BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken Tag Tournament 2 => Yoshimitsu => Wątek zaczęty przez: Tenshimitsu w Wrzesień 20, 2012, 12:12:15
-
Jak wrażenia z gry Yoshem? :)
Jak dla mnie - kompletna zmiana filozofii gry. Jeszcze muszę się przestawić z "szóstkowego" myślenia. Jest na pewno jeszcze lepszym przykładem "kombinatoryki stosowanej" niż w Tekkenie 6 ;)
-
Pierwsza myśl po odpaleniu Yosha i pograniu nim chwile: "On jest świetny. Nigdy nie miałem lepszego Yosha :D ". Możliwe, że po dłuższym graniu powychodzą pewne rzeczy, ale pierwsze wrażenie było bardzo dobre. Faktycznie możliwości kombinowania jest więcej i to jest super. Co prawda jeszcze się całkiem nie przestawiłem z T6, ale jest coraz lepiej z każdą walką. Najbardziej na plus zaliczam zmianę b+2. Nie tylko z powodu b+2,2, które już jest jednym z moich ulubionych zagrań, ale także dlatego, że teraz jest możliwość pociągnięcia konkretnej akcji z B! po zebraniu "tyłdwójką" z podłogi (co robi świetnie swoją drogą :) ). Kolejnym plusem są opcje po d+2,2 i co za tym idzie juggle z B! po flashu w postawie z mieczem :). Generalnie zauważyłem dużo dobrych zmian , ale napisałem o tych najważniejszych moim zdaniem. Mam jednak wrażenie, że f,f+4 zrobiło się jakieś dziwne. Tak jakby juggle nie zawsze siedział i to w sytuacjach w których akcje dało się posadzić w T6, ale może mi się tylko wydaje.
-
Tak, f,f+4 to jeden z nielicznych ciosów Yosha który dostał jakiegoś małego nerfa, więc Twoje wrażenie jest dobre. :)
Tego jest tyle że trudno mi nawet wszystko spamiętać :) Dzięki za przypomnienie jakie dobre jest b+2 ;)
-
dla mnie zmiana jest przede wszystkim we wcinaniu się w stringi i karaniu (dla opóźnień -6f ~- 9f hihi)
- flash + juggle
- b+3_b+4,u/f+3 + juggle (podobno lepsze recovery)
- reversal 1+2 (ten Ravenowy) + okizeme
na "+"
- b+2,2 a jak zaczną się schylać to b+2,1 + juggle
- 4~3 jako asysta przy tagowych jugglach
- 3+4, tag lub d+3+4, tag fajna, płynna wymiana postaci
- d/b+1+2, 1 zostawia fioletową maź na przeciwniku (chyba najgorzej ta maź wygląda na Stevie ^^) trololo
na "-"
- FC d/f+1 mimo wszystko mały zasięg, takim Ogrem to wystarczy raz "b" nacisnąć i nie trafia
- u/b+1+2 nie trackuje już tak ładnie
- mało opcji/słaby dmg podczas jugglowania???
- flash (wydaje mi się, że miał większy zasięg w T6, teraz więcej wiffuje)?
- brak NC stringów krojących spory dmg (hwo/baek)
-
Flash IMO jest lepszy niż w T6, ma chyba większe okno. Ale nadal przeciwnik musi w ciebie praktycznie wejść.
Juggle Yoshi ma takie sobie, jak zawsze. Tag assault wcale go tak dużo nie ratuje. Jest za to całkiem niezłym tag assisterem.
Yoshi nie jest za dobrym punisherem, dostał co prawda b+2,2 ale to nie to co mają inne postaci.
Brak NC stringów? Ma przynajmniej 3 NC krojące ponad 40dmg (+ jednego strzała za 47dmg - cud miód orzeszki KIN 1+2) i parę NC ponad 30dmg. Yoshi zyskał też hit-confirma. Na grę w polu Yosha nie narzekam. Trafisz jednym, trafisz drugim i przeciwnik nie ma już pół energii :) A jak załączy się CH to jest jeszcze weselej.
Tylko najpierw trzeba trafić, i w tym cały jest ambaras :D Jedno trackuje w jedną stronę, coś innego w drugą, i bądź tu mądry :)
-
Juggle Yoshi ma takie sobie, jak zawsze. Tag assault wcale go tak dużo nie ratuje. Jest za to całkiem niezłym tag assisterem.
