Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Drantzell

Strony: 1 [2] 3 4 ... 19
16
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Wrzesień 19, 2011, 12:02:14  »
Kiedy ten pacz ma wyjść?

17
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Wrzesień 15, 2011, 17:37:15  »
Matchupy nie zmieniają się co 2 tygodnie, duże fixy wychodzą średnio co 2 miesiące.
Ja wolę takie gratisowe patchowanie niż co kilka miesięcy kupowanie "zbalansowanej edycji gry wraz z kilkoma nowymi postaciami".

Chociaż c***, najlepiej jakby w ogóle nie paczowali Mortala a Kung Lao i Ermac z 1.00 zabijali na ścianie jednym kombem.

+2 ;]

18
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Wrzesień 15, 2011, 15:24:47  »
Można porównywać pod względem sposobu patchowania. Obie firmy dbaja o swoje gry, obie są turniejowe i obie trudno zbalansować za pierwszym razem. W starcrafcie są 3 rasy i kilkanaście jednostek, a tu jest kilkanaście postaci, które mają po kilka innych różniących się od siebie specjali. Każda z tych postaci musi sobie dawać radę i w każdym matchupie nie może być za dużych przewag dla jednej postaci.

Ja jestem z takiego patchowania zadowolony. Jest na pewno dużo lepiej niż mieli by zrobić 1 patcha, a potem po miesiącu i tak by wyszło to że jakaś postać jest lepsza, bo ma jakąś OP akcje.

19
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Wrzesień 15, 2011, 13:58:09  »
Cambion: W Korei Starcraft to sport narodowy, i nikt tam nie marudzi z tego powodu ze Blizzard chce ta gre jak najlepiej zbalansowac, wprowadzajac od czasu zmiany w balansie jednostek itp. A tam sa jakby nie patrzec tylko 3 rasy.

20
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Wrzesień 15, 2011, 09:57:50  »
Manior. Nie widzę w tym nic złego że grało się będzie ciut inaczej niż wcześniej. Dla mnie to urozmaicenie zabawy. Do tego poprawa balansu. Tak jak już pisałem NIE DA się w takiej grze jak Mortal Kombat zbalansować wszystkiego od razu przy jednorazowym patchu. Tak jak w Starcrafcie.

21
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Wrzesień 12, 2011, 17:13:56  »
Furb: Żeby było ciekawie ;) Jak coś zmieniają cały czas to widać że o tą grę dbają i im na niej zależy. Taki model ulepszania Blizzardowski. Nie da się jednorazowo zbalansować wszystkiego w grze z taką ilością postaci i specjali. Zawsze największe przegięcia wychodzą w praniu.

22
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Wrzesień 12, 2011, 15:20:24  »
Oj teraz zmieni się nieco matchup Reptilowy.

Hmm... Lubie tą grę :)

23
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Wrzesień 11, 2011, 00:35:34  »
Ale że co... Niema nic napisanego o zabraniu tych resetów Subowi. Od tak po prostu dodają mu nową zabawkę?

24
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 31, 2011, 22:29:17  »
Nie tak często. Jak ktoś mnie zbyt dużo karze, to przestaje. Jak tylko czasem zdarzy mu się ukarać, to jeżdżę :P Np. pod kulkami Baraki Onizuki się opłacało, a Ty nie potrafiłeś z tymi kulkami nic zrobić i dostawałeś w dziUb ;)

25
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 31, 2011, 20:01:57  »
Czasem się zdarzy. Lubie nimi jeździć :P Od czasu do czasu wyj*banie kogoś slidem mnie uszczęśliwia, podnosi morale itp ^^

26
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 31, 2011, 19:49:11  »
Przecież nikt na pałę nie robi slide'ów. Slida się będzie robiło, kiedy się zobaczy, że drugi kolo postawił clona. Jak się będzie na reakcje robiło ex slide'a to tamten będzie automatycznie dostawał w dziUb. Będąc w rogu, będzie się ustawiało też w dobrej pozycji ;)

27
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 31, 2011, 19:08:29  »
A poco w jakiś super sposób buffować dodatkowo Sub0, jak teraz jest już dobrą postacią. Ja tam nie narzekam. Ten armor na slidzie akurat to jedyna rzecz której mi w tej postaci brakowało. Każda postać, która niema teleportu powinna mieć EX specjal z armorem.

Sub vs Sub będzie dużo ciekawsze przez to. Nie będzie clonowania i iceballowania na pałe :P

28
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 31, 2011, 18:24:47  »
Ex Slide z armorem będzie dobry. Będzie można się przebijać przez siatki Cyraxa, clony, ice-balle czy palonko Scorpiona. Zawsze przeciwnicy będą trochę bardziej pod presją. Teraz jak Kungowi zostanie mało energii, to nie będzie mógł już tak pewnie czapkować. Przydatny specjal będzie.

Jak gram np. na takiego Cage'a i widzę że ma pasek, na EX armora, to zupełnie inaczej się z takim gra. Nie wiem jak wy możecie nie dostrzegać przydatnych cech tego EX'a :P

29
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 31, 2011, 16:41:20  »
MoonSpell: Akurat będę przejeżdżał  przez Łódź i Wrocka stopem. Wymyśliłem se podróż z 3miasta stopem. Ale raczej nie będę miał czasu żeby pograć. Żona by mnie zabiła ;D

30
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 31, 2011, 13:50:22  »
Friezen, poza tym już rzucasz kung lao? Nawet nie wiesz jak się będzie grało, Może np przestań wybierać ścisłych top'ow. ;P Kabal dostanie nerfa, może nie teraz, ale na pewno. ;]

Lubie to! ;]

Strony: 1 [2] 3 4 ... 19