Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Hiryu

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7
46
Yo, yo, yo!

Z przyjemnością zapraszam chętnych na WAW. Walczyć będziemy w budynku Domu Studenckiego nr 3 przy ulicy Kickiego 12, parter, sala telewizyjna. Spotkanie ma na celu wspólne granie, zainteresowanie tematem nowych osób, nagranie różnych salty matchów, jeśli skład pozwoli także rozegranie turniejów. Spotkanie ma charakter promocyjny, więc żadnych nagród ani opłaty za wstęp nie będzie.

Gramy od 10:00 do 20:00.

Konsole nakarmimy, czym kto będzie chciał. Przewiduję SSF4AE, MvC3, T6, MK9. Sam zapewniam trzy stanowiska. Miejsca wystarczy na 4-5, więc jeśli ktoś może przynieść TV/konsolę, proszę o kontakt.

Wiem, że jeden dzień to mało, dlatego rozumiem, że spotkanie zainteresuje głównie osoby z Warszawy i okolic. Zapraszam jednak wszystkich chętnych. Sala pomieści bez przesadnego ścisku około 28 osób.

Strona wydarzenia: http://www.facebook.com/event.php?eid=175190265904461
Strona spotkania: www.facebook.com/WarszawskieAW

Proszę o pytania i uwagi, pierwszy post będzie edytowany w miarę potrzeb.



Uploaded with ImageShack.us

Lista uczestników:
1.Hiryu
2.Di
3.I swear this works online! (ISTWO)
4.Barabasz
5.Wacho_VHO
6.Griever
7.Dark_Havoc_Rises (Bóg Bijatyk)
8.[PożnańDojo] Crono (Bóg Bijatyk)
9.Maddest
10.Zenson
11.Pan Na Ziemi Mazowieckiej, Czeskiej I Morawskiej (PNZMCIM)
12.The Beast from the Middle East
13.Hiki
14.TasTer (Bóg Bijatyk)
15.Kaczka
16.Krill
17.BISHOUNEN!
18. Womb_Raider

Sprzęt:
1 x CRT
4x LCD
5x PS3

47
Targowisko / Steam kody na allegro
« dnia: Październik 13, 2011, 21:34:18  »
Yo!
Szukając AE na PC (nieważne) natknąłem się na aukcje z samymi kluczami.
http://allegro.pl/super-street-fighter-iv-arcade-edition-key-automat-i1867843597.html#gallery
Orientuje się ktoś czy to działa? Z jednej strony 1500 pozytywów, z drugiej połowa taka sama. Z jednej strony 7 negatywów z odrzuconymi kodami, z drugiej wszystkie unieważnione.

48
Hardware / Razer arcade stick
« dnia: Wrzesień 15, 2011, 03:52:31  »
Może kogoś zainteresować. Projekt jest na razie w fazie "potwierdzony - w przygotowaniu". 200 ASów - prototypów będzie rozesłanych do aplikantów na całym świecie celem przetestowania projektu firmy Razer na polu kontrolerów dedykowanych do bijatyk.

http://www.razerzone.com/bredtofight

Moje przewidywania: to samo co TE w innej budzie o 30% drożej. (Niemniej, pomysł otwierania do góry jest niezły)

49
Yo!
Z błogosławieństwem Cieślaka ruszyła organizacja zlotu.
Rezerwujcie sobie termin - pierwszy weekend września będzie weekendem kolejnej bursy. Odbędzie się w tej samej bursie przy ul Mechaników 1 we Włocławku, co wszystkie poprzednie. Koszt uczestnictwa dla jednej osoby będzie zależny od liczby ludzi, ale nie przekroczy 30zł. Grać będziemy, jak zwykle, we wszystkie prawdziwie SŁABE GIERKI. Oczekujcie turniejów o sławę, chwałę i niekwestionowany tytuł Mistrza Polski co najmniej w GG / SSF4AE / MvC3. Oczekujcie Tajemniczego turnieju o niekwestionowany tytuł MEGA Boga Bijatyk. Oczekujcie prawdziwie bursowej atmosfery w każdym zakątku bursy!

Temat na bieżąco się rozwija, więc pierwszy post będzie przeze mnie uaktualniany w miarę upływu czasu.



Uploaded with ImageShack.us

Info ogólne:
Bursa jest zlotem.

Spotykamy się w Bursie Szkolnej nr 2. części Zespołu Placówek  nr 1.  przy ulicy Mechaników 1, Włocławek.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=215849591246480196101.0004aa3ecbce5e8ed7255

Gramy od piątku 2.09.11 do niedzieli 4.09.11.
Na miejscu będą stanowiska z PS3 (/ PS2)
Wpisowego na żaden turniej nie będzie. Opłata za wejście na zlot idzie tylko na pokrycie kosztów wynajmu sali (im więcej uczestników, tym niższy koszt na głowę)
Możliwość nocowania wygląda dwojako:
- Spanie na krześle
- Wynajęcie pokoju w budynku - circa 30zł za noc, opcjonanie zniżka dla studentów
Tuż obok budynku jest biedronka oraz przydrożna tawerna.

Dojazd do budynku
Większość z Was zapewne wysiądzie na dworcu przy stacji Włocławek (bez żadnych dopisków)
Stąd dojazd wygląda w teorii tak: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=206080127584319400436.0004abbdadfe040d9e606

W praktyce sprowadza się to do 3 podstawowych opcji:
1) Taxi (ok 10zł)
2) Pieszo
3) Autobusem
   - Przystanek autobusowy znajduje się vis-à-vis dworca.
   - Stamtąd odjeżdżają linie: 3, 16, którymi możecie dojechać ulicą Toruńską tuż obok Bursy. przystanek "Toruńska (WCK)"
   - Opcjonalnie linią 22 możecie dojechać do przystanku przy stacji kolejowej "Włocławek Zazamcze" (osobom jadącym pociągami Regio polecam zakup bilety właśnie do tej stacji)
   - Dotarcie ze stacji "Włocławek Zazamcze" jest proste. Jak widać na mapce, ulice krzyżują się. http://maps.google.com/maps/place?ftid=0x471c99067e2ba06f:0xbc51bf5658f66004&q=type:transit_station:%22Dworzec+Kolejowy+W%C5%82oc%C5%82awek+Zazamcze%22&hl=pl&ie=UTF8&ll=52.667868,19.040154&spn=0.000052,0.000086&t=h&z=14&vpsrc=0


Lista uczestników:
1. Cieślak
2. Hiryu
3. Ryu
4. VanDarkHolme
5. Apolon
6. ZajmaN
7. Szostakfm
8. TasTer
9. Bellevar
10. Fazza
11. Rifi
12. Brown
13. Vipe
14. Kot
15. Pitrex
Sexy 16. Snake
17. Gargooletz
18. Kosmo
19. Mace
20. Kaczka
21. Wacho_VHO
22. Griever
23. Guardian
24. Najlepszy Potemkin w Polsce a.k.a. Czaper vel Basta
25. Tejotl
26. Pro8e
27. Gamer
28. Żyleta
29. HavocWingPLZG
30. Bio Brolly
31. Krill
32. Avi
33. Draco
34. GKS
35. SerDnia
36. Hiki

50
Turnieje, zloty, spotkania / PRZENIESIONY: Spotkanie u Yuna
« dnia: Sierpień 04, 2011, 21:31:57  »
Ten wątek został przeniesiony do śląskie.

http://backdash.pl/forum/index.php?topic=1457.0

51
Mortal Kombat 9 / PRZENIESIONY: Offline NightFight - Warszawa
« dnia: Lipiec 11, 2011, 20:52:49  »
Ten wątek został przeniesiony do Warszawa.

http://backdash.pl/forum/index.php?topic=1419.0

52
Offtopic / PS3 + internet.
« dnia: Maj 28, 2011, 01:59:35  »
Witam.
Od jakiegoś czasu kombinuję, jak podłączyć PS3 do internetu. Problem polega na tym, że z internetem w akademiku łączę się przez program (http://pl.wikipedia.org/wiki/PuTTY), którego to programu, z oczywistych względów, nie odpalę na konsoli. Najpierw próbowałem podpiąć konsolę do lapka i udostępnić net, ale nijak nie szło. Z siecią bezprzewodową ad hoc konsola się nie łączy (nawet nie widzi).
Następnym rozwiązaniem było pożyczenie routera, podpięcie lapka jako źródła i konsoli do wolnego gniazda. Tu z kolei konsola łapała IP od routera, ale sam internet już nie płynął (wyłączałem firewall, dodawałem MAC i IP konsoli do wyjątków etc, wszystko na nic).

Pomysły mi się skończyły a sądzę, że jakiś sposób być musi. Może mi ktoś pomóc w tej sytuacji?

53
Targowisko / Zakupy - części do sticka
« dnia: Kwiecień 25, 2011, 23:30:42  »
Witam
W najbliższym czasie planuję zakupy na http://www.paradisearcadeshop.com/index.php
Jeśli ktoś chce się dołączyć, zapraszam na PW. Nie spieszy mi się, zamawiać będę za około 2 tygodnie (czyli 7-9 maja)

EDIT:
ZAMÓWIENIE STARTUJE 4 MAJA. Wszyscy chętni proszeni są o zadeklarowanie się do południa 3 maja max.

54
Polska scena / Inicjatywa rozwoju scen regionalnych
« dnia: Kwiecień 12, 2011, 09:46:21  »
Yo!
Bez pięknych wprowadzeń i innych takich zbędności. Wychodzę z propozycją do innych użytkowników backdasha.
Schemat:
Znaleźć miejsce spotkań – ogłosić się z nim – zorganizować/rozwinąć scenę

Ze swojej strony mam odpowiednie miejsce do taki spotkań w Warszawie, perspektywy drugiego  oraz załatwione wsparcie graficzne. Myślę, że najlepszym sposobem dotarcia do lokalnych graczy będzie wydrukowanie i rozwieszenie kilku plakatów w kluczowych miejscach koncentracji młodych ludzi (campusy, uczelnie, akademiki, domy kultury, itp.) plus wklejenie .jpg z ogłoszeniem do internetu (FB, NK, inne fora o grach/bijatykach) i czekanie na odzew.

Docelowo wystarczyłoby uzbierać po 5-10 osób na daną bijatykę w mieście i już można by szaleć z turniejami, ligami czy międzymiastowymi casualami via PSN.

Czy ktoś spoza Warszawy może i chce się przyłączyć do tej inicjatywy?
(krytykę też chętnie przyjmę, piszę lakonicznie żeby nie marnować naszego czasu)

55
Targowisko / [Kupię] PS Eye, PS Move
« dnia: Kwiecień 02, 2011, 18:55:39  »
Yo. W świetle nadciągającego MJ Experience muszę się zaopatrzyć w powyższe akcesoria. Jeśli ktoś chce się pozbyć swojego PS Eye lub PS Move (kontroler główny), to chętnie się potarguję. Byle cena była niższa od nowych i byle nie były uszkodzone.

56
Mortal Kombat 9 / MK9 - Video
« dnia: Marzec 16, 2011, 00:51:56  »
W ramach porządków działu otwieram temat do wklejania linków. Mile widziane wszelkie video dotyczące MK9, na start rzucę kilka starszych rzeczy. W miarę możliwości tutaj dawajmy filmiki, omawiajmy je w dyskusji ogólnej.

http://www.youtube.com/watch?v=YcDFkJWxY1M (Mortal Kombat 9 | [HD] OFFICIAL E3 Announcement Trailer MK9 )

http://www.youtube.com/watch?v=wbwALe_qBaY (Mortal Kombat 9 - Kratos | story trailer [HD] OFFICIAL Trailer MK9 (2011) )

http://www.youtube.com/watch?v=8IcafH3PWU0 (Mortal Kombat 9 | Challenge Tower trailer [HD] OFFICIAL Trailer MK9 (2011) )

http://www.youtube.com/watch?v=fUZIdfYwbSw (HD Mortal Kombat 9 - E3 2010 - Combo Special Move Compilation - 720p )

http://www.youtube.com/watch?v=oJlru3PoEEE (Mortal Kombat 9 - Cyrax/Scorpion vs Kung Lao/Kitana Gameplay + Fatality (PAX GT) )

http://www.youtube.com/watch?v=izVZsnCiaWk (Mortal Kombat 9 - Gameplay + 3 Fatalities (E3 GS) )


57
Marvel vs. Capcom 3 / [MvC3] X Factor
« dnia: Marzec 02, 2011, 15:47:10  »
Jak się zapatrujecie na X factor? Im więcej walk oglądam, tym bardziej dochodzę do wniosku, że capcom się zagalopował z tym manewrem. anulowanie chip (w MvC3 to już oficjalnie powinno być "cheap") damage jest ok, przedłużanie combosów też, ale zwiększanie obrażeń / prędkości...
Szkoda, że nie zostawiono go tylko na 1 poziomie, albo w ogóle nie odpuszczono sobie zwiększania statystyk postaci.

