Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - B.T.Grave

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
46
SOULCALIBUR V / Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« dnia: Lipiec 28, 2012, 20:33:32  »
Są słabsze i lepsze postacie. Dużo zależy od operatora, ale jedne postacie są silniejsze a inne słabsze overall. Tira jak dla mnie słaba była tylko w SC3 - w SC4 i 5 dostała mega boosta - przecież ona ma przerażający damage po wszystkim. A w SC5 jak ma pasek to już w ogóle masakra jest. Finał Evo był bardzo fajny - super podobało mi się jak ten gość od Tiry karał 2K swoim CE;].

47
SOULCALIBUR V / Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« dnia: Lipiec 25, 2012, 21:35:52  »
4A Zweia fajnie ownuje wszelkie transity do Mitsowego mista - na bloku chyba po wszystkim co przenosi do tej postawy wyjani paściarskie MST B.  Ratuje pewnie MST 2, ale jak Zwei nie opóźni wilka to i tak pewnie zbierze;].

Przetestowane w walce przeciwko Silencerowi (bardzo dobry Mistu). Chyba najlepsza riposta siwego na mist.

48
4[A] ma 0, 4B ma +2 chyba i NDS K ma 0 na bloku. Wsio wolne, ale 4A i NDS K są TC.

A, no i 6B BE ma +11 czy jakoś tak, ale to 2u ciosowe BE więc po JG umierasz.

Omega wcale nie jest taka uber prostacka jak się wydaje - jej gwaranty z NDS B nie są takie banalne do egzekucji w feworze walki, a najlepsze co siedzi po wybitkach - launch, CE, NDS B siadło mi w walce może ze 4 razy. No i jest karalna bardziej od zwykłej Phyrry. No ale taka jest zapłata za duży damage i WH/RO z deathfista;].

Popróbuj zwykłą Pyrrhą, albo rozwiń Patroklosa bo to jest bardzo mocna postać - spokojnie pretendent na topa, jak nie top (imo) - cudne ciosy, przekichane lowy, dobre rzuty, bardzo dobre BE z 236B i 1B do combosów, świetne imo aGI na midy i s-lowy które jest dodatkowo TC no i juicy 66B jako whiff punish i 6BBB jako starter po rozbiciu bloku - zawsze masz 50% paska za free po trafieniu.

49
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Lipiec 08, 2012, 14:54:20  »
Dragon Age II - po sesji w Dark Soula ta gra jest wręcz niewiarygodnie biedna - łazimy w kółko po tych samych, brzydkich lokacjach, robimy nudne questy, do eksploracji nie mamy całego Fereldenu jak w jedynce tylko jedno miasto i kilka jaskiń na krzyż poza nim i system jest okrojony;]. Jedyną zaletą tej gry są dialogi - całą resztę teamu powinni ukrzyżować.

I naprawdę chcę zobaczyć jak Bioware zrobi z DAIII sandboxa w stylu Skyrima;].

50
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Lipiec 07, 2012, 13:44:08  »
Viola w SCV to taki Jin z T4 - gdy ktoś nie wyrabia swoją postacią to bierze tego pokemona;].

51
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Lipiec 01, 2012, 12:18:35  »
Jean jest aż tak popularny na PS3? Na X0 spotkałem może z trzech, wliczajac w to jednego kumpla który wiedziałem, że będzie nim grał.


Ok myślę, że wrócę do Leia. Już chyba nieźle mi wychodzi granie na AS i mogę się przesiąść na coś bardziej wymagającego jak Jean. Problemem będzie tylko wciskanie PKG naraz po co drugim ciosie dla postawy.

52
SOULCALIBUR V / Odp: Strategie, match-upy, ciekawostki
« dnia: Czerwiec 28, 2012, 14:13:08  »
VC bez VC!  :pogchamp:

53
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Czerwiec 18, 2012, 12:27:26  »
Ok mea culpa - ten sposób co podałem to jest z bufferingiem kierunku ucieczki z rzutu:). 33G działa jako fuzzy guard;].

Jak macie PS3 to pograjcie z gościem kingofvf5 (kingofvf4 na XBL) - gość od zawsze gra Aoi. Wymiatacz. W vanille w pewnym momencie potrafiłem nawiązać z nim równą walkę, ale teraz szmaci mną jak chce - warto pograć;].

