Autor Wątek: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay  (Przeczytany 19735 razy)

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 11, 2012, 11:25:08 »
Czyto teoretycznie: ciało "podrzucone" w powietrze winno się wznosić aż energia pchająca ją w górę przegra z grawitacją i ta pociągnie to ciało w dół. W VF i DoA efekt ten jest widoczny tak samo jak w teczce, z tym, że w teczce kolejne cepy w oponenta działają na niego różnie, z podtrzymywaniem po kolejnymi podrzutami włącznie, a w VF i DoA będą raczej tylko nieznacznie podtrzymywały na krótki czas oponenta, względnie odrzucały go na większą odległość. Ciężko mówić o realności w tych grach, bo przede wszystkim to są gry. I tak, jak w Gran Turismo głupio by było, gdyby po trzech zakrętach lądowało się na poboczu z zatartą skrzynią biegów i spalonym sprzęgłem, tak w tych fajterach z realizmem wygrywa rozrywkowość.

Anyhow, jak zrobić oponentowi elektryka i nic więcej, to jak się dobrze przyjrzeć, to będzie się on zachowywał tak samo, jak w VF i DoA z tym, że animacja będzie trochę szybsza/dynamiczniejsza, a w DoA i VF lecą, jakby w slow motion.

Co do air control, to odkąd chłopaki z osiedla zrzuciły brata Wieśka z górki, wiem, że w powietrzu da się obracać, kręcić i wywijać, ale kierunku lotu ni huja siłą woli nie zmienisz :D
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 13, 2012, 13:15:59 »
Ale co z tego, że postacie niby opadają wolniej skoro nie posadzisz więcej bo w DoA ciosy w juggleu nie podbijają oponenta w powietrzu wyżej jak np 1ki w Tekkenie?
"Don't f%ck with a witch"

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 13, 2012, 13:33:15 »
To z tego, że wygląda to jakby powietrze miało gęstość wody.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 13, 2012, 13:34:30 »
Myśle, że ostro przesadzacie:).
"Don't f%ck with a witch"

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 13, 2012, 13:43:02 »
Troszkę dla mnie to dziwne że po tylu latach dopiero teraz ludziom to jakoś przeszkadza :P Na wszelki wypadek niech moderacja wydzieli wątek bo ta dyskusja szybko się nie skończy chyba :P

Co do fizyki w DoA, grałem w 2 na PS2 i bardziej mi przeszkadzało to jak pływające są w tej grze biusty żeńskich postaci ;)

Jeżeli mechanika gry się drastycznie nie zmieni to raczej wątpię że zakupię ten tytuł. Pogram na pewno bo kolega wyczekuje go mocno (polubił serię jak pożyczyłem mu PS2 z DoA2 które rzekomo było najgorszą częścią ^^") i pewnie blisko po premierze dorwie ;)
"Sua Sponte"

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 26, 2012, 19:39:11 »
Walka z demka: http://www.youtube.com/watch?v=g19XnibNj-s

Czy w poprzednich odsłonach kamera też tak szalała?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 26, 2012, 21:17:51 »
Tournament viable :kappa:

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 26, 2012, 21:33:50 »
Niezła patola.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 26, 2012, 21:47:34 »
Niezła patola.
Dlaczego patola? Przecież to może być dobra gra, nie jesteś w stanie jej ocenić po jednym filmiku.

Manior

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
  • Assassin's Fist
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Manior
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 26, 2012, 21:56:55 »
Walka z demka: http://www.youtube.com/watch?v=g19XnibNj-s

Czy w poprzednich odsłonach kamera też tak szalała?

A w Meczap Kombat plansze Kratosa banują  :kappa:
Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona :O

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 26, 2012, 22:00:51 »
Sorry Qją, ale najlepszy system i postacie nie uratują gry z taką kamerą. :kappa:

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 26, 2012, 22:03:40 »
Sorry Qją, ale najlepszy system i postacie nie uratują gry z taką kamerą. :kappa:
lol scrub. Kamera nie trzepie przecież non stop, tylko w i tak nie(mniej)ważnych systemowo momentach, przynajmniej jest dynamicznie. Cinematic ultry w SF też ci przeszkadzają?

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 26, 2012, 22:19:01 »
Żebym ja w to jakoś mógł grać to musiałbym łykać tabletkę aviomarinu przed każdą walką. Na serio powinni to poprawić.
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2012, 22:21:19 wysłana przez Ring »

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 26, 2012, 22:46:27 »
Nadchodzę i niosę ogień nadziei! W opcjach można wybrać kamrę - action i classic. Do tego jest jeszcze ustawienie jakieś 'random filter' on/off oraz hit effect on/off.

Wygląda na to, że można będzie obkroić grę z orgazmicznych wiżuali dla pro sceny :>