Autor Wątek: Alisa - dyskusja ogólna  (Przeczytany 13917 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Alisa - dyskusja ogólna
« dnia: Luty 08, 2010, 16:29:58 »
Temat dla fanów i anty-fanów robotów bojowych.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2010, 17:37:35 »
DES 3~4~3~4~3~4~3~4~3~4 <33333

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2010, 17:42:05 »
Alisa, taka se postać, każdy wie jak na nią grać, nie warto nic pisać.


No może poza tym co napisał Snake;].

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2010, 18:32:09 »
- f+4,4 - stepujemy w dowolną stronę całość lub SSR po pierwszym hicie

- 2,3,3 i 2,3,4 - wymienianka blokowana na wzrok, 3 karalne na pancze, 4 na wybitkę

- f+2,3,3 - po pierwszym hicie SSR_AOP_FLA_...

- f+3,2,1 - po pierwszym hicie stepujemy lub kucamy (lub przechodzimy do AOP:P), po drugim jest możliwość wcięcia się i9 ciosem

- f+1+2 - kara na bloku -12

- wszystkie zagrania z boost omija SSL_SSWL, dodatkowo wszystko oprócz boost 2 jest karalne na bloku na wybitkę

- df+1,1,2 - nie kucamy po df+1, bo możemy się spotkać z midową 4 (wogóle to między df1 a 1 można wbić się nawet i15 ciosem, ale jest ryzyko dostania z buta, więc nie zawsze warto), Xiałki mogą AOP-nąć pod ostatnim ciosem

- df+3,3 - SSL lub na bloku kara generic ws4

- db+2,2 - na bloku kara na pancze

- db+3 - ugh, szmaciarski low:P karalny na generic ws4, czasem da się to ominąć przez SSWL

- db+4 - mniej szmaciarski low, reszta podobnie jak db+3

- b+1 - da się to ominąć jedynie, jeśli odpowiednio wcześnie zaczniemy SSW

- b+2,1 - kara na blok -14

- b+2,4 - można kucnąć pod drugim hitem po przyjęciu pierwszego na blok, ale znów ryzykujemy oberwanie midowego 1

- b+3 - tak tak, AOP omija:P

- b+4,3 - można stepnąć 3 (lub AOP), można też wbić się magicznym CH4 na kanta po b+4 ;D

- b+3+4,3+4 - bezpieczne na bloku, ale potwornie łatwo stepowalne

- b+2+3 - ja wiem, że anblok, że wolny i wogóle... ale uwaga na zasięg

- uf+3 i kontynuacje - step w lewo najlepszym rozwiązaniem (ponieważ unika też ciosów z boost)

- uf+4,4 - SSR (lub, o dziwo - AOP) po pierwszym hicie, karalne na generic ws4

- ff+2,3 - karalne i14 ciosem

- ff+1+2 - SSL i po sprawie

- WR 3+4,3+4 - SSL i Aliska jest w ciężkich tarapatach

- ws 1,2,4 - SSR po ws1 lub... AOP :)

- WS3 - SSR omija kontynuacje 3 i d+3

- DES 1 - Xiałki AOPują i wybijają

- DES 2 - oj dużo rzeczy to crushuje, na szczęście jest podatne na sidestepy

- 10 hit string - po 3. hicie SSR, low idzie jako siódmy
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2010, 18:56:56 wysłana przez Wacho_VHO »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 08, 2010, 21:32:15 »
wow gdyby chociaż połowy z tego się korzystało w polu to Alisa miałaby ciężko:P. Na szczęście tak nie jest:P. A do części którą się wykonuje w walce część z tego jest mało praktyczna:P.




Tak w ogóle gdzieś słyszałem że podobno Alisa jest robotem. To prawda;b?

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 08, 2010, 21:49:35 »
- wszystkie zagrania z boost omija SSL_SSWL, dodatkowo wszystko oprócz boost 2 jest karalne na bloku na wybitkę
Chciałbyś. 1,2 jest bezpieczne ;]

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 08, 2010, 22:33:48 »

Tak w ogóle gdzieś słyszałem że podobno Alisa jest robotem. To prawda;b?


 :D :D :D


O co chodzi z tym backdashem Alisy? Non stop czytam że jej backdash jest lepszy niż pozostałych zawodników, ale nie miałem okazji jakoś tego odczuć.

Prawda li to?

No i po co jej są te wszystkie taunty?
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2010, 22:39:03 wysłana przez DaeDraug »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 08, 2010, 23:04:50 »
Taunty są jej potrzebne po to żeby była najsłitowniejszą postacią;].

A backdash jest tylko dlatego taki dobry bo jest bardzo dynamiczny. Przedział czasowy między początkiem cofania się a ustaniem w miejscu jest krótszy niż u chyba wszystkich postaci, przy tym uskakuje ona w tył równie daleko co inni.

Żeby się przekonać o ile jej backdash jest lepszy można się pobawić w stary backdash trainer z T5. Czyli wrzucamy Alise i Stiva na praktyke na levelu bez ścian, dajemy stiwowi do robienia 1,2,1,2 i ustawiamy na fast. I teraz przyjmując pierwsze na blok robimy BDC tak żeby uciec przed kolejną serią tak by nie zostać w ogóle trafionym i po tym następną serią i następną aż oddalimy się od stiva.
Jak zacznie nam to wychodzić to zmieniamy Alise na inną postać i sprawdzamy czy u tej postaci jest to tak samo proste (zazwyczaj nie jest;]).

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 09, 2010, 02:23:32 »
Jak Alisa robi b+3+4, wchodzi blok i kontynuuje 3+4, to np. u Lili wkladamy f+3+4 i zapewne wiel innych rezczy roznymi postaciami, ew. wkladamy stepa.

edit: sry wyzej juz napisane

JuniOr_TLT

  • Gość
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 09, 2010, 21:55:17 »
Jak Alisa robi taunta to jest potem nisniszczalna!!! I jeft barco kolorofa, no i ma skszydełka!!! I to tla tego jestaka topra ^^ xD

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 09, 2010, 22:55:21 »
Nie pal już dzis Junior ;-D

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 09, 2010, 22:55:53 »
Wrzuc lepiej kolejne gry na profil PSN, te Di vs Gajda juz mam i sie robia na YT ~:)

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 07, 2010, 11:34:49 »
Jaka jest najmocniejsza akcja po u/f+4,4?

u/f+4,4 b! dash iWS+1,2, f+1, f,F+2,3 kroi 56 i ładnie prowadzi do ściany, znacie coś lepszego?

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 07, 2010, 13:04:17 »
f+2, f+1,1, d+4,1+2 (57)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Alisa - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 07, 2010, 13:37:53 »
Czyli standard który robi Chanel.

Swoją drogą, jeżeli ktoś chce się bawić w ch d/b+2,2 f+3,2 to nawet jeżeli przeciwnik nie ucieka, nie robi tego w polu na stivie bo na nim nie siedzi. Pewnie jeszcze na kimś nie siedzi ale ja jak już z kimś zagram to czasami i tylko ze stivem, a nie chce mi się tego na innych sprawdzać.