Autor Wątek: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay  (Przeczytany 20723 razy)

Punkstyler

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Punkstyler
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 16, 2011, 16:31:34 »
A mi się podoba. Jest dynamicznie, i całkiem fajne efekty. Zobaczymy jak to wyjdzie. Jestem dobrej myśli. Chcę więcej gameplayów, dużo, dużo więcej! No i cycków :P

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 16, 2011, 20:13:19 »
Już początek walki jest ok bo chyba wyeliminują chodzenie przed komunikatem "fight". Bardzo dobrze, bo są ze 2,3 postacie które po prostu są niezrównane w kwestii round openerów w DoA4 i zawsze serwują przeciwnikowi zgadywankę już na początku rundy.
"Don't f%ck with a witch"

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 07, 2011, 00:07:46 »

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 07, 2011, 00:53:05 »
potem sie dziwia, dlaczego VF czy DoA nie maja takiej sceny (w latach, nie po premierach). Do dzis fizyka w tych grach to jakis zart. to sie kupy nie trzyma jak sie to oglada. W takim tekkenie oczywiscie nie istnieja elektryki i fiki miki, ale chociaz fizyka i prawa przyciagania dzialaja, przez co jest i impakt i odpowiednie spadanie postaci (grawitacja) [pomijamy juggle] i odpowiednie rozlozenie sil po ciosach.. A w VF czy DoA postacie po niektorych ciosach przelaczaja sie na grawitacje z kiezyca, motion bez fizyki i ch wie co jeszcze. to juz bardziej "naturalny" jest elektryk w tekkenie.
« Ostatnia zmiana: Październik 07, 2011, 00:54:53 wysłana przez Solo »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 07, 2011, 01:12:32 »
Tekken ma ładnie wyglądającą fizyke, a Virtua trzymający się kupy system, normalne areny i brak randomu. Kwestia tego co jest dla kogo ważniejsze. ;] Poza tym VF jest bardzo popularny w Japonii i ma tam scenę, a to jest raczej ich główny target. Tam ludzie grają w bijatyki, a nie je oglądają.

Co do DoA to się zgadzam, ta gra za to oprócz designu postaci nie ma nic fajnego.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 07, 2011, 01:16:09 »
snake - jak bede chcial grac w szachy to zagram szachy, a nie w fighterowke. nie?:)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 07, 2011, 01:16:44 »
Nie za dużo tych "beer fighterów" się pojawia? Bardziej niż cokolwiek o tej grze ciekawi mnie, czy się sprzeda.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 07, 2011, 01:26:58 »
snake - jak bede chcial grac w szachy to zagram szachy, a nie w fighterowke. nie?:)
W szachach nie masz czegoś takiego jak refleks, manual, szybkie przewidywanie ruchów przeciwnika czy ogranie na poszczególne elementy (postacie, areny). Szachy za to mają dziesiątki innych rzeczy których nie posiada żadna gra, których nie wymienię bo się nie znam. :p Wbrew temu porównaniu którego ludzie tak często lubią używać, bijatyka nigdy nie będzie tym samym co szachy, nieważne jak taktyczna będzie i jak powolna może się wydawać dla postronnego widza.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 07, 2011, 01:45:31 »
Snake to sie zdecyduj;- P bo rownasz z ziemia tekkena (6), a wymaga on tego co wlasnie napisales mega refleksu, skupienia, manuala,movementu i (poraz pierwszy znaczace, co mi sie akurat nie podoba)- ogrania. akurat VF to przy tym wlasnie szachy. gdzie gra sie bardziej poskladane straty, w tle buforujac wsytkie rzuty i czasami z nutka fantazji dorzuci jakis cios.


Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 07, 2011, 01:59:18 »
Wiem, że to bardzo wczesna wersja ale strasznie słabo to technicznie wygląda.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 07, 2011, 08:40:08 »
No raczej nie będzie zabijać graficznie, taki styl. Teraz dodatkowo przeznaczą sporo mocy na latające belki, samochody, samoloty, wybuchy. Inna sprawa że to tylko filmiki, ludzie którzy widzieli doa4 tylko na filmikach mówili że to wygląda tak samo jak doa3.

W szachach nie masz czegoś takiego jak refleks, manual, szybkie przewidywanie ruchów przeciwnika czy ogranie na poszczególne elementy.
W podwórkowych szachach pewnie nie:P. Ale w prawdziwych te dwa ostatnie jak najbardziej:P.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 07, 2011, 10:35:35 »
Są teleporty i Kamehameha - ja w to gram.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 07, 2011, 17:48:45 »
Snake to sie zdecyduj;- P bo rownasz z ziemia tekkena (6), a wymaga on tego co wlasnie napisales mega refleksu, skupienia, manuala,movementu i (poraz pierwszy znaczace, co mi sie akurat nie podoba)- ogrania. akurat VF to przy tym wlasnie szachy. gdzie gra sie bardziej poskladane straty, w tle buforujac wsytkie rzuty i czasami z nutka fantazji dorzuci jakis cios.
Ale przecież w VF też bardzo ważny jest manual, refleks, skupienie i movement, a bonusowo siedzisz z drewnianą skrzynką na kolanach, machasz metalowym drążkiem i kreujesz imidż japanese freak nerda przed znajomymi - szachy tego nie dają. ;]

Ja wiem czego wymaga tekken, po prostu trochę śmiesznie wygląda krytykowanie Virtuy za to że coś tam wizualnie prezentuje się gorzej niż w T6 (który tak btw. jest nowszą grą z na pewno większym budżetem), skoro T6 też ma pełno słabych elementów, które w VF nie występują i które w dodatku związane są z właściwym gameplayem. No ale spoko, to temat o DoA, na to hejtuj sobie ile chcesz. :p

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 08, 2011, 01:26:09 »

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Dead or Alive 5 - pierwszy gameplay
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 12, 2011, 20:24:20 »
Ale co się prezentuje wizualnie gorzej w VF? Że animacja? No co Wy? Przecież Namco od zawsze przedstawiało swoją wizję stylów walki (czyli z jakimiś nieistniejącymi w rzeczywistości kosmosami). Są postacie lepiej i gorzej animowane - ale generalnie Virtua góruje - lepiej odwzorowane style walki i absolutnie fenomenalne animacje wszelkich reverali i rzutów. Sztywność wynika z systemu który jest jaki jest, ale dzieki temu nie ma jaj w stylu "co?! jak on to wysajdstepował?! to niemożliwe!" itd.


A co do animacji DoA to kiedyś był na sieci filmik pokazujący ciosy z gry i ich realne odpowiedniki wiec bym się zastanowił z tym 'plastikowym';].
"Don't f%ck with a witch"