 17f lnc -11

 22ba 20f lnc,knd -16,-2

 11b 28f lnc -8

 44b 19f stn -11

 BT b 18f5 -7

 BT2b 18f 5 -7

 FC3bb BE(just) 15f -4,knd,knd -20,-7,-12

 K MOVES:

 k 13f 2 -8

 6k 15f 2 -13

 3k 16f 2 -8

 2k 15f -2 -14

 1k 20f knd -14

 4k 18f 4 -8

 FCk 14f -2 -14

 WRk 15f 2 -8

 jump k 24f 2 -8

 66k 23f 8 -4

 22k 20f knd -8

 11k 27f 0 -16

 44k 19f knd -10

 running k 21f knd -22

 BTk 15f 3 -7

 BT2k 17f -2 -14

 SIMULTANEOUS:

 2a+b 34f stn -16

 b+k mid A 20f 11 -3

 b+k mid B 25f lnc -10

 b+k hit 63b44b+k 24f -4,6,stn -14

 b+k hit 63b22a+b 24f -4,6,knd -14

 2b+k -f knd -2

 FC3a+b 22f stn -16

 66a+b 23f stn -6

 44a+b 60f knd UB

 44b+k 14f stn -14

 BTb+k 15f stn -16

 BTb+kb(just) 15f stn,lnc -16,8

 44b+k BE 14f stn 2

 CE 8f knd -20

 throws are 17f (214b+g is +13 if connects)

5
Offtopic / Słodki kryzys
« dnia: Kwiecień 01, 2011, 15:48:26  »
coś około 2 kilo cukru

czyli dość ku.rwa drogo

6
Phoenix / [Phoenix] Filmiki youtube itp.
« dnia: Luty 17, 2011, 01:29:45  »
są już jakieś pro walki z finiks?

7
Na początek moje CM'ki i tutorial do JF?ów:
http://pl.youtube.com/watch?v=2DIDzpNYsrY - Art Of War - SC4 Setsuka combo movie
http://pl.youtube.com/watch?v=TVsF_5T-GyU - SC4 Setsuka combo Act
http://pl.youtube.com/watch?v=qnhLXkW1cOE - Dark Rain - SC4 Setsuka Combo Movie

http://www.youtube.com/watch?v=0SBD1_3vYBc - Setsuka 'how to'


Inne CM'ki
http://www.youtube.com/watch?v=kvYPAVgDKwk&feature=related - Blade Of Hatred - Setsuka Combo Act
http://www.youtube.com/watch?v=u4NVgsU4m40&feature=related - Setsuka Combo Video
http://www.youtube.com/watch?v=AjwDHrCWN1M&feature=related - SoulCalibur 4 Setsuka combo video

Spora część akcji z nich to kopie z moich cm'ek lub nie gwarantowane akcje xD ale są też i nowe rzeczy. Poza tym to chyba jedyne CM'ki prócz moich które się pojawiły.

Walki:
Bardzo dobra i efektowna Setska z HK:
http://www.youtube.com/watch?v=BnzvTrPZZG4
http://www.youtube.com/watch?v=NM3vaoz9teo
http://www.youtube.com/watch?v=OozOCGU7VTU

Najlepsza Setska z francji:
http://www.youtube.com/watch?v=_u9VhPvQvOw
http://www.youtube.com/watch?v=_u9VhPvQvOw
http://www.youtube.com/watch?v=q1rH-d2BhNQ
http://www.youtube.com/watch?v=nhhl4Edqu88

Moje, stare, już teraz dość kiepskie walki ale niech są:
http://pl.youtube.com/watch?v=5j70UrepAV0
http://pl.youtube.com/watch?v=UadB_aH_lUA
http://pl.youtube.com/watch?v=6XiimFS8ddc
http://pl.youtube.com/watch?v=bq52iU-G2K0
http://pl.youtube.com/watch?v=j5bXBcML7WU
http://pl.youtube.com/watch?v=bq52iU-G2K0
http://pl.youtube.com/watch?v=pD1l6yxZTHs
http://pl.youtube.com/watch?v=kfPcAHHIYx4

8
Natural Combos:

A,A (20 damage)
6A,A (38)
1A,A (30)
1A:A;A (46)
B,B (30)
1B:B (20)
214~3_FC3B:B (30)
B+K, 61B, 11_33A+B (75)
B+K, 61B, 44_66B+K (86)
BT B+K:B (40)
44A,A (32)
66B,A (31)
22_88B,B (44)
44B,A (38)
44K,B (42)
22_88A+B,A (26)


Combos started off Normal Hit :

a:gB
--> a:gB, 214~3a:B (~80)
--> 236~A+K,B, 214~3a:B (~84) Might not hit on small hitbox opponents.

