Autor Wątek: Testowanie FrameDaty - Zamówienia  (Przeczytany 45369 razy)

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 21, 2010, 01:07:29 »
Qjon

Zafina

WS+2~D

Cios trafia w F18 a ~d można dołożyć do F26, jest zatem tylko 8 klatek na confirm (F19 do F26 włącznie)

Rupert

Miguel

f,f+2,1

f,f+2 zrobione w polu trafi w F21

F0 - f
F1 - n
F2 - F
F3 - 2
F21 - cios trafia
F25 - 1 da NC
F26 - 1 można zablokować

Mamy zatem tylko 4 klatki na confirm (F22 do F25 włącznie)

Cambion

Wang

d/b+1 i39 ( :D) na bloku dokładnie +7

Frizen

Lars

b+2,1

F0 -b+2
F16- cios trafia
F22 - 1 jest NC
F23 - 1 można blokować

Mamy tylko 6 klatek na confirm (F17 do F22 włącznie)

u/f+3 nie mam jak sprawdzić, musiał bym mieć makro dla P1 i P2 a na razie nie mam takiej możliwości.


Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 21, 2010, 08:07:06 »
To, co napisał Frizen, można sprawdzić samemu.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #92 dnia: Marzec 21, 2010, 09:57:16 »
No Di ma całkowitą rację że można to sprawdzić samemu.

u/f+3
Low kraszuje od 12 klatki (czyli dość późno, najszybsze krasze działają od około 4 klatki).
Nie high kraszuje w ogóle.
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2010, 10:09:49 wysłana przez CheeseOfTheDay »

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #93 dnia: Marzec 21, 2010, 12:42:55 »
No Di ma całkowitą rację że można to sprawdzić samemu.

u/f+3
Low kraszuje od 12 klatki (czyli dość późno, najszybsze krasze działają od około 4 klatki).
Nie high kraszuje w ogóle.

Ciekawe...

u/f+3 crashuje drugi cios z d/f+1,2~1 więc są klatki w których ten cios crashuje high. Na pewno crashuje high w F12, bo ciosy i12 idą na trade z drugim ciosem z d/f+1,2~1

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 21, 2010, 13:18:21 »
Nie wiem o jakiego trejda chodzi i co ma krasz do schylania się pod hajem. EWGF zawsze zabija u/f+3 więc haj krasza tam nie ma.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 21, 2010, 13:30:13 »
EWGF zbiera nawet z ziemi więc wiesz ;p Jego hajowatość tyczy się chyba tylko możliwości kucnięcia pod nim, a w tej sytuacji istotny jest jego hitbox.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 21, 2010, 13:34:15 »
Czyli crasha tam nie ma ale może uchylić się pod niektórymi ciosami na high. Jak dla mnie to zadowalająca odpowiedź.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 21, 2010, 13:46:17 »
EWGF zbiera nawet z ziemi więc wiesz ;p Jego hajowatość tyczy się chyba tylko możliwości kucnięcia pod nim, a w tej sytuacji istotny jest jego hitbox.
No dokładnie. Ale żeby nazwać coś high/low kraszem trzeba najpierw wiedzieć czym one są i dlaczego one nimi są.

Masz rację że EWGF zbiera z ziemi i ze ma dużego hit boxa.
Tyle że dla high krasza EWGF to taki sam high jak zwykła jedynka. high krasz to parametr który ignoruje hit boxa i za priorytet stawia sobie to jaką cios ma ustawioną wysokość (low/mid/high). Cios high kraszujący to cios który kraszuje wszystkie haje w grze w tych samych klatkach. Dlaczego zwykły crouch ignoruje hit box'a? Bo działa ten sam mechanizm co przy high kraszach, bo crouch jest takim najprostszym przykładem high krasza. I jest mnóstwo ciosów które też dają ignora dla hit boxa ewgf'a.

Jeżeli ktoś by się zabawił i dał podcince parametr high, to podcinka by nie trafiała ciosów z parametrem high krasz mimo tego że modele i hit boxy ciosów by przez siebie przechodziły.
Za przykład można podać 10'ke Xio w której jeden z ciosów przez pomyłkę ma parametr high. Przy normalnym zrobieniu ten cios (rds ff+3)wygląda tak samo, idzie na mid i uderza na wysokość kolana. W 10-stringu można pod nim kucnąć a nawet zkraszować szybko działającym kraszem jak d+1 czy d+4.

