BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken Tag Tournament 2 => Lars Alexandersson => Wątek zaczęty przez: caradolph w Listopad 11, 2012, 00:53:14

Tytuł: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Listopad 11, 2012, 00:53:14
Nowości:

SE d/f+1 - Nowy bound, który wydaje się być kapkę bardziej consistent niż f,b+2,1. Nie używać poza jugglami, bo -15 na bloku oraz przy jugglach w plecy, bo nie wejdzie.
b+2,3 - m,h alternatywa dla b+2,1 (m,m). Zakłada W!, NC, niestety nie jailuje na bloku ani nie da się hit confirmować, więc używać rozważnie.
f+4,1,2,1 - Nowa ściana. Ostatni cios ma -12 na bloku, pierwsze 2 są NC, 3 NCc, jednak poza jugglami nie opłaca się z tego korzystać.

Zmiany:

u/f+4 już nie zakłada B!.
DE 1+2 już nie wybija na NH.
f+1+2 ma teraz -14 na bloku i mniejszy zasięg.
iSW wrzuca lepiej na ścianę, jednak siedzi tylko f+1+4 i nie ma nic konkretniejszego.
b+2,1 ma teraz -10 na bloku.
u/f+3 już nie jest tak priorytetowe, można wybić z niego zwykłym d/f+1 bądź punchami.
u/f+3+4,1 ma więcej frejmów on hit, ale dalej jest bezużyteczne.
FC d/f+1+2 ma mniej klatek na hicie.
d+2 teraz bounduje

Punishing:

-10 - 1,2; 1,1; 2,1 (najlepiej 1,2, gdyż +4 on hit i zabiera niewiele mniej niż 2,1, które ma +1)
-11 - dalej 1,2
-12 - f+2,4
-13 - d/f+1; f+1+4 (tutaj jednak dalej idzie w ruch f+2,4, gdyż f+1+4 zadaje mniej i jest karalne na wybitkę)
-14 - f,b+2,1 i mini juggle
-15 - f+1+2 (juggle); b+1; d/b+2,1 (jeśli nie dosięga f+1+2 ładujemy d/b+2,1)
-16 - u/f+3 i juggle

WS punishing:

-10 - FC d+1
-11 - WS+4
-12 - dalej WS+4
-13 - WS+2,1
-14 - dalej WS+2,1
-15 - WS+1 (juggle)
-16 - u/f+3 (juggle)

Imo osłabienie Larsa ze względu na zasięg bardziej wynika z poprawienia movementu niźli osłabienia jego trackingu i hitboxów. Jeśli zauważę jeszcze jakieś zmiany wrzucę je tutaj.
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Listopad 11, 2012, 01:21:29
Warto wspomnieć, że SE df1 nie bounduje gdy jugglujemy przeciwnika od tyłu (głowa, a nie nogi w naszą stronę).
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: KO.Mastah w Listopad 11, 2012, 03:46:29
d+2  bounduje
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: PePe w Listopad 13, 2012, 00:16:36
Ja nie jestem ekspertem wiec moje obserwacje należy zwerfikować, ale mam wrażenie że przez zmiany właściwości ciosów i/lub zmiany w systemie (szeroko rozumiana grawitacja na ścianie czy coś) stare juggle ze ścianą nie działają. Kiedyś można było chyba było albo zrobić bounda wcześniej, a wtedy na ścianie już tylko jakiś tam jeden cios siadał (juggle w stylu u/f+4, d/b+2,1, f,b+2,1, B!, d/b+2,3, WALL, DE~1+2) albo zrobić bounda dopiero na ścianie i wtedy siadała cała ściana  (juggle w stylu u/f+4, d/b+2,1, d/b+2,3, WALL, DE~1+2, <tutaj siadało jakieś 1+2 czy d/b+2,1, f+1+4>)... Teraz ta druga opcja nie działa. Z tego co znalazłem na szybko to w miarę dobry damage z prostych akcji daje coś w stylu: u/f+4, d/f+2, d/b+2,1, f,b+2,1, B!, d/b+2,3, WALL, DE~1,2).
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Listopad 13, 2012, 00:38:49
Samym Larsem standard po u/f+4 to : u/f+4, d/f+2, d/b+2,1, f,b+2,1, B!, d/b+2,3 W!, d/b+2,1, f+1+4. Ja nie zdążam dołożyć po W! d/f+1, bo d/b+2,3 dosyć nisko wbija na ścianę. Poza tym w parze z większością postaci jeśli zrobimy d/f+2 w jugglu to standardowe TA! nie siedzi, więc najlepiej robić JS, d/b+2 i całą resztę,  żeby było consistent (oczywiście kiedy nie ma w pobliżu ściany). Poza tym WB! bez TA! jest bezsensowny, bo damage jest naprawdę świetny. Zawsze można zboundować na ścianie za pomocą d+2 i jechać z full akcją.