54
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Czerwiec 17, 2012, 12:06:44  »
Aye, ale w ten sposób nie schylisz się pod rzutem wsadzanym na failed evade:). Pseudo fuzzy fuard:)

55
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Czerwiec 16, 2012, 16:36:42  »
Ciekawym bajerem jest to, że można scancelować failed evade i wtedy co wolniejsze full spiny nas nie uderzą;]. Robi się to tak, ze po evade wciskamy 6323G. Niestety super to jest tylko w teorii bo w praktyce stosować to przy każdym evade to masakra i rzeź dla palców + kontrolera.

Jean jest jak dla mnie póki co najwyżej midem. Jego głównym problemem jest totalna liniowość. Każdy cios zbierający z którejkolwiek strony jest dla niego super ważny. Dobrze, że chociaż setupowe kicki w postaci [K] i 6[K+G] mają cancela w full spina - można na reakcję to robić w razie evade, ale sidestep to dla Jeana największy wróg, Ale taka jest cena niekaralności (nie licząc lowów to on ma karalne jakieś, nie wiem - 3, 4 ciosy?).

56
Virtua Fighter / [VF5:FS] Sparring Partner (XBL/PSN)
« dnia: Czerwiec 15, 2012, 12:04:53  »
Ok dajmy szansę tej przesytej gierce i rozbujajmy nieco zajawkę:

Gamertag/ PSN ID:
Postacie:
Dostępność:
Kontakt:

-----------------------------------
Gamertag: Kuga Masamune
Postacie: Jean, Lei-Fei - w przyszłości Aoi, Eileen, Akira i może Taka.
Dostępność: różnie, z reguły tydzien jestem off, a potem tydzień online.
Kontakt: PM na forum bądź na XBL

57
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Czerwiec 15, 2012, 11:04:17  »
Tak, wiem ale i tak gram przy tej z Rki i FS;].

W kwestii konwersji SEGA dała ciała w jednym aspekcie - stage. Na automacie były wszystkie z 5tki, Rki i FS a tutaj są tylko z FS, a szkoda bo w R'ce niektóre stage miażdżyły kule.

Aha i jedno mi się nie podoba - stage są za małe, o wiele mniejsze jak w 5tce i dodając do tego, że teraz juggle są po prostu szalone i idą przez połowę areny + wiele ciosów daje kilometrowe KND jak w tekkenie = ciągła nerwówka. Do tego hexagonalne to już masakra bo małe to, a ściany w tej grze tną ponad pół paska.

Najciężej przyzwyczaić mi się do braku staggera z łokci i sidekicków na schylonego - to była fajna kara jak ktoś jankował z 2P. Nie jest to minus, kwestia przyzwyczajenia.

Brak klasycznych backstaggerów też boli;f.

58
Virtua Fighter / Odp: vf5 final showdown
« dnia: Czerwiec 13, 2012, 12:47:45  »
No więc gra się zmieniła, bardzo się zmieniła. To jest w zasadzie bardziej kolejna część niż reedycja. Lei niby ten sam, ale inny. Eileen dostała sporo przejść do swojego "małpiego biegu", Sarah z VF5 umarła i wróciła ta z 4E + 2 nowe postawy. Najbardziej szokująca jest chyba dla mnie póki co Aoi - teraz jej cancele są po prostu niesamowite dzięki follow-up'om. Z nowych postaci wziąłem na warsztat Jean'a - bardzo fajna, totalnie ofensywna postać. Grafika w grze mi osobiście wydaje się słabsza trochę jak w VF5, sam nie wiem czemu. Online boski, customise ok, muzyka lepsza jak w VF5. Zmiany w systemie jak najbardziej na plus. Jest bardzo dobrze;].

59
SOULCALIBUR V / Odp: SOULCALIBUR V Online
« dnia: Czerwiec 01, 2012, 14:32:49  »
Dzisiaj pierwszy dzień gry na sticku. Dziko jak diabli;p.

Spotkałem dzisiaj niemca grającego Mitsem i Alfą - bardzo dobrze mi się z nim grało - dużo JG, dużo jf twistera i ogólnie kumaty gość. Jeden z lepszych jakich spotkałem na XBL. Później dopiszę jego GT.

60
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 30, 2012, 14:08:17  »
Najlepsze BE to jednohitówki zmieniające swoje właściwości takie jak 4B BE Cervka, 22B BE Asty, 6B BE Ezio, 236B BE Mitsa itd. bo nie ma strachu przed JG, GI, SS na kontynuację. Po tym idą rzeczy typu 4B BE Zweia, którymi można baitować, i dołożyć na hit confirm. A cała reszta to raczej właśnie tylko do karania / w gwarantach. Z wyjątkiem milion hitowego bullshitu Violi;p.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20