Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Wacho_VHO

Strony: 1 ... 56 57 [58]
856
Tekken 6 / BR / Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« dnia: Grudzień 20, 2009, 16:35:35  »
Ciosy "naprowadzające" (trackujące), które trafiają sidestepującego przeciwnika.

857
Strona / Odp: Wasze sugestie
« dnia: Grudzień 20, 2009, 14:03:49  »
Nie mam w tej chwili dostępu do photoshopa niestety:/

859
Strona / Odp: Wasze sugestie
« dnia: Grudzień 20, 2009, 13:52:34  »
Dokładnie - jako button. Zaraz na prawo od "STRONA GŁÓWNA" będzie chyba najlepiej.

860
Ling Xiaoyu / Przysłowiowe 10 ciosów...
« dnia: Grudzień 20, 2009, 13:49:47  »
...których nie można nie używać grając Xiaoyu.

Moja lista:

1. df+1 - m, 14fr poke, high crush, bezpieczny na bloku, trakuje w jedną stronę; tak, jak w każdym poprzednim Tekkenie, jeśli nie wiadomo co robić, robimy df+1

2. 1,d+2~f - h,m, 10fr poke, NC, bezpieczne na bloku, najlepsza kara na -10, możliwość przejścia do RDS

3. df+4 - m, 13fr poke, bezpieczny na bloku, trakuje w jedną stronę

4. b+1 - m, 9fr - drugi najszybszy cios w grze, zagranie, które dzięki swojej szybkości i wbudowanemu mini-SSR przerywa ogromną ilość stringów, ciosów, zgadywanek

5. df+2~1 - m,m, 15fr, wybija na normal hicie, na bloku -12 (wcześniej było -17), trackuje, trafia leżących

6. SS4 -  l, 18fr, -13 na bloku, na CH juggluje, high crush, można znacznie opóźniać, trafia leżących

7. ff+3 - m, 15fr, -5 na bloku, zostawia nas w BT, na CH odwraca przeciwnika bokiem do nas, trafia leżących

8. AOP uf+3 - m, 15fr, low crush, na bloku kara na wybitkę, juggluje na normal hicie; żeby uniknąć kary można kontynuować przez 1_3 (odpowiednio -4_-8) - obie te wersje nadal umożliwiają juggle

9. AOP u+4 - m, 17fr poke, low crush, daleki zasięg, bezpieczny na bloku (z daleka -1, z bliska -9), użyteczny w jugglach, dobry wake up (juggluje wstających)

10. ff+1+2,1+2 (XMTS) - m,m, 15fr, nc, bezpieczne na bloku, daleki zasięg, pierwszy cios daje przewagę na hicie (+5), gdy trafimy tylko drugim na CH, mamy pełnego juggla


Grając Chinką należy pamiętać też o takich zagraniach, jak: 4~3 (high & low crush, juggle na CH, zasięg), AOP 4 (szybkość), f+1+2 (kara na -12), db+1 (Xiałkowy deathfist), uf+3 (hopkick).

861
Tekken 6 / BR / Odp: Dla początkujących i nie tylko: pytania i odpowiedzi
« dnia: Grudzień 20, 2009, 12:03:05  »
Cytuj
b,b~b/d,[ b ]
To jest właśnie metoda na "backdash z blokiem".

862
Street Fighter 4 / Odp: PSN ID/GamerTag - Lista graczy
« dnia: Grudzień 20, 2009, 12:01:01  »
PSN ID: WachoPL

Słaby jestem, dawno nie grałem :P

863
Strona / Odp: Wasze sugestie
« dnia: Grudzień 20, 2009, 11:59:55  »
Koniecznie forum musi być podpięte do strony głównej. Tyle na chwilę obecną :)

Strony: 1 ... 56 57 [58]