BACKDASH FORUM

Media => Inne media => Wątek zaczęty przez: Ring w Czerwiec 28, 2010, 19:02:16

Tytuł: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Czerwiec 28, 2010, 19:02:16
Zakładam ten wątek, bo wiem, że na forum jest trochę osób, które się tym interesują i spędzają w programach do grafiki/animacji lub przed samą kartką papieru dużo czasu ;-P

Sam osobiście z rysowaniem skończyłem wiele lat temu, bardziej mnie ciągneło do grafiki komputerowej. Ostatnio znowu na to wzięło - teraz jestem w trakcie tworzenia animacji ... Titanica. Nie wiem, kiedy uda mi się to skończyć. To jest moja pierwsza próba wyjścia poza Photoshopa. Całość będzie zrobiona na warstwach 3D w After Effects dla uzyskania większego realizmu (model statku nie jest 3D... kosztem większej możliwości obracania kamery wybrałem większą ilość detali jaką mogę na niego wcisnąć) Poniżej wrzucam parę screenów ze scen, które są mniej więcej skończone (sorki za rozmiar, są to screeny direct feed 720x480)

(http://i12.photobucket.com/albums/a212/ringu-pl/dot1.jpg)
To ostatnie co zrobiłem. Nad zbudowaniem tej sceny siedziałem ok 4-5 dni. Składa się ona z ok 70 elementów zrobionych w różnych programach i połączonych w jedną całość w AE. Efekt rozbłysków zrobiłem w Sony Vegas. I chyba przez to całość wygląda bardziej jak jakieś malowidło, a zależało mi nad czymś bardziej realistycznym. Inspiracją do tej sceny był obraz Kena Marshall'a - http://2.bp.blogspot.com/_hyECORLe2jg/SWfuNjiSNGI/AAAAAAAADRk/5lVJHBWIzcU/s400/titanic.jpg oraz film Cameron'a z 1997 (naturalnie ;p)

(http://i12.photobucket.com/albums/a212/ringu-pl/dot3.jpg)
Tutaj znowu inspiracja filmem Jamesa Camerona. To akurat było dość proste do stworzenia, woda i niebo zrobione w AE a statek w photoshopie. AE pozwala na stworzenie niesamowicie realistycznej wody =) to główny powód dla którego się na niego przesiadłem.

(http://i12.photobucket.com/albums/a212/ringu-pl/dot4.jpg)
V
(http://i12.photobucket.com/albums/a212/ringu-pl/dot2.jpg)
V
(http://i12.photobucket.com/albums/a212/ringu-pl/dot5.jpg)
Tutaj coś co miałem w głowie od początku robienia tej animacji - scena, gdzie kamera zaczyna pod wodą i wyjeżdża na powierzchnię. Obie sceny były robione oddzielnie, później prawie osiwiałem próbując je połączyć =P mniej więcej się udało ale jeszcze nie do końca.

No i to tyle na razie. Reszty nie warto pokazywać, bo jeszcze wymaga dużo pracy. Chcę, żeby cały filmik trwał ok 5 min lub więcej ale niestety idzie to jak krew z nosa...

Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Snake w Czerwiec 28, 2010, 19:08:11
Wow, a ja byłem z siebie zadowolony kiedy w starych walkach z sc3 udało mi się zrobić płynny efekt przechodzenia między jednym meczem a drugim :o
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Czerwiec 28, 2010, 21:34:03
Naaajs Ringu. Bardzo obiecująco to wygląda:>. Jak sam (o ile) zacznę się w to bawić to wiem do kogo będę się zwracać z pytaniami : P.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Czerwiec 28, 2010, 22:46:44
Rzeźnia. Czekam na final ver.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Di w Czerwiec 28, 2010, 22:52:30
Robisz to na TYM komputerze?
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Czerwiec 28, 2010, 23:29:22
Rzeczywiście fajnie Ci to wyszło, podoba mi się 8)
Pewnie niedługo sam coś wrzucę.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Czerwiec 29, 2010, 12:36:21
Dzięki, dzięki ;-) jak skończe kolejną scenę to zapodam kolejne screeny.

@Di, no tak, na tym. Czas renderowania filmików czasami doprowadza mnie do szału, średnio 45 min na ok 10 sekundową scenkę ale ogólnie nie jest tak źle.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Czerwiec 29, 2010, 12:54:10
W ilu fps robisz? Nie wiem czy sa przyjete jakies standardy, ale czas trwania filmiku jednak bardzo malo mowi.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Czerwiec 29, 2010, 15:29:37
Standardowo to raczej 25fps
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Czerwiec 29, 2010, 22:34:48
29,97 fps to be exact.

