Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Drantzell

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19
31
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 31, 2011, 11:54:58  »
Dokładnie. Scorpiony, Kabale muszą uważać jeśli przeszarżują i się pomylą, to czemu nie miało by być tak z Kung Lao. Co do tego spina to nawet nie my jak bardzo, więc niema co marudzić. Być może to będą jakieś minimalne ilości.

Ciekawe co z tym resetem Suba. Ten akurat nie wydaje mi się aż taki mocny, bo to praktycznie jedyna szansa na to żeby Sub mógł posadzić jakąś mocniejszą akcje z wykorzystaniem paska. No ale jak to zmienią, to przynajmniej więcej paska będzie mi zostawało. Ewentualnie na jakieś EX-Armor-Slide'y. Taki safe podjazd się na pewno przyda na niektórych zonerów, wyrywania się z rogów i do sytuacji na koniec, kiedy przeciwnikowi zabrakło mało życia i jest do zbicia na jednego slide'a.

32
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 31, 2011, 11:40:07  »
MoonSpell: Takie podejście oszczędza mi po prostu czas na poszukiwania. Naprawdę jak trafie na nooba, to się zastanawiam czy nie odłączyć kabla i nie zrobić disconnecta. Tak czy siak z Tobą bym spokojnie pograł. Masz bardzo dużo gier rozegranych, a jak już pisałem rozegrane gry są ważne prawie tak jak ratio... No chyba że ktoś ma 1000/4000 :P Wtedy omijam kołka :P

33
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 30, 2011, 21:42:01  »
tak tak taki pogrzeb smok miał i jakos jest nadal grozna postacia tylko nie dla topow a skoro topow nerfia to wroci do łask
pało dalej bedzie pało i grozny tyle ze byle cymbał nic juz nim nie ugra

Dokładnie. Poza tym Apock dalej Smokiem wymiata, mimo że zabrali mu przegięte OTG :P

Drantzell atak z ciała prawie we wszystkich grach 2D jest rowznoznaczny z kara nie mozna go porownywac do prodzektow. A dlatego jest karalny ze jest gorszy do przewidzenia powoduje przemieszczanie a tym samym unika wielu rzeczy i prawie zawsze ma wysoki priorytet. Prodzekty mozna trejdowac i przeskakiwac nad nimi a strzelajacy jest unieruchomiony wiec porownanie low hata do slajda jest bez sensu.

Nad Slidem też można przeskoczyć, i wtedy jestem sam unieruchomiony. Wiadomo że to nie to samo, ale porównywałem to jako do ciosu na low. Z resztą projectile są dużo bardziej bezpieczne i też mają wysokie priorytety. Większością projectili można slide'a zbić. Ciekawe co by mówili miłośnicy Kung Lao, jakbym po Slidzie na blok, mógł jeszcze wrzucić bezpiecznego stringa, którego znowu mógłbym zakończyć Slidem. No ale fakt. Wtedy na pewno bym się czuł jakby mi zabrali najmocniejszą zabawkę jeśli chodzi o tą postać!

34
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 30, 2011, 21:02:51  »
Frizen: Są, i rzeczywiście nie da się nic z tym zrobić. Tak czy siak projectil na sam koniec stringu na blok, powinien być karalny na combo (tym bardziej projectil na low), a po trafieniu nie powinien doprowadzać do jakichś takich niemalże loopów.

Jak ja rzucam Iceballa, czy Slide na sam koniec akcji na blok, to dostaje w ryj i inicjatywa moja się kończy (mój błąd, przeszarżowałem). Tak samo powinno być z Kung Lao.

35
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 30, 2011, 20:37:07  »
gaawa: Z postaci która ze wszystkimi mogła robić to co chciała, bo miała OP pressing i strasznie mocną defensywę (praktycznie brak słabych punktów), zrobili bardziej zrównoważoną postać.

36
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 30, 2011, 20:27:44  »
Hehehe. Z całym szacunkiem, ale śmieszą mnie te opłakiwania Kung Lao. Low Hat to był szit jakich mało. Ostatnio trafiłem na kolesia który stringiem+Low Hat mnie przekopał na drugi koniec ekranu mimo że blokowałem. Jak ja Subem używam Slide'a na low, to po zblokowaniu dostaje całe kombo i nie płacze. Czemu z atakiem na LOW, który jest w dodatku projectilem, nie miało by być podobnie? Osłabienie spina też popieram, mimo że już se zacząłem jakoś z nim radzić. Tak czy siak spin powinien być sytuacyjny, tak że powinno się go używać just in time, a nie spamować, bo i tak jest mało karalny. Wyczuty i zablokowany spin powinien być bezproblemowo karalny na full combo.

Tego w tej grze właśnie brakowało. teraz Kung Lao będzie stał w miarę na równi z innymi. Ostatnio zdarzyło się że noobek, którego kroje prawie do zera, jak gra innymi postaciami, bierze se Kung Pao, rzuca Low czapkami, spinuje na pałe, nie zna żadnych mocniejszych kombinacji i ze mną wygrywa. Przecież to gołym okiem widać że te rzeczy są OP.

