BACKDASH FORUM

Media => Hardware => Wątek zaczęty przez: wilku w Grudzień 03, 2010, 16:42:50

Tytuł: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: wilku w Grudzień 03, 2010, 16:42:50
Odpiszę Snejkowi tutaj bo w targowicy nie ma po co a jak ktoś będzie potrzebował to w tym dziale temat jak znalazł.

Jeśli ktoś potrzebować będzie PCB kompatybilnego z PS2/PS3/PC to polecam tego sticka
(http://www.honcam.com/uploadpic/20106823404552042.jpg) (http://www.honcam.com/products.asp?id=743)

Zwie się to HONCAM Fighting Stick
Błędnie jest nazywany na naszym allegro MAYFLASHEM (http://allegro.pl/mayflash-fighting-arcade-stick-pro-ps2-ps3-pc-i1338444177.html), odstaje od niego jakością w wykonaniu joya (nie wchodzą żadne skosy), no i buda ogranicza montaż jakichkolwiek innych konstrukcji niż JLF/lub coś równie niskoporfilowego (jest bardzo niska, robiona chyba tylko pod ten ich wytwór małych Chińskich rączek) - więc modyfikowanie jest lekko zawężone, ale za to jako PCB jest chyba najlepszym kompromisem ceny do jakości (o 50 zł niższe koszta niż w przypadku sprowadzenia dedykowanego CTHULUHU.
Ma wszystko co jest potrzebne do PS2 i PC a dla PS3 ma dodatkowy HOME Button - a to raczej jest niezaprzeczalnie największa zaleta.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Grey w Luty 01, 2012, 10:18:30
A co sądzisz o tym sticku?
Również pod kątem PCB (podobno jest w tym PCB paewang)

https://www.redcoon.pl/B265728-Datel-Arcade-Pro-Joystick_Kontrolery
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: wilku w Luty 01, 2012, 10:29:40
było już na ten temat w poście "Galeria custom AS-ów"
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Grey w Luty 01, 2012, 23:34:30
http://i.imgur.com/OIpeI.jpg
http://i.imgur.com/w3ScJ.jpg
http://i.imgur.com/aGtYi.jpg
http://i.imgur.com/y80of.jpg
http://i.imgur.com/P9pUq.jpg
http://i.imgur.com/Hwpbn.jpg
http://i.imgur.com/gH5e1.jpg
http://i.imgur.com/6cklH.jpg
http://i.imgur.com/6cklH.jpg

Stay tuned for unboxing ;}}

joystick - Sanwa JLF
buttons - Seimitsu PS-14-KN
buttons - LED on activation (do wylaczenia [z tylu jest switch on/off])
Dual mod - XBOX360 , PS3 , PC
PCB - CTHULHU

Pałer jak chooj ;D kto wie,może teraz nastąpi fala zamówień u Kurda ;d
Chyba nie muszę ci Pitrex mówić jakie to ma PCB i skąd :) - mała podpowiedź poniżej
(http://farm4.static.flickr.com/3550/5698970347_bdfe35b118.jpg)

Tyle znalazłem we wskazanym temacie i nadal nie znam Twojej opinii nt. sticka i samego PCB.

Do poprzedniego dodam kolejne pytanie - Jakie PCB polecasz bym miał zapewnioną kompatybilność z PS3/X/PC i dlaczego?
Aktualnie zastanawiam się nad PCB ze sticka Datela lub Honcoma sprzedawanego jako MAYFLASH.
Czym właściwie różnią się PCB w kwestiach ważnych dla mnie jako usera (gram w TK, w planach SF)?
Są różnice w szybkości przesyłu informacji (czyt. lagi), któreś jest zdecydowanie bardziej awaryjne?