Ale czas renderowania i tak jest ogromny - natywna rozdzielczość filmiku to 720x480. Przy 1280x720 czas skacze do kilku godzin. Wybrałem mniejszą rozdzielczość głównie z tego powodu, ale też dlatego, że nie mam zbytnio miejsca na dysku - a filmiki muszę zapisywać bez kompresji, bo później i tak będe je obrabiał w Sony Vegasie. Już teraz 10 sekundowa scenka z tego pierwszego screena zajmuje 455MB =/
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Czerwiec 30, 2010, 01:03:20
Ringu. Ja bym ci polecał utworzyć tymczasowy folder , całą animację zapisywać w pojedynczych klatkach np. w formacie PNG i potem złożyć to do kupy w odpowiednim programie. Nie stracisz wtedy tak na jakości jak w przypadku kiedy to od razu zapisujesz do AVI a przy okazji nie będzie to zajmowało tyle miejsca. Bo kiedy robisz dużo tych animacji to potem rzeczywiście jest spory problem.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: JuniOr_TLT w Czerwiec 30, 2010, 09:44:30
Śwetne Ringu!
Sam zastanawiałem się nad 3D ale nie doszedłem jeszcze od czego by tu zacząć :P
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Czerwiec 30, 2010, 12:08:33
Śwetne Ringu!
Sam zastanawiałem się nad 3D ale nie doszedłem jeszcze od czego by tu zacząć :P
Od Blendera  ;)
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Kati w Czerwiec 30, 2010, 18:12:47
nieźle Ringu, jedziesz jedziesz! Koniecznie poka efekt końcowy :D
W dziedzinie animacji mnie stać co najwyżej na to haha:
(http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2010/011/2/a/second_pixel_animation_by_Daimida.gif)
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Lipiec 01, 2010, 23:10:22
Dzięki ;-) Kati, pamiętam, że gdzieś jeszcze miałaś animowaną S-Minę.

Jeśli chodzi o programy 3D to też słyszałem, że Blender jest dobry na początek. Nie warto sie od razu wrzucać na głęboką wodę (3Ds Max lub Maya) bo to są niesamowicie skomplikowane programy z tysiącami opcji. Pozatym jeszcze jest Google Sketchup, ale to już zależy co się chce robić w takim programie. 3D można też robić w After Effect, ostatnio zrobiłem bieda-model wraku statku, który wyszedł zadziwiająco dobrze (ale dopiero jak się później zmieni ustawienia jasności i kontrastu video, żeby ukryć wszystkie niedoskonałości:P jakieś 70% modelu jest ukryte w cieniu)

W AE fajne jest to, że działa na warstwach 3D, dzięki czemu dość prosto przekształcić można zwykłe zdjęcia 2D do 3D, nie jest do co prawda pełne 3D a takie jak w "Avatarze" np.

Ringu. Ja bym ci polecał utworzyć tymczasowy folder , całą animację zapisywać w pojedynczych klatkach np. w formacie PNG i potem złożyć to do kupy w odpowiednim programie. Nie stracisz wtedy tak na jakości jak w przypadku kiedy to od razu zapisujesz do AVI a przy okazji nie będzie to zajmowało tyle miejsca. Bo kiedy robisz dużo tych animacji to potem rzeczywiście jest spory problem.

Tylko czy to się naprawdę opłaca? Być może trochę mniej miejsca takie pojedyncze pliki PNG by zabierały, ale wtedy wydłużył by się czas robienia całości - no i nie wiem, czy później przed montażem nie trzeba by było tego znowu "sklejac" do pliku video.

Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Lipiec 02, 2010, 00:39:56
Ha, blender jest zabawny. Kiedyś się pobawiłem ze 3-4 dni. Behold my masterpiece!

http://img69.imageshack.us/img69/447/gandam10xr8.jpg (http://img69.imageshack.us/img69/447/gandam10xr8.jpg)
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Lipiec 02, 2010, 02:26:59
Ringu. Ja bym ci polecał utworzyć tymczasowy folder , całą animację zapisywać w pojedynczych klatkach np. w formacie PNG i potem złożyć to do kupy w odpowiednim programie. Nie stracisz wtedy tak na jakości jak w przypadku kiedy to od razu zapisujesz do AVI a przy okazji nie będzie to zajmowało tyle miejsca. Bo kiedy robisz dużo tych animacji to potem rzeczywiście jest spory problem.

