Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Gargooletz

Strony: 1 [2]
16
Backdashki 2013 / Backdashki 2013 - nominacje
« dnia: Listopad 30, 2013, 22:50:41  »
Znowu nadszedł ten czas!

Bakdaszki to prestiżowe nagrody przyznawane w pięciu kategoriach przez społeczność forum backdash.pl. W tym roku Bakdaszki wychodzą z podziemia odzyskując oficjalny status i wsparcie
administracji!

Żeby uniknąć, nękających wszystkie edycje Backdashków, problemów związanych z nieznajomością terminu 'nominacje' - na początek kilka definicji.

Cytat: Słownik języka polskiego PWN
nominacja
2. «zgłoszenie czyjejś kandydatury do nagrody lub do pełnienia jakiejś funkcji»

Cytat: TheFreeDictionary
nom·i·na·tion
n.
2. The act or an instance of submitting a name for candidacy or appointment.

Podawajcie swoje typy w następujących kategoriach:

• Bijatyka roku
• Gracz roku
• Turniej roku
• Użytkownik roku
• Nagroda specjalna


Głosowania rozpoczną się za dwa tygodnie.

Dotychczasowe kandydatury:

BIJATYKA ROKU
• Injustice: Gods Among Us
• Killer Instinct
• DiveKick
• Tekken Revolution
• Dead or Alive 5 Ultimate
• Soulcalibur II: HD Online
• Ultimate Marvel vs Capcom 3
• Super Street Fighter IV Arcade Edition ver. 2012
• Smash Bros. Melee
• Dark Edge

GRACZ ROKU
• Mace
• Stajsik
• Snake
• HiKrush
• Wacho
• Szostak
• Devil
• Frizen

TURNIEJ ROKU
• Turniej w demo Injustice (aka Oficjalne Mistrzostwa Polski w Injustice: Gods Among Us)
• Turniej na 24 Międzynarodowym Festiwalu Komiksów i Gier w Łodzi
• Tekken Tej Tournament 8 na Poznań Game Arena
• Bursa XV - Bursa
• Hyper Arcade Collision, Praga

UŻYTKOWNIK ROKU
• Himitenshu
• Qjon
• Gargooletz
• pastuszak_adam
• Snake
• szostakfm

NAGRODA SPECJALNA
• Auron__PL - za wkład w slang shoutboxa
• Mace - za ducha walki i głód level upu
• HiKrush - za nominację bijatyki roku
• Qjon - za pojawienie się na Bursie
• 3CTlive
• VanDarkholme - pierwszy Bóg Bijatyk federacji Crono
• Maddest - za sukcesy życiowe
• Evo Party

17
Skompilowałem trochę przydatnych materiałów, aby ułatwić start innym graczom i stwierdziłem, że warto się tym podzielić bardziej publicznie i nieco to ogarnąć.


WIKI

http://dreamcancel.com/wiki/index.php?title=The_King_of_Fighters_XIII - wikia dreamcancel; jedno z największych źródeł informacji o systemie, postaciach, frame dacie, combosach itd.
http://wiki.shoryuken.com/The_King_of_Fighters_XIII - odpowiednik na wiki srk; w niektórych sprawach jest uboższa lub się pokrywa, ale warto się zapoznać, bo kilka działów ma ładnie opracowanych

W obu tych linkach znajdziecie też propozycję tier list. Poniżej dodatkowy link do całego tematu o tierach, ale jak na pewno dowiecie się z każdego z guidea/wiki/filmiku, nie są w tej grze one tak znaczące jak w innych i naprawdę każda postać jet viable.

http://dreamcancel.com/forum/index.php?topic=1908.msg57377#msg57377 - temat na forum dreamcancel; nieco stara tier lista z okresu po evo12, ale w konkretny sposób opisuje znaczenie postaci względem miejsca w teamie i uzasadnia tiery


