BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken Tag Tournament 2 => Ling Xiaoyu & Miharu => Wątek zaczęty przez: Jaco w Wrzesień 14, 2012, 10:07:24

Tytuł: Wrażenia z gry
Wiadomość wysłana przez: Jaco w Wrzesień 14, 2012, 10:07:24
Wczoraj udało mi się troszkę pograć online. Przede wszystkim gra się zdecydowanie lepiej niż w T6 online. To raz a dwa Xiajka została ... jakby to powiedzieć ... zmienione żeby nie powiedzieć, że osłabiona. Dostała trochę rzeczy in plus ale na początek minusy.

AOP d+1+2 ma większe opóźnienie na bloku -9 (tyle podają, a było chyba -4)
f,f+1+2,1+2 ma większe opóźnienie na bloku -8 (pojedynczy hit również na większe opóźnienie)
d/f+1 chyba ma większe opóźnienie na bloku,
AOP, u/f+3,1 również wydawało mi się że ma większe opóźnienie na bloku,

przejście w jugglu z AOP do RDS 2,2,1 wydaje się trudniejsze
jako juggle ender RDS 2,2,1~d AOP 4 chyba już nie jest gwarantowane

Teraz plusy
f,f+1+2,1+2 jako B! trafia całkiem fajnie można połapać f+2+3 RDS 4 f+3,1 RDS 2,1 f,f+1+2,1+2 B! i coś na koniec
AOP+1+2 bardzo ładny cios, narazie zanim ludzie się ograją wchodzi bardzo dobrze
ws+2* wydaje mi się szybsze (frame data mówi co innego) ale na pewno większy dmg
f+2,14 tylko w juglach
AOP2,1 i AOP2,1~b te nowe przejście jest bardzo szybkie, dobry DMG

Juggle łatwiej się sadzi, nawet online i przy gorszych połaczeniach
ss+3~d+1+2~b+3+4,b+3 f+3,1 siedzi łatwiej
coś i f,f+1 B! u/f+4 siedzi łatwiej
posadziłem coś takiego u/f+3 f,f+2 f,f+2 f,f+2 f,f+2,1 a pewnie i siadłoby u/f+3 f,f+2 f,f+2 f,f+2 f,f+1 b! f,f+2 f,f+2,1 dziś sprawdze

To tak na gorąco
Tytuł: Odp: Wrażenia z gry
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Wrzesień 14, 2012, 20:32:44
Tak coś mi się właśnie wydawało po pierwszym graniu że osłabili jej fd po kilku ważniejszych ciosach :f.



Tytuł: Odp: Wrażenia z gry
Wiadomość wysłana przez: Jaco w Wrzesień 18, 2012, 11:41:58
Co dalej.
d+1~d  ma większe opóźnienie

Jeżeli chodzi o TA od xiajki to do wykorzystania w zależności od sytuacji jest
f+2,1,4
d+1+2~b+3+4,1,4
b+1+2~2
u/b+3+4
d+1+2~u+4~d+1+2 AOP,2,1~b W! RDS 2,2,1
Tytuł: Odp: Wrażenia z gry
Wiadomość wysłana przez: Młody w Wrzesień 20, 2012, 15:25:11
Cos czulem, że z tym XMTS cos jest nie tak :) lipa, bo to mój standardowy cios, nalogowo uzywany w T6.

Fajnie, że jest nowe szybkie AOP 1+2, ale stare moglo jednak zostac, a teraz jest tylko wersja AOP d+1+2. No i dobrze, że doszly nowe cancele, ktore powoduja niezly mindfuck :) np.
SS+3~cancel, RDS ff+1~cancel, AOP 2,1~cancel. - good shit :)

No i evading wydaje się lepszy :) glowna rzecz, ktora musze w miare dobrze opanowac, bo jest czym zwiewac :) a ssr~b+3+4 wyglada na solidna i daleka ucieczke :)
Tytuł: Odp: Wrażenia z gry
Wiadomość wysłana przez: Gagarin w Październik 14, 2012, 17:10:18
ten juggle bardziej jako ciekawostka:

[Xiaoyu] u/f+3; d/f+2; f,f+1~5 B! [Yoshimitsu] f+3+4 [Xiaoyu] dash, iWS+2, 2, f+3+4, 1,4 [74dmg]
*siedzi tylko w Roger/Alex, Jack/P. Jack, Kuma/Panda i postaci damskie z wyjątkiem Leo i Christie
Tytuł: Odp: Wrażenia z gry
Wiadomość wysłana przez: Młody w Luty 09, 2013, 20:19:15
Czy ktoś może zasugerować jakieś lepsze opcji juggli XIA/PAUL? Chodzi mi oczywiście o większy dmg i żeby można było spokojnie opanować do versusa.

Aktualnie robię coś takiego:
XIA u/f+3, d/f+2, f+3,1 BT 2,1, f,f+1+2,1+2 B! PAUL qcf+1 XIA f+1+2
XIA AOP u/f+3,1 B! PAUL d+4:2:1+2 XIA f+2,1,4
XIA AOP u/f+3,3 f,f+1+2,1+2 B! PAUL u/f+3,4 XIA f+2,1,4
XIA d/f+2~1~5 PAUL 3,2, f+1, f+1+2 B! XIA f+2,1,4 PAUL qcf+2

A na ścianę:
W! XIA f,f+1+2, 1+2, B! PAUL d+1,4,2 XIA d/b+1