Sorki za zasyp laickimi pytaniami, ale jestem noobem jeżeli o sticki chodzi a mam głód wiedzy ponieważ chcę modować sticka i mam ku temu 2 drogi.
1. Kupno Datela i modowanie go (buda wydaje mi się wyższa niż w Honcomie, ale to może być złudzenie) na LS-32 lub LS-33 lub JLF (bez wystających śrub nad linie blatu!) oraz buttony Sanwa OBSF30.
2. To samo co wyżej tyle że w oparciu o Honcoma.

w obu przypadkach marzy mi by zamiast kabla mieć w sticku PS button i port mini USB - da się zrobić, zda to egzamin, nie będzie lagów?
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: wilku w Luty 02, 2012, 03:40:42
skorzystam z wiadomości jaką przed chwilą wysłałem Zenonowi

to jest Mayflash
(http://www.iplayplaystation.com/images/mayflash-usb-fighting-stick.jpg)

a to Honcam
(http://www.honcam.com/uploadpic/20106823404552042.jpg)

dla pełnego obrazu zaznaczę jeszcze wygląd Datela
(http://konzoli.com/images/datel-arcade-stick-pro-xbox-360-ps3-pc-big2.jpg)

Teraz obsługa sprzętów
Mayflash - PS2/PS3/PC    - nie ma Home buttona
Honcam - PS2/PS3/PC     - ten ma Home button ale do dupy joystick
Datel - PS3/Xbox360/PC  - również ma Home button


Datel i Mayflash mają bliźniacze budy i bez problemu wejdą tam niemal wszystkie Japońskie gałki
Honcam jest już troszkę niższy, blat ma pod kątem i bliżej mu do Hori Fight Sticka, włożenie Japońskich gałek możliwe jest również ale trzeba liczyć się z koniecznością lekkiego ich zeszlifowania od spodu.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Grey w Luty 02, 2012, 12:11:36
Dzięki wielkie Wilku za konkretne  info.
A jak się sprawa ma z PCB i różnicami między nimi w szybkości przesyłu informacji (czyt. lagi) lub innymi parametrami istotnymi dla gamera?
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: grabczas w Luty 02, 2012, 12:18:07
Wilku, tego posta twojego jakbyś uzupełnił jeszcze o info jakie części można tam wsadzić (konkretnie joy i buttony) i czy potrzebne są modyfikacje to warto by było przykleić. Na pewno pojawią się jeszcze ludzie nie znający tematu, pytanie będą się powtarzać a odpowiedź można przygotować czarno na białym. A że nowe modele ASów nie wyrastają jak grzyby po deszczu, nawet w przypadku tych tanich, to aktualność tematu będzie łatwo utrzymać :) Ewentualnie jeśli wspomożesz mnie informacjami to sam przygotuję odpowiedni post (w sumie na bezrobociu jestem więc czasu mam teraz sporo). Daj znać na PW jakby co ;)
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: wilku w Luty 02, 2012, 12:24:02
Żadnych obiekcji co do laga nie było w żadnym do tej pory. Swoją drogą to rzeczonego imo w większości mogą wprowadzać wszelkiego rodzaju przejściówki.

PS
Grabczas już nad tym myślę i jestem w trakcie tworzenia (ostatnio tyle pytań w tym temacie miałem że już się nie chciało w kółko pisać jednego i tego samego, aż ciśnie się na usta wykrzyczenie "a użyłeś opcji szukaj, przeczytałeś temat od deski do deski").
Jak wyprzedzisz zbierając do kupy wszystkie informacje z tej strony jak i innych to nie krępuj się.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Grey w Luty 02, 2012, 21:10:09
Co do lagów generowanych przez convertery masz racje, minimum jest to 1 fps.
TUTAJ  (http://sdtekken.wordpress.com/tech-area/converters/inpin-play-converter/inpin-play-converter-review/) jest recka dwóch najlepszych przejściówek PSX/PS2 > PS3.

Cała DRke grałem przez Pelicana i z ciekawostek mogę powiedzieć że pady Sony z Analogiem generowały wyczuwalnie większego laga niż te standardowe od PSXa.
Dokładnie rozkładało się to tak: DS2 > DS PSX > Standard PSX

m.in dlatego tak dociekam odnośnie PCB ;)
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Luty 08, 2012, 12:25:05
Czyli jeżeli chodzi o pady z gałkami analogowymi, lag to minimum jedna klatka. A czy są jakieś informacje na temat lagów w padach bez gałek, tzn. takich:
(http://static.jvn.com/files/data/media/ea/eadb/eadba71fa1-psx93168.jpg)
?

Według zestawienia w linku Greya pady od PSX z gałkami generowały mniejsze lagi od DS2. Jeżeli to przez to, że mają one mniej informacji do przesyłania (stopień nacisku na knefel, czy coś podobnego), to pady bez gałek mają teoretycznie jeszcze mniej rzeczy do przepuszczenia.
I druga rzecz, czy długość kabla może mieć na to wpływ?

Naprawdę niezbyt lubię DS3/SA, a w każdym razie jestem przywiązany do moich starych padów+w razie ewentualnych tripów na turnieje, na których nie można używać DS3/SA nie chcę zostać z gołą dupą. Jednak ta klatka laga jest dobrą motywacją.

Grałem wczoraj na padzie bez gałek i nie wiem, czy to autosugestia, czy rzeczywiście to przez niego, ale grało mi się płynniej i lepiej się rwałem z rzutów.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: grabczas w Luty 08, 2012, 12:54:42
Ostatnio kolega przyniósł DS1 i graliśmy u mnie i przy tym jak chodzą przyciski w nim też sądzę że jest wygodniej. Tak więc coś w tym jest że koniec końców DS1/pad PSXowy (bez analogów) sprawdza się najlepiej w bitkach po dziś dzień ^^
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Księżyc w Kwiecień 18, 2012, 23:07:02
Wygląda na to, że muszę skombinować jakiś pad od ps3/pc do dual moda. Czy ma ktoś propozycję na pada którego pcb spełnia te wymagania:

- tani
- wspólna masa na całą płytkę
- obsługa zarówno ps3 jak i pc (nie mam ps3 więc potrzebuję kompa żeby sprawdzić czy działa)

Also, czy ktoś potrafił by rozpoznać co to za "stick":

http://allegro.pl/profesjonalny-arcade-stick-fighting-ps2-ps3-pc-i2242656003.html

Może się okaże, że ma wspólną masę jeśli poszukam o nim informacji...
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: wilku w Kwiecień 19, 2012, 15:58:03
W dobie układów jakie obsługują 2 konkurencyjne konsole nie opłaca się już tego dual-moda robić. kupujesz Datela za 160 zł i po kłopocie, niemal sam się przełącza. Chyba że masz parcie na starsze systemy - w grę wtedy wchodzi tylko Multi Cthulhu + madcatzowy pad od xboxa360 - i masz wszystkie systemy w jednym.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Grey w Kwiecień 23, 2012, 02:15:58
Śmigając dziś po sieci wpadłem na takie oto (niektóre sprzeczne) testy czasów reakcji PCB:

EightArc Fusion vs MC Cthulhu (http://youtu.be/E-Y0zFIvcPE)
Qanba Q4RAF vs MC Cthulhu (http://shoryuken.com/2012/01/18/godlike-controls-responds-to-cthulhu-lag-issues-vs-eightarc-fusion)
Hori RAPVX and MC Cthulhu (http://youtu.be/wtS9oSrioP8)

Ciekawe prawda?
Dla mnie jeszcze ciekawsze jak ma się do tego PCB Paewang.
Ktoś ma możliwość i zacięcie do przetestowania tematu?