Fakt, że juggle Yosha to nie są cuda, jeśli chodzi o damage, ale z dobrym tagiem da się całkiem fajnie skroić. Z własnych doświadczeń wiem, że z takim Dragiem np źle nie jest. Nie pamiętam dokładnie, ale po np d/f+2,2 kroją coś koło 93, a po flashu 85 bodajże, więc jak dla mnie całkiem dobrze.
Co do flasha to mam mieszane uczucia. Raz mi się wydaje, że faktycznie z zasięgiem jest coś nie tak w stosunku do T6, a później znowu myślę, że jednak jest lepszy. I tu taka anegdotka: ostatnio poniosła mnie brawura i postanowiłem zflashować bara Fenga (nie pytajcie dlaczego, bo wiem, że przyjęcie go na blok i skaranie byłoby bardziej opłacalne). Jaki byłem zdziwniony i dumny z siebie, że się udało :D.
-
No, flash jest bardzo dobrym JG starterem, szczególnie NSS :)
No właśnie. Z tag assistem można dojechać do 90-ciu u Yosha, a inne postacie kroją ponad 100 :/
-
Po ostatnim graniu coraz bardziej się przekonuję, że flash w TTT2 jest lepszy od flasha w T6.
No cóż, nie da się ukryć, że przy innych postaciach Yoshi nie wypada dobrze z dmg, ale jako, że to Yosho właśnie to uważam, że juggle z asystą w granicach 90 są naprawdę dobre. Z resztą on takie braki nadrabia swoją zajebistością :D.
Czy reversal w KIN działa, jeśli przejdzie się do KIN po jakimś ciosie?
-
heh, dzisiaj udało mi się władować "flasha + juggle" postaci, która leżąc zaczynała dopiero animacje back-rolla. Chyba rzeczywiście ten flash jest lepszy...
-
https://www.youtube.com/watch?v=E3AwkuSu0rw&feature=g-all-lik - wytyfy ? :pogchamp:
-
Po ostatnim graniu coraz bardziej się przekonuję, że flash w TTT2 jest lepszy od flasha w T6.
No cóż, nie da się ukryć, że przy innych postaciach Yoshi nie wypada dobrze z dmg, ale jako, że to Yosho właśnie to uważam, że juggle z asystą w granicach 90 są naprawdę dobre. Z resztą on takie braki nadrabia swoją zaj**istością :D .
Czy reversal w KIN działa, jeśli przejdzie się do KIN po jakimś ciosie?
Nie, reversal jest tylko podczas "suchego" KIN. Przy przejściach reversala nie ma. A szkoda, hehehehe.
-
No rzeczywiście szkoda, bo to by była całkiem świetna rzecz.
-
Heloooo. Chciałem sobie ponarzekać jeżeli pozwolicie.Chodzi mi o tego rewersala co to robi sztuczkę ze zniknięciem ale gwarantowanej straty energii u przeciwnika nie ma, szkoda właśnie że flasz tak nie działa :D to by dopiero był power wafel. Poza tym czy jest coś silniejszego bez ściany u Yosza po dp+2,2 niż 79 punktów ? po kolanie wychodzi mi 68.
t+2,2 faktycznie super zagranie, muszę opanować używanie kin 2,1+2 jezu jaka szkoda że to nie chce wejśc po 4~3 ależ by pięknie wyglądało takie dobicie do ziemi po wybiciu!
-
muszę opanować używanie kin 2,1+2 jezu jaka szkoda że to nie chce wejśc po 4~3 ależ by pięknie wyglądało takie dobicie do ziemi po wybiciu!
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale jesteś pewien, że nie wchodzi? Np. po CH SS+4 to działa, ale po SS+4 jest przejście do KIN, więc nie wiem czy to dobry przykład, ale wydaje mi się, że po 4~3 też powinno. Jeśli nie to zrobić 4~3, CD+1~KIN 2,1+2 i powinno być git :).
-
Przepraszam za zamieszanie, najpierw spłodziłem posta, potem pograłem i pomyliłem zupełnie.Chodziło mi o Marshalowe 1~2!~5 , szkoda że po tym to nie wchodzi.Bo przeciwnik tak pięknie się układa przed Yoshimistrzem na ziemi...
-
Chodzi mi o tego rewersala co to robi sztuczkę ze zniknięciem ale gwarantowanej straty energii u przeciwnika nie ma (...)
Sprawdz np. na Dragunovie:
1) 1, 3, 2
2) 2, 1, 3
w obu przypadkach wetnij się reversalem w trakcie. Na niektórych ciosach jest gwarant a na niektórych nie
-
Muszę dobrze wyczaić używanie tego reversala, bo na razie to kiepsko z tym, a wiem, że to zagranie ma potencjał. Strasznie mi się podoba, że teraz po f,f+3 jest przejście do KIN :). Bardzo dobra zmiana moim zdaniem.
-
Dopiero dziś wyczaiłem że jego kin 2 nie jest tagowalne a wielka szkoda bo to tak ładnie wybija :/
poza tym tak sobie myślę nad setupami u niego po różnych zagraniach, szczególnie korcą mnie po podcince z miecza gdyż pewne rzeczy wciśnięte prawidłowo ładują przeciwnikowi akcje w plecorki :) ,ps jak przeciwnik się turla po podcince z miecza do tyłu i trafi dp+1 to czym to dokończyć? [ napiszę na wszelki wypadek że po FC dp+1 robię jedno dp+1 , potem przeciwnik się zaczyna turlać robię f,f dp+1 które trafia dość daleko i przeciwnik leci dość nisko plecami do nas, jeżeli zrobię po tym 3~4 bądź d+2,2,d+1 to całość wchodzi w plecy. kolejna rzecz która boli mnie u josza to to że jego ciosy na low nie biorą nawet 20 punktów :/ ani dp+1+2 [ piszę z pamięci ] ani kopnięcia, nie pamiętam ile bierze gp+2... przydało by się coś mocnego do prowokowania do techrolu.
jak narazie leżenie przeciwnika na ziemi po wywaleniu to ostatnie co yoszowi się podoba, można by jeszcze kończyć juggla ciosem odpychającym i próbować dodać sobie chociaż trochę energi [ 3+4 ]
howgh
-
Czy ktoś sprawdzał czy w teamie z Ogrem po d/f,d/f+2+4 flash jest gwarantowany?
-
Siemano, miesiąc minął od zadanego pytania ale warto odpowiedzieć. Jak to wygląda w klatkach - nie wiem. Wiem natomiast że tylko ze Starożytnym Ogrem to w ogóle wchodzi. Z Wangiem, oraz Prawdziwym Ogrem nie udało się mi tego posadzić ani razu. Maszuję 1+4 najszybciej jak się da i wchodzi w 90% przypadków. Problem się pojawia wtedy gdy rzut wykonasz przy ścianie, yosh zamiast wbiec, wlatuje i po tym ZAWSZE nie trafia.
-
Maszuję 1+4 najszybciej jak się da
Mi się wydaje, że tego nie można maszować, tylko wcisnąć dobrze. Potraktuj to jako linka w Street Fighterze i znajdź moment, w którym to trzeba wcisnąć.
-
Prawie 4h Yoshów. Smacznego :)
https://www.youtube.com/watch?v=m7e8MVxIFqQ
-
mam problem z odkryciem komendy do hidden move
chodzi o cios f+1+2. Można go wykonać również w NSS (wersja z boundem)
http://www.youtube.com/watch?v=StgXTjEof-k#t=365
jak się to robi?
-
O ile dobrze pamiętam:
- musisz mieć partnera bo to działa tylko w trybie tag i buforowane z tagiem.
- trzeba zrobić f~1+2~5 prawie tak szybko jakbyś chciał zrobić f~1+2+5 (maksymalnie szybko docisnąć tag).
-
dzięki, parę razy mi wyszło :)
szkoda, że w command history nie wyświetla mi "5"
-
Hey mam pytanko co do lepszych i bardziej ogarnietych graczy. Wymyśliłem sobie combo i staram sie go wykonać ale nie wiem czy jest to nie możliwe czy jestem słaby ^^.mianowicie chodzi o 4~3 5 (bryan) ff (tylko po to aby dobiec) 3, 3, 2, 5 i tutaj mam problemy z dobiegnieciem yoshim, starałem się uderzyć yoshim albo f 1+2 albo ff 1+2 albo ff+4 no i oczywiście że po tym TA! Teraz tak myślę o f 3+4 ale to niech TA!... ktoś może pomóc? Szukam jakiegoś dobrego dmg na mapach bez wall'ow. Osobiście używam juggle na poziomie 80-95 dmg yoshi/bry. Macie jakieś tipsy ^^?
EDIT: Po żmudnym 30 minutowym practice udało mi sie ^^. Jednak jakby ktoś znalazł większy dmg niz 100 bez walla dlla tego teamu prosił bym o kontakt :)