58
Dante / [Dante] Dla początkujących
« dnia: Luty 20, 2011, 22:51:18  »
Na początek legenda:
Notacja kierunkowa:
                 o     o      o
7 8 9   >     \     |     /      >  u/b    u     u/f     >   góra - tył     góra   góra - przód

4 5 6   >  o -     n     - o  >   b       n      f       >   tył               nic     przód

1 2 3   >   /       |      \     >   d/b    d     d/f    >   dół - tył      dół      dół - przód
               o       o       o

qcf = 236 qcb = 214
srk = 623 reverse srk = 421
hcb = 63214 hcf = 41236

(jeśli nadal nie do końca rozumiesz, spójrz na swoją klawiaturę numeryczną)

Notacja klawiszowa:
L - light - słaby atak
M - medium - średni atak
H - heavy - ciężki atak
S - special - launcher
A - dowolny: L, M lub H.

|
 -> oznacza możliwość przedłużenia / zamiany ataku w crazy combo.

lista ciosów. W nawiasach ilość zadanych obrażeń.

1.
236L   :d: :d-r: :r: :srk_l: Multi-Lock (50k na hit)
|
 -> 236L :d: :d-r: :r: :srk_l: Acid Rain (25k na 1hit)

Jeden z sześciu projectile'i w arsenale Dantego. Przytrzymanie L powoduje ładowanie, im dłużej ładujemy tym więcej pocisków Dante wystrzeli (maksymalnie 5). Pociski zawieszają się na chwilę w powietrzu, następnie strzelają w kierunku przeciwnika. Będąc zawieszonymi już mają hitbox. Niestety, w trakcie ładowania Dante nie może atakować. Wciśnięcie A spowoduje anulowanie Multi-Lock. Można jednak zasłonić się asystą.

Komendę na Acid Rain wklepujemy w trakcie animacji wyciągania broni. Efektem jest wystrzał w powietrze i opad 10 laserów. Wystrzał ma hitbox bezpośrednio nad Dantem, opad na sporym terenie wokół niego, na całą wysokość ekranu.

2.
236M :d: :d-r: :r: :srk_m: Crystal (35k 1hit, 66.5k 2hit, 94.8k 3hit, 120.3k 4hit)
|
 -> 236M :d: :d-r: :r: :srk_m: Million Carats (130k)

Crystal powoduje wykwitnięcie 4 lodowych kryształów przed Dantem. Ogarnia sporą przestrzeń przed nim, z jednym kryształem sięgającym nieco do góry. Może zablokować źle użyty airdash.

Komendę na Million Carats wklepujemy w trakcie wyciągania przez Dantego broni. Dante otacza się ścianą z kryształów lodowych. Trafiony przeciwnik jest odrzucony w górę i do tyłu. Po trafieniu w rogu można zacząć combo trafiając spadającego L.

3.
236H :d: :d-r: :r: :srk_h: Hysteric (113k 8hit)
|
 -> 236H :d: :d-r: :r: :srk_h: Grapple (60k)

Drugi projectile w arsenale półdemona. Dante wystrzeliwuje 8 naprowadzających się minirakiet, które zabezpieczają pionową linię przed nim. Bardziej bezpośredni od Multi-Lock, ale nie można po nim combować.

Komendę na Grapple wklepujemy w trakcie wyciągania przez Dantego broni. Dante strzela pojedynczym projectile'm, w przyppadku trafienia przyciąga do siebie przeciwnika, co otwiera drogę do comba.

4.
214L Reverb Shock  :d: :d-l: :l: :srk_l: (20k 1hit, 81.7k 5hit)
|
 -> H Fireworks :srk_h: (~55k, ~20hit)
|
 -> S Crazy Dance :srk_s: (95.5k, 10hit)


5.
214M Revolver :d: :d-l: :l: :srk_m:  (122.6k 5hit, 103k 4hit, 81.2k 3 hit, 57k 2hit, 30k 1hit)
|
 -> H :srk_h: Fireworks
|
 -> S :srk_s: Crazy Dance (j.w.)