3B
--> 33B (29)
--> 214~3a:B (50)

1B:B
--> 6K, A+K,B, 214~3a:B (58)
--> 214~3B:B, 214~3a:B (64)
--> 214B, A+K,B, 214~3a:B (68)

2A+B
--> 22_88A+B,A (47)

214~3_FC3A+B
--> 214~3B:B, 214~3a:B (64)
--> 214B, A+K,B, 214~3a:B (68)

214~3_FC3A+B (Max Range)
--> 33B, 6K, A+K,B, 214~3a:B (71)
--> 33B, 214~3B:B, 214~3a:B (74) Final hit must be JF to connect.

BT B+K:B
--> 33B (48)

A+K,A
--> BT K (36)

A+K,B (Jump over a low or tech crouch move)
--> 33B (32)

22_88A
--> BT 2B (31)

33B
--> 214~3a:B (50) Good ring out potential.
--> 44B+K (52)
--> bA (54)

77_11B
--> (close hit) bA, BT 2K (66~68)
--> a:gB, 214~3a:B (73)

66_99_33A+B
--> 1B:B (45)
--> 22_88A+B,A (55) Tech trap.

WR K
--> 33B (35)
--> 1B:B (41)

A+G
--> A+K,B, 214~3a:B (69) Smaller hitbox characters can escape.

214B+G
--> 2B+K (46~47)
--> 22_88A+B,A (57)
--> 214~3a:B (70)


Combos started off Counter Hit :

6{A},A
--> 2B+K (43)
--> 77_11K (45)

4A
--> 214B, A+K,B, 214~3a:B (68)
--> 3B, 44B+K (70) Good ring out potential.
--> B+K, 61B, 11_33A+B (78)
--> B+K, 61B, 44_66B+K (82)
--> 3B, bA, 33B (83)
--> 33B, 214~3B:B, 214~3a:B (81)
--> 33B, 214~3B:B, 2A+B (95 with tech, 75 without)
--> 33B, 214~3B:B, A+K,B, 214~3a:B (115 with tech, 79 without)

3B
--> 44B+K (55) Good ring out potential.
--> bA (58)

214~3_FC3B:B
--> 214~3a:B (55) Final hit must be JF to connect.

wsB
--> A+K,B, 214~3a:B (63)

6K
--> A+K,B, 214~3a:B (53)

22_88A
--> BT B+K:B, 33B (~71)

11_77A
--> 22_88A+B,A (58)
--> 236~A+K,B, 214~3a:B (75)

33B
--> 6K, A+K,B, 214~3a:B (66)
--> 214~3B:B, 214~3a:B (70) Final hit must be JF to connect.


Transcript do mojego filmiku (Art Of War):

214B+G, 236~A+KB, JF umbrella *
fc3A+B, wsB, A+KB, JF umbrella
214B+G, A+KB, JF umbrella **
B+K 61B 33A+B (w!), B+K 61B 33A+B
fc3A+B, 33B, 6K, A+KB, JF umbrella
B+K 61B 33A+B (w!), 33B, 2143B:B JF umbrella (w!)
B+K 61B 33A+B (w!), 3B (w!), 214B+G, JF umbrella (w!)
CH 3B (w!) 22A, B+K:B, 33B
bA (w!) A+KB, JF umbrella
B+K 61B 33A+B (w!), a:g:B, bA, 33B
a:g:B, a:g:B, JF umbrellla
33B (w!) 11B, a:g:B, JF umbrella
B+K 61B 33A+B (w!), 3B (w!), B+K 61B 44B+K
CH 22A, B+K:B. A+KB, JF umbrella
CH 33B, wsB, A+KB, JF umbrella
22K (w!), 3B (w!), 11A, CC A+KB, JF umbrella
CH 4A, 44BA (w!), 1A:A:A (w!), 6K, A+KB, JF umbrella
Fc 3A+B, 33B, 2143B:B, 236~A+KB, JF umbrella ***
B+K 61B 33A+B (w!), 3B, 33B, 2143B:B, A+KB, JF umbrella

* siedzi tylko gdy przeciwnik nie techrolluje
** siedzi na większych postaciach robione przy krawędzi
*** siedzi gdy 236~A+K zrobione będzie szybko, przeciwnik może zrollować tylko w jedną stronę

Transcript z mojego nowego filmiku (Setsuka Combo Act).