Metodyka jest dziecinie prosta, podłączamy 1 button pod oba PCB i robimy po 10-15 prób w 3 seriach chcąc uzyskać Counter Hit.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: kowal w Kwiecień 23, 2012, 08:34:17
metoda nie jest prosta i nigdy nie da realnych wynikow poki beda łaczone sygnały

http://shoryuken.com/2012/01/18/godlike-controls-responds-to-cthulhu-lag-issues-vs-eightarc-fusion/
 te trafienia sa od tego ze szedł postacia na przeciwnika a w parwie kazdej grze postac w ruchu ma strate wzgledem neutralnie stojacej wiec jedyne co pokzał to ze lag jets na postaciach w ruchu co wiadome jest odkad swiat stoi
w gg jak sie chciałem wciac w cios to najlepiej było puscic gałe do neutrala w trakcie blokstuna czy jaila bo zawsze to jakas szansa na 1f do przodu

ze 2 lata temu wypłyneły testy MadTE jakby by miał 4f opoznienia wzgledem HRAPA sprawdzane:
- na emulatorze na PC gdzie roznice w portach USB sa wieksze niz na konsoli,
- TE teoretycznie nie działa z PC wiec nie wiem dlaczego sprawdzane to było na PC. wersje X360 łapie niby ze sterow microsoftu ale nie sa kompatybilne w 100% wersja PS3 z płytami niektorymi nie działa wcale
- na kawaksie co ma skopane sterowanie
podpiołem 2 identyczne TE i tez jeden lagował drugiego wniosek prosty w emu jest bład, stik jden laguje drugiego albo laguje USB. Podpiołem TEx360 i TEPS3 X360 miał mniejszego laga niz PS3 ale tylko latego ze miał teoretycznie lepszy sterownik i dostawał priorytet. gdybym wipoł dwa HRAPY to tez ktorys by wypadł lepiej z danego portu czy pleyera.
 a eby było smieszniej lag 4f jest domyslnym czasem reakcji w grach SNK i w CPS2 zreszta jest tak samo o czym wie kazdy kto zna te systemy. ale nie cepy z kotaku.

a sprzeczne wychodza bo to ze stik  A >B  a  B>C nie znaczy ze A>C bo moze byc owrotnie co jest tytlko dwoem na to ze tak naprawde jeden laguje drugiego a nie jest szybszy.

cthulhu nie ma laga sprawdzane z NAMCO i IPACiem
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: wilku w Kwiecień 23, 2012, 10:38:56
Tak jak Kowal napisał, takie pomiary nie dają realnych wyników.

Rozwinę tę myśl na zasadzie gdybania - każde złącze w tym USB jest portem sterowanym przez jakiś tam układ, który jak wszystko w elektronice potrafi przetwarzać jeden sygnał na jedną jednostkę czasu, więc niezależnie od PCB w stiku zawsze któryś będzie miał przewagę w zależności od zakolejkowania. W tym przypadku jest bardzo dużo czynników pośrednich które wpływają na wynik, od długości kabla, poprzez jakość połączenia wtyk/gniazdo, zastosowany stop przewodu itd.. Jedyny i rzetelny imo rodzaj testu to zbudowanie dekodera sygnału zintegrowanego z wyzwalającym przyciskiem i pomiar czasu jaki nastąpił od zainicjowania impulsu do jego wystąpienia na wejściu dekodera. Całość podłączona tymi samymi przewodami bezpośrednio pod PCB w miejsca do tego firmowo przeznaczone. Niby czepiam się bo dla człowieka różnica mili/nano-sekundy to praktycznie nic, ale nie na darmo wraz ze wzrostem prędkości taktowania układów rośnie skomplikowanie ścieżek na płytach głównych, gdzie jak można zauważyć zupełnie wydawało by się nielogicznie, niektóre z nich są sztucznie wydłużane właśnie po to żeby sygnały nie trafiały za szybko czy też za wolno w odpowiednie miejsca, w audiofilskich zestawach stosuje się takie a nie inne przewody i złącza mające na celu zmniejszenie strat mocy sygnału i jego jakości. Przy takich zabawkach jakich używamy nie zauważymy tego ale do celów testowych wypadało by rozparzyć też i te kwestie.