Jak ktoś jest rzeczywiście dobry, to dalej będzie wymiatał kapelusznikiem, jeżeli nie, no to cóż :) Trzeba będzie szukać następnego S-Tiera, który się uplasuje na samym szczycie. Na szczęście myślę że żaden teraz nie będzie już tak odstawał od reszty.

Frizen: Tak to jest jak się gra S-Tierami :D

Przyłączam się do Sankiego:


37
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 30, 2011, 16:48:59  »
Czasem zdarza się że Ci którzy mają mało pojedynków stoczyli (a grają dobrze), że zakładają sobie jakieś dodatkowe konta. Nie wiem poco, ale takich widziałem.

38
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 30, 2011, 13:14:53  »
Ci naprawdę bardzo dobrzy to jednak występują bardzo rzadko. Raczej większość tych którzy mają dobre wyniki, to są ludzie którzy grają dobrze, ale wycinają od groma noobków. Żeby grać z dobrymi graczami, i mieć takie wyniki, to trzeba by było mieć naprawdę ponad przeciętne umiejętności.

Co do szukania sobie ciekawego przeciwnika, to bardziej patrze zwykle na ilość rozegranych gier... No ale też jak ktoś ma ratio koło 50/50 to go olewam już raczej (mimo że tacy czasami też potrafią zaskoczyć). Z takimi 60:40 też raczej niechętnie przystępuje do walki. Szukam ludzi którzy ciut więcej mają.

39
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 30, 2011, 13:03:52  »
Ratio zależy od tego z jakimi ludźmi grasz. Jak np. taka BrianaRE5 gra cały czas z noobkami w KOTHa i tam jest królową, to się nie dziwie czemu ma aż takie wysokie. Mnie takie gry, kiedy nie czuje oporu, zupełnie nie bawią. Czasem jak przez przypadek zaakceptuje zaproszenie do gry (czasem się zdarza jak ktoś mi wyśle zaproszenie, kiedy sam chciałem do kogoś wysłać i jest accept) od jakiegoś noobka typu 200/300, to później się strasznie nudzę i męczę ;p Jedna gra i uciekam. Pewnie większość z tych kozaków 1000/300 grają znaczną część ze swoich gier z takimi ludźmi. Ja tam szukam wyzwań.

Powoli wracam do formy ^^

40
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 30, 2011, 11:51:34  »
Taz_Thrash: Pewnie jesteś przyzwyczajony do takiej średniej płynności. Ja zwykle mam dużo lepsze połączenie z ludźmi. Wieczorami o dziwo jest najlepiej jeśli chodzi o płynność gry. Rzadko gram rano, ale jak gra ma tak się ślimaczyć to wolę się ograniczyć do wieczorków/nocek :P

41
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 30, 2011, 11:29:35  »
Chciałem wczoraj pograć online, ale Mortal Kombat mnie chyba nie lubi - przy każdym podejściu gra zawieszała się. Wprost nie mogłem się doczekać chwili, gdy Shao Kahn wyciągnie środkowy palec.

Złożymy w Twoim imieniu kilka serc, wyrwanych kręgosłupów razem z głowami i innych kończyn, starszym bogom. Może coś poradzą w sprawie konsoli :>

42
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 29, 2011, 17:17:39  »
Chodzi mi głównie o to że nie znam tych kombinacji Scorpiona, i nie wiem przez co mogę się przebić, a przez co nie :p

43
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 29, 2011, 13:48:13  »
Jak sie nic nie uczysz ? Uczysz sie wielu rzeczy, m.in. wykorzystywania roznych rzeczy w praktyce. Widzialem jak z rundy na runde robiles coraz to nowsze rzeczy podgapione odemnie czy Oniego :) Dobrze ci szlo nawet, ale jeszcze nie ogranego masz tego suba (zreszta jak ja), duzo błędow popełniasz

Tzn ja te rzeczy już znam, i nie muszę ich podpatrywać. Po prostu zapominam w których MU czego mogę używać, a w jednej walce nie da się wszystkiego wypróbować. Suba mam trochę ogarniętego, ale brakuje mi na pewno kilku rzeczy. Musiał bym więcej pograć żeby na wyższy poziom przeskoczyć, bo ostatnio to nawet inputy specjali mi przestały wychodzić czasami. No i fakt, czasem durny błąd zrobię, bo czasami brakuje mi cierpliwości.

Sanki: Musze z Tobą pograć więcej żeby ogarnąć jak się bronić przed tym rąbanym vortexem ;p

44
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 29, 2011, 01:54:32  »
Musiał bym potrenować trochę. W KOTHach niczego się nie uczę, a żeby się ogarnąć, to muszę zagrać kilka razy wcześniej.

45
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 28, 2011, 22:22:30  »
Dzisiaj coś krótko trwał. Zdążyłem tylko raz zagrać ;p

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19