214B+G, 22A+BA (w!), 6K, A+KB, JF umbrella
CH A+KA, wsB, A+KB, JF umbrella
66B+K (w!) B+KB
JF agB, 22A+BA (w!), 6K, A+KB, JF umbrella
B+K 61B 33A+B (w!), 214B+G, JF umbrella (w!)
CH 11A, 22A+BA (w!), 6K, A+KB, JF umbrella
CH A+KA, 1B:B (w!), B+K 61B 44B+K
1B:B, 1B:B (w!), 22A+BA (w!), 1A:A:A
1B:B, 1B:B (w!), 22A+BA (w!), JF agB, bA
214B+G, 22A+BA (w!), 1B:B, 2143B:B, JF umbrella (w!)
wsB (double hit), 6K, A+KB, JF umbrella
A+KA, 1B:B (w!), JF agB, 66B+K (self RO)
66B+K (w!), JF agB, bA
1B:B, wsB, JF umbrella, 33B
1B:B, 1B:B (w!), 22A+BA (w!), 6K, 22A+BA (w!), 1B:B
6AA (second hits), A+KB, JF umbrella
B+K 61B 33A+B (w!), 214B+G, A+KB, JF umbrella
44AA (w!), A+KB, JF umbrella
66B+K (w!), fc3A+B, wsB, A+KB, JF umbrella
1B:B, 1B:B (w!), 6K, 22A+BA (w!), wsB, A+KB, JF umbrella
CH 4A, JF agB, JF agB, JF umbrella
11B, bA (w!), 6K, A+KB, JF umbrella
CH A+KA, 33B, 2143B:B, JF umbrella
1B:B, 1B:B (w!), 22A+BA (w!), 6K, 22A+BA (w!), 22A+BA
214B+G, 22A+BA (w!), B+K 61B 33A+B (w!), 33B, 6K, A+KB, JF umbrella

9
Setsuka / Setsuka Frame Data - 1.03 ver.
« dnia: Marzec 06, 2010, 17:01:51  »
Framedata powstała dzięki pracy następujących osób.
KasumiChan, Sacharja oraz CheeseOfTheDay.

Gdyby coś się nie zgadzało, bądź było nieczytelne, piszcie.


Attack Speed

i12: A/FC 3a:B
i13: K/FC 2A/FC 3aB
i14: 2A/6K/44B+K/BT A/BT K
i15: 2K/3K/FC 3B/WS K/FC 2K
i16: B/6B/2B/WS A/FC 2B/66B/BT 2A
i17: 4A/1B/4B/WS B/33B/BT B+K/A+G_B+G_214B+G
i18: 66A/bA
i19: 3B/22B/1K/4K/44A/G9K/BT 2K
i20: aB/9K/BT B/BT 2B
i21: 3A/44B/A+KA
i22: 6A/1A/22K/66K/FC 3A+B/2B+K
i23: 22A/33K/a:g:B/agB/B+K/22A+B/66B+K
i24: 11K/44K/G9A/G9B
i25: 9A/9B
i26: A+KB
i29: 11A/11B/2A+B
i30: 66A+B



