Autor Wątek: Tekken 6 - temat ogólny  (Przeczytany 231276 razy)

NuSzKa

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: NuSzKa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 06, 2010, 18:06:45 »
chodzi mi o to że nie masz po nich żadnych kontynuacji a jak już przeciwnik zablokuje to masz strate i karę szczególnie po d+4 są szybkie a nadużywać też nie możesz bo tak czy siak zaczną cie blokować , a poza tym ciosy z cd to i tak pewne ryzyko     
i z bliska nie możesz ich stosować, to na close up zostaje ci tylko d+4, a d/b+3+4 nikt chyba nie stosuje   

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 06, 2010, 18:35:58 »
Po jego lowach nie ma akcji za pół kreski ale są niewidoczne i służą do ciupania energii, schylać się przed brucem ludziska się boją bo każdy juggle = ściana i ponad pół paska leci, a te jego poke na low wcale nie kroją mało energii, sczególnie ten z cd. Co do postaci to wypisałem liste postaci co mi się podobają i nimi gram troszku, innych nie biorę pod uwagę więc jakieś lawy, paule czy inne larsy/alisy odpadają. Gram tylko gościami, najlepiej białymi z fajnym designem :)

Zaznaczam, że nie jestem żadnym rasistą, tylko na ogól lubie się identyfikować z postacią w grze, nie mogę zmusić sie do gry postacią której nie lubie.. I nie chodzi tu o tiery, Dragunov był w DR chyba najsłabszy w BR mocny też nie jest, to samo jin itp.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 06, 2010, 18:57:04 »
chodzi mi o to że nie masz po nich żadnych kontynuacji a jak już przeciwnik zablokuje to masz strate i karę szczególnie po d+4 są szybkie a nadużywać też nie możesz bo tak czy siak zaczną cie blokować , a poza tym ciosy z cd to i tak pewne ryzyko     
i z bliska nie możesz ich stosować, to na close up zostaje ci tylko d+4, a d/b+3+4 nikt chyba nie stosuje

W twojej wypowiedzi jest trochę racji... Fakt, nikt nie używa d/b+3+4, co do jego wymian to najważniejsze jest wyczucie zasięgu, jak o potrafisz to spokojnie można nim grac. Ja na przykład nadużywam nim f+1+2, iWR3, wymian z d/f+1 no i strasznie dużo staram się grać na CH4, bo jest po prostu przegięte i tyle...

Dadrot
IMO powinieneś wybrać Lee i tyle.

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 06, 2010, 19:00:04 »
Chyba tak zostanie właśnie. Sporo nim ciupałem w poprzednich tekkenach i lubię go, ma stajl q:
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #109 dnia: Styczeń 06, 2010, 19:02:45 »
Tylko musisz liczyć się z tym, że dobre wyniki przy Lee mogą przyjść późno. To dość trudna postać i nie chodzi o same juggle.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #110 dnia: Styczeń 06, 2010, 19:06:17 »
Nie gram za kasę tylko for fun, hehe. Pozatym dobrych wyników to bym nawet hybrydą lawa i larsa nie ugrał :P
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #111 dnia: Styczeń 06, 2010, 20:16:17 »
Gram tylko gościami, najlepiej białymi z fajnym designem :)
Graj Kazem ;]

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #112 dnia: Styczeń 06, 2010, 21:44:46 »
Co myślicie o knockbacku (siła odpychania w jugglach) w T6? Mam wrażenie, że algorytm obliczający jak daleko postać powinna zostać odepchnięta po x ciosach daje bardzo sztucznie wyglądające efekty. To tak, jakby gra miała obliczone że ma się zmieścić tyle a tyle ciosów w jugglu i koniec, choćbyśmy nie wiem jak dashowali to nie dogonimy uciekającej postaci. Dobrym przykładem jest tutaj zachowanie postaci po przebiciu ściany w Temple Grounds, jeśli w jugglu wsadziliśmy powiedzmy 10-14 ciosów to po przebiciu ściany nawet zwykły 1 wyśle postać hen daleko. Na logikę postać nawet po 15 ciosach powinna na tej ścianie wyhamować do zera, jest jednak inaczej. Jeśli faktycznie nadaliśmy jej takiego rozpędu w powietrzu siła ostatniego ciosu powinna sprawić, że przefruwa przez scianę bez sztucznego stuna. W zwykłym T6 wyglądało to trochę bardziej naturalnie.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #113 dnia: Styczeń 06, 2010, 21:47:37 »
Najlepiej robić tak żeby zostawiło na setupa albo fallowupa :D i sam o tym dobrze wiesz :D

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #114 dnia: Styczeń 06, 2010, 22:05:28 »
To tak, jakby gra miała obliczone że ma się zmieścić tyle a tyle ciosów w jugglu i koniec, choćbyśmy nie wiem jak dashowali to nie dogonimy uciekającej postaci.
To samo po w! 1, GT Marduka po dojściu do ściany, w jugglu siedzi tylko 1 hit i ni c**j nie posadzisz nic więcej >:(

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #115 dnia: Styczeń 06, 2010, 22:08:28 »
Małe skomplikowanie jest tutaj udogodnieniem

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #116 dnia: Styczeń 06, 2010, 22:18:49 »
SłońTrombalski to nie jest czasem MTC aka Bażant aka Łysy aka Ślepy aka Pogromca Tysiąca Dziewic?


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #117 dnia: Styczeń 06, 2010, 22:20:11 »
MTC nie ma trąby. Przynajmniej powyżej pasa.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #118 dnia: Styczeń 06, 2010, 22:21:57 »
Nie wiem dokładnie jak jest przy tej rozwalającej się ścianie bo się przy niej nie bawiłem, ale przy zwykłych jugglach jest taka zasada jaka była od czasów T5.

Przy tej rozwalającej się ścianie nawet jeżeli nie jest to logiczne to jest to imo lepsze rozwiązanie. I tak siedzą na niej cięższe rzeczy a jak prędkość lecącej postaci by się resetowała to juggle za dużo by na niej zabierały.


Jak ktoś się zna na tej ściance to może napisać czy ona po prostu nie hamuje tej prędkości czy może dodatkowo ją zwiększa po rozwaleniu jej bądź przy każdym ciosie zadanym na niej.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« Odpowiedź #119 dnia: Styczeń 06, 2010, 22:24:38 »
Na TZ jest dobry artykuł napsa na temat ścian, ilości hitów etc. Jak co moge potem podlinkować, wszystko wyjaśnione, im większa ilość ciosów tym szybciej opadasz etc.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.