Jeśli naprawią wszystkie błędy MK i nie zepsują pozostałych elementów gryPrzez 5 patchy mimo usilnych prób nie potrafili naprawić resetów robota, naprawdę wierzysz, że kolejna gra Netherrealm Studios będzie dobra już po wyjęciu z pudełka?
Protip: Flash będzie S+ Tierem, kto będzie w to grał niech od razu inwestuje w niego czas.
Obstawiasz że zmienią tylko Kabalsowy skin i parę animacji? :PNie muszę obstawiać, był nim już w MKvsDC.
some punches near containers for Batman's Batsuits caused them to break, releasing hand grenades that could be picked up by either fighter and used in battle. The far right side of the stage also featured a console with a large red button on it, and when a fighter is backed into this corner, the button gets pressed, sending missiles flying out to hit the other fighter. Consider yourself warned, corner trappers.
Batman found himself backed into a corner where there just happened to be a car. He used that car to his advantage by taking Wonder Woman's head and bashing it into the car's body. Another option for him would have been to throw explosives into the car to blow up on his opponent. Wonder Woman, on the other hand, would have picked up the car to slam it over Batman's head.:kappa:
Cytujsome punches near containers for Batman's Batsuits caused them to break, releasing hand grenades that could be picked up by either fighter and used in battle. The far right side of the stage also featured a console with a large red button on it, and when a fighter is backed into this corner, the button gets pressed, sending missiles flying out to hit the other fighter. Consider yourself warned, corner trappers.CytujBatman found himself backed into a corner where there just happened to be a car. He used that car to his advantage by taking Wonder Woman's head and bashing it into the car's body. Another option for him would have been to throw explosives into the car to blow up on his opponent. Wonder Woman, on the other hand, would have picked up the car to slam it over Batman's head.:kappa:
No nieee, tylko nie to cholerne blokowanie tyłem :(
Więc wnioskuję, że mechanika będzie 2D?
let me hear you say: over-saturated market!
ta gra wyglada tak slabo ze az szkoda gadac - lepiej by zrobili jakis nisko-budzetowy side scroller czy cos :D
"From the creators of Mortal Kombat" :kappa: :kappa:+1
Scaliłem oba wątki dotyczące gry.
Ciekawe czy znowu zrobią turniej w demo :stayfree:
Batman ma wślizg jak Reptile >:DNiestety znacząco gorszy (mniejszy dystans, większa kara, praktycznie znikoma przewaga na trafieniu mimo, że mamy knd).
http://www.youtube.com/watch?v=Z9ETiPoji58&feature=youtu.be
Niech ktoś im wreszcie kupi ludzi od animacji i grafiki.
[...]
Bije się całkiem przyjemnie, gra jest lepiej animowana niż MK ale modele postaci są fatalne. NRS nie potrafi projektować kobiet.
Ja w tą grę nie gram, ale po obejrzeniu 1;12-1;16 aż się zastanowiłem nad jej zakupem :pogchamp:, odjazd!
Bardzo chętnie! Póki co ograniczam się do lobby bo mecz rankingowy rozegrałem tylko jeden. Demo było takie sobie ale pełna wersja bardzo mi się podoba, właśnie skończyłem kampanię a teraz pędzę na practice !
I sobie siedzę na practice i siedzę i tak zachodzę w głowę czy przypadkiem nie jestem upośledzony bo :
http://www.youtube.com/watch?v=R-doQrQPbe0&feature=youtu.be ( ps proszę sobie zrobić bardzo głośno w urządzeniu z któego wydobywa się dźwięk ... )
Przecież MK to przy Injustice paraolimpiada, nie wiem skąd taki brak zainteresowania.No i tak samo wygląda Injustice przy innych gierkach 2D :stayfree:
Ale skoro MK chwyciło i scena była i dalej w sumie jest, to czemu Injustice nie może powtórzyć tego wyczynu?MK chwyciło głównie ze względu na sentyment; DC (oprócz uniwersum Batmana i postaci Supermana, bo leciały kreskówki w TV) mało kto w tym kraju chyba w ogóle kojarzy, stąd dużo słabsze zainteresowanie; widać nie tylko w naszym kraju, bo sales charty są mniej więcej o połowę mniejsze dla analogicznych okresów w starciu IGAU vs MK.
bo jest c**jowe, strasznie głupio wygląda, kobiety wyglądają jak transy z siłowni i system to popłuczyny przy innych fajterach 2D :plaza:Ktore z tego nie dotyczy mk? a jednak MK bylo dosyc popularne :plaza:
:kappa:
bo jest c**jowe, strasznie głupio wygląda, kobiety wyglądają jak transy z siłowni i system to popłuczyny przy innych fajterach 2D :plaza:
:kappa:
system MK to też popłuczyny przy innych bijatykach 2D. MK najlepsza bijatyką? a grałeś w jakieś inne? no ja też do grafiki nie przywiązuje wielkiej uwagi, ale jak widzę dwie gumowe kukiełki nap***dalające żałośnie animowane ciosy to mnie niesie.bo jest c**jowe, strasznie głupio wygląda, kobiety wyglądają jak transy z siłowni i system to popłuczyny przy innych fajterach 2D :plaza:
:kappa:
Tak, ale system jest praktycznie jak w MK ktore było najlepszą bijatyką, nie tylko 2D ostatnich lat, więc głupoty gadasz trochę. A co do grafiki to nie jest najgorsza, SF czy Tekken tez nie są piękne a masa ludzi w to gra.
MK ktore było najlepszą bijatyką, nie tylko 2D ostatnich lat
co do grafiki to nie jest najgorsza
Tak, ale system jest praktycznie jak w MK ktore było najlepszą bijatyką, nie tylko 2D ostatnich lat2/10 bo mimo że takie oczywiste to nawet się zasmiałem.
Wychowałem się na mortalu, tekkenie, killer instinct, później doszedł Soul Calibur więc nie mów mi bo na bijatykach się znam.wychować się na bijatykach niekoniecznie znaczy to że ktoś zna się na bijatykach. twój post mnie w tym utwierdził.
wychować się na bijatykach niekoniecznie znaczy to że ktoś zna się na bijatykach. twój post mnie w tym utwierdził.#rekd
czytałeś jakies zagraniczne recenzje MK poza napisanymi przez Twoich kolegów z internetu?
MK było i jest spoko - fajny system walki, dużo bardziej zjadliwy niż w Tekkenie czy SF4 (Qjon ostatnio lał mnie okrutnie na PSN przez Fight Request) - no i jest blok pod guzikiem :) .
A z Injustice jest problem jak ktoś wspomniał wyżej, tzn. brak znajomości i popularności universum DC w naszym kraju, bo poza Batmanem i jego przeciwnikami i Supermanem i może Lobo to reszta jest raczej średnio i mało znana.
Faktycznie jak się już pojawi Injustice na PS+ to coś więcej może się będzie działo :)
Wprawdzie jest to gra o superbohaterach ale i tak poruszają się oni szybciej niż bohaterowie z MKNie mają lepszych walkspeedów niż w MK, nie mają "wavedasha" (cancel dasha w blok, kolejny dash), więc nie wiem jak możesz mówić, że poruszają się szybciej :P Bo dash przemieszcza aż o 1/3 ekranu? Świetnie, tym prościej coś takiego whiffpunishować ze względu na horrendalne recovery. Jedyną pozytywną zmianą w kwestii movementu versus Mortal są inv frames na backdashu.
Wszystkie wasze argumenty są w pełni poprawne i zgadzam się z wami, spróbuję jednak obronić Injustice :paladin:
Odniosę się najpierw do argumentu Gargooltza którego w żaden sposób nie mogę podważyć:
Zoning - to prawda w 100%, jeżeli nie osłabią tego przy okazji jakiegoś patcha to NRS nie tylko strzeli sobie w stopę ale nawet ją straci. Grałem Catwoman od dnia premiery ale musiałem z niej zrezygnować na rzecz Killer Frost tylko dlatego że ta druga niewiasta może pokusić się o solidny zoning a i mniej muszę się namachać aby wyciągnąć jakieś konkretne obrażenia, wspominam o tym ponieważ nigdy nie dobierałem postaci na podstawie pozycji w tier liście czy możliwości jakie posiada, zawsze to sympatia do bohaterki ( tak ) dyktowała kim będę grał, Injustice mocno stawia na counterpicki i tiery, jak widzę wysokopoziomowego Supermana to chce mi się płakać.
Wprawdzie jest to gra o superbohaterach ale i tak poruszają się oni szybciej niż bohaterowie z MK, po spędzeniu już miesiąca ( ? premiera jakoś w kwietniu była prawda ? ) z Injustice, gdy wróciłem do MK to ten feeling mnie jednak odrzucił, a i głupoty bardziej rażą w oczy. W Injustice nie muszę opierać swojej gry na d+4 grając Mileną czy blond koniem imieniem Sonya, w Injustice mogę też wyłączyć negative edge który osobiście preferuję właśnie wyłączony.
Opcji jest również więcej, mimo tak wielu podobieństw do MK to w nowej grze NRS mogę kombinować mocniej, chociażby ten pseudo focus cancel ( meter burn b+3 lub f+3 i dash cancel) daje kolejną warstwę taktyki. Nie jestem zwolennikiem systemu clash, z interaktywnymi obiektami jakoś staram się żyć, nowa gra więc się cieszę :) Staram się bronić ten tytuł ponieważ dla mnie jest to miła odmiana od, wspaniałego ale jednak powoli nużącego, GET READY FOR THE NEXT BATTLE.
Czemu od tego forum jedzie hatem na kilometr??? Coraz gorsza atmosfera tu jest, nie dziwie sie ze jest tu tak malo osóbZgadzam się, oczywiście moderacja nic z tym nie robi :dansgame:
Pasek możesz wykorzystać do wytworzenia "sztucznego" pancerza na f+3 lub b+3 dzięki temu możesz np uniknąć obrażeń od elementów interaktywnychNie do końca, generic armored ciosy pre-1.06 dostawały full damage z ataku, tylko sobie przez niego przechodziły.
Dla przykładu ktoś rzuca w Ciebie lampą, robisz f+3ex i nie dostajesz dmg.
Batman z kryptonitem?A może to zielony pierścień?