Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Sepkong

Strony: [1]
1
Tekken Tag Tournament 2 / Tekken Tunes - Wasz gust muzyczny
« dnia: Listopad 05, 2012, 19:43:42  »
Wypisane jest wszystko; będę uzupełniał jak coś wpadnie w ucho (nie na siłę)

Offline Mode
Battle Cry /TTT2
Online Mode

World Arena

Warm-up Space

Character Select

Arena (Tokyo, Japan)

Festive Parade (United States)

Eternal Paradise (Fiji)

Historic Town Square (Germany)

Condor Canyon (Columbia)

Arctic Dream (Finland)

Dusk After The Rain (China)

Bountiful Sea (South Pacific)

Moonlit Wilderness (United Kingdom)

Wayang Kulit (Indonesia)

Fontana Di Trevi (Italy)
Stuart Chatwood - Military Aggression (Prince of Persia: Warrior Within OST) http://www.youtube.com/watch?v=cGtN5xAQLCA
Sakura Schoolyard (Yokosuka, Japan)

Tempest (Norway)

Winter Palace (Canada)

Hall Of Judgement (Nara, Japan)

Naraku (Japan)

Heavenly Garden (Unknown)

Transformation (Unknown)

Fallen Garden (Unknown)

Strategic Space (Dubai)

Fireworks over Barcelona (Spain)
Parov Stelar - Catgroove http://www.youtube.com/watch?v=KKSV7LNRzmc
Coastline Sunset (Phillippines)
David Holmes - Gritty Shaker (Oceans Eleven OST) http://www.youtube.com/watch?v=25x3KqlVfmQ
Riverside Promenade (France)

Tropical Rainforest (Brazil)
Laluja - Supa Bajo (Instrumental) http://www.youtube.com/watch?v=uGNYKASULG4
Moai Excavation (Chile)

Extravagant Underground (Russia)

Tulip Festival (Netherlands)

Modern Oasis (Saudi Arabia)
Parov Stelar - Fleur de lille http://www.youtube.com/watch?v=-crr031x5g4
Snoop Dogg (United States)

Odeum of Illusions (Poland)

elo

2
Tekken 5 / DR / Command Capture
« dnia: Wrzesień 28, 2011, 21:22:41  »
były kiedyś jakieś skargi na działanie command capture w Practice w T5? Bo efekt zapisanej kombinacji w tym oto przypadku:
http://www.youtube.com/watch?v=fdWGsxK5tZ0
wyraźnie zależy od odległości - z bliska i z połowy ekranu działa normalnie, a z b. dalekiego dystansu nie bangla. OCB?

PS jakby ktoś się pytał, po co ten punch, to 1+3+4 wcisnąłem jako hold 1, 3+4

3
Armor King / Armor King - dyskusja ogólna
« dnia: Styczeń 27, 2010, 16:11:03  »
czyli dlaczego nim gracie lub dlaczego nim nie gracie;
czy nadaje się na turniej?
co jest fajnego w tej postaci, co wkurza
kto w naszym kraju w ogóle gra Armor Kingiem?
i takie różne luźne tematy

zacznę:
ogólnie nie jest to skomplikowana postać ? wrzucony w DR z dość ubogą command listą, w BR też nie ma zbyt obszernego arsenału ciosów. W zasadzie jest to plus ? dość szybko można obcykać tę listę i stwierdzić czy chce się coś pograć AKYNGiem

powiem, że dość mocno przemodelowali mu ciosy ? np. jeszcze się łapię na wciskaniu b+1 po wybitce, a tu takie juggle jak DR nie siedzą;

no i ma sławne iSW. Wyćwiczenie tego to zawsze jakiś + do skilla

wydaje się (?jest?, kurde) on postacią wagi ciężkiej ? nie chodzi nawet o wielkość, ale o powolność i mocarność jego ataków

irytuje mnie w jugglach  konieczność robienia f,f, d/f+1 ? niekiedy wejdzie mi f,N,d,d/f+1, zwłaszcza, gdy nie gram po swojej stronie, ale to może tylko mnie wkurza :-

pogadałem sobie, Wasza kolej

4
Armor King / 10 ciosów
« dnia: Styczeń 27, 2010, 15:57:40  »
moja dziesiątka:
[1]d/f+1
[2]f,N,d,d/f+2 bo jak nie tym, to zostaje hopkick, a juggle mocarne siedzą
[3]b+1 bezpieczne na bloku, polujemy na CH + juggle; na inatekken napisali, że trwa 12 klatek
[4]2,1
[5]1,2,1 fajnie, że ostatnie jest midem i jakoś tak uderza znienacka
[6]WS+4 ofkoz z cd
[7]d+3
[8]f,f+1+2
[9]SS+2 i kontynuacje
[10]d+2

Oprócz tego warto pamiętać o f,f,N+2; d/f+4; d/f+2,1; d+4; WR+3; homingu; podcince oraz rzutach iSW i GS a także rzutach na kucających.

