Autor Wątek: [Dante] Dla początkujących  (Przeczytany 2000 razy)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
[Dante] Dla początkujących
« dnia: Luty 20, 2011, 22:51:18 »
Na początek legenda:
Notacja kierunkowa:
                 o     o      o
7 8 9   >     \     |     /      >  u/b    u     u/f     >   góra - tył     góra   góra - przód

4 5 6   >  o -     n     - o  >   b       n      f       >   tył               nic     przód

1 2 3   >   /       |      \     >   d/b    d     d/f    >   dół - tył      dół      dół - przód
               o       o       o

qcf = 236 qcb = 214
srk = 623 reverse srk = 421
hcb = 63214 hcf = 41236

(jeśli nadal nie do końca rozumiesz, spójrz na swoją klawiaturę numeryczną)

Notacja klawiszowa:
L - light - słaby atak
M - medium - średni atak
H - heavy - ciężki atak
S - special - launcher
A - dowolny: L, M lub H.

|
 -> oznacza możliwość przedłużenia / zamiany ataku w crazy combo.

lista ciosów. W nawiasach ilość zadanych obrażeń.

1.
236L   :d: :d-r: :r: :srk_l: Multi-Lock (50k na hit)
|
 -> 236L :d: :d-r: :r: :srk_l: Acid Rain (25k na 1hit)

Jeden z sześciu projectile'i w arsenale Dantego. Przytrzymanie L powoduje ładowanie, im dłużej ładujemy tym więcej pocisków Dante wystrzeli (maksymalnie 5). Pociski zawieszają się na chwilę w powietrzu, następnie strzelają w kierunku przeciwnika. Będąc zawieszonymi już mają hitbox. Niestety, w trakcie ładowania Dante nie może atakować. Wciśnięcie A spowoduje anulowanie Multi-Lock. Można jednak zasłonić się asystą.

Komendę na Acid Rain wklepujemy w trakcie animacji wyciągania broni. Efektem jest wystrzał w powietrze i opad 10 laserów. Wystrzał ma hitbox bezpośrednio nad Dantem, opad na sporym terenie wokół niego, na całą wysokość ekranu.

2.
236M :d: :d-r: :r: :srk_m: Crystal (35k 1hit, 66.5k 2hit, 94.8k 3hit, 120.3k 4hit)
|
 -> 236M :d: :d-r: :r: :srk_m: Million Carats (130k)

Crystal powoduje wykwitnięcie 4 lodowych kryształów przed Dantem. Ogarnia sporą przestrzeń przed nim, z jednym kryształem sięgającym nieco do góry. Może zablokować źle użyty airdash.

Komendę na Million Carats wklepujemy w trakcie wyciągania przez Dantego broni. Dante otacza się ścianą z kryształów lodowych. Trafiony przeciwnik jest odrzucony w górę i do tyłu. Po trafieniu w rogu można zacząć combo trafiając spadającego L.

3.
236H :d: :d-r: :r: :srk_h: Hysteric (113k 8hit)
|
 -> 236H :d: :d-r: :r: :srk_h: Grapple (60k)

Drugi projectile w arsenale półdemona. Dante wystrzeliwuje 8 naprowadzających się minirakiet, które zabezpieczają pionową linię przed nim. Bardziej bezpośredni od Multi-Lock, ale nie można po nim combować.

Komendę na Grapple wklepujemy w trakcie wyciągania przez Dantego broni. Dante strzela pojedynczym projectile'm, w przyppadku trafienia przyciąga do siebie przeciwnika, co otwiera drogę do comba.

4.
214L Reverb Shock  :d: :d-l: :l: :srk_l: (20k 1hit, 81.7k 5hit)
|
 -> H Fireworks :srk_h: (~55k, ~20hit)
|
 -> S Crazy Dance :srk_s: (95.5k, 10hit)


5.
214M Revolver :d: :d-l: :l: :srk_m:  (122.6k 5hit, 103k 4hit, 81.2k 3 hit, 57k 2hit, 30k 1hit)
|
 -> H :srk_h: Fireworks
|
 -> S :srk_s: Crazy Dance (j.w.)


6.
214H Jest Stream :d: :d-l: :l: :srk_h:  (153.9k 6hit)
|
 -> H :srk_h: Fireworks
|
 -> S :srk_s: Crazy Dance


7.
623L  :r: :d: :d-r: :srk_l: Twister (97.3k 10hit)
|
 -> 623L Tempest :r: :d: :d-r: :srk_l: (45.3k 10hit)

623M Volcano :r: :d: :d-r: :srk_m: (110k 1hit)
|
 -> 623M Beehive :r: :d: :d-r: :srk_m: (121.5k 9hit)


8.
623H Jam Session :r: :d: :d-r: :srk_h: (90.8k 10hit)


9.
j.236L Killer Bee  :aironly:  :d: :d-r: :r: :srk_l: (80k 1hit)
|
 -> j.236L The Hammer  :d: :d-r: :r: :srk_l: (90k 1hit)


10.
j.236M Air Play :aironly:  :d: :d-r: :r: :srk_m: (50k 1hit, 94.8k 3hit, 122.6k 5hit)


11.
236H Sky Dance :aironly:  :d: :d-r: :r: :srk_h: (125.8k 10hit, 120k 9hit, 100.1k 8hit,  98.6 6hit, 99.3k 5hit, 57k 2hit)


12.
22S :d: :d: :srk_s: Air trick


13.
236S Drive  :d: :d-r: :r: :srk_s: (70k 1hit)

Hyper:

236AA Million Dollars  :d: :d-r: :r: :atk: :atk: (lvl1) - projectile hyper, 254.2k 28hit

214AA Devil Trigger :d: :d-l: :l: :atk: :atk: (lvl1) - transformacja

[ w trybie DT dostępne są dodatkowo: j.214S / j.236S / j.623S]

623AA Devil Must Die :r: :d: :d-r: :atk: :atk: (lvl3) - trafia na linii przed Dantem. 440k 6hit.

tekst będzie uaktualniany na bieżąco.

Pytania mile widziane.
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2011, 12:21:37 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [Dante] FAQ
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 21, 2011, 08:51:02 »
fajnie, że piszesz jakieś dobro merytoryczne do mvc hiryu, ale muszę to powiedzieć: ta notacja ssie.
tu mamy qcf qcb and stuff, po co kazać czytelnikom dekodować numerki? mi się tego nawet nie chce czytać... ale może to ja jestem dziwny?
co na to inni?

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [Dante] FAQ
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 21, 2011, 09:22:26 »
To pewnie skaza po gg ;)
Też wolę capcomowe qcf'y, bo są dużo bardziej intuicyjne.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [Dante] FAQ
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2011, 09:50:06 »
Ta notacja nie ssie, jest przejrzysta i intuicyjna. Takiej się używało przy tvc, nie wiem po co zmieniać coś przy kolejnej części.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [Dante] FAQ
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 21, 2011, 09:51:45 »
to masz snejku kobiecą intuicję

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: [Dante] Dla początkujących
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 21, 2011, 15:31:16 »
Takiej notacji mnie nauczono i takiej będę używał.
Po to jest wyjaśniona na samym początku, żeby nikt nie miał problemów, co oznaczają cyfry. Kuceef czy hacebe dobrze funkcjonuje w rozmowie, ale w zapisie, szczególnie combosów ( a te wkrótce dodam) cyfry są dużo lepsze imo.
Moje pięści krwawią śmiercią!