GUIDE

http://www.youtube.com/watch?v=Ye3KVgI1LvU - bardzo estetyczny guide na podstawie starych kofów, ale większość konceptów przekłada się na XIII; głównie fundamenty
http://www.orochinagi.com/kof-xiii-vook-guide/kof-xiii-guide-tips-faq - poradnik dla początkujących
http://iplaywinner.com/kofxiii-basics - krótki poradnik dla początkujących
http://dreamcancel.com/2011/10/09/the-king-of-details-3-buffering-tricks-and-motion-shortcuts/ - przydatne triki i skróty do manuala
http://dreamcancel.com/forum/index.php?PHPSESSID=f60eoajaqe5922fs68th61rlk1&topic=168.0 - podobnie jak wyżej - przydatne shortcuty + forum dc, które też skrywa wiele informacji
http://forums.shoryuken.com/categories/king-of-fighters-xiii - fora KOF na SRK
http://dreamcancel.com/forum/index.php - fora na DC
http://iplaywinner.com/kofxiii - poradniki postaci
http://www.youtube.com/user/JuiceboxAbel/videos?flow=grid&view=0 - kanał Juiceboxa; typ znany przede wszystkim z Abla w SF4, przerzucił się i pokochał całym sercem KOFa i robi dobry content; Juicy Bits 5 epowe spoko do posłuchania dla początkujących; na kanale regularnie pojawiają się dość wnikliwie tutoriale dla postaci
http://www.youtube.com/watch?v=4UeaCV8osd0 ; http://www.youtube.com/watch?v=A3Ao6hFaiAY - filmy z kanału Renica z serii Growing The Beast; Juicebox obecnie szkoli Renica w KOFie i ta seria dokumentuje jego progres wraz z poradami Juiceboxa; pierwszy zwłaszcza godny uwagi, bo mówi o samej grze
http://www.youtube.com/watch?v=F5s2kfth_cQ - panel z Juiceboxem i Romancem z UFGT8 na temat KOFa

FRAME DATA


STREAM

http://twitch.tv/juiceboxabel - kanał juiceboxa na twitchu; dość regularnie streamuje (chociaż nie tylko KOFa) i naprawdę dużo informacji przekazuje podczas sesji; odpowiada też na niemal każde pytanie chatu
http://twitch.tv/leveluplive - tutaj w każdy czwartek odbywają się Runbacki - cotygodniowe turnieje skupiające się na KOFXIII, UMvC3 i P4A; SoCal to kolebka wielu topowych graczy w King Of Fighters
http://www.twitch.tv/cafeid/ - stream zespołu CafeID, w którego skład wchodzi masa czołowych graczy


INNE

◘ Lista postaci dobrych dla początkujących by Juicebox Abel: Shen, Goro, Andy, Terry, Billy, Takuma, Iori (Claw), Kyo (XIII), Ralf, K' (lista wyciągnięta z jednego z powyższych filmików; te postacie mają pomóc w nauce konkretnych fundamentów gry)
http://www.youtube.com/watch?v=VBF7JMdT8g8 - pełne top 8 KOFXIII z Evolution 2012



Proszę o zamieszczanie innych przydatnych linków w temacie oraz swobodne zadawanie pytań na dręczące pytania. Prawie wszyscy dopiero zaczynamy przygodę z KOFem, ale na pewno jakoś sobie pomożemy.

18
King of Fighters / KOF XIII - Lista graczy
« dnia: Maj 23, 2013, 01:24:18  »
Zakładamy temat, żeby ludzie wiedzieli, że Król Fajterów w naszym pięknym kraju jest grany.

Pozwolę sobie na start wpisać osoby, które już grają/mają grę/będą mieć na dniach.



XBL

◘ Gargooletz
◘ Kajim
◘ Toxin F



PSN

◘ QjonPL
◘ nerobianco123
◘ Nekonushi
◘ Bellevar
◘ SnakeSRK
◘ Kejim
◘ HiKrush
◘ Wiesiek



Proszę się dopisywać lub zgłaszać zażalenie, że nie chce się figurować na tej liście. Pozdro i grajcie, bo it's a good game.

19
Pozostałe / Last Blade 2
« dnia: Kwiecień 02, 2013, 15:34:35  »


Last Blade 2 (znane rownież jako Romance of the Bakumatsu Act II: Swordsman of the Moonlight - On the Moon a Flower Blooming, a Petal Falling (幕末浪漫第二幕 月華の剣士 ~月に咲く華、散りゆく花~, Bakumatsu Rōman Dai Ni Maku: Gekka no Kenshi - Tsuki ni Saku Hana, Chiri Yuku Hana) to dość zapomniana gierka od SNK z 1998 roku, której akcja toczy się w okresie Bakumatsu, a wiele postaci czerpie inspiracje z mangi Rurouni Kenshin. Ukryta perełka z unikalnym klimatem budowanym przez świetną muzykę i oprawę graficzna wraz z jednymi z najlepszych stejdżów w historii bitek. Last Blade to też pierwsze tytuły, przy których pracował Daisuke Ishiwatari.