Tylko czy to się naprawdę opłaca? Być może trochę mniej miejsca takie pojedyncze pliki PNG by zabierały, ale wtedy wydłużył by się czas robienia całości - no i nie wiem, czy później przed montażem nie trzeba by było tego znowu "sklejać" do pliku video.
Akurat "sklejanie" jest bardzo proste i nie zajmuje dużo czasu. Po prostu z PNG robisz AVI i to wszystko, nic więcej nie trzeba robić i nie obawiaj się, że znów rozpadnie się na PNG :P

Co do Blendera to zaskoczę was - to nie jest program-zabawka ::)
Jest dobry na początek dlatego, że jest min. DARMOWY. I jak już się umie co nieco a starasz się o fuchę w branży to często niestety musisz się przesiadać na 3dsmax bo firmy są już w niego  wyposażone bo to standard. Ale znam przypadki gdzie nie musieli się przesiadać bo cuda robili na Blenderze. Poza tym Blender nie odstaje znacznie możliwościami od innych tego typu programów. Czy jest prostszy w opanowaniu? To zależy od Ciebie. Blender ma po prostu inny interface, moim zdaniem bardziej przyjazny niż np. Maya czy 3ds. Więc jak Blenderowcy wchodzą do 3dsmax to nie wiedzą o co chodzi i na odwrót  :)
Ha, blender jest zabawny. Kiedyś się pobawiłem ze 3-4 dni. Behold my masterpiece!
Tja 3-4 dni...

Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Lipiec 02, 2010, 10:49:40
Mam znajomego, który się profesjonalnie zajmuje grafą 3d i też potwierdza, że blender to dobre narzędzie. Nie miałem styczności z innym programami, ale interfejs blendera jest (albo był, bo od 3 lat nie zaglądałem) dość wkurzający.

Cytuj
Tja 3-4 dni...

O co kaman? Mieliśmy blendera w liceum - najpierw jakąś dziadowską latarnię machnąłem, a potem tego pseudo gundama (3-4 dni robiłem mecha, z blenderem miałem kontakt ze 2 tygodnie).
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Lipiec 02, 2010, 13:53:18
Nom ostatnio Blender przeszedł bardzo duży lifting wszystkiego i od wersji 2.5.0 czułem się jak w zupełnie innym programie :(  Ale wszystko zmienia się na lepsze i jeszcze lepsze więc zmiany są nieuniknione.
Cytuj
Tja 3-4 dni...
Cytuj
O co kaman?

Nie ważne :P
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Lipiec 03, 2010, 22:50:08
Powoli kończę scenkę z pierwszego screena - dodałem więcej ludzi i zmieniłem też trochę rzeczy. Jeszcze zostało parę rzeczy do poprawy m.in będę eksperymentować z odbiciem na wodzie,a także poprawić trochę ludzików, bo statek jest przechylony pod kątem ok 40 stopni a niektórzy sobie wbiegają pod górę jakby to było nic, podczas gdy inni wiszą lub czołgają się,a jeszcze inni biegną w miejscu ;p na gotowe video wrzuciłem lekki efekt trzęsienia kamery, żeby dodać ciut "realizmu".

Zrobiłem plik video jakby ktoś chciał to zobaczyć w akcji: http://www.megaupload.com/?d=BK9UL4YT  haslo do rara: backdash (wrzuciłem haslo, bo nie chce, zeby to sie jakims cudem rozprzestrzenilo) dwie uwagi:

- plik jest dość mocno skompresowany więc jakość poszła nieźle w dół, ale zajmuje tylko 2,5MB
- audio wrzuciłem na szybko, w finalnej wersji będzie pewnie inne

