Autor Wątek: Mortal Kombat X  (Przeczytany 99898 razy)

Manior

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
  • Assassin's Fist
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Manior
  • Skąd: Wrocław
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #180 dnia: Kwiecień 16, 2015, 14:27:51 »
Parę przemyśleń po dwóch dniach.

Gra na początku wydaje się dość dziwna i drewniana, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia i przesiadki, ponadto w MK9 nie grałem już od miesięcy, a GGXrd (w którego ostatnio pogrywam) jest oddalone od tego jak Wrocław od Nowego Jorku. Story itd. nie oceniam, bo nawet nie włączyłem jeszcze, krypta zabawna, choć patch zmniejszył ilość zarabianych koins'ów, by sprzedać narwanym całą kryptę za kasę - polityka DLC jest skandaliczna. Nie wiem po co jest np. Cage i Sonya, skoro jest ich córka, ale ok, podobnie z córką Jax'a. Wolałbym za to Smoke'a czy Saibota, albo postacie które są w story, ale nie są grywalne. Pachnie wyciąganiem kasy za kolejne postacie. Przede wszystkim - za mało stage'y na dłuższą metę, choć niektóre są naprawdę fajne (sky temple chyba i lin kuei najlepsze).

Reptile fajny, choć pozmieniany częściowo konkretnie. Niektóre kluczowe kombinacje wykonuje się inaczej, np. kulki (why, oh why? instynktownie naciskam b,b), które są na tą chwilę sporo słabsze niż w MK9, startup jest okrutnie wolny. Za to można je zatrzymywać w locie, co bardzo odpowiada mojemu stylowi gry z MK9, zobaczymy. Ogólnie wariacje są bardzo fajne, choć te Reptile'a bez szału - wszyscy i tak pewnie będą grali tą trzecią, która spowalnia czas i pozwala na dłuższe combosy. Dash ma opóźnienie na bloku spore, więc o eldorado z początków MK9 można zapomnieć. Combosy na razie robię po 32% bez paska, więc przeginek z początku grania w poprzednią część nie zarejestrowałem, choć pewnie zaraz ktoś jakąś ścianę za 60 znajdzie. Z innych postaci pewnie będę grał Kenshim. Jeśli Reptile okaże sie topem, tym lepiej, mainem będzie tak czy tak. Drugi strój fajniejszy, liczę na DLC z zielonym kostiumikiem z MKII (i to po tym jak pojechałem politykę DLC).

Online nie próbowałem, bo nie mam Ps+, liczę na jakieś granie we Wrocławiu niebawem, jak za dobrych czasów. 

Przypominam, że MKX na ps4 obsługuje sticki z poprzedniej generacji dzięki sterownikowi naszego Pana i Zbawcy Majka Zi.

Dzięki, sprawdzę to.

Brutalities mi się bardzo podobają, choć spełnienie niektórych warunków z ogarniętym przeciwnikiem będzie raczej trudne.

Pierwszy tur wygrał SonicFox kowbojem, PL KL drugi. MIT Scorpionem ładnie cisnął.
http://www.destructoid.com/mortal-kombat-x-fatal-8-tournament-ends-with-a-bang-290371.phtml
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 16, 2015, 14:48:52 wysłana przez Manior »
Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona :O

Himiteshu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Remember the dead but fight for the living
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lubelskie
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #181 dnia: Kwiecień 16, 2015, 18:38:49 »
Z tym, że jest tylko 12 ( 13 z training room ) stagy to po prostu żal ;/ Fakt są bardzo klimatyczne ale szybko pewnie się nudzi. W MK9 kurde było jakoś około 25 i zawsze coś nowego się znajdzie, nie mówię już o wariantach areny różnych. No polecieli z tym akurat słabo ale ogólnie giera wygląda smakowicie :)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #182 dnia: Kwiecień 16, 2015, 21:34:26 »
Nieźle NRS/Valve dali ciała z premierą PCtową, miał być streaming danych żeby szybciej ludzie mogli sobie grać (co chyba jest też na konsolach, ale działa), a wychodzi na to, że jeszcze trochę sobie poczekamy.

Moczan, pilnuj faktów. High Voltage dał ciała z premierą PC. NRS tylko płacił za port PC a Valve w ogóle nie ma z tym nic wspólnego.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Moczan

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Nintendo ID: Moczan
  • Skąd: Wrocław
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #183 dnia: Kwiecień 16, 2015, 22:51:59 »
Valve podjął decyzje, że wybierają streaming plików zamiast pre-load, więc fukap z brakującymi trybami/postaciami itp. ponosi Gaben. Przynajmniej takie info praktycznie wszędzie się pojawiało gdzie nie szukałem w dzień premiery.

camposrage

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Skąd: Dublin
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #184 dnia: Kwiecień 16, 2015, 23:01:28 »
Gra jest zajebista.
Szkoda że nie umiem w to grać, ale wszystko z czasem, póki co kupił mnie Kotal w wariacji słonecznej z tekstem on your knees.
Online słaby póki co, jedzie mnie Skorpion ninjitsu dwa ciosy na krzyż.
BTW mój psn to camposrage, jak ktoś chce sobie nabić wynik to zapraszam.