5
Baek Doo San / Baek - best fights
« dnia: Styczeń 10, 2010, 23:10:02  »
http://backdash.pl/tekken-6/t6-walki/t6-bae-walk/

w linku powyżej jest już kilka dobrych walk; Kto znajdzie jakiś nowy pojedynek, niech wlepia tu adres.

lista najlepszych Baekiem: (będzie edytowana)
exPSYting
DuHanBaek
Miya
LordTKD
OldBoy
Sora
(kolejność prawie przypadkowa :P)

6
Baek Doo San / Baek - dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 29, 2009, 20:05:00  »
...czyli wszystko co z Baekiem związane, a w innych tematach zostałoby uznane za offtop.

np.: podstawy:
jak zacząć grać Baekiem?
-najpierw polecam wyćwiczyć 1,2,3~f FLA, 1,2,3~f FLA..., po jakiejś wybitce (po d/f+2 wchodzą 4 seryjki)- jest to o tyle proste, że f trzymamy cały czas - no ale od czegoś trzeba zacząć.
-następną rzeczą jest nauczenie się, po których ciosach znajdujemy się we FLA (automatycznie, jak po FLA f+3 bądź świadomie trzymając f, np. d/f+4,4,3~f) - za dużo, by wypisywać, to trzeba czuć.
-kwestia robienia 3+4 kilka razy w juggle'u:
jako że w T6 jest to łatwiejsze niż w T5, polecam włączyć starszą grę - nauczymy się, gdy będzie ciężej, to w nowym Tekkenie będzie 100% skuteczności. Kwestia ta była opisywana już na forum PE, jest na tekkenzaibatsu, ja napiszę łopatologicznie, jak to wykonuję na padzie - zadanie do wykonania:
T5DR : d/f+2, 3+4~f, 3+4~f, 3+4~f
pod R1 mam 3+4. naciskam d/f+2, 3+4, w momencie wykonywania trzeba nacisnąć 3 i trzymać (cały czas), wciskamy też f i trzymamy do czasu przejścia do flamingo, puszczamy f, klik w 3+4, znowu wciskamy f i trzymamy... (dalej się powtarza sytuacja).
trudniejsze juggle z T5 z użyciem 3+4:
d/f+2, 4, 3+4~f FLA, 3+4~f FLA, 3+4~f FLA, 1+2,4 [66] 59 w BR
CD+3 u/f,N+4, 3+4~f FLA, 3+4~f FLA, 3+4~f FLA, 1+2,4 [86] 76 w BR

widać tu, że pisanie FLA wydłuża notację. W jugglach na backdashu nie ma FLA. Oczywiście utrudnia to zrobienie juggla komuś, kto pierwszy raz wybiera Baeka na practice, ale nikt nie powiedział, ze początki są proste.

7
Baek Doo San / 10 ciosów
« dnia: Grudzień 20, 2009, 21:19:37  »
jak wszyscy, to wszyscy:
[1]d/b+3,3~f - dopóki przeciwnik się za dużo nie schyla można tym odkrawać mu po kawałeczku pasek życia.  I jeśli nasz przeciwnik nie techrolluje, to można w jugglu sadzić tego lowa kilkakrotnie - ćwiczenie na rozgrzewkę - d/f+2, 2,3, d/b+3,3~f, d/b+3,3~f, 2,3, d/b+3,3~f itd
[2]FLA f+3 - robić sidestep, FLA i szybki miażdżący bezpieczny mid
[3]b+1 - polować na CH tym ciosem; FLA robi SSR, ten cios też, więc jest full 3D
[4]WS+2,1 tylko -12 klatek straty po zablokowaniu przez oponenta, a jaka radocha, jak tym trafimy
[5]FLA f+2~3 - rzut z postawy, a wiadomo, że we FLA jest się bardzo często
[6]1+2,4 - karzemy ciosy od -14, a potem wesołe okizeme
[7]d/f+1 - poking. jest opcja z d/f+1,3, jest FLA i w ogóle, ale ten drugi hit jest na high
[8]CH 4 - można używać na pałę, potem juggle za dobry dmg
[9]d/f+3,4 - NC, a w dodatku chyba częściej niż samego ciosu używamy d/f+3~f x tyle ile nam się chce. (inatekken w tej chwili nie działa, ale ta dwuhitówka ma chyba -13 na bloku)
[10]d/f+4,4 lub samo d/f+4 - bezpieczne, szybkie midy. Tylko trzeba uważać, by nie wcisnęła nam się trzecia 4, bo ludzie lubią się tam właśnie schylać, a potem sami lecimy

sorry, ale żal mi nie napisać czegoś o tych ciosach poniżej; już ich nie numeruję, bo miało być top10
[bonus]d+4,4>4 lub 4>4 - ostatni często łapie na CH i bijemy leżącego
[bonus]d/f+3+4 - rzut do kończenia juggle'i - praktycznie każdy najsilniejszy juggiel się tym właśnie kończy - coś jak demo Paula
[bonus]WR+3~f - każdy w takiej chwili trzyma po prostu blok, a tu nagle postawa i zabawa
[bonus]f,f+3 - niby duży dmg po jugglach, niby przewaga na bloku, ale nowy Tekken jest aż nazbyt ofensywny, postaci często są zbyt blisko, żeby robić ten wolny cios
[bonus]SS+3+4 - już gorzej, bo -14 klatek straty, ale: sidestepować w najlepsze i wygrać mind game z przeciwnikiem.

za to z innej beczki - najbardziej bezużyteczny cios - WS+3+4 - pod koniec ery Tekkena 5DR się skapnąłem, że takie coś istnieje, po czym szybko zapomniałem.

8
Baek Doo San / Juggle
« dnia: Grudzień 20, 2009, 20:53:42  »
http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-bae-juggle/

Można spokojnie sprawdzać w practisie, bo jest tego sporo. I... proponujcie nowe ;D

Strony: [1]