Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Rupert

Strony: [1]
1
Miguel Caballero Rojo / ¿Habla Español? Jak grać panie premierze?
« dnia: Wrzesień 27, 2012, 16:27:17  »
Zacznijmy od karanie Miguelem

10f : 1,2        ?? dmg, bez szału dwa punche
11f : 2,1        40 dmg, kolejne dwa punche, lecz po tych możemy przejśc do SAV przytrzymując f
12f : 4           ?? dmg,
13f : d/f+1,2 ?? dmg, można użyć d/f+1,1~f dla SAV
14f : f+1+2   ?? dmg, f2+3_d+1+2 na gwarancie, samo f+1+2 daje W!
15f : u/f+4    ?? dmg, JS
16f : d/f+2,1 26 dmg, JS

z WS
11f : WS+4  ?? dmg, można używać ws+1~f dla SAV choć mniejszy zasięg z tym jest
14f : WS+1+2,4,1 ?? dmg, początek 10 hit comobo
15f : WS+2,2 ?? dmg JS


CDN.

2
Miguel Caballero Rojo / Zorro w Tekkenie? Nowe nowości prosto z Hiszpanii
« dnia: Wrzesień 08, 2012, 17:58:12  »
Nowe ciosy:
f+2+3 - bar mniej więcej taki jaki oferuje King, nie karalny, raczej łatwy do obejścia.
ff+3 JS, tag out, High, nowy homing, dobry zasięg, niekaralny(?)
ff+2,2 M,M nowe dokończenie do ff+2 choć rolą i właściwościami jest odpowiednikiem T6 ff+2,1 , kara  -14, można drugi cios zcancelować przytrzymując D

Zmiany:
d/f+1 -2 na bloku ):
ff+2,1 drugi cios jest teraz bezpieczny, nie jailuje.
SAV 1,1 przewraca i daje nam gwarantowane d+4,1+2. Jaiuluje, bezpieczne.
f+2 JS na CH, daje takiego stuna jak CH b+1 od Steve`a.
SAV u/f+3 nie daje już JG, szybszy recorver, W!. Bezpieczne
SAV 2 nie ma już opcji przytrzymania 2 dla większego dmg.
d/b+4 z tego zauważyłem trackuje mniej.
WS+1 większy dmg, dmg taki jak z WS+4 czyli można tym karać i mieć lepszą sytuację bo więcej na + i do tego SAV.
2+4 nie ma nic gwarantowanego już po żadnych chwycie nawet tym od boku.


po f+1+2 wchodzi f+2+3 z tego co widziałem zostajemy bliżej postaci więc raczej lepsza sytuacja będzie po tym choć muszę to przetestować.



Post będzie aktualizowany, gdy tylko dorwie swoją sztukę Tag`a. Gdyby ktoś znał więcej to pisać tutaj ^^


3
Miguel Caballero Rojo / Ściana
« dnia: Kwiecień 06, 2010, 17:18:50  »
Ściana od Migiela wygląda tak

W! {x} hitów B! {wykończenie}.

Jeśli {x} = {wykończenie}
2 lub mniej hitów = d/f+1, d/f+1~f, SAV u/f+3 najsilniejsza sciana
3 lub 4 hity = d/f+4,1,1 nie pewna na mniejsze postacie

Bawiąc się dzisiaj na pratice zauważyłem, że można zrobić końcówke d/f+1 d/f+1~f SAV 2 lecz nie siedzi to na wszystkich na Kazie nie siedzi lecz na Kingu już tak.

Doprowadzić do ściany Migulem bez bounda nie jest trudną rzeczą, na ścianie najlepiej użyć b+2,2 jako bounda ponieważ jest o wiele pewniejszy niż d/f+2,2   

4
Miguel Caballero Rojo / Karanie
« dnia: Kwiecień 03, 2010, 21:40:33  »
U Miguela karanie nie wygląda za dobrze, jakiś większy dmg na karze możemy zrobić od - 14 i jest to coś koło 50 dmg

-10 : 1,2 [20] -  +7 na trafieniu, możliwa kontynuacja 1+2 b.wolny wybijający mid, 4  high +10 na trafieniu +1 na bloku
-11 : 2,1 [29] -  +7 na trafieniu, możliwość przejścia do SAV
-13 : d/f+1,2 [35] - +3 na trafieniu, d/f+1,1~f SAV[29] plus mieszanie z Savage
-14 : f+1+2 [21](z bliska) ? KND d+1+2 gwarantowane. d/f+4,1 [24](z daleka) +5 na trafieniu, możliwość przejścia do SAV
-15 : u/f + 4 [15] ? JS
-16 : d/f+2,1 [24] ? JS

FC_WS
-11 : WS+4 [21]
-14 : WS+1+2,4,1 [39]
-15 : WS+2,2 [24] - JS   

6
Miguel Caballero Rojo / Top 10
« dnia: Marzec 23, 2010, 12:21:28  »
Jak ktoś gra Hiszpanem niech też napisze swoje top 10 :)

1. d/f+1 + kombinacje: 2 - natural za 35 dmg, 1 natural +5 na hicie z możliwością przejścia do SAV

2. 1,2 wygląda dość dziwnie jak na 1,2 można skończyć 4(high) na hicie +10 i możliwość przejścia do SAV

3. SAV u/f+3 jungle na normal hicie trwa 15 klatek -11 na bloku

4.SAV d/b+3 low +5 na hicie możliwosć zostania w SAV

5. d+4 poke na low o dość dużym zasięgu

6.d/f+2,1 wiff punisher

7. d/f+3,2 bezpieczny NC

8. d/b+1 podcinka z ręki, przytrzymana daje możliwość do junglowania

9. f+1+2 bezpieczny high, odpychający przeciwnika na bloku, na hicie gwarantowane d+1+2

10. d/f+1+2 rzut zostawia przeciwnika w pozycji stojącej



Zamiast rzutu może być SAV d+4,3 natural low, mid
   

7
Miguel Caballero Rojo / Oki
« dnia: Marzec 21, 2010, 13:43:07  »
Savage Stance u Miguela daje bardzo duże możliwości do okizame, najłatwiej by mieć kogoś pod swoimi nogami i być w Savage po bundzie robimy d+4,1+2~f  niekiedy trzeba zrobić dasha przed d+4 bo 1+2 poleci w powietrze.

Będąc w Savage:
- d/b+3 wchodzi jak przeciwnik roluje w obie strony czy też leży,
- d/f+2 wchodzi na leżących, rolujących w lewo, backrolujących, jak ktoś wstanie i będzie chciał zablokować d/b+3 zostanie wybity,
- d/b+4 podcinka bardzo karalna na bloku oraz nie wchodzi na techrolujących
- 2 na back rolujących wchodzi B!
- u/f+3 przebija lowy z ziemi, JS
gdy przeciwnik chce wstać przez d+3(leżąc) można poczekać i wklepać d/f+2 (JS).

Po Bundzie można także zrobić d/f+2,2 co też "położy" przeciwnika nam pod nogi

- dash d/f+1 i jungle na backrolujących,
- d/b+3 na rolujących w dwie strony, można po tym ciosie przejść do Savage lub dokończyć 4 ale to pod scianą tylko
- d+3 na leżących

Strony: [1]