Niestety giera jest priti macz dead oprócz garstki ludków na ggpo i w miarę regularnych turów w dżapanlandzie. Częściowo jest to spowodowane faktem, iż LB2 jest trochę broken (stąd znajdziecie w poście listę zbanowanych rzeczy).

http://snk.wikia.com/wiki/The_Last_Blade_2 - tu można poczytać nieco o story itd.
http://www.fightersgeneration.com/games/lastblade2.html - strona o grze na fightersgeneration




Do rzeczy.

General Guide - http://wiki.shoryuken.com/Last_Blade_2

Guide + Move List - http://www.gamefaqs.com/arcade/562850-the-last-blade-2/faqs/426
Inne poradniczki (nie wiem jak bardzo scrubowe) - http://www.gamefaqs.com/arcade/562850-the-last-blade-2/faqs

Thready na nowych fora srk są totalnym chaosem, stare linki nie działają, więc postarałem się zebrać informacje, żeby był do nich łatwiejszy dostęp.

CHARACTER GUIDES by Kyokuji

     
   



Speed Combo Specials - http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052628/#Comment_1052628

Videos - http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052192/#Comment_1052192
              http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052220/#Comment_1052220
              http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052378/#Comment_1052378
              http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052396/#Comment_1052396
              http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052421/#Comment_1052421
              http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052445/#Comment_1052445
              http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052483/#Comment_1052483
              http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052498/#Comment_1052498
              http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052605/#Comment_1052605
              http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052647/#Comment_1052647

Więcej wideł z aktualnych turów można znaleźć bez problemu na yt.

A-CHO Ban List - http://forums.shoryuken.com/discussion/comment/1052156/#Comment_1052156
                            http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SJcFsVmAZKM


Good starter characters:

Speed Setsuna
Power Mukuro
Speed Moriya
Speed Zantetsu
Speed Akari


CMV - http://www.youtube.com/watch?v=oVMD9oYwSKw
          http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0FbdywtvshU
          http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=te7gr_wzFts



DOWNLOAD

Gierka śmiga po ggpo, więc  :kreygasm:

• ROM

• neogeo

• GGPO

Aby uruchomić trening w emulatorze wchodzimy w Game>Set Dipswitches i zmieniamy MVS System na AES System i restartujemy grę. W ten sposób uruchomimy wersję domową i będziemy mieli dostęp do trening mode. Wrzuciłem też link do innego neogeo biosa, który pozwala na tą zmianę.

20
Strona / Backdashki 2012 - wyniki
« dnia: Styczeń 13, 2013, 12:46:12  »
*fanfary*

Bijatyka roku: Tekken Tag Tournament 2 (22 głosy - 47,8%)

2. SSF4AE 3. GGXXAC+

Głosów ogółem 46


Gracz roku: Devil (13 głosów - 41,9%)

2. Maddest/Ring 4. Kot

Głosów ogółem 31


Turniej roku: Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier (11 głosów - 36,7%)

2. Laguna 3. Bursa XIII

Głosów ogółem 30


Użytkownik forum roku: Qjon (9 głosów - 33,3%)

2. Vergil714 3. Gargooletz

Głosów ogółem 27


Nagroda specjalna: Szałtbaks community (9 głosów - 23,3%)

2. Clan Poland 3. Qjon/Tundra/Hiryu

Głosów ogółem 30



Gratulacje dla wszystkich zwycięzców!

Ilość głosów niestety jest dużo mniejsza niż w zeszłych latach, czy to ze względu na brak błogosławieństwa administracji, czy też umierające FCG (*)... a może ma to ze sobą związek?! #illuminati

TTT2 i Devil pewnie łyknęli pierwsze miejsca, zostawiając konkurencje daleko w tyle i przypominając nam, że król jest tylko jeden #tylkoTekken
MFKiG również ze sporą przewagą nad innymi eventami potwierdziło swoją wagę jako kwalifikacje do prestiżowych europejskich turniejów.
Walka o tytuł użytownika roku była bardziej zacięta. Nieświadomie zbesztany Vergil w końcu jednak uległ naczelnemu MLG pr0 samobójcy (w przyszłym roku sami sobie robicie backdashki, niewdzięcznicy :salt:)
Pokrzepiające jest zwycięstwo społeczności shouta, która jest jednym z ostatnich bastionów backdasha, nad esportsami pod postacią Clan Poland.

