Autor Wątek: Modyfikacja madCatz Soul Calibur sticka.  (Przeczytany 6996 razy)

dziewiecpalcow

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 29
    • Zobacz profil
  • Skąd: Bielsko Biała
Modyfikacja madCatz Soul Calibur sticka.
« dnia: Kwiecień 09, 2013, 01:29:22 »
Yo.
http://www.madcatz.com/soulcalibur/
Ponieważ ten stick jest brzydki jak cholera postanowiłem go lekko zmodyfikować.  Arta zrobiłem z tego obrazka
 http://www.wallpapersshop.net/wp-content/uploads/2012/09/Street-Fighter-X-Tekken-Game-Kazuya-Mishima.jpg
Nie jestem żadnym grafikiem, więc tylko odpowiednio dopasowałem obrazek do sticka, no i oczywiście usunąłem ten głupi napis . Na razie art jest w wersji elektronicznej. I teraz pojawia się pytanie. Jak to cholerstwo wydrukować ?

Pitrex pisze: "Do drukowania najlepszy jest papier kredowy albo fotograficzny."

kowal pisze "nakleisz to zetrzesz farbe, zrsezta i tak z czasem zejdzie
lepszy juz druk na tworzywie PCV jakims cieniutkim 0,5mm
albo plexi
problem z papiere foto ze z czasem sie zaczyna marszczyc i zołknac
lepie wziasc zwykła kartke ciensza i zalaminowac a dopiero na to dac plexe
laminat co prawda ma kupe rys ale pod plexa i tak to znika."

Hiryu pisze: "Jest jeszcze opcja żeby wrobić wydruk na jakimkolwiek papierze i nakleić na to przezroczystą folię. "

I co ja mam zrobić ? Drukowanie na PCV odpada bo za wuja nie znajde takiej drukarni w Bielsku. Pozostają opcje zalaminowanie oraz tajemnicza przezroczysta folia, o której babka w miejscowym sklepie papierniczym nie miała pojęcia. Pytanie odnośnie laminowania. Czy nie trzeba wokół arta zostawić 1-2 mm tego laminatu, żeby się nie rozwarstwiło, czy można przyciąć dokładnie do krawędzi? Przykleić to do blachy czy do powłoki (nie wiem czy to plexi czy co. jakies tworzywo sztuczne) na ktorej jest art oryginalny? Czym to przykleic do blachy ? Silikonem czy moze klejem jakims albo taśmą dwustronna cienka ?