Nie wiem co jeszcze zrobić, żeby to wyglądało bardziej realistycznie (o ile w ogóle można w tym przypadku mówić o jakimś "realizmie" )
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Lipiec 03, 2010, 23:08:48
Jest nieźle, naprawdę spoko!  Tylko moim skromnym zdaniem zbyt duży efekt "glow"  ;)
Na statycznym renderze jest to fajne(bardzo artystyczne) ale na animacji jest już z Tym  gorzej.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Lipiec 03, 2010, 23:39:32
Dzięki za opinię:) No, sam glow pewnie ograniczę tylko do części elementów, ale też trochę celowo z nim przesadziłem tutaj - to się dzieje tuż przed tym jak zupełnie gasną światła, moment ten ludzie opisywali jako "blazing city of light" i jakoś tak chciałem to przełożyć na swoją animację  :P
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Lipiec 03, 2010, 23:56:32
ludzik za szybko chyba spada patrząc na wielkość statku, o ile końcowa prędkość może jeszcze jest ok tak początkowa nie powinna być taka sama jak końcowa. Wiem że detal, ale przy dłuższym spadaniu lepiej jest oddać wielkość statku, no i z jakimś początkowym przyśpieszeniem będzie to wyglądało chyba bardziej realistycznie
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Lipiec 04, 2010, 00:20:12
Chyba masz rację. Robiłem to "na oko" bo naturalnie nie wiem dokładnie ile czasu spada człowiek z takiej wysokości (obstawiam, że tył statku mógł osiągnąć ok 100m nad poziomem wody) Postaram się to poprawić, w ogóle dodam jeszcze paru spadajacych ludzików, musi być max dramatycznie:P

@SAMEWISE, używasz monitora CRT czy LCD? Ja mam CRT, jeszcze nie sprawdzałem tego na na LCD. Jutro podłącze telewizor do kompa, i zobacze jak to wygląda. Możliwe, że przez większy kontrast na LCD całość wygląda oczojebnie.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Lipiec 04, 2010, 00:25:08
Nie wygląda. Ale to może kwestia gustu czy wizji tego co się chciało uzyskać.

Jeżeli chodzi o prędkość spadania to sprawdź ile klatek trwa spadanie z tamtego miejsca mniej więcej w tym momencie w filmie, jest tam trochę takich scenek a po co obliczać coś co już zostało dobrze przez kogoś obliczone:P.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Sierpień 08, 2010, 19:15:00
Trochę zaniedbałem temat. Przez ostatnie 2 dni stworzyłem coś takiego, moja pierwsza 3D scenka ever  biggrin

(http://i12.photobucket.com/albums/a212/ringu-pl/dot7.jpg)

Ukończona mniej więcej w 50%. Wiele rzeczy jest strasznie płaskich, brakuje ok 60-70 obiektów ale tak to na razie wygląda. Paru rzeczy nie chciało mi się robić w 3D wiec sobie je.. namalowałem na teksturze  biggrin dlatego wiele rzeczy jest płaskich ale w finalnej wersji postaram się zredukować ten efekt. Brakuje min ok 50 ludzików, ludzi w wodzie, dymu, iskier, paru elementów statku, lin itp

Video poglądowe: http://www.megaupload.com/?d=7RU799KA
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Sierpień 08, 2010, 19:39:11
Dobre, dobre:). Musi być tam strasznie ślisko, ten jeden ludzik tak fajnie sobie sunie na boku ; D.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Sierpień 08, 2010, 19:55:48
Hehe chodzi o tego, który leży na ziemi i jedzie do dołu a później zakręca w lewo?;p nie sądziłem, że ktoś to zauważy. Niezłe masz oko.

Ludziki to moja największa zmora, nie przykładałem się do nich bo nie planowałem robić scen z dużymi zbliżeniami ale w końcu się trochę pozmieniało a teraz nie chce mi się ich poprawiać lub robić od nowa.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Sierpień 08, 2010, 21:04:23
No na pewno ludziki to najcięższa sprawa jeżeli chce się żeby się jakoś ruszały.
Na dodatek planujesz jakieś flary które prawdopodobnie oświetlą statek, wtedy jeszcze bardziej będzie widoczne to że każdy ludzik jest taki sam i każdy jest czarny:P. No chyba ze flara nie rozświetli statku, albo rozświetli także ludziki (tyle że wtedy jak, na szaro?).
Nie wiem jak to się będzie prezentować jak dodasz jeszcze 50 felków.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Wrzesień 16, 2010, 00:45:27
To teraz ja pokażę coś od siebie. Jestem fanatycznym wyznawcą Władcy Pierścieni więc nie mogłem postąpić inaczej i musiałem zrobić swój własny  Pierścień Władzy ;) Wymodelowane i oteksturowane w Blenderze(po kliknięciu w obrazek można zobaczyć go w oryginalnym rozmiarze). Mam tego dużo ale wybrałem trzy wersje:

