Autor Wątek: SSF4 dyskusja ogólna  (Przeczytany 485306 razy)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2100 dnia: Sierpień 23, 2011, 11:33:14 »
Krill, nigdy nie jest przyjemnie jak ruszają twoją postać.
Viper była spokojnie high tierem w ae, a po wysypie milfów na evo i w mniejszych stopniu na godsgarden łatwe do przewidzenia było, że wezmą ją na celownik.
Ale czy te nerfy są takie złe? Niespecjalnie zmieniają sposób w jaki się nią gra. Utrata dmg zawsze boli, ale to chyba nie powód, żeby rzucać postać (vide sukcesy Rossa w ae Hondą).


krill

  • [Zachodniopomorskie]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2101 dnia: Sierpień 23, 2011, 13:30:39 »
Wiesz, mnie to boli, bo to dosc ciezka w opanowaniu postac i troche skilla kosztuje Cie wywalenie konkretnego comba. A jeden blad (vide zbyt poznoz robiony feint TK HP) kosztuje Cie spora ilosc zycia. Uwazalem, ze to jedna z lepiej zbalansowanych postaci w tej grze. I czy byl taki wysyp Viper na evo to tez kwestia dyskusyjna - latif, flash i wolk nia grali. W Japonii nie ma juz chyba dobrego gracza ta postacia. Byl Uryo, ale on sie przerzucil na Sakure. Moze Joe wroci do tej postaci, ale to tez dyskusyjna sprawa. Anyway uwazam, ze Capcom nie powinien byl jej ruszac. I uwazam tez, ze masz racje, ze te debuffy nie sa jakies mocne, ale mimo wszystko - jestem zawiedziony. Chun za to dostala fajne rzeczy, wiec jestem polowicznie happy. Granie Viper sprawia mi po prostu fun, ale czasami ten fun przeinacza sie w ostrego wkurwa. Teraz bedzie to czestsze ; )

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2102 dnia: Sierpień 23, 2011, 13:43:08 »
No możliwe, że nie trzeba było jej ruszać, ale też dostała delikatne buffy. Zmiany może niepotrzebne, ale niezbyt bolesne.
Patrząc po tym co Capcom robił z niektórymi topami między superem, a ae to byłbym chyba i tak zadowolony, że nie popsuli jej bardziej. Gameplan się nie zmienia, matchupy też nie.
Imo nie ma powodów do paniki. Złych obrażeń Viper i tak nie zadaje. Chociaż na tle buffów innych postaci pewnie jej pozycja troszeczkę spadnie.

Buff dla Blanki jest bardzo przyjemny, chociaż nie wiem po co buffują overheada, który ma 25 klatek start upu xD Buffy Ryu też totalnie abstrakcyjne.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2103 dnia: Sierpień 23, 2011, 17:50:33 »
Uff, Krill, już mnie przestraszyłeś. ;d Na szczęście to jedynie nerfy w damage'u, to cały czas będzie ta sama postać. Dwie zmiany niemające żadnego znaczenia, trzy nerfy i jeden pseudo buff, który dla mnie jest nerfem (bo dzięki lepszemu hitboxowi ultry będzie mniej elitarną postacią :() - mogło być gorzej. Chociaż z drugiej strony zawsze mi się podobało że robi taki huge damage, no i jak już ktoś ma być topem, to lepiej żeby była to najtrudniejsza postać w grze, niż np. Honda. :F No ale niech capcom robi co chce, to ich gra. Dla mnie i tak najgorsza wiadomość to buffy dla Vegi...