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #185 dnia: Kwiecień 17, 2015, 11:03:52 »
A posiadasz headset ? jest możliwość treningu we dwóch online, a więc można się podszkolić. Kto ma ochotę na wspólne piłowanie w MK ?:) Ja póki co combosy trenuje.

https://www.facebook.com/pkowalsky1/videos/1027182230643481/?l=7091616812159010018

Manior

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
  • Assassin's Fist
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Manior
  • Skąd: Wrocław
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #186 dnia: Kwiecień 17, 2015, 14:22:15 »
A posiadasz headset ? jest możliwość treningu we dwóch online, a więc można się podszkolić. Kto ma ochotę na wspólne piłowanie w MK ?:) Ja póki co combosy trenuje.

https://www.facebook.com/pkowalsky1/videos/1027182230643481/?l=7091616812159010018

Taz jak będę miał Ps+ za jakiś czas to chętnie pogram.
Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona :O

camposrage

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Skąd: Dublin
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #187 dnia: Kwiecień 17, 2015, 14:25:31 »
Headset muszę zakupić,  narazie mam ten podstawowy. Siedzę wieczorami.
Pozatym to ja cię kojarzę kitana, graliśmy u kosa.
Pozdrawiam.



Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #188 dnia: Kwiecień 17, 2015, 14:26:58 »
Ja bym mógł potrenować trochę. (Znajdź mnie na PSN - Drantzell)

Niestety też mam jeszcze uczucie "drewnianości" tej gry w stosunku do jej poprzedniczki. Przez to że zmienili kombinacje przycisków ciągle próbuje wbijać te z 9tki czasami. Crossupy z piąchą jakby nie miały takiego zasięgu, a w dodatku dodali głupi bieg, który włącza się w najbardziej bezsensowny sposób jaki mogli wymyślić.

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #189 dnia: Kwiecień 17, 2015, 17:05:31 »
Zgadzam się. Bieg powinien być pod klawiszem L2 zamiast zmiany postawy (po co to właściwie ? ) lub ewentualnie pod L3. Jump Punche już nie mają takiego powera jak w MK9 i nie jest tak łatwo ich posadzić. Skoki są znacznie wolniejsze, a więc nie ma już robienia non stop salt. Co jeszcze ? Ogólnie gra to takie połączenie Injustice z MK9. Też mam poczucie tego "drewna", ale to kwestia przyzwyczajenia. Kolejna kwestia to zapożyczenie skillów i ciosów z Injustice:

Raiden ma trapy marsjanina z Injustice, Millena identyczne ciosy co Harley Quinn, Reptile zwolnienie czasu a'la Flash, Thor rzut jak Solomon Grundy.

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #190 dnia: Kwiecień 17, 2015, 20:01:40 »
RIP MKX
14.04.2015 - 26.05.2015

 :kappa:

Moczan

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Nintendo ID: Moczan
  • Skąd: Wrocław
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #191 dnia: Kwiecień 17, 2015, 23:40:55 »
https://www.youtube.com/watch?v=AyV1XaT6qn4
Już niedługo, za jedyne 9.99€  :kappa:

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #192 dnia: Kwiecień 18, 2015, 00:26:42 »
https://www.youtube.com/watch?v=AyV1XaT6qn4
Już niedługo, za jedyne 9.99€  :kappa:

Te postacie są w kodzie gry, ale nie są pewnie w pełni wykończone. Nie mają fatali, nie są zbalansowane, nie mają 3 styli, brutali itp.
Niech wrzucają. Może na którąś z nich się skuszę (Smoke!).

Ważne żeby się kręciło i gra żyła... Wole jednak DLC w postaci nowych postaci, których nie muszę kupować niż kolejną odsłone Super, Hiper, Turbo, Super Hiper Turbo za którą trzeba bulić osobno.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2015, 00:28:25 wysłana przez Drantzell »

myha

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Płeć: Mężczyzna
  • mysz polna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: TheMihau666
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: buzzied ; buzzzombie
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #193 dnia: Kwiecień 20, 2015, 15:55:22 »
Ktoś rozważał założenie oddzielnych sub-for dla poszczególnych postaci, jak to miało miejsce w przypadku działu z MK9?

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mortal Kombat X
« Odpowiedź #194 dnia: Kwiecień 20, 2015, 16:01:20 »
Yup, zajmę się tym w wolnej chwili.