Autor Wątek: Street Fighter V - dyskusja ogólna  (Przeczytany 52906 razy)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #105 dnia: Październik 27, 2015, 21:44:52 »
Rozwiązał no :/
Moje pięści krwawią śmiercią!

Himiteshu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Remember the dead but fight for the living
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lubelskie
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #106 dnia: Październik 27, 2015, 22:38:30 »
po co guile skoro jest nash?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #107 dnia: Październik 27, 2015, 23:28:42 »
Bo gra się nimi zupełnie inaczej?

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #108 dnia: Październik 27, 2015, 23:55:49 »
Żeby Boxer miał czym rzygać;]

tejotl

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 763
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #109 dnia: Listopad 02, 2015, 19:31:57 »
Nie wiem jak wy Panowie ale ja sie zakochalem w tym designie Sima. Curry bastard. Dopiero zobaczylem Wachu ze podbiles na psnie!
apes will rise
get your stinkin' paws off me, you damn dirty ape!
freedom has never been won except by the deeds of war

manieq_TLT

  • TLT
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 912
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: manieq_pl
  • Skąd: Lodz
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #110 dnia: Listopad 03, 2015, 02:23:10 »
https://www.youtube.com/watch?v=7rsCbtW1fyM&feature=youtu.be - takie tam małe co nieco na dobry hajp :D

Never give up no matter how bleak your situation is.

UmbrageousImpostor

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: mazurini01
  • Skąd: Warszawa
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #111 dnia: Grudzień 08, 2015, 18:34:59 »
yo- witam, jak wiecie 18 grudnia będzie beta sf5 i zapraszam do wspólnego grania online na casual mode
PSN: mazurini01
(jesli na zlym temacie pisze to prosze o upomnienie)

Geto

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Skąd: Toruń
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #112 dnia: Grudzień 09, 2015, 22:24:17 »
https://www.facebook.com/StreetFighterPolska/posts/1206414556065144

Jeśli kogoś interesują skiny przy pre-orderach to jest dobra wiadomość B-)

Himiteshu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Remember the dead but fight for the living
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lubelskie
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #113 dnia: Grudzień 10, 2015, 01:34:28 »
Ten skin do Chun-Li jest mega

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #114 dnia: Grudzień 23, 2015, 18:24:57 »
 Na tej planszy '4 kings', ten po lewej to Rog?
 Nash jest spoko. Ma wszystko czego mi trzeba. Postac dobra do zoningu z calkiem dobrymi poke'ami, jednak daleko mu do tych Guile'a z ultry ale i tak spoko, a jak trzeba to potrafi tez dobrze przycisnac i zamieszac z pomocą v-trigera.Troche kulawy ten jego overhead, bo zasieg kiepski, damage sredniawy, nie za szybki, a i pociagnac z tego sie chyba nic nie da, no chyba, ze z V ale nie probowałem. Fajnie, ze sweepa ma pojedynczego, bo tego nigdy u guile'a i nasha nieznosilem :) Na low stun charach dwa komba przedzielone jednym resetem/zgadywanką i stun :D
Apropo wszelakich DP; maja okropnie małe invy? czy w ogole? Wakeup shoryu zdaje się być już nie tak opłacalną opcją:)? primo: brak FaDc,, secondo:mały inv, terzo; mozna je ukarac crash counterkiem i nawet gdy stoi nad toba przeciwnik bez energii,to go nie zjedziesz. Dla mnie spoko, a Wy co myslicie?
Feel the Rhythm!

Aremah

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #115 dnia: Grudzień 23, 2015, 20:28:03 »
Invincibility jest nadal, natomiast zmienił się system priorytetów ataków (jest taki jak w 3S, a nie IV - znaczy że jeśli masz dwa ataki, które obydwa trafią w tym samym momencie, to nie ma trade, tylko wygrywa silniejszy; ale nie wiem jak to dokładnie wplywa na DP). Lekko udawane FADC też się znajdzie (V-trigger), ale ogółem uważan, że włąscznie z CC są to dobre zmiany - a mówię to jako odwieczny gracz shoto.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #116 dnia: Grudzień 23, 2015, 23:29:01 »
Rzecz w tym, że teraz tylko medium i ex dipiczki (szotosów) mają inva i dużo ludzi pewnie nawet o tym nie wie. Dodatkowo istotnie znerfiono hitboks srków, dużo częściej można strejdować się z jumpinem (mimo, że wiele jumpinów w sfv najlepszych hitboksów też nie ma).
Już nawet nie wspominam o tym, że Capką znerfił damage na późniejszych aktywnych klatkach dragonów, coby antyery zabierały mniej hapsów, a gracze mogli dalej wesoło skakać, bo risk/reward jumpina jest dzięki temu dużo bardziej ba korzyść nap***dalania skoków na pałkę.