Frame Data

A
B -9
H -3

AA
B -6
H +4

a:g:B
B -22
H x

aB
B -16
H x

6A
B -8
H 0

6AA
B -15
H +4

1A
B -25
H -13

1AA
B -21
H -11

1A:A
B -21
H x

4A
B -10-11 (-10 from tip range, -11 from close and mid range)
H +5

3A
B -6
H +4

2A
B -6
H +4
C +8

FC A
B -6
H +4
C +8

FC 3a:B
B -20~-22
H x

WS A
B -2
H +6

7_8_9 A
B -4
H +8

---
B
B -4
H 0

BB
B -6
H +4

bA
B -23
H x

6B
B -8
H +2

3B
B -9
H x

2B
B -8
H +2

1B
B -18
H -8

1B:B
B -8
H x

4B
B -14
H +2

FC B
B -6
H +2

FC 3B
B -20
H -8

FC 3B:B
B -8
H x

WS B
B -8
H x

7_8_9 B
B -8
H +4

---
K
B -8
H +2

6K
B -14
H +2

3K
B -8
H +2

2K
B -14
H -4
C +2

1K
B -9
H x

4K
B +0~2
H x

FC K
B -13
H -4
C +2

WS K
B -6
H +4

7_8_9 K
B -10
H x

---
2A+B
B -16
H x

FC 3A+B
B -19
H x

B+K
B -14
H -8

B+K 61B
H +6

2B+K
B -3
H x

---
66_33_99 A
B -8
H +4

22_88 A
B -9
H x

11_77 A
B -16-15 (range dependent)
H +2~3 (range dependent)

44A
B -16
H -8

44AA
B -8
H x

66B
B -16
H +2

66BA
B -4
H x

33_99 B
B -10
H x

22_88 B
B -16
H -6

22_88 BB
B -12
H x

11_77 B
B -6
H x

44B
B -12
H +4

44BA
B -16
H x

66K
B -10
H +4

33_99K
B -10
H +4
CH +14

22_88 K
B -10
H x

11_77 K
B -17 (some 18i moves can punish it)
H -2

44K
B -11
H +1

44KB
B -16
H +2

66_33_99 A+B
B -3
H x

22_88 A+B
B -20
H x

22_88 A+BA
B -4
H x

66B+K
B -8
H x

44B+K
B -16
H x

---
BT A
B -2
H +8

BT 2A
B -6
H +4

BT B
B -6
H +4

BT 2B
B -8
H 0

BT K
B -5
H +3

BT 2K
B -19
H x

BT B+K:B
B -14
H x

---
A+KA
B -3
H +13~14 (+13 from far range, +14 from close and mid range. On some characters randomly).

A+KB
B1 -15 (when setska ends in BT after opp block)
B2 -3 (when opp block after Setska jump over)
H x


TC Frame Data

Stances:

236 from 7 frame have TC frames.
214 from 6 frame have TC frames.


Moves:

4A - from 9 frame have TC frames.
3A - from 4 frame.
2A - from 9 frame.
iFC A - from 3 frame.
11A - from 8 frame.
22A - from 7 frame (from 8~10 frame vs few moves)
a:g:B - from 6 frame (from 9 frame vs few moves)
iWS A - from 1 frame (can be ~2-10 frames more vs some moves).
iWS B - from 1 frame (can be ~2-4 frames more vs few moves).
33B - from 11 frame.
bA - from 10 frame.
2143a:B - from 1 frame.
2143B - from 5-10 frame (depends on what high it will crush).
1K - from 6 frame (can be 1 frame more vs some moves).
BT B+K - from 5 frame .

---
Moves with  not so good TC properties.

66B+K
TC from 13 frame, so more then half of exe time.

2K
TC from 12~13 frame. So TC properties 2~3 frames before hit box activate lol.

11K
Most crappy TC move ever. TC 1~2 frames before hit box activate.

22A+B
TC properties from 8~12 or even more frame. Not consistent at all. Highly depends on what move it will crush, vs some moves it probably don?t crush at all.


3K
Well its not a TC move, but it have some funny properties. After Nightmares aB on NH it will always TC under a:g:A from mid distance. So or it?s a bug or 3K have TC properties in 1~2 frames;d. Probably its ?invisible frames? bug.

---

TJ Frame Data

9A  TJ on 7 frame
9B  TJ on 7 frame
9K  TJ low from 13 frame and s-low from 14 frame

G9A_G9B_G9K TJ in 6 frame. Just like standard jump.

A+K TJ in 10 frame


66B+K and 2A+B don?t TJ at all


---

GI/aGI Frame Data

A+B

5i - {GI 1} (JI)
6-11i - {GI 2}

A+B aGI window is 7 frames long.

LvL 1-3 attack
H +8
On miss 0



Rapel
2i - {GI 1} (JI) (+30 adv)
3-8i - {GI 2} (+20 adv)

6G/3G GI have 7 frames window.

Parry
2-10i - {GI 1}

4G/1G GI have 9 frames window.


---

3A is 21i but hit box will activate frame sooner vs some A moves, clashing in 20 frame.

A+KA exe can be +1/-1 vs some moves.

11A is one frame slower from tip range, also have 1 frame less disadvantage on block and 1 frame more advantage on hit.

10
Tekken 6 / BR / Tekken 6 - temat ogólny
« dnia: Grudzień 22, 2009, 01:48:23  »
Czyli temat o tym, jaki tekken jest, jaki powinien być, czy ci się podoba, czy nie, oraz na wszystkie inne pierdoły z grą związane, które nie pasują gdzie indziej.


Jedną z takich p***dół jest na pewno kącik bijatyk w nowym extrimie. Jak ktoś tego jeszcze nie czytał to polecam bo można się troszkę pośmiać.

Jest tam sporo ciekawych tekstów jak np relacja z AoT w której dowiadujemy się że turniej był zabawny jako że żaden z faworytów nie wygrał tego turnieju. Gdzie oczywiście faworytem byl m.in. Devil który o dziwo prawie przegrał, co nie miało prawa zaistnieć (nawet mimo tego że Devil ni chu chu nie wie jak na pande grać) bo raz, Di nie wygrał we wcześniejszych tekkenach nawet walki z Devilem (chociaż jestem ciekaw czy autor wie ile walk turniejowych zagrali ze sobą ci dwaj w przeciągu ostatniego roku), dwa że Di to w końcu chłopek dobrze grający w calibura który bawi się tekkenem (chociaż autor nie wspomniał że ten chłopek od caliby bawiąc się w tekkena zaliczył dobre miejsce na swoim pierwszym euro turnieju za czasów DR'a oraz że bawiąc przy okazji nauczył się wyrywać na reakcje czego do tej pory nie potrafi masa pro'sów w polsce którzy grają w to kilka/kilkanaście lat, między innymi sam autor jak i jego bliski kolega oficjalny mistrz polski).
Oczywiście faworytem był też Ryan (który, jak można zauważyć, od dłuższego czasu nie przykłada się tak do tekkena jak jeszcze za czasów t5 czy na początku DR'a), zapewne byli nimi także sam autor i jego kolega, i nie ważne że od DR'ki mało w to grają, za czasów t5 i wcześniej byli czołówką i to jest tak na prawdę ważne, tak samo jak to że ci i inni faworyci którzy albo nie grają w tą grę wystarczająco dużo, albo zafundowali sobie 1-2 letnią przerwę od grania za czasów DR'ki zostali zbici w turnieju przez średniaków czy tylko dobrych graczy którzy przez ostatnie 2-4 lata grają w to na prawdę dużo.

Kolejną atrakcją jest mini wywiad z Devilkiem w którym to można się dowiedzieć że t6 to była wspaniała gra jeszcze przed turniejem, ale tuż po turnieju lub pod jego koniec nagle się zepsuła i stała się nie fajna i niesprawiedliwa. Autor wydaje się szczęśliwy z tego powodu chociaż raczej powinien się zdziwić że podczas turnieju namko wypuściło patha który sam sie ściągnął zainstalował i wszystko zepsuł, czego nikt z grających nie zauważył[sic!].

Oczywiście najlepszym artykułem jest zapisana rozmowa między Mastą, Boskim, Ryan'em i Matt'em, który można byłoby zatytułować "trzech na jednego".

Można sie w nim dowiedzieć że:

-Tekken6 jest noob frendly bo nic tam nie wymaga manuala a system jest uproszczony
Chociaż jednocześnie denerwuje autora to że movement jest trudniejszy (na pewno mniej noob frendly) oraz to że jest 40 zawodników do wyboru co strasznie utrudnia opanowanie wszystkiego (mniej noob frendly). Najwidoczniej wolałby mieć 10 zawodników do wyboru gdzie każdy by miał góra 60 ciosów tak by po dwóch miesiącach już znać i umieć wszystko.

