metoda nie jest prosta i nigdy nie da realnych wynikow poki beda łaczone sygnały
http://shoryuken.com/2012/01/18/godlike-controls-responds-to-cthulhu-lag-issues-vs-eightarc-fusion/ te trafienia sa od tego ze szedł postacia na przeciwnika a w parwie kazdej grze postac w ruchu ma strate wzgledem neutralnie stojacej wiec jedyne co pokzał to ze lag jets na postaciach w ruchu co wiadome jest odkad swiat stoi
w gg jak sie chciałem wciac w cios to najlepiej było puscic gałe do neutrala w trakcie blokstuna czy jaila bo zawsze to jakas szansa na 1f do przodu
ze 2 lata temu wypłyneły testy MadTE jakby by miał 4f opoznienia wzgledem HRAPA sprawdzane:
- na emulatorze na PC gdzie roznice w portach USB sa wieksze niz na konsoli,
- TE teoretycznie nie działa z PC wiec nie wiem dlaczego sprawdzane to było na PC. wersje X360 łapie niby ze sterow microsoftu ale nie sa kompatybilne w 100% wersja PS3 z płytami niektorymi nie działa wcale
- na kawaksie co ma skopane sterowanie
podpiołem 2 identyczne TE i tez jeden lagował drugiego wniosek prosty w emu jest bład, stik jden laguje drugiego albo laguje USB. Podpiołem TEx360 i TEPS3 X360 miał mniejszego laga niz PS3 ale tylko latego ze miał teoretycznie lepszy sterownik i dostawał priorytet. gdybym wipoł dwa HRAPY to tez ktorys by wypadł lepiej z danego portu czy pleyera.
a eby było smieszniej lag 4f jest domyslnym czasem reakcji w grach SNK i w CPS2 zreszta jest tak samo o czym wie kazdy kto zna te systemy. ale nie cepy z kotaku.
a sprzeczne wychodza bo to ze stik A >B a B>C nie znaczy ze A>C bo moze byc owrotnie co jest tytlko dwoem na to ze tak naprawde jeden laguje drugiego a nie jest szybszy.
cthulhu nie ma laga sprawdzane z NAMCO i IPACiem