Czy naprawdę są osoby zdolne co do tysięcznej, nawet zmniejszę tą wartość do setnej części sekundy synchronicznie uderzać w przyciski podczas gry ?
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: kowal w Kwiecień 23, 2012, 14:52:14
te testy powinny byc zrobone z totalnego neutrala najlepiej jak sie da w traningu resetowac ustawienia selektem a nie łazic po planszy i podchodzic. obie postacie wtedy maja identyczny sturtup jak i animacje na tym neutralu. sprawdzic oba pleyery a nie jednego. za kazdym razem jak widze te pozal sie boze testy nie zmieniaja pleyera a tym samym portow.
 
zeby było smieszniej wystarczy na emultorze ustawic na tym samym interfejsie przycisk z obu graczy zmapowane softowo i widac jak byk ze nawet w takim ustawieniu nietrudno o przywalenie co jakis czas co powinno byc z gory z załozenia wykluczone.

ten test paradoksalnie lepiej wyjdzie na przełaczniku hebelkowym 2PDT bez zadnych zabezpieczen musi byc tylko twardy aby był szybki. masy sie nie łacza ani inputy a styk i jak z nim wszystko w porzdaku i tak nastapi w ponizej 1f. skoro mozna było palcami walnac 3 buttony na raz do FRC w jedna klatke  i nie stabnowiło to problemu to co dopiero na heblowym switchu co jest chyba kilkadzisiat razy w tym dkładniejszy niz nasze palce rowno ułozone.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Księżyc w Kwiecień 24, 2012, 14:14:09
Kupiłem sobie coś takiego (http://"http://shoryuken.com/forum/index.php?threads/zd-arcade-control-encoder-and-zd-rematch-ps3-pc-the-most-cost-efficient-pcbs-to-date.148938/"), ponieważ zwykłego Cthulhu nie można nigdzie dostać, no i jest tańsze. Jak dotrze podzielę się wrażeniami.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: wilku w Kwiecień 24, 2012, 17:00:02
Kurde 11$ super cena, ciekawe jak się sprawuje więc pisz czym prędzej, szkoda że chyba nie ma nic na temat Home Buttona ale to akurat najmniejszy problem.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Kwiecień 30, 2012, 15:46:48
Podbiję temat: jak się to pcb ostatecznie sprawuje?
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Księżyc w Kwiecień 30, 2012, 21:09:14
Pomyliłem link. Ostatecznie kupiłem nowszą, trochę droższą ($19) wersję ZD o nazwie Rematch. Link tutaj (http://www.ebay.com/itm/ZD-ReMatch-USB-Encoder-PS3-PC-to-joystick-for-MAME-Arcade-Fight-Stick-Controls-/221010870041?pt=Video_Games_Accessories&hash=item3375463f19).

W tej chwili nie mam czasu sprawdzić, czy cała płytka rzeczywiście jest na jednej masie - zrobię to w czwartek.

Pierwsze wrażenie jest ogólnie pozytywne. Wszystko jest na wtyczki, a jeśli komuś one wadzą, to nic nie stoi na przeszkodzie żeby lutować się do drugiej strony PCB, gdzie nie ma nic poza skrupulatnie opisanymi miejscami na luty. W zestawie jest 13 gotowych par kabli z wtyczkami i metalowymi wsuwkami pod buttony - trochę mało, ale do sześcio-buttonowego sticka starcza idealnie. Dodatkowo w komplecie jest czarny kabel USB oraz kabel do pięcio-pinowego wtyku na japońskie gałki. Ma wtyk na kabel od PS2, przycisk Home, oraz przyciski turbo, auto, slow motion, L3, R3 i kilka dodatkowych wtyków których przeznaczenia nie jestem pewien (np. clear, t-led, k1-4). Instrukcja nie jest wyczerpującą dokumentacją, ale zawiera wystarczająco dużo informacji by wiedzieć co trzyma się w ręku.

Trochę jestem rozczarowany, że trzeba przytrzymać Home żeby PS3 rozpoznało kontroler. Czy inne kablowe pady od tej konsoli też tak mają?
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: kowal w Maj 01, 2012, 00:54:53
nie
od razu łapie i na mayflasha honcamie i na cthulhu. jedynie moj frag FX musi miec homa przytrzymanego aby załapał.


to t-led mzoe jest do podswietlania najlepiej jakby foty dałe tego i scan manuala aby to porozgryzac jest tam gdzies moze pin na +5V?

sprawdz jak jets z SOCD załacz prawo i lewo na raz i zobacz czy jets neutral czy postac lezie w ktoryms kierunku.
lepiej aby nie miał
generalnie 22$ plus 10 wysłki juz nie jets taka fajna opcja
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Księżyc w Maj 02, 2012, 20:14:37
(http://img535.imageshack.us/img535/6625/img3563mniejsze.jpg)
(http://img7.imageshack.us/img7/8427/img3566male.jpg)
(http://img717.imageshack.us/img717/8948/img3571male.jpg)
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: kowal w Maj 02, 2012, 23:42:04
yyy
to tylko ledy do funkcyjnych
 masz hitboxa to sprawdz czy PCB nie ma SOCD
wcisnij przeciwne kierunki rownoczesnie i zobacz co sie dzieje w grze

jam masz MK9 to sprawdz cancele i linki czy wychodza ok.

na spodzie widac ze to działac mzoe z ps2 tylko trzeba kabel wpiac
masz taki
jak działa z ps2 to musze wziasc jednak to na stan i to ze dwa od razu.
http://pinouts.ru/Game/playstation_9_pinout.shtml
tu masz pinout kabel ze starego pada wziasc
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Księżyc w Maj 03, 2012, 03:10:50
Wszystko to zrobię jutro (śr) albo w czwartek.

Nie mam niestety jak sprawdzić tego PS2 bo nie posiadam PS2. Wydaje mi się, że jak jest ku temu jasno oznaczona wpinka, to powinno działać?
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: wilku w Maj 03, 2012, 09:11:51
Zastanawia mnie tzw wspólna masa przycisków/joya - jest wyraźnie oddzielona od masy całego układu.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: kowal w Maj 03, 2012, 11:15:35
pewnie z powodu rezystora miedzy +5v a GND dla PS3
czyw  druga strone kondensatora z 3,3 na 5v
ps2 akceptuje 3,3V wiec przy dualu gdzies trzeba go dac aby ps2 nie kopało. stad juz moze byc odzielna masa.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Kot w Maj 03, 2012, 16:21:38
Czy dokupienie/dorobienie takich kabli do podłączenia przycisków to jakiś problem?
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: kowal w Maj 03, 2012, 17:28:49
kable sa z płytka
i dorobienie akurat takich moze byc problemem bo takie wtyki to chyab ma raster 2mm (a nie 2,54 jak zwykłe goldy czy molexy) sa tylko w TME a tam drogo jest.

a jak potrzebujesz po prostu kabli i konektorow na buttony to ci moge machnac co tam chcesz i ile chcesz
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Kot w Maj 03, 2012, 17:31:29
Jest 13 kabli - kierunki + Start/Select/Home + 6 ataków, a ja potrzebuję jeszcze dwóch. Rozumiem że jak tak drogo to już lepiej sobie ostatnie dwa przylutować ręcznie do płytki?
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: kowal w Maj 03, 2012, 18:02:53
ta sa chyab jednak 2,5
2 za mała sie wydaje a na bank nie ma to 2,54

gniazdo zenskie
http://www.tme.eu/html/PL/wtyki-zlacz-przewod-plytka-w-rastrze-25-mm-nx2500nx2501/ramka_8617_PL_pelny.html
i wtyk NX2501-TF
http://www.tme.eu/pl/details/nx2501-tf/zlacza-sygnalowe-raster-250mm/#
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: kowal w Maj 04, 2012, 00:30:24
Ok dostałem info od kolesia ze działa z PS2 tytlko tego nie pisze bo nie dodaje kabla ale doda oba na kolejne aukcje:P

biore to na bank załatwi mi to tez problem z superguname bo zamowiłem encoder PS2 to neogeo z tototeka, wiec załatwi mi sprawe z kadym systemem. bedzie usb wiec i ps3 z home i PC a przez PS2 do PS2 X360 i MVS neogeo.
w pyte :dansgame:
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Kot w Maj 06, 2012, 11:21:40
Sprawdziłem wczoraj - na ZD na PS3 po wciśnięciu dwóch przeciwległych kierunków daje neutrala, przynajmniej w SF3 online.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Snake w Sierpień 28, 2012, 17:04:21
Orientuje się ktoś gdzie można dorwać PS360 w jakiejś rozsądnej cenie i z wysyłką do Polski?

Od razu pytanie do ekspertów - jakieś zastrzeżenia co do tego pcb? ;)
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: wilku w Sierpień 30, 2012, 06:44:50
Jeśli Snake będziesz zamawiał lub chciał się zrzucić na sprowadzenie wersji PS360+ wraz z pełnym osprzętem to daj znać.
Co prawda wszędzie jakoś wywiało pierwsze zamówienia ale pewnie niebawem kolejna transza się pojawi. Cena (chyba jakieś 60$ widziałem) też nie popycha mnie ku temu aż tak bardzo więc trzeba czekać.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Snake w Sierpień 30, 2012, 23:14:35
Spoks, z tym że ja nie za bardzo ogarniam - przed twoim postem nawet nie wiedziałem, że jest jakaś wersja +. ;] Z tego co na szybko wyczytałem to daje opcje grania też na ps2, więc oczywiście się piszę, to dla mnie idealne rozwiązanie. Jakie miejsca regularnie sprawdzać żeby nie przegapić jak już sie pojawi (no chyba że Ty będziesz wiedział, wtedy wystarczy jedna PM'ka i przelewam ci kasę ;p)? No i co to za "pełny osprzęt"? :F
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: wilku w Sierpień 31, 2012, 11:18:30
http://akishop-customs.com

Tu masz całą stronę z PS360+ i co tam za kable są dodatkowo do zamówienia (to ten pełny osprzęt).
a sprawdzać w sklepach jakie to mają w ofercie - widziałem na focusattack.com
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: Ren w Grudzień 20, 2012, 05:19:08
(http://s6.ifotos.pl/mini/pcbfinalj_xeqwsqe.jpg) (http://ifotos.pl/zobacz/pcbfinalj_xeqwsqe.jpg/)

moje pcb domowej roboty(beta na uniwersalnej płytce), po co kupować jak można zrobić :)
Działa z PC/PS3, jest home button no i zajmuje mało miejsca.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: papugak124 w Grudzień 20, 2012, 07:29:05
REN sam opracowałeś, czy gdzieś znalazłeś jakiś ciekawy tutorial, ile cie kosztowały części ? Nie powiem pewnie wiele osób było by zainteresowanych takim rozwiązaniem.
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: frankfuter w Maj 02, 2016, 23:12:01
Z góry przepraszam za wykop, ale chyba nie ma sensu nowego tematu zakładać.
Jeśli ktoś jest zainteresowany (jeszcze) PCB do PS3 i PC to właśnie ogarnąłem jak je zrobić mały kosztem.
PCB jest oparte na projekcie DualStrike, z różnicą taką że usunąłem niepotrzebne rzeczy od x360 i wyszła bardzo kompaktowa płytka.
Wszystko fajnie działa, jest przycisk HOME (lub jego emulacja za pomocą START+ SELECT)  :kox:
fotka -> http://imgur.com/SHgYVvL
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: VanDarkholme w Maj 02, 2016, 23:28:13
Działa jako legacy controller w sfv na ps4?
Ile chcesz za jedno?
Tytuł: Odp: PCB do sticka
Wiadomość wysłana przez: frankfuter w Maj 02, 2016, 23:52:18
Nie mam PS4, może ktoś z Warszawy byłby chętny na testy ? :P
Cena niezbyt duża, koło 20zł za elektronikę + wódeczka za złożenie :D