21
Turnieje, zloty, spotkania / EVO 2013 line-up - nasze typy
« dnia: Styczeń 08, 2013, 21:00:39  »
Mr. Wizard już niedługo w ramach wywiadu z Keitsem i Skisoniciem (WakeUp SRK) zdradzi jakie gierki będą na najbliższym EVO. Możemy się pobawić i podać nasze typy  :plaza:

PS. Można do 8 tytułów zaznaczyć, jeśli ktoś nie zauważył ; )

22
Strona / Gracz roku 2012
« dnia: Styczeń 06, 2013, 12:45:03  »
Głosujemy przez 7 dni.

Wyniki zostaną ogłoszone po zakończeniu ankiety.

23
Strona / Nagroda specjalna za rok 2012
« dnia: Styczeń 06, 2013, 12:35:47  »
Głosujemy przez 7 dni.

Wyniki zostaną ogłoszone po zakończeniu ankiety.

24
Strona / Użytkownik forum roku 2012
« dnia: Styczeń 06, 2013, 12:31:53  »
Głosujemy przez 7 dni.

Wyniki zostaną ogłoszone po zakończeniu ankiety.

25
Strona / Turniej roku 2012
« dnia: Styczeń 06, 2013, 12:30:19  »
Głosujemy przez 7 dni.

Wyniki zostaną ogłoszone po zakończeniu ankiety.

26
Strona / Bijatyka roku 2012
« dnia: Styczeń 06, 2013, 12:25:52  »
Głosujemy przez 7 dni.

Wyniki zostaną ogłoszone po zakończeniu ankiety.

27
Strona / Backdashki 2012 - nominacje
« dnia: Styczeń 01, 2013, 19:05:40  »
Pomimo przeciwności losu, mrocznych planów illuminati... jak co roku nominacje do Backdashków! Zwycięstwo ludu! :pogchamp:

Podawajcie swoje typy w następujących kategoriach:

◘ Bijatyka roku
◘ Gracz roku
◘ Turniej roku
◘ Użytkownik roku
◘ Nagroda specjalna


Głosowanie odbędzie się w drugim tygodniu stycznia.

Dotychczasowe kandydatury:

BIJATYKA ROKU
◘ Ultimate Marvel vs Capcom 3
◘ Tekken Tag Tournament 2
◘ Super Street Fighter IV Arcade Edition ver. 2012
◘ SoulCalibur V
◘ King of Fighters XIII
◘ Street Fighter x Tekken
◘ Skullgirls
◘ Guilty Gear XX Accent Core Plus
◘ Dead or Alive 5
◘ PlayStation All-Stars Battle Royale
◘ JoJo's Bizarre Adventure HD Ver.
◘ Virtua Fighter 5 Final Showdown
◘ BlazBlue: Continuum Shift Extend
◘ Persona 4 Arena

GRACZ ROKU
◘ Maddest
◘ Ring
◘ Kot ('snake eater')
◘ Devil
◘ Moonspell
◘ HiKrush
◘ Qjon

TURNIEJ ROKU
◘ MFKiG
◘ Laguna
◘ SC Impact
◘ Bursa XIII
◘ Bursa XII
◘ Capcom Fight Club
◘ TTT7
◘ Urodzinowe Mortalowanie u Kosa

UŻYTKOWNIK ROKU
◘ Gargooletz
◘ Kot
◘ Vergil714
◘ HiKrush (za porady sercowe)
◘ Qjon (za starania)
◘ Snake (żeby mógł przegrać w uczciwej walce)

NAGRODA SPECJALNA
◘ Tundra (za najbardziej hajpowy moni mecz ever)
◘ Van (za dostanie się na front pejdż srk)
◘ Qjon (za ogarnięcie tru emot i bycie MLG pr0)
◘ Hiryu
◘ htm7 (za bycie prawilnym ziomeczkiem)
◘ Snake (za bycie fraudem)
◘ Wiesiek
◘ Ryld (za udostępnienie wizerunku swojej mordy)
◘ Clan Poland (za nieoceniony wkład w rozwój sceny)
◘ Szałtbaks community


28
Targowisko / [S] Max Payne 3 x360
« dnia: Czerwiec 15, 2012, 14:25:04  »
Dwie kopie, używane, x360, pal. Wiadomka - stan idealny.

140zł + przesyłka (za szt. ;))

Do tego dorzucam albo brelok albo kod na mapkę cmentarz. Pierwsza osoba, która kupi może sobie wybrać.