6.
214H Jest Stream :d: :d-l: :l: :srk_h:  (153.9k 6hit)
|
 -> H :srk_h: Fireworks
|
 -> S :srk_s: Crazy Dance


7.
623L  :r: :d: :d-r: :srk_l: Twister (97.3k 10hit)
|
 -> 623L Tempest :r: :d: :d-r: :srk_l: (45.3k 10hit)

623M Volcano :r: :d: :d-r: :srk_m: (110k 1hit)
|
 -> 623M Beehive :r: :d: :d-r: :srk_m: (121.5k 9hit)


8.
623H Jam Session :r: :d: :d-r: :srk_h: (90.8k 10hit)


9.
j.236L Killer Bee  :aironly:  :d: :d-r: :r: :srk_l: (80k 1hit)
|
 -> j.236L The Hammer  :d: :d-r: :r: :srk_l: (90k 1hit)


10.
j.236M Air Play :aironly:  :d: :d-r: :r: :srk_m: (50k 1hit, 94.8k 3hit, 122.6k 5hit)


11.
236H Sky Dance :aironly:  :d: :d-r: :r: :srk_h: (125.8k 10hit, 120k 9hit, 100.1k 8hit,  98.6 6hit, 99.3k 5hit, 57k 2hit)


12.
22S :d: :d: :srk_s: Air trick


13.
236S Drive  :d: :d-r: :r: :srk_s: (70k 1hit)

Hyper:

236AA Million Dollars  :d: :d-r: :r: :atk: :atk: (lvl1) - projectile hyper, 254.2k 28hit

214AA Devil Trigger :d: :d-l: :l: :atk: :atk: (lvl1) - transformacja

[ w trybie DT dostępne są dodatkowo: j.214S / j.236S / j.623S]

623AA Devil Must Die :r: :d: :d-r: :atk: :atk: (lvl3) - trafia na linii przed Dantem. 440k 6hit.

tekst będzie uaktualniany na bieżąco.

Pytania mile widziane.

59
Taokaka / Taokaka BBCS2
« dnia: Grudzień 18, 2010, 00:57:02  »
Co wiemy o Tao w BBCS2:

-Drive osłabiony, ale nie tragiczny. (mniej hitstopu, "wolniejszy". nadal można go używać do poruszania się, ale trzeba być ostrożniejszym)
-Tauntloop usunięty
-Wszystkie D poza 8D oberwały tzw. "Same move proration" - jeśli użyjemy ich w combie więcej niż raz, skalowanie obrażeń znacznie wzrośnie i zadamy ich mniej.
-Nowy string: CH 5B > 5B
-Strata comba 3C > 5D
-6B użyteczne! Combo po hit -> Cat2 (2 hits), 5D~B, 5B, 3C
-nowy atak j.2BB - animacja jak 2hit z CT Cat Spirit 2 (j.236BB). Dobry głównie do pressingu.

Odkryte comba:

Środek:

5B > 3C > 236CC (Cat3) > 2D > j.D~A > j.8D > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) 3.7k

5B > 3C > 236A > 5D~B > 66 > 5C > (j.8D~A > land)x3 > 2D~C > j.8D > j.D~6 > j.C >  j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) ~4000

6B > 5B > 6A (2hit) > (j.8D~A > land) x2 >  j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2)  - 2721dmg

j.D~A CH > 5B > 6A > 22C > 2D~5 > 6D~6 > j.C > j.2D~C > j.C > .. > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) ~3500

j.C > 5B > 3C > 236A > 5D~B > 22C > 2D~5 > 6D~6 > j.C > j.2D~C > j.C > .. > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) ~3600

j.4D~A > 5B > 3C > 236A (Cat1) > 5D~B > 5C > (j.8D~A > land) x3 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 4214dmg

2C FC > 6C > 5C > (j.8D~A > land)x11 > 2D > j.D~6 > j.C > j.8D~C >j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 5.508

Narożnik:
6B > 5C > 3C > 236CC (Cat3) > 5D~A > (j.8D~A > land) x3 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 3590dmg

5B > 3C > 236CC (Cat3) > 5D~A > (j.8D~A > land) x5 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 4624dmg

2C > 3C > 236CC (Cat3) > 5D~A > (j.8D~A > land) x6 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 5431dmg

2C FC > 6C > 236CC (Cat3) > 5D~A > (j.8D~A > land) x9 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 5762dmg

Almost Becoming Two:

j.C > 66 > 2A > 3C > 214214B (AB2) > 6C > 2367BBBBB > 2368BBBBB > 2368BBBBB - 5146


Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7