Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Gargooletz

Strony: 1 [2] 3 4 ... 94
16
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XIX - BURSEVO - Ankieta
« dnia: Kwiecień 12, 2016, 10:05:15  »
Widze że Dobra fazka się Rozkręca w każdym razie Tańcy  :rejwy: pijaństwa :ejchlopaki: nie odmówie, myśle też Hiru że nie masz co zakładać że Oxva jest w plecy zapewne  wyciska poty z kciuka, ja też nie leże plackiem i czekam do lipca jestem ciekawy tego pojedynku także zIOmeczki skill UP!!! W lipcu mam urodziny także Łodzianie, Kot i kto tam w o gra szykować wątróbki

17
Ryu / Odp: Ryu kontra świat - karanie
« dnia: Marzec 25, 2016, 00:34:30  »
Cytuj
Nie mam pojęcia, jak to zrobiłeś.

Bo tego nie zrobiłem :valle: Jak pisałem posta to liczyłem dmg na kalkulatorze bez dostępu do treningu, a takie combo odszyfrowałem z twojego posta.

PS Non, nie kłam :kappa:

18
Ryu / Odp: Ryu kontra świat - karanie
« dnia: Marzec 24, 2016, 16:11:42  »
Dopisałem supera na końcu, ale oczywiście nie trzeba go robić. W każdym razie nie zapominajmy, że super w VT zadaje też stuna, więc nie tylko to, czy zabije ma znaczenie.

Co do masakrycznego skalingu to:

cc s.HK (walk) s.MP, c.HP VT s.HK s.LK xx HP dp zadaje 367/615 (z superem 542/765, bo supery skalują się tylko do 50% więc skaling się 'cofa')

cc s.HK, s.HK VT s.HK s.LK xx HP DP zadaje 350/608 (edit: fejkowe combo :valle:)

19
Ryu / Odp: Ryu kontra świat - karanie
« dnia: Marzec 24, 2016, 15:03:19  »
Jak za daleko jest na s.mp, s.hp to imo lepiej robić s.mp, c.mk xx tatsu (bo i tak mówimy o stojącej postaci). Dmg chyba trochę gorszy, ale dużo lepsze corner carry i pozycja po (+ z max dystansów s.HK z TC potrafi whiffnąć czasami).

Na pewnym cc lepiej robić s.HK cc, walk up, s.MP, c.HP xx VT, c.HP xx HP SRK xx super (albo s.HK, s.LK zamiast drugiego c.hp.. nie zapisałem różnicy w dmg). No chyba, że trafiamy s.hk z bardzo daleka, wtedy nie dojdziemy na tyle blisko, żeby trafiło c.hp.
W takiej sytuacji można zrobić s.HK cc xx VT, f.hp, c.hp xx HP SRK.

20
Strona / Odp: Backdash: Resurrection?
« dnia: Marzec 22, 2016, 00:01:50  »
Nie lepszy /host channel niż udostępnianie wszystkim konta?

21
Strona / Odp: Backdash: Resurrection?
« dnia: Marzec 21, 2016, 16:12:15  »
Nie streamujcie! Trzeba chować techy przed Japończykami!

Ja jak już pisałem na SB - muszę się jeszcze zastanowić, bo nie chciałbym potem zaniedbać obowiązków.

PS Czy jest bonus od ilości wyświetleń? Czy zezwalamy na eh level clickbait tytuły? :4d:

22
Forum / Odp: Emotikony - zgłoszenia i komentarze
« dnia: Marzec 10, 2016, 14:33:39  »
Musimy wypracować konsensus. Wszczymaj konie.

Pierwsza :sori:
Piąta :tycombo:

23
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 02, 2016, 21:31:28  »
Ja przypomnę, że domowa wersja SF4 vanilla startowała z 25 postaciami - więcej niż SFV będzie miało rok po premierze (a arcadedowa miała tych postaci 18).

24
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X
« dnia: Luty 29, 2016, 17:04:48  »
Szkoda, że niektórych od tej gry odbił sam NRS... na stałe hhhehehe

25
To sam pisałem w komentarzu na yt. Bardzo by się przydał krótki rys gracza.

Fajnie byłoby też zobaczyć montaż omawianych najważniejszych punktów w podsumowaniu. No i analiza sytuacji z wykorzystaniem kolorowych strzałek ala Gmoch dodałaby Eeesportowego klimatu :4d:

26
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Luty 20, 2016, 00:50:31  »
Jest taka opcja jak blok na wake upie. Nieźle działa. Po nim można też wykonać v-reversal, a Bison ma jednego z lepszych.

Zresztą tu pressing na wake upie prawdziwy jest praktycznie tylko po ch c.hk i w rogu, więc naturalnym jest, że przeciwnik dostaje jakąś nagrodę za to, że zapędził cię do rogu i jeszcze wywrócił.

27
Street Fighter V / Odp: Lista graczy online w SFV (PSN oraz Steam)
« dnia: Luty 18, 2016, 11:43:49  »
CFN i Steam: Gargooletz

28
King of Fighters / Odp: KOF XIV
« dnia: Luty 18, 2016, 00:15:12  »
http://www.youtube.com/watch?v=8UtzuUWN9zg

Świeżutki zwiastun z gromadką nowych postaci.

29
Czekam na kolejny odcinek. Jak już pisałem na shoutboxie - super się tego słuchało.

Nie jestem pewny, czy długość i forma trafią do grona targetowanych odbiorców, ale z mojego punktu widzenia to fajna produkcja z dobrym contentem (choć osobiście dzielę elementy bicia innaczej ;)).

A co do pomocy przy wizualnym kreowaniu marki to jak coś, to ty wiesz, cnie :punch:

30
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Luty 08, 2016, 17:31:40  »

Strony: 1 [2] 3 4 ... 94