Autor Wątek: O przyrodzie  (Przeczytany 40826 razy)

Tundra

  • Gość
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 15, 2011, 19:50:54 »
Cambion, jak zwykle pleciesz bzdury na moj temat. Caly czas krytykuje ta gre i uwazam ze jest to najgorsza gra turniejowa w jaka w zyciu zagralem. Lubie ta gre, for fun jest swietna, ale przez mase bugow i udziwnien turniejowo jest beznadziejna. Ok odnalazlem sie w tej grze, po prostu sie dostosowalem i tyle. Serie Tekkena zawsze lubilem i pewnie bede grac w kazda kolejna czesc, jaka by ona nie byla. Masa jest jednak rzeczy w tej czesci ktora bym usunal lub zmienil. To ze udaje mi sie cos wygrywac nie ma znaczenia zadnego. Lubilem Dr'a nie ugrywajac nic, a T6 uwazam za zla gra pomimo ze wygrywam.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 15, 2011, 20:01:17 »
Okej, to sorry podałem zły przykład. Zamienię więc Ciebie np. na Frizena ;D

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 15, 2011, 20:08:58 »
Ale ja wole DRa...(tzn. uwazam ze jest lepsza gra, juz sie w niego nagralem :P)
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2011, 20:10:51 wysłana przez Frizen »
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 16, 2011, 06:23:40 »
No DR to akurat bardzo chybiony przykład, bo jeśli ktoś gra w tekkena a nie podobał mu się DR to znaczy że naprawdę coś z nim nie tak ;]

Myślę że 5.0 bardziej się nadaje do takich porównań ;d
Uważam np. że Feng to postać którą można grać w tej części niezwykle kreatywnie (na co na pewno niektórzy się oburzą.)
Jak dla mnie to już w T5 można było Fengiem fajnie i kreatywnie pograć, ale po po prostu nie zwracano na to uwagi, bo nikt nie potrzebował nic wiecej niż b+4, b+1, d/b+3, ss+4, d/f+1, f,f+2, barka i hopkicka ;p

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 16, 2011, 10:01:47 »
Jeszcze SS+1+2 ;) I to była kapa :D
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 16, 2011, 11:19:11 »
Jedna uwaga. W T5:DR bylo znacznie prosciej szybko nauczyc sie grac inna postacia niz w T6. Umiejac grac taka Lili, po tygodniu moglem sobie orac 3/4 osob Fengiem, bo wystarczyl movement, kilka juggli i dobry poking. nic wiecej. MOVEMENT zalatwial sprawe. mi sie to podobalo, bo jestem leniwy w sprawie uczenia sie juggli, zagran itp ; p.

A jak ogladam walki topow z T3 z tamtych czasow, to bez urazy ale zal! Poziom sie podniosl, a najlepsza imo czesc byla T5:DR, bo movement > janienie itp. Troszke namco przesadzilo w T6, da sie dalej grac i sie lubi ta gre, ale minimalnie powinno polepszyc movement, bo teraz zbyt lajtowo mozna odpalac niektore ciosy, nie baczac co zrobi przeciwnik.

generalnie szkoda, bo w T5:DR jak byles bardzo szybki to mogles zmiazdzyc rywala movementem+pokami, tak, ze gubil sie. w T5:DR przeciwnik trzyma blok i odpala jany. bo movementem (SS!) nie poczarujemy, bo wylapiemy mase ciosow. Tenshi kiedys pisala, ze w T6 nie mozna janic SS na palke - tyle, ze przesunieto to zbyt mocno w strone "mozna za to odpalac dowolne ciosy na palke, bo i tak praktycznie wiekszosc sciagnie SSa". Oczywiscie dalej sie da SSowac (Jacka i lewo i prawo nie Frizen?; ) ale jest to trudniejsze, dodatkowo BDC jest znacznie slabszy i tak jakos srakos.

Uwielbiam ogladac gry z crasha, T6 sezon dal mega rade. Tam mimo wszytko ruszaja sie, nie jania, zreszta ktos by za bardzo wyjanil i by przeszlo to mialby pewnie obciach totalny. U nas niektorzy graja tylko aby wygrac, nawet we freeplayach, zamiast pograc movementem, to odpalaja 20 janowakcji, ktorych przeciwnik nie zna, a ktore nigdy nie siądą jak sie przeciwnik juz tego nauczy.

bla,bla,bla chaos spam nastukalem;  o.

« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2011, 11:34:28 wysłana przez Solo »

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 16, 2011, 11:35:29 »
A jak ogladam walki topow z T3 z tamtych czasow, to bez urazy ale zal! Poziom sie podniosl, a najlepsza imo czesc byla T5:DR, bo movement > janienie uf3 itp. Troszke namco przesadzilo w T6, da sie dalej grac i sie lubi ta gre, ale minimalnie powinno polepszyc movement, bo teraz zbyt lajtowo mozna odpalac niektore ciosy, nie baczac co zrobi przeciwnik.

Sam bym tego lepiej nie napisał. Od T3 w tej grze najważniejszy był movement, ogranie oczywiście też. Nagle wchodzi T6, gra 2D w której game play polega wyłącznie na ograniu i mind game-ach. Czuję że dla większości osób nie sprawiło by żadnej różnicy jak by wyłączyli w 100% movement, stało by się w jednym miejscu, robiło mid/low/throw i na tym koniec.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 16, 2011, 11:39:31 »
Ale sa tez plusy T6:
- oslabienie rzutow (omg jak ostatnio zagralismy w DR i wszedl mi rzut to i ja i benek sie za glowe zlapalismy ile hp poszlo i zginal; )
- wieksze skomplikowanie i uzywalnosc ciosow
- mimo wszystko dla mnie ciekawsze juggle i sciany (i w koncu kazdy ma sciane, a nie ze Nevan mi wsadzal anka 100-120 dmg po 1 wybitce, zostwiajac mi z 20% hp ; ).
- niezly balans

jakby naprawili movement, to bylaby mega zajebista czesc!


HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 16, 2011, 12:07:13 »
W piątkach też wszyscy mieli ścianę. Jaka ta ściana była, to jest sprawa inna, ale miał każdy. A o tym, czy juggle był ciekawy zwykle decyduje gracz ;)
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 16, 2011, 12:29:39 »
te sciany byly na zasadzie: sciana a SCIANA. robilo roznice. Liliana po wybitce nie mogles wciagnac 3/4 hp (maks 50% jak idealnie niemal JF wpadl ktos na sciane i dalo sie dorzucic ff+3+4 lub f+3+4), niektorymi postaciami bez zadnego problemu.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 16, 2011, 12:41:47 »
Ale czy tak nie jest do dziś? Anką nadal można przyszaleć z dżastfrejmem, inni mają ściany solidne i pewne w każdej sytuacji, jeszcze inni robią miazgę na ścianie wysokiej, ale na niskiej już nie za bardzo, a taki Yoshek, to już w ogóle wymaga jednej konkretnej sytuacji, bo w każdej innej można najwyżej pociągnąć b+2,1. Dodatkowo to, o czym już pisałem wcześniej, to znaczy to brzydkie do granic niemożliwości ujednolicenie ściany w postaci bara/pleców/dupci, czy czym kto tam uderza po wciśnięciu f+1+4/f+2+3/d+1+2/WS+1+2/whatever. In essence it is the same shit.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Gordaf

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 120
  • Wiesiek Team Fighter's
    • Zobacz profil
  • Skąd: Limanowa
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 16, 2011, 13:34:52 »
u/f+4,4,4 kazka czy kręcenia joszka po pierwszym czy tam którymś z kolei zablokowanym ciosie powinna się ta noga zatrzymać jak to jest w większości podcinek ale to wszystko da się przeżyć :D
"I'm gonna stomp 'em to dust. I'm gonna grind their bones. I'm gonna burn down dere towns and cities. I'm gonna pile 'em up inna big fire and roast 'em. I'm gonna bash 'eads, break faces, and stomp on da bits dat are left. An' den I'm gonna get really mean."

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 16, 2011, 13:43:12 »
W przypadku u/f+4,4,4,4 Kazka tak było, ale się zmieniło. Tak się jakoś zdecydować nie mogą.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 16, 2011, 14:34:44 »
Jack w T5 i DR po jugglach nie miał żadnej ściany, chyba, że kończyło się ff+2 z odpowiedniego dystansu, ale to i tak była bieda.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: O przyrodzie
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 16, 2011, 14:46:21 »
O to mi chodzi - kilka postaci robilo 3/4 czy 4/5 paska (!), a kilka wkladalo conajwyzej 1 hita (i to i tak przy odpowiednich odleglosciach). Teraz jest to bardziej wywazone. Ot kazdy ma "bounca na scianie".