Autor Wątek: Dyskusja ogólna  (Przeczytany 3054 razy)

Slide

  • Gość
Dyskusja ogólna
« dnia: Luty 27, 2010, 23:32:59 »
Szukałem informacji na temat Sima w nowej odsłonie syfa i oto co znalazłem

Cytuj
--Normals
-----All jabs and shorts, both grounded and air, do minimum of 30 damage (some now do 15 or 20)
-----All jabs and shorts, both grounded and air, do 50 stun (some now do 25)
-----All strongs and forward kicks, both grounded and air, do minimum of 60 damage (some now do 50)
-----All strongs and forward kicks, both grounded and air, do minimum of 100 stun (now st strong does 80, cr strong does 60, jump back+mp does 50, and jump back+mk does 50)
-----All fierces and roundhouses, both grounded and air, do 200 stun (now st fierce does 140, st rh does 160, cr fierce does 100, jump fierce does 140, jump rh does 160, jump back+fierce does 100, and jump back+rh does 150)
-----Short slide is cancelable throughout its full 8 active hitting frames, recovers in 8 frames instead of 12
-----Forward kick slide recovers in 9 frames instead of 11
-----Roundhouse slide starts up in 11 frames and recovers in 15 frames instead of 24
-----Back+short recovers in 7 frames instead of 8
-----The second hit of back+fierce is also cancelable
-----Down-back+mk recovers in 9 frames instead of 11
-----Down-back+rh comes out in 9 frames instead of 12 and recovers in 16 frames instead of 20
-----Jump fierce does 25 frames of hit stun and 22 frames of block stun instead of 18 and 15
-----Drills do more blockstun and hitstun and/or recover faster

--Specials
-----Jab yoga fire does 70 damage instead of 50, strong does 80 instead of 70, and fierce does 90 instead of 80
-----Ex yoga fire goes slightly farther before dissipating, just more than a full screen's length
-----Yoga fire has 20 frames of blockstun instead of 18
-----Jab yoga flame starts up in 13 frames so it's a true block string after back+mk
-----Strong and ex yoga flame start up in 16 frames so comboable from back+mk

--Ultra
-----Current ultra doesn't let the opponent autoblock directionally once the blocking starts. Right now you can make him block an ultra and then teleport to the other side and he'll just keep blocking it automatically. Get rid of that to improve the mixups.
-----Current ultra does 7 hits of 50 each instead of 5 hits of 60 each. Slightly more damaging if the full thing hits, but more importantly it allows for more time to mix up on block or to escape if it hits.
-----Current ultra goes slightly farther before dissipating

--Other
-----1000 stun points instead of 900

Patrząc na te zmiany powiem tyle Sim nie będzie już low tierem (pomijam fakt, że Iyo nim wymiata). Będzie zadawać więcej obrażeń, będzie więcej możliwości w offensywie. Cieszy polepszenie drilla mam nadzieję że w praniu będzie w końcu przydatny. Na dodatek Sim zostaje ulepszony w tym co robi najlepiej czyli walka na dystans. Wydłużenie ultry do 7 hitów spowoduje więcej czasu na zaskoczenie przeciwnika mixami low-high, nie wspominając o tym że będzie groźniejsza 350 zamiast 300 dmg i ten motyw kierunkiem blokowania ultry przy teleportowaniu - masakra. Już nie mogę doczekać się żeby zagrać nim w SSF4. Zapomniałbym, podobno Sim ma mieć więcej życia, ciekaw jestem o ile. Jeżeli będzie to znacząca zmiana to już teraz powiem, że odwidziało mi się sprawdzanie innych postaci w SSF4 xD Cieszycie się ze zmian u Sima?  8)
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2011, 23:33:33 wysłana przez cieslak »

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dhalsim
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 28, 2010, 01:38:51 »
Sim i tak był mocną postacią w sf4, w wielu MU miał przewagę. Obawiam się, że w ssf4 wróci do stanu z sf2 :/
Nie żebym narzekał.. skąd masz to info slide? znalazłeś coś może o dyktatorze?
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Dhalsim
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 28, 2010, 01:48:43 »
Właśnie Slide - skąd to info?