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #117 dnia: Grudzień 24, 2015, 15:41:56 »
Skakanie pro <3

Karin jest ok, choć nie powiem, znudziła mi się już nieco po becie, pewnie rozejrzę się za innymi postaciami w lutym. Może właśnie Nash? Ma chyba więcej narzędzi i lepsze normale. Ewentualnie Ryu, bo grało mi się nim mega przyjemnie... i skutecznie  :kapparyu:

Blady - tak, to Rog^^
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2015, 15:45:10 wysłana przez Wacho_VHO »

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #118 dnia: Grudzień 27, 2015, 13:17:58 »
Polecam, ciekawy podcast Vesper Arcade dotyczący SFV, ostatniej bety, postaci, zmian systemowych itp., itd...

https://www.youtube.com/watch?v=kA2OiXNUPpM

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #119 dnia: Grudzień 27, 2015, 16:56:49 »
Nie oglądałem całego bo LOL 3 godziny, ale poruszę jeden temat, bo uważam, że Vesper trochę mazgai.

W podcaście implikują, że jedna zmiana systemowa była wdrożona tylko po to, zeby znerfić Ryu. Mowa o cancelowaniu Crush Counter sweepa w V-Triggera. Jak powszechnie wiadomo, w SFV mamy bardzo niewiele hard knockdownów. W Beta3 wprowadzono nowość - crushcounterowy sweep daje nam również harda. U Ryjka dzięki temu dostawaliśmy potencjalnie mocną opcję na paniszowanie - sweep xx trigger, stajmowany denjin na unblok. Podobno więc Capcom widząc to i będąc Capcomem, w nowszym buildzie usunął właściwość hard knd z CCH sweepa cancelowanego w Trigger. Tym samym wprowadził nerfa dla całego systemu gry tylko po to, żeby dojebać Ryu.

A gówno tam.

Jeszcze w becie, dosłownie 2 minuty zajęło mi znalezienie setapa na Denjin unblok po sweepie, a następnie odpalonym Triggerze na raw.
Sweep, V-trigger niecancel, c.hp cmp, Super - setup na meaty Denjina, który był bezpieczny względem reversali (nie testowałem co prawda wszystkich), na bloku pozwalał na guardkrasza i kontynuację.
Wcale nie trzeba cancelować sweepa w Triggera, żeby mieć czas na setup na anbloka. Zmiana systemowa zabierająca hard knd w ogóle nie miała wpływu na możliwość setapowania anbloka. Vesper obsrał gacie bez powodu.

Większym problemem jest raczej to, że Denjin na blok tak naprawdę mało dawał - sam z siebie nie robił prawdziwego demejdża ani stuna, tylko rozbijał gardę. Gracz używający setapa na anbloka nie jest względem przeciwnika point blank (inaczej setup ciężko zrobić safe na niektóre reversale), przez co nie ma czasu/przestrzeni na użycie c.hp/s.mp żeby pozwolić sobie na jakieś dobre kombo. Na dodatek Capcom będąc Capcomem zabrał Tatsu trafiające kucających (co było nowinką systemową wspominaną nawet mocno przy pierwszych pokazach gry, no ale niehonest). Z tego powodu setap na anbloka daje nam co najwyżej gwarantowane c.mk xx hadókę, moooooooooże dp jeśli akurat byliśmy bliżej, a na pewno sweepa. Jest to żałosny potencjał obrażeń za zużycie w całości dwóch postawowych resource'ów w grze, tak więc tym bardziej nie ma co płakać o gimika, który niewiele nam ofiarowywał.

Sleep Fighter V :zieff: