Autor Wątek: Kenshi - dyskusja ogólna  (Przeczytany 3742 razy)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Kenshi - dyskusja ogólna
« dnia: Lipiec 07, 2011, 17:26:57 »
Fatality 1: U D U D+Blk
Fatality 2: B F D F+2
Babality: D B D+1
Stage: D F D+3

Normale:
1,1 - h,m, podstawowy poke, 10f, cancelować możemy na gwarancie w dowolnego specjala. 3 kontynuacje:
1,1,1 - bezpieczna 3hitówka, na hicie duża przewaga (safejump), można cancelować w specjale (ale blokowalne)
1,1,2 - daje KND, karalny na szybkie specjale
1,1,4 - bezpieczny na bloku, na hicie daje juggla: 1,1,4~db1, f f+3,2~bf+2
f+2,2 - m,m, 12f zasięgowy poke, podstawowy juggle starter, można cancelować w specjale, dwie niekaralne kontynuacje: f+2,2b+1 - jugglestarter; f+2,2b+2 - overhead, możliwa niewielka przewaga na bloku. Kontynuacji nie można cancelować w specjale.
2,1 - m,m, pod pierwszym ciosem możemy schylić się bez bloku, niekaralna seria, jugglestarter. Kontynuacje: 2,1b+2 - bezpieczny Overhead, juggle starter, cancelowalny w specjale; 2,1f+4 - niekaralny low, na hicie nie mamy żadnej przewagi.
f+3,2 - l,m, bezpieczny juggle starter na low
b+2 - zasięgowy overhead z niewielką przewagą na bloku, na hicie knd
Uppercut - powolny, jako AA daje gwarantowany Ex bf+2, gdy zrobimy go na AA i przeciwnik przeleci nam za plecy siedzi full juggle:
Uppercut, db+1, ff f+3,2 bf+2  (30%)
Sweep - powolny, wykonując go postać nie uchyla się przed ciosami

Xray - szybki projectile na mid na cały ekran (podobny do Sektorowego), 32%, siedzi w jugglach.
Specjale:
db+1 (Launcher slash) - 14f midowe cięcie, juggle starter, działa jako AA, na bloku karalny, klatki nietykalności na wakeupie, wersja Ex niekaralna i ma Armor (ale siedzi gorszy juggle)
bf+2 (Spirit charge) - 8f barek o krótkim zasięgu, daje Knd, klatki nietykalności na wakeupie,  karalny na szybkie specjale, trafia przeciwnika w powietrzu, wersja Ex ma większy dmg, zasięg, Armor i jest niekaralna.
bf+3 (Tele flurry) - specjal o zasięgu na cały ekran, bezpieczny na bloku, na hicie daje safejumpa (? do sprawdzenia), zbiera tylko bardzo nisko z powietrza. Wersja Ex ma większy dmg, Armor i daje Knd.
db+2 (Reflect) - podobnie jak u Nightwolfa (ale z lepszym recovery) odbija pociski, wersja Ex je pochłania
df+4_db+4_dbf+4 (Overhead slash) - overhead na całą planszę za10%, dobry jako antiair, na hicie daje knd. Wersja Ex ma większy dmg, po Ex db+4 siedzi barek.

Juggle:
j.P f+2,2b1, ff f+3,2 df+1, f+3,2 bf+2 (39%)
Reset: opóźniając pierwsze f+3,2 możemy nim trafić przeciwnika OTG (pozornie), co powoduje reset damage'u a cały jugiel siada za 43%. Przeciwnik może się przed tym obronić kucając z blokiem.

f+3,2 db+1, ff f+3,2 bf+2  (26%)
2,1b+2~db+1, ff f+3,2~bf+2  (31%)
db+1, nj.P, 2,1b+2~bf+2  (25%)
nj.P, 2,1~db+1, ff f+3,2~bf+2  (26%)
AA j.P f+2,2b+1, ff f+3,2~bf+2  (18%)

Wall:
j.P, f+2,2b+1, 2,1b+2, 3~db+1, 3~db+1, d+1~bf+2  (45%)


« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2011, 17:29:38 wysłana przez Qjon »

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 07, 2011, 17:45:05 »
Fatale ma dobre :p Te postaci dodatkowe mają w ogóle jakieś zakończenie w ladderze?

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 07, 2011, 17:48:42 »
Ehh ten mortal malo skomplikowany, myslalem ze cos nowego tu zobacze a sie okazuje ze w ciagu pol godziny rozwalilem cala postac na czynniki pierwsze ;/ Wie ktos czy reversal na projectile Smoke'a dziala na te duchy czy cos tam Kenshiego?
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 07, 2011, 18:20:31 »
Ehh Frizen, myslalem ze po 3 miesiacach od premiery kazdy juz sie nauczyl, ze Mortal nie jest Tekkenem, SFem, MvCem tylko Mortalem - grą, ktorej mechanika nie opiera sie na rozbudowanej command liscie, a na midgame'ach.
Duchy Kenshiego to nie projectile, wiec nie moga byc reversowane przez zwykly Shake.

Tak przy okazji - Kenshi będzie dobrą postacią do taga, bo jego wejście w tagcombo to jugle starter, asysta to jugglestarter, niekaralne stringi, juggle reset jesli oponent nie zablokuje - Dae powinien być zachwycony :D
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2011, 18:24:00 wysłana przez Qjon »

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 07, 2011, 18:48:22 »
Po ex barku w rogu można posadzić db+1 i coś tam dalej. Niedaleko ściany można posadzić 3x ex barka.

EDIT: Wymyśliłem sobie combo w rogu wchodzę na BD a ono już tu jest... lol nawet d+1 się zgadza. Good job Qjon.
Można zamienić to d+1 na 2 i będzie jeden procent więcej.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2011, 21:51:25 wysłana przez TasTer »

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 07, 2011, 22:10:36 »
Posiedzialem godzine... i jest tutaj wszystko co dzisiaj odkrylem. Z X-rayem maximum wyciagnalem 47%. Moim zdaniem jest to chyba najbardziej zbalansowana postac MK. Jego zoning bardzo mi sie podoba. Niestety wiele rzeczy jest bardzo wolnych, a po wiekszosci akcji na whiffie leci. Solidny mid tier. Raiden go zje.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 07, 2011, 22:15:09 »
Dae powinien być zachwycony :D

Zabiłeś mnie tym komentarzem XD Pewnie go obczaję, potrzebny mi counter pick na Kano :P

Pytanie, jak sprawdzasz framedate?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 07, 2011, 23:17:39 »
@Tas: niby można cośtam innego wciskać, ale d+1~bf2 jestem w stanie robić w walce, więc skoro ja coś umiem, to zrobi to każdy i jest to combo pewne xD
@Dae: execution frames robi człowiek na TYM, kary na bloku sprawdzam z drugim graczem (spin Kunga=6f, Lot Raidka_Shadow kick Cage'a=8f, 10f to każda chyba postać ma poka, więcej do oceny karania nie trzeba)

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 09, 2011, 21:32:11 »
macie framedate z TYM
Attack - Execution Frames

1 - 10
2 - 12
3 - 13
4 - 28

d+1 - 6
d+2 - 14
d+3 - 7
d+4 - 12

u+4 - 26

f+2 - 12
f+3 - 15
f+4 - 23

b+2 - 19
b+4 - 19

Throw - 10

Combos

1,1,1 - 10
1,1,2 - 10
1,1,4 - 10
2,1,b+2 - 12
2,1,f+4 - 12
f+2,2,b+1 - 12
f+2,2,b+2 - 12
f+3,2 - 15

Specials

b,f+2 - 8 (14 from max range)
d,b+1 - 14
d,b+4 - 25
d,f+4 - 25
d,b,f+4 - 25
b,f+3 - 21
d,b+2 - N/A

