Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - WasatySajanin

Strony: 1 [2] 3
16
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Marzec 20, 2012, 14:08:58  »
Szkoda ze nie naprawili trackowania B z SCH Siega... teraz to trafia mniej wiecej tak:


17
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Marzec 20, 2012, 13:51:50  »
W sumie przy mojej nikłej mobilności, lag na backstepie to dla mnie dobra wiadomosc - nie bede tyle whiffowal, bo ludzie nie beda tak chetnie korzystac ze strategi 'cofne sie i kara'.

Fajna relacja, ciekawy jest fakt ze zaleznie od sceny na turniej przyjechali tak rozni ludzie - od 'wciskam guziki' po 'frame data freaks'.

Szkoda ze namco nie pozwoli rycerzowi choc troche zasmakowac czegokolwiek ponad mid-low tiera, ale w sumie ludzie grajacy siegiem sa do tego przyzwyczajeni. Udalo sie moze wycisnac z namco jakies wiesci o postaciach dlc ?

18
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Marzec 18, 2012, 00:52:00  »
moje skromne przemyslenia po relacji:
- brawo Ring - top 4 z drabinki L to ladny wynik
- Mitsu mimo ze przewidywlny to nadal uber grozny
- JG narazie niepraktyczne i bez zastosowania 'turniejowego'
- europejskie 'topy' nie graja duzo lepiej offline niz naprade mocni gracze online - nie zauwazylem duzje roznicy w turniejowej walce vs online tops co moze oznaczac 2 rzeczy - albo online jest top (prawdopodobnie) albo gracze jak narazie bazuja na doswiadczeniach online, w kazydm badz razie nie ma sytuacji jak za sc4 ze online uczyl tylko zlych nawykow i tam gralo sie zupelnie inaczej nz w offline

19
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Luty 28, 2012, 12:16:15  »
Po prostu patrząc na filmiki z Impacta niemieckiego i naszego rodzimego, ten hiszpanski rzeczywiscie wypada jakos słabiej.

20
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Luty 28, 2012, 09:58:49  »
obejrzałem sobie finał hiszpańskiego impacta (link) i musze powiedziec że to jakaś kpina. Trace się po prostu przetoczył po tym gościu (kto to w ogóle jest ten jakis ivanovich?), który sprawiał wrażenie jakby nie bardzo umiał grać swoimi postaciami - Ivy nie robił kombosów nawet. No i niestety przy tak mizernym poziomie tej walki Trace też niczego nie pokazał niezwykłego. Miałem nadzieję podpatrzeć coś epickiego a tu dupa: wszystko co robił jest mi znane, a co więcej większość z Was się już na te rzeczy nie łapie nawet o.0
a, i zaczynam grac Mitsurugim. Pograłem nim troche z AI dziś i pare walk online i to jest inny świat - ta postać chyba nie ma żadnych wad, wygrywa się nim tak łatwiutko, że nawet mi nie przychodzi do głowy zadne sensowne porównanie do tego jak się gra Violą. Jak Mitsu nie jest topem to Viola powinna być zabanowana za to że jest za słaba. Akurat bedę miał Mitsurugiego na jakieś niemożliwe dla Violi matchupy, jak np. Siegfried

EDIT:
rzuciłem okiem na półfinały hiszpańskie i chyba jedyna możliwość jest taka że to bylo ustawione. Przecież ci goście tam byli poniżej poziomu totalnego randoma, nawet nie mashowali, tylko chodzili sobie i dawali się bić. Nie ogarniam

Aragh - masz absolutna racje, ta walka to zal, twoja Violka sprawia wrazenie duzo skladniejszej.. tutaj po prostu byl brak oporu totalny, koles łykał wszystko jak młody pelikan.

A tak btw.. wczoraj tez zaczołem obczajac Samuraja na moje niemozliwe setupy :D

21
SOULCALIBUR V / Odp: Pomóżmy Ringowi
« dnia: Luty 27, 2012, 15:00:09  »
Mały offtop - jak na niby tak słabą postać Violi dobrze idzie na turniejach :)

bo nikt jej nie ogarnia :P przeciw postaciom które były wczesniej jest łatwiej bo cośtam człowiek czai i wie czego się spodziewać
w sumie jak tak sobie myślę to dziury zeby się wciąć są u niej liczne, ale wykorzystanie ich może wymagać niezłego reflexu i ogrania

To, ze trzeba sie jej nauczyc to fakt, ale i tak gratulacje ladnego wyniku, musiales tam niezla presje cisnac :D

Co do prosby o pomoc Ringowi, ja sie nie udzielam, on wie jak rycerza zbic :D

22
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: SOULCALIBUR V IMPACT
« dnia: Luty 26, 2012, 11:26:33  »
Dobra, jeszcze nie spię, wrzucam top 10.