29
Pozostałe / Skullgirls
« dnia: Marzec 04, 2011, 00:18:10  »
Wywiad z rozwojowej wersji tej indie gierki. Kilka pomysłów jest naprawdę ciekawych.

http://www.giantbomb.com/quick-look-ex-skullgirls/17-3845/

30
Hulk / HULK SMASH! - combosy
« dnia: Luty 14, 2011, 22:10:02  »

Comba Hulka są raczej nieskomplikowane i prowadzą do bardzo przyjemnych obrażeń. Niewątpliwie jeśli chcemy mieć Bannera w teamie to będziemy potrzebować jakiejś asysty OTG. Hulk może podnosić z ziemi swoim Gamma Wavem, ale ze względu na charge'ową komendę tego ciosu jego przydatność w combach jest znikoma.

 
Warto pamiętać, że w MvC mamy ograniczenie do jednego ground bounce na combo (asysty się nie liczą).

Będę starał się updateować posta i dodawać dokładne wartości obrażeń.




HYPERY

Gamma Tsunami (qcf+AA) - pomimo łatwości combowania w dowolnym miejscu ekranu rzadko jest najlepszym rozwiązaniem. Zadaje najmniej obrażeń ze wszystkich hyperów Hulka. W większości sytuacji Hulk może dashować, wezwać asystę OTG i jechać dalej z koksem.

Gamma Crush (qcb+AA) - jeden z najbardziej, jeśli nie najbardziej wjeżdzający hyper 1 levelu i powinien stanowić cel do którego dążymy. Dodatkowo ma na początku całkiem sporo klatek niewrażliwości (co jest rzadkością w Marvelu).

Gamma Quake (dp+AA - wali OTG, ale zadaje mniejsza obrażenia i stosujemy to tylko w wypadku, kiedy niemożliwe jest przywołanie asysty, badź chcemy cancelować to x-factorem w Gamma Crush dla chorych obrażeń. Pierwszy hit - uderzenie w ziemie, nie ma hitboxa - to tylko animacja.

SPECIALE

Gamma Crush (qcf+Atk) - znajduje zastosowanie zarówno w combach jak i skracaniu dystansu. Możemy wybrać jeden z 3 follow upów.

- L - krótka wersja
- M - średnia wersja
- H - długa wersja
- L follow up - jedziemy dalej poziomo
- M follow up - prosto w niebo
- H follow up - cofamy się na przeciwną stronę ekranu

Anti Air Gamma Crush (dp+Atk) - podobne działanie, tyle tylko, że pierwszy hit wylatuje pod kątem w powietrze.

- L - krótka wersja
- M - średnia wersja
- H - długa wersja
- L follow up - jedziemy dalej w górę
- M follow up - jedziemy poziomo
- H follow up - pikujemy w dół (powoduje ground bounce)

Gamma Wave (charge <- -> Atk) - trzy wersje - trzy odległości. Uderza OTG i zjada niemal wszystkie projectile jakie gra ma do zaoferowania. Potrafi też tradeować z hyperami.

Gamma Tornado (hcb+Atk) - hulkowy command throw. Wersja z H chwyta z powietrza. Całkiem znośny zasięg (lepszy niż np. chwyty Thora). Możemy mashować buttony dla zwiększenia obrażeń.





Jedziemy z podstawami.

Najbardziej klasyczne combo, które w różnych wariacjach możemy zrobić wszędzie to:

j.H,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S

j.H,j.S,c.H,S,up,j.L,j.M,j.M,j.H,j.S (dodatkowy hit nie daje dużo więcej obrażeń, a w wielu wypadkach whiffuje)

To najbardziej damageująca wersja comba opartego tylko na normalach i podstawa większości innych combosów.

Z ziemi możemy zacząc to tak:

L,M,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S

M,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S (często to lepsze rozwiązanie ze względu na super armor M i większy zasięg)


Corner fun

W narożniku Hulk jak i większość postaci czuje się najlepiej. Tu ma dostęp do swoich najmocniejszych combosów.

j.H,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S,otg assist,qcf+H, L follow up xx qcb+AA

To jak na razie najmocniejsze combo Hulka bez używania x-factora (880.900 dmg; 2.290.100 z level 3 x-factor :P). Jeśli postać asystująca w otg jest na trzecim miejscu w teamie, to możemy DHC w większość hyperów (przykładowo Angled Proton Cannon Iron Mana da nam 1.047.000)

Oczywiście całość możemy zacząć od L,M,H, czy dp+A, H follow up. Bez asysty zamiast gamma charge xx gamma crush robimy gamma quake, które można cancelować x-factorem i wtedy doprawić gamma crushem, jeśli naprawdę chcemy się pozbyć przeciwnika:

j.H,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S,dp+AA,kfc,qcb+AA


Midscreen

Możemy tutaj oczywiście wykorzystać dowolną wersję naszego bnb, ale jeśli nie jesteśmy idealnie w samym środku planszy to Hulk bardzo łatwo może zawieźć przeciwnika do rogu, gdzie czeka na nas upragnione Gamma Crush.

L,M,dp+L,M follow up, land, diagonal jump, j.L,j.M,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S,otg assist, qcb+AA

Nie używamy tutaj gamma charge przed gamma crush ponieważ przy tej długości combosa przeciwnicy lubią na zwyczajnie wyfrunąć.
To na razie najmocniejsze combo z midscreena (koło 800.000). Oczywiście możemy to zacząć jump inem, albo s.H.

Tak samo jak w corner combie możemy skończyć gamma quake'iem kfc gamma crush (1.448.000 dmg).

Prostsza opcja to:

L,M,qcf+H,L follow up xx qcb+AA

Działa niemal spokojnie z połowy planszy i zadaje rozsądne 622.800. Możemy dodać jeszcze c.H przed gamma chargeami.

Kolejna możliwość to combo po jego command throwie - Gamma Tornado.
Jeśli mamy plecy skierowane do rogu to combowanie jest banalnie proste i możemy wykorzystać nasze ulubione rozwiązanie.
Jeśli jednak tak nie jest to w większości wypadków nie ma się czym martwić. Jeśli nie jesteśmy w samym środku planszy, czy nie wyrzucamy przeciwnika z rogu to Hulk może zrobić coś takiego:

hcb+Atk, dash, otg assist, c.H xx qcf+H, L follow up xx qcb+AA

hcb+Atk, dash, otg assist, c.H, S, up, j.M, j.M, j.H, j.S, dp+AA

Obydwa rozwiązania skutkują obrażeniami w granicach 550.000 (jeśli dobrze wymashujemy dodatkowe hity przy Tornado to obrażenia rosną do 600.000).


Kara throwy

Hulk raczej nie będzie odnosił sukcesów w tej dziedzinie, bo jego normale pomimo olbrzymiego zasięgu nie przesuwają go do przodu. Jednak można to wykorzystać na bloku robiąc L, M xx hcb+Atk tak aby M zostało cancelowane zanim uderzy.


Resecik

Kiedy przyzwyczaimy przeciwnika do comba L,M,dp+L,M follow up, land, diagonal jump, j.L,j.M,j.S,c.H,S,up,j.M,j.M,j.H,j.S,otg assist, qcb+AA
możemy sprawę nieco urozmaicić i iść na reset prowadzący do 100% comba na każdej postaci w grze.

L,M,dp+L,M follow up, land, diagonal jump, j.L,j.M,j.S, dp+L,M follow up, land, diagonal jump i air throw

potem możemy popłynąć z klasyką:

otg assist, j.H, j.S, c.H, S, up, j.M, j.M, j.H, j.S, dp+AA

lub

otg assist, j.H, j.S, c.H xx qcf+H, L follow up xx qcb+AA

Nie jestem pewien, która wersja mocniej wjeżdża.

http://www.youtube.com/watch?v=nsd4fEKldT4 - tu mamy niepełną wersję tego resetu, ale wiadomo o co chodzi.


Na razie starczy. Będe dodawał nowe odkrycia ;)



Dodatkowe info:

◘ Hulk nie może cancelować dasha crouchem, za to może robić to za pomocą skoku. Niestety nawet jeśli uda nam się to wykorzystać do zrobienia 'prawie instant' overheada to szanse na combo są bardzo nikłe (może na Sentinelu itp.)
◘ dash przeskakuję nad wieloma kucającymi postaciami (nie tylko maluchami) i z bliska nad stojącą Amaterasu
◘ gamma wave zjada niemal wszystkie projectile w grze i tradeuje z hyperami

Warto zajrzeć tutaj dla wartości obrażeń poszczególnych ciosów oraz ich właściwości. Np. które mają super armor.

Strony: 1 [2]