Przykładowy juggle z WB! i TA!: u/f+4, d/f+2, d/b+2,1 d/b+2,3, W! d+2 TA! (Dragunov) b+2,1,3 (Lars) f+4,1,2,1. Kiedy zaczynamy juggle'a od WB! to f,b+2,1 ofkoz leci na bound.
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Listopad 13, 2012, 09:52:27
Kiedyś można było chyba było albo zrobić bounda wcześniej, a wtedy na ścianie już tylko jakiś tam jeden cios siadał (juggle w stylu u/f+4, d/b+2,1, f,b+2,1, B!, d/b+2,3, WALL, DE~1+2)
Nie, wystarczyło podbiec i załadować d/f1, barka (nie pamiętam, czy w T6 siedziało przy tak niskim splacie db21, barka czy nawet cała ściana)

Jak chcesz prostą i dobrą ścianę dla obu przypadków (bound przed ścianą, bound na ścianie) to rób to nowe: f+4,1,2,1 - siedzi zawsze praktycznie na autopilocie, kroi smacznie.
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: Zenson w Listopad 13, 2012, 10:42:16
dmg na podstawie arc blast -> 4 hit -> B!

na samej ścianie d/b+2,1 bara zabierze o 2 dmg wiecej niz f+4,1,2,1 i jes moim zdaniem latwiejsze ze wzgledu na hitbox d/b+2,1 i notacje (dash f+4 itd latwiej zepsuc niz dash d/b+2,1)
o około 7-8 dmg wiecej  od d/b+2,1 bara zbierze komplet czyli d/f+1, d/b+2,1 bara

na sciane od d/b+2,3 lepiej wrzucic b+2,3 -> zbierze 2 dmg wiecej i tak samo latwe
jesli zrobimy B! f,b+2,1 zamiast d/b+2~f,d/f+1(ktore samo w sobie zabierze 1 dmg wiecej) to mozemy wrzucic DE+1,2, ktore poniesie dalej i da 1 dmg wiecej niz b+2,3 (w t6 nie siedziało na niektore postacie, niekoniecznie małe)

po kazdej z tych akcji da sie zrobic komplet d/f+1, d/b+2,1, bara ale zalezy to od odległosci do sciany (najpewniejsze jest po prostu d/b2,1, bara, które siedzi ZAWSZE)

Jeśli ściana nie jest bardzo daleko najlepiej robic po prostu dash u/f+3 i po tym bardzo łatwo d/f+1, d/b+2,1, bara (można też popisać się iSW, bara, ale zbierze to mniej o jakies 4 dmg)

Jeśli ściana bardzo blisko to robimy d/b+2,1 i komplet (jeśli pierwszy lub drugi hit wrzucającego na ścianę d/b+2,1 pociagnie już na ścianie to omijamy d/f+1, d/b+2,1 i wrzucamy tylko barke)

Wiem,że troche namotałem z tym dmg ale starałem się najjaśniej jak się da.
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Listopad 13, 2012, 12:25:30
iSW, bar kroi chyba najwięcej. A w każdym razie siedzi w akcjach tagowych.
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: Zenson w Listopad 13, 2012, 12:58:12
@hajkrasz

Jeśli ściana nie jest bardzo daleko najlepiej robic po prostu dash u/f+3 i po tym bardzo łatwo d/f+1, d/b+2,1, bara (można też popisać się iSW, bara, ale zbierze to mniej o jakies 4 dmg)



wydaje mi sie ze chodzi o solo, a po tagowych nie z kazdym da sie zrobic to sensownie
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Listopad 13, 2012, 13:15:48
A, solo, to pewnie macie racje. Ale w tagowych zawsze zrobisz sensownie przez f+3,2+3. Przynajmniej mi się nie udało nie zrobić sensownie.
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: Zenson w Listopad 13, 2012, 14:57:47
a ze stivem jak zrobic sensownie ?
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Listopad 13, 2012, 15:32:24
Splatt, b,f+2,1 B! Steve qcf+1~b, 3,1,1 Lars iSW, f+1+4. Splat, d/f+1+2 (tak to się robi?) B! Steve qcf+1~b flk1,1,1,2 Lars iSW, f+1+4. Powinno siedzieć, ale nie wiem, za ile, bo teraz wymyślam.

EDIT: Żeby się nie masturbować z f,f,f rób po prostu DE 2+3. Łatwe to jest nawet jak się nie ma binda 2+3, bo wciskasz f+3 i już 3 nie puszczasz, a tylko dociskasz 2, palcem wskazującym na przykład, palce układając w ten sposób:
(http://beanstockd.files.wordpress.com/2007/10/leo-this-small.jpg?w=420)
Robiąc tak oszczędzasz jeden klawisz binda, bo w tagu Lars/Steve chyba nie ma innego praktycznego zastosowania dla 2+3 niż rzut z DE.
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Listopad 13, 2012, 15:40:16
Sa miejsca w ktorych robiac po f+3 nie siadzie, a robiac f,f,f juz tak.
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Listopad 13, 2012, 15:44:19
Aż tak nie sprawdzałem, ale to chyba nie są te miejsca, które wymieniłem?
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: Zenson w Listopad 13, 2012, 16:48:56
wiem jak to bindowac. ja zostawiam trojke  a dociskam rzut 2+3, pozniej trzymam ten rzut i dociskam przod jedynke i wychodzi bara. chodzi o to ze wczesniej probowalem te akcje o ktorych mowiles i nihuhu nie moglem zrobic? zrobil ktos te akcje ? skoro siedzi to to czemu wsyzscy koncza te akcje z f+4,1,2,1 ? dobra siadam na practise
Tytuł: Odp: Ogólnie o Larsie
Wiadomość wysłana przez: PePe w Listopad 17, 2012, 23:58:32
na samej ścianie d/b+2,1 bara zabierze o 2 dmg wiecej niz f+4,1,2,1 i jes moim zdaniem latwiejsze ze wzgledu na hitbox d/b+2,1 i notacje (dash f+4 itd latwiej zepsuc niz dash d/b+2,1)
o około 7-8 dmg wiecej  od d/b+2,1 bara zbierze komplet czyli d/f+1, d/b+2,1 bara

Ja gram w TTT2 mocno rekreacyjnie, więc raczej mnie interesuję juggle nie wymagające żadnego podbiegania itp. :P