1.    Ring
2.    Matt-JF
3.    Sway
4.    Devil
5-6. Bolgan/Vince
7-8. Aragh/Soul
9.    Liberty
10.  Pepe

Kurde, czyli teoretycznie szanse na bycie w pierszej 10 bym mial :( ehhh te moje gapiostwo z zapisami.
No nic, tylko trenowac i do nastepnego turnieju :D

23
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: SOULCALIBUR V IMPACT
« dnia: Luty 24, 2012, 09:48:51  »
Aha, no to po grzybach :D

24
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: SOULCALIBUR V IMPACT
« dnia: Luty 24, 2012, 08:43:41  »
Okazalo sie ze w sobote mam tylko wyklady na uczelni, wiec mozna by olac.
Wybiera sie ktos z 3miasta ? mozna by sie zabrac razem

25
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Luty 22, 2012, 15:39:34  »
W Legendary Souls konsola ma tendencje to wyprowadzania bezlagowych ciosow - w znaczniu w przeciwienstwie do czlowieka nie ma paru klatek inputu.. wiec tak, czit :D W dziale Siega wrzucilem frame date, obczaj i zobacz jak karac.
W dziale Violki Aargh wrzucil sposoby karania roznych postaci (nie wazne ze Viola, zobaczysz gdzie jak sie wcinac).
Moja rada na cpu - nie daj sie odsunac pushbackiem, rob step G i czekaj na whiffa, sporo rzucaj i pamietaj ze Sieg jest karalny, jezeli sie go nie przestraszysz (widzisz zmiane postawy to nie czekaj na zgadywanke tylko wal jak w kaczke).


26
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Luty 22, 2012, 10:52:15  »
No i wczoraj sie okazalo ze Siegfried w stroju bez pancerza jest szybszy i mocniejszy... Ring zdaje sie to wiedzial dlatego wybral ta opcje :) Moj rycerz w pancerzu najwidoczniej przez dodatkowa wage mnial gorszy movement :D

27
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Luty 21, 2012, 23:48:21  »
Planowalem sie wybrac, ale wyglada na to ze mam uczelnie w ten weekend.. zobacze co sie da wywalczyc.
Tak naprawde i tak bylby to wyjazd hobbystyczny bo wiadomo ze raczej z 'naszymi topami' nie mam szans :D
Ale w sumie to samo mowilem o turnieju tekkena 5.0 w Poznaniu, a wyszlo calkiem niezle (szczegolnie nocka zwyroli u Odyna)

28
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Luty 21, 2012, 09:22:46  »
Jak sie z Ringiem gra to juz wiem. Ja osobiscie urwanie rundy uwazam za 'small win' :D
Z checia zagralbym mirrora zeby sie czegos nauczyc i w sumie ograc na wlasna postac.
Do tej pory nie trafialem na mocnych Siegow i tak naprawde wyraznie przegralem z jednym (DavidsTheBest) - ale ten skubaniec lal nas wszystkich w pokoju (Di, Bolgana, Daurka). Potem jakos trafialem raczej na ludzi do ogrania, a tu na forum nikt oprocz mnie rycerzem nie walczyl do tej pory.
A szkolic sie trzeba bo juz wczoraj widzialem ze twoj operator kija jest coraz mocniejszy :D

29
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Luty 21, 2012, 06:53:20  »
WasatySajanin, czy my juz przypadkiem nie gralismy na PSN? ;p

Gralismy jakies 3-4 walki.
Jak masz ochote mozemy dzisiaj wieczorkiem zagrac atak klonow Sieg na Sieg :D


... ale bedzie wstyd jak sie okaze ze jestem nieograny na rycerza i przegram wlasnym mainem...

30
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Luty 20, 2012, 22:39:07  »
No z naszych dzisiejszych gier wynika.. ze viola i sieg to w miare równy matchup.
Przyznam faktycznie ze 4B+K jest niezla bronia na mix BBB / AA / [A] itp.. i unika rzuty i malo-zasiegowe ciosy.. ale na przyklad na Bolganowego slepaka sie malo nadaje :D

Strony: 1 [2] 3