EX Specials

b,f+2 - 8
d,b+1 - 14
d,b+4 - 25
d,f+4 - 25
d,b,f+4 - 25
b,f+3 - 21
d,b+2 - N/A

X-Ray - 25 (43 from full screen)


wycodzi ze bf+2 ma tylko 8 klatek dlatego łatwo walnac po d1


a hak ma niby 14 ale ma jakis poryty hitbox dzis oberwałem na crosupie kilkanscie razy i poleciałem w odwrotna strone

z ta postacia beda problemy bo sie nie da jej czytac w ogole, inna sprawa ze kung go zajedzie jak chce

KOKOLINO

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 510
  • Płeć: Mężczyzna
  • ALL THREATS TO HUMANNITY HAVE BEEN TERMINATED
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: KOKOLINO
  • PSN ID: LTF_RULES_PL
  • Skąd: WROCŁAW
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 17, 2011, 11:57:20 »

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 24, 2011, 22:01:55 »
Bardzo przyzwoity tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=7OhLZ0Zu2xM

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kenshi - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 07, 2012, 15:32:14 »
(na prośbę Maniora, może jeszcze komuś się przyda)

Kenshi jako anti-Sub0 char

Dlaczego Mieczysław jest dobrym i chamskim counter-pickiem na Suba? Przede wszystkim dlatego, że świetnie sprawdza się jako alt-char, bo dzięki przyjaznej learning curve mając generalne pojęcie jak działa ta gra, footsies itd opanowanie danego meczapu jest kwestią dosłownie godziny.

Do rzeczy - co Kenshi może, że Sub nic nie może?
Zainteresowani powinni wiedzieć jak działa zoning Keanu - w odległości fullscreen do 1/2 ekranu postać bez teleportu czy dobrego advancing speciala (jaką jest m.in. Sub) musi polegać na dashblokach; Kenszi w międzyczasie zarzyguje go TKSlashami czy Tele-flurry. Sub kulki nie rzuci ze względu na jej powolny startup, musiałby ewentualnie ryzykować Slidem (przejdzie po Tele flurry, ale łyknie dobrze wymierzone TKS) lub Ex Slidem (który mu nic nie daje, bo przerzuca Kenshiego znowu do jego zoning range). Dashbloki z kolei pozwalają Kensziemu budować dużo paska, który wykorzysta gdy Sub się zbliży.
Co Sub może w jump distance? Może próbowac skoczyć, nadziewając się na Rising Karma + kombo + znowu fullscreen, Slide'ować (patrz wyżej), próbować dalej podchodzić i grać footsies - które w tej odległości przegrywa przez 8klatkowy startup Spirit Charga (który znowu przerzuca go na koniec ekranu). Nie wspominam już o zasięgu Kenszejowych f32/b2/f2, które może tutaj wykorzystać czy o jego świetnych EX armor specjalach.
No dobra, ale załóżmy, że Subowi udało się rozpocząć pressing, co wtedy może Kenshi?
Każdy (powatarzam, każdy) Subowy string na bloku scancelowany w Ice clone Kenshi jest w stanie ukarać EX Spirit Chargem, resetując grę na swoją korzyść. Kenshi wyłącza tym samym Subowi jego główny mindset m.in. pod ścianą i znacznie niweluje jego zdolność do pressingu. Jednym i tym samym ruchem kara my jego główne stringi na bloku: 212, 214, 222, 224, nieistotne czy scancelowane w klona, czy nie! Zaraz, zaraz - powiecie - Sub może przecież zamiast klona zrobić niespodziewanego Slida! Ano może, ale jest to high risk, low reward. Kenshi nie musi nawet ryzykować z karą, bo może czekać z crouchblokiem i swobodnie na reakcję widząc string scancelowany w clona jebnąć Spirit Charga.
2,1 mixups? Please, widząc że Sub lubi mieszać 2,1; 212 itp wystarczy widząc samo 2,1 na blok na reakcję walić EX SC/EX RK wręcz na pałę, armor zrobi swoje, na dodatek zablokowany EX SC to +7 na bloku, pozwalające na kolejny SC za free (EX Rising Karma jest też safe).
b121? Spoko opcja, zważywszy na to, że SCem można wcinać się pomiędzy kolejnymi ciosami. d4? He he he.

Sam nie wiem co jeszcze może Sub czego Kenshi by nie rozwalił.