Czekam na info co do Rufusa, nie liczę na jakieś buffy bo od pojawienia się bliźniaków capcom chce zrobić chyba wszystko żeby umieścić go w cieniu, ale niech chociaż go naprawią, wtedy będę zadowolony. ;]

rifi28

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Rifi2814
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2104 dnia: Sierpień 23, 2011, 17:56:37 »
Oby nie popsuli Makoto, bo jest prawie idealna. Za buffy sie nie obraze. :P

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2105 dnia: Sierpień 23, 2011, 17:58:39 »
@Snake - Czemu topami mają być execution heavy postacie? :>

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2106 dnia: Sierpień 23, 2011, 18:17:44 »
No po prostu uważam że jak już mają być topy, to lepiej żeby były nimi postacie którymi trzeba się bardziej napracować, zamiast tych którymi trzeba się mniej napracować. :F Tak jak podoba mi się to, że w vf dominuje Akira a w tekkenie kiedyś Mishimy. Zresztą Viper nie jest tylko execution heavy, pod względem samego gameplayu też jest jedną z trudniejszych postaci w tej grze.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2107 dnia: Sierpień 23, 2011, 18:26:02 »
No dobrze, że powiedziałeś o tym gameplayu, bo można się napracować na różne sposoby. Execution jest potrzebne w bitkach, ale ja bym tego nie gloryfikował (może dlatego, że jestem scrubem ;)). Fajnie zobaczyć ciężkie combo posadzone w kluczowym momencie, ale jest dużo ciekawszych spraw (dlatego czekam na scrubowe sfxtk).

Tak czy siak mindless topów przecież w ae12 nie będzie.

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2108 dnia: Sierpień 23, 2011, 18:32:30 »
Buff Vegi popsuł mi całą radość z nadchodzącej Virtułki:(

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2109 dnia: Sierpień 23, 2011, 18:43:34 »
Wpis jak c**j. ;D

@Garg - ja też stawiam gameplay nad kwestie manualne, dlatego mówiąc o Viper chodziło mi też w dużej części o to. Poza tym manual u Viper to nie są tylko combosy, tylko właśnie głównie sam gameplay (seismo pressure, instant sj flame kicki, sjc fadc itd.). No ale w sumie po części dobrze mnie zrozumiałeś - gdyby czysto teoretycznie przyjąć że wszystkie postacie są dokładnie tak samo trudne w opanowaniu pod względem gameplayu, a różnią się tylko wymaganym manualem, to jasne że wolałbym aby silniejszymi postaciami były te trudniejsze manualnie zamiast tych łatwiejszych, jakaś sprawiedliwość musi być. :p

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2110 dnia: Sierpień 23, 2011, 18:44:29 »
Pierdolicie panowie , Claw to zajebista postać jest :p
Tylko te jego zajebiste stylowe stroje się marnowały jak taki słaby był , ja jak najbardziej się cieszę , zawsze o tym wspomniałem że Capcom mu nie chce dać reversala (pozatym teraz to i tak nawet nie jest potwierdzone). Ale jak dadzą to jestem jak najbardziej na tak.

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2111 dnia: Sierpień 23, 2011, 21:39:21 »
serio jestem ciekaw jak im wyjdzie "balans". Mam wrażeni, że i tak coś spierdolą, patrząc na te zmiany... VEGA....boszzzzz

Snake a Miszymy topami już dawno nie są, WTF?

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2112 dnia: Sierpień 23, 2011, 21:45:06 »
Tak jak podoba mi się to, że w vf dominuje Akira a w tekkenie kiedyś Mishimy.
;]

Też mi się te zmiany średnio podobają. Vega będzie topem. :F

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2113 dnia: Sierpień 23, 2011, 21:48:05 »
Ja chciałbym wiedzieć skąd są informacje o niewrażliwości na scarlet terror i możliwości fadc? Przecież to jakieś niepotwierdzone ploty.

Na razie zmiany są całkiem ok. Nikt nie powinien być zawiedziony (no może buffy Ryu są abstrakcyjne strasznie).

Bellevar

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Bellevar
  • Skąd: Grudzidz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2114 dnia: Sierpień 23, 2011, 23:54:27 »
Niech podadzą coś o Makoto. Mogliby zmienić EX Tsurugi na to co było w SSF4 w sumie i może jakaś niepodatnośc na rzuty przy EX karakusie by się przydała troszke no i nie pogniewałbym się jakby dali możliwość cancelowania s.HP w U2...chociaż nawet z wykorzystaniem HC żeby skrócić recovery s..HP i wtedy U2...to by było to dopiero...czasy z 3S by wróciły...no...tak mniej więcej ;)