Tak więc EWGF jest ciosem na high i każdy high krasz go skraszuje, u/f+3 tego nie robi więc nie jest haj kraszem.


Dae, no dokładnie, to schylenie bazuje na zwykłej kolizji hit box'ów w tekkenach przed 5.0 tylko takie były (nie licząc wyjątków).
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2010, 13:51:43 wysłana przez CheeseOfTheDay »

Zuum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Everytime Dragunov Speaks, 50 Kids Are Killed.
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mindfactor
  • Skąd: Radlin
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 23, 2010, 16:27:22 »
Ile klatek u Dragunova jest po animacji ciosu cancelowanego w rzut przy :b+4,2c 1+2, f,f+2 c 1+2; d/b+3 c 1+2; ss2, 1+2(2,1- nie pamietam notacji:/)1+2 i z FDF 1+2, 1+2 bodajze. Chodzi mi ile tam jest klatek i ewentualnie jakie jest ryzyko przy mixupowaniu, zeby sie tam nie wciac :P

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #99 dnia: Marzec 23, 2010, 17:40:29 »
Bezproblemowo wciśniesz się tam generic punchami z kucaka (10frejmowce).

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #100 dnia: Marzec 23, 2010, 18:04:40 »
Jak mam dobry dzień (kwestia refleksu) i gram Pandą, to przy rzucie z d/b+3 robę 1+2 z WS, które trafia przed rzutem i pozwala mi na zrobienie gwaranta WS 1+2,1+2 B! HBS b+1+2,1+2.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #101 dnia: Marzec 23, 2010, 19:35:01 »
Zuum

Dragunov:

b+4,2,1+2 na trafieniu można wciąć się i10 (FC 1 lub i10 WS jak WS 1 Kinga)

b+4,2,1+2 na bloku 22 klatki na wcięcie się.

f,f+2~1+2 jest o 28 klatek dłuższe niż f,f+2 (f,f+2 ma 16~18 klatek a f,f+2~1+2 44~46)

d/b+3~1+2 ma i36, samo d/b+3 jest i23. Recovery po d/b+3~1+2 trwa do F56, ryzyko zatem bardzo duże.

ss+2,1+2,1+2 ta trafieniu wcinamy się i17, na bloku i23.

SLD 1+2~1+2 jest i30


Grałem trochę Dragiem w T6 a w DR był to mój 2nd char [Asu+Drag, najsłabszy zestaw ever, yay! (^~^')]
Można tu troszkę pokombinować z cancelem tackle'a w tego nowego siderolla ale i tak wszystko można karać/przerwać

Cancele do rzutów (d/b+3~1+2, f,f+2~1+2) są praktycznie bezużyteczne...
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2010, 11:11:31 wysłana przez DaeDraug »

Rupert

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 285
  • Płeć: Mężczyzna
  • I dare you, i double dare you say what again!
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Rupert_is
  • Skąd: Bytom
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #102 dnia: Marzec 23, 2010, 22:40:02 »
Jeśli Ci się będzie chciało i to nie będzie zbytni problem mógłbyś sprawdzić przez ile klatek paruje SAV (3+4) b+2 od Miguela ?
A bym zapomniał to jest para na ręce.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #103 dnia: Marzec 23, 2010, 23:37:47 »
Jedyny użyteczny cancel w rzut u Draga to 1,3,2~1+2 i to znów cancelujemy poprzez ~B. Reszty najlepiej nie używać bo nabierzemy złych nawyków

PS.
Cytuj
b+4,1,1+2 na bloku 22 klatki na wcięcie się.
Co to jest za kombinacja??
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2010, 00:15:40 wysłana przez Cambion »

Zuum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Everytime Dragunov Speaks, 50 Kids Are Killed.
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mindfactor
  • Skąd: Radlin
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #104 dnia: Marzec 24, 2010, 06:58:31 »
b+4,2 powinno byc - moja pomylka :o


Ja na cale szczescie uczac sie nim grac (ale w sumie ogladajac walki najlepszych dragow to tylko Aris uzywal dancela do rzutu) i poki co nie mam nawyku do ewentualnego cancelowania w rzut. Jesli bedzie odrobina szczescia i prezciwnik bedzie ssowal, co z dragiem robic sie powinno mozna zrobic rolla i wejsc w bok (iWs+1+2), bo roll jest gleboki i wprowadza troche zamieszania, no ale jeszcze pozostaja homingi low/mid :/

Poki co to moj Marduk i Drag do topow nie naleza, ale tu sie chcyba liczy frajda z grania nimi :P