40
« dnia: Luty 09, 2011, 20:52:52 »
W kolejności losowej:
1,2,1(podstawa można confirmować 10fr wallsplat knockdown hitter:D:D)
wr+2(zasięg często jest mylący mógłby być ciut większy nieraz zdarzało mi się missować tym tuż przed nosem przeciwnika poza tym wypas)
d+2(dobry zasięg jak na custom dziobankę)
t+4,2,1(natural na CH jak widzimy,że wchodzi 2 to dokładamy 1 i mamy komplet,który bierze jak słaby juggle ok 60)
t+1+2(wolne ale można pressować)
dp+2(zasięg mały ale na missy dobry po ss lub bd)
WS+1,3(fajny natural z wsa)
g/p+4(low crush wolny ale bezpieczny i jest mini jg)
p+1+2(karalny ale świetny na missy z dystansu)
d/p+4(12 frame poke świetny zasięg ale stepowalny)
Poza tym nie sposób nie wymienić równie przydatnych akcji takie top 20:
d/p+1(świetny poke lecz zasięg minimalnie krótszy niż dp4)
d+1(wolne ale daje równowagę ,a na ch gwaranty lub podbitka do juggla)
d+3(low poke o genialnym zasięgu )
WS+1+2(12f bar karalny ale nie przez wszystkich i niedotkliwie ,dobrze się wcina i wbija na ścianę)
d/p+3(wolny mid ale z hit throwem)
p+2,4(można opóźniać ,a kto grał mało z Dragiem na bank to kilka razy łyka i mamy komplet za ponad 70 i dodatkowo może ściana -po jakimś czasie na ogranego przeciwnika bezużyteczny)
t+1(wolny jak na cios,który ma się wcinać ale nierzadko wchodzi i mamy gwarant p+1+2 i juggle za ponad 100 jeśli przeciwnik się ogra i po stunie trzyma d to również useless(thx Cambion)
qcb+2(unika panczy solidny odchył w tył mała kara i mocne jg ale wykonuje się w ferworze walki dosyć problematycznie)
4,1(h h natural i jailuje dobre na karę choć mały zasięg można od czasu do czasu tym pocustomować )
qcf+3(szybki low na reakcję nieblokowalny na ch hit throw ale mocno karalny)