Slide

  • Gość
Odp: Dhalsim
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 28, 2010, 01:58:16 »
Znalezione na shoryukenie, było wklejone w pierwszym poście w temacie o Simie w SSF4. Jeżeli chodzi o inne postacie, to trzeba by było przewertować dokładniej o nich tematy, bo nie zadbano o zebranie zmian w pierwszym poście.
Jeżeli chodzi o Sima wiele osób uważa, że będzie wysokim tierem po tym co tutaj wkleiłem nie bałbym się tego stwierdzenia. Niektórzy twierdzą, że nawet S choć wszystko okaże się w praniu, bo podobno nowe postacie mają sprawić wiele problemu Simowi. Niestety nie doczytałem się dokładnie szczegółów w jaki sposób. Obecnie Sim ma 900 staminy, chciałbym żeby zwiększyli do 1000. Teraz Sim ma stanowczo za mało i chyba zgadzają się ze mną inni gracze Simem (choć tutaj bardziej mam na myśli zagranicznych, bo nie widziałem prócz mnie żeby ktoś grał nim w PL :P)


 Interview: Seth Killian
http://www.youtube.com/watch?v=MKxdcgZD2QU#

W pytaniu o top tierów mówi, że będzie nim m.in. "maybe" Dhalsim - 7:15 pytanie zaczyna się trochę wcześniej
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2010, 02:09:03 wysłana przez Slide »

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dhalsim
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 28, 2010, 09:05:57 »
Te zmiany u sima to mi raczej wyglądają na listę życzeń jakiegoś forumowicza.

Crono

  • Poznań Dojo
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 315
  • Płeć: Mężczyzna
  • Poznań Dojo
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Crono86
  • PSN ID: CronoPL
  • Skąd: Poznań
Odp: Dhalsim
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 28, 2010, 10:22:10 »
Też mi to wygląda na wish list...

"Current ultra doesn't let the opponent autoblock directionally once the blocking starts. Right now you can make him block an ultra and then teleport to the other side and he'll just keep blocking it automatically. Get rid of that to improve the mixups. "
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2010, 12:56:26 wysłana przez Crono »

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dhalsim
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 28, 2010, 12:07:51 »
Sim nie może mieć HP na poziomie postaci, które persują. I tak ciężko wieloma zawodnikami się do niego zbliżyć ze względu na jego normale. To tak jakby sethowi dali 1000HP lol.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Slide

  • Gość
Odp: Dhalsim
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 28, 2010, 13:00:00 »
Rzeczywiście to jest wish list dopiero wczytałem się w temat. Myślałem, że jeżeli jest przeniesione do pierwszego postu to oficjalne :/ ale lipa tak czy siak mam nadzieję na polepszenie Sima, bo mimo wszystko że jest ciężko z nim grać uwierzcie mi, że podczas gry muszę być ciągle skupiony bo głupie błędy kosztują go bardzo dużo. Zobaczcie sobie walkę Iyo w finałach z Viper. Te 900 staminy to bardzo mało, zwłaszcza, że sam musisz się dużo napracować żeby zabrać przeciwnikowi sporo staminy. Co do match-upów to Sim w ostatnim tier list ma raczej same remisy, trochę przegranych o 1 i jedynie 2 match-upy na swoją korzyść z hondą 6 i guile 7.

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Dhalsim
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 05, 2010, 14:28:49 »
http://www.youtube.com/watch?v=abQh9cFUYIU&feature=player_embedded#!
Bardzo fajna walka i pokazane zastosowanie U2.

Slide

  • Gość
Odp: Dhalsim
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 05, 2011, 11:10:00 »
Jeżeli rzuty są teraz tak przegięte to co z Yoga Shangrilla ? ktoś wie coś na ten temat?

Żyleta

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Skąd: d
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 15, 2011, 08:49:14 »
ultra 2 ma świetne zastosowanie na zangiefie i ogólnie jest lepsza od pierwszej, ale fakt faktem że ultra 1 pozwala na ucieczkę z rogu i ogólnie wymusza cofanie się przeciwnika i dlatego ją używam ultra2  za to jest gwarantem w niektórych sytuacjach np mixap z teleportem nad przeciwnikiem który nas uderza po teleporcie dla zmyłki wystarczy się trochę wyżej teleportować i jej użyć albo wymusić na przeciwniku skok do przodu przez szhota i gwarantowaną masz ultre 2  nie może się z niej wydostać są oczywiście wyjątki ;) np dhalsim który zawsze może użyć teleport w powietrzu chyba że użył cios z wyprzedzeniem