-W T6 dmg za szybko schodzi, nie to co w takim T3 czy TTT.
No tak, w końcu tutaj mamy dla większości akcje za prawie pół energii a ze ścianą za trochę ponad pół. A w takim T3 takie banalne juggle jak ewgf 3 płaskie, d/f+4 zabierają jakieś 60% a trochę mniej banalne VS'owe rzeczy zabierają nawet do 75%, no naprawdę niewiele. 

-W T6 dmg przychodzi łatwo, wystarczy tylko wybić...
A potem jeszcze ocenić sytuacje, swoją odległość od ściany i wybrać taki komplet, który albo zabierze max bez ściany albo przetransportuje do tej ściany i wraz z nią zabierze max, no i oczywiście trzeba jeszcze posadzić te czasem nawet 10 hitów żeby wszystko weszło, a wszystko nie zawsze wchodzi bo głupi kąt spowoduje że w połowie juggla coś nie wejdzie. No ale to wciąż jest dużo łatwiejsze od zwykłego wybicia w t3 i posadzenia 2-4 ciosów w powietrzu za prawie pół paska czy zrobienie 3 płaskich jina w jugglu + coś tam za ponad pół paska lub nawet za jakieś 70% z gwarantowaną dobitką jak wejdzie od boku.

-T3 miał tylko jedną wadę w systemie
:O. Którą był... niewyrywalny rzut. Nic nie mówią o tym że nie było techrolla o flipie na brzuch i wchodziły śmieszne rzeczy, nic nie mówią o gwarantach po wr3 na bloku, że nie można było cancelować SS'a od pierwszej klatki w blok czy w jakikolwiek inny ruch, można było to zrobić dopiero od około ósmej klatce, co dziś wydawać by się mogło jest nie do przyjęcia.

-W T6 są krasze i te krasze są złe. W T3 ich nie było i było lepiej.
To śmiesznie brzmi od kogoś kto najbardziej chwalił ten system swego czasu w T5. No najwidoczniej dawno nie grał w tekkena bez kraszy w którym taki ewgf był chorym atakiem bo działał jak mid. Łapał prawie wszystko, przebijał dolne punche czasem nawet podcinki, przy takim whiffe nie było ważne dla takiego jina czy ktoś nie trafił punchem, wybitką, podcinką, dolnym punchem,  nie ważne czy miał recovery  kucając czy nawet prawie leżąc, puszczał ewgf'a i posprzątane. Poza tym w juz w t3 były pełnoprawne krasze (d+1+2 Jacka, d/f+1 Xio, b+1+2 leja) tyle że było ich bardzo mało możliwe nawet że nie każda postać je miała.

-Jeżeli nie grałeś od pierwszej części Tekkena to nie możesz w pełni i sprawiedliwie ocenić tej części oraz tego jak zmieniała się seria.
Jeden z najśmieszniejszych wniosków w tekście. Nie wiem co przeszkadza w ocenieniu T6 w stosunku do TTT, T4, T5, DR jeżeli grało się od TTT. Nie wiem co w takim przypadku przeszkadza zupełna nieznajomość T1 w które już nie da się grać, T2 w które już nie da się grać, T3 które jest już archaiczne i z braku laku można pograć. Nie wiem, ja gram w to od T1 i zupełnie nie rozumiem czemu znajomość kulawych pierwszych części miała by mi pomóc ocenić T6. Zresztą, tutaj autor się sam wkopał, bo jedynie liznął automatową wersję t6, tak naprawdę jej nie poznawszy. Więc, idąc jego tokiem myślenia też nie powinien oceniać serii.

-T6 jest łatwiejszy bo jest youtube na którym można popatrzeć na grę najlepszych.
Tak, nie wiem w ogóle jak można do takich wniosków dojść, i czemu tu winny tekken, przecież jakby youtube było za czasów t3 to byłoby tak samo co nie oznaczało by że t3 jest łatwiejszy czy trudniejszy. To, że ludzie, którzy nie mają możliwości zbierać doświadczenia na turniejach ulepszają swoją grę w ten sposób jest na prawdę fajną sprawą, bo to powoduje że scena staje się silniejsza.

No i to tyle, pewnie są jeszcze jakieś ciekawe spostrzeżenia, jak to że teraz każda postać ma jakieś dobre lowy, i naturale co nie jest fajne (mimo że to poprawia balans), no ale już nie pamiętam.


Strony: [1]