Tu chciałem uchwycić ostatnie chwile pierścienia
(http://images38.fotosik.pl/336/d1f4f0182924b36bm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d1f4f0182924b36b)
Tu jak się zerwał z łańcuszka ^ ^
(http://images44.fotosik.pl/313/999d56ab1d82314am.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=999d56ab1d82314a)
A ten na początku miał leżeć na środku ruchliwej ulicy ale ostatecznie dodałem tylko odbijające się w pierścieniu budynki :)
(http://images41.fotosik.pl/337/e7774b167fd55512m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e7774b167fd55512)
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Wrzesień 16, 2010, 06:52:14
oł fak, najs : o
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Styczeń 16, 2011, 01:46:32
Ło, jaka cisza w tym wątku xD Liberty, bawiłeś się w końcu jakimiś programami tego typu? Ostatnio jak przesiadłem się na nowego kompa to sprawdziłem AE CS5, który niby jest 64bitowy i ma dostęp do większej ilości RAMu niż wersja 32-bit ale nie wpływa to zbytnio na wydajność programu a jedynie na dłuższe RAM preview... mając 6 razy więcej pamięci nie widzę zbytnio różnicy (nie licząc szybkości ładowania się programu xD) . Na domiar złego, większość pluginów do AE nie działa w wersji 64bitowej (muszą je też przerabiać na 64bit) lol.
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 16, 2011, 02:26:58
Tak, zacząłem ściągać, ściągać, ściągać i w sumie przestałem bo zaczęło czasu się robić mało, nauka i takie tam. Pewnie jak się będę bawić to dopiero w wakacje : P.

A Ty skończyłeś już tą swoją wersję tytanika ; P ?
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Styczeń 16, 2011, 15:58:59
Coś Ty, już nie dawałem rady i odłożyłem to na później, po nałożeniu około 150 elementów na scenę wszystko zaczynało mulić jak cholera i nie dało się pracować w tym programie a co za tym idzie musiałbym nieźle okrajać z detali wszystko więc dałem sobie z tym spokój na razie. W między czasie zacząłem robić inne rzeczy (prostrze), zainteresowałem się też robieniem animacji w stylu anime :p obejrzałem ostatnio nowe wydania Evangeliona, które były robione w tradycyjnej technice z dodatkiem 3D i mnie to zainspirowało.

W zeszłym roku zrobiłem sobie art postaci do gry: http://i282.photobucket.com/albums/kk252/ringssc/officialring5.png (tak wiem, nie jest to coś na miarę prac Kati xD ale rysować przestałem wiele lat temu)

Później postanowiłem poeksperymentować i zrobić mały filmik: http://www.megaupload.com/?d=LV1O3F2V (jakość kiepska, Sony Vegas mi zalicza crusha za każdym razem jak próbuje coś zmienić w ustawieniach kodeków =/ i musze jechać na defaultowym ustawieniu Xvida) Mniej wiecej widać o co chodzi na filmiku. Dość skomplikowane jest przerabianie takich rysunkowych postaci do 3D, trzeba uważać z jakiego kąta się je pokazuje bo inaczej przypominać mogą klockowate modele postaci z FF7 :P
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 16, 2011, 22:37:07
super efekt : ). Przypomina trochę to co widziałem w extrasach i am legend : )
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Luty 10, 2011, 03:02:26
No będzie zniszczona Warszawa ;p wziąłem się za rozbudowanie tej scenki do "pełnometrażowego" (ok 5min) filmiku. Tamten robiłem jeszcze w starym AE i na starym kompie, wiec teraz pierwsze co zmieniłem to rozdzielczosc (720p zamiast 480p) no i przede wszystkim nowe modele postaci. Moge upchnąć znacznie więcej detali i jakoś da się pracować. Mam nadzieje, że to będzie choć trochę przypominało wysokobudżetowe anime przy zbliżeniach xD

Stare (przez kamere od dołu wyszło lekkie wodogłowie, ale starałem się nie zwracać na to uwagi ;p)
(http://i282.photobucket.com/albums/kk252/ringssc/ae7.png)

Nowe:
(http://i282.photobucket.com/albums/kk252/ringssc/aecs5.png)

^ to już jest "przefiltrowane" czym się da i raczej tak będzie wyglądało w finalnej wersji. No to tylko żeby teraz nie skończyło się jak z Titaniciem xD
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Kwiecień 19, 2011, 23:11:29
No i chyba skończyło się tak jak z Titanickiem :P

Ostatnio wracam do swojej starej miłości, czyli do blendera. Na rozgrzewkę zrobiłem wiele p***dół a dwie z nich możecie zobaczyć poniżej. Wymodelowałem sobie logo Mortal Kombat i bardzo się nim podjarałem, bawię się nim często kręcąc w różne strony bo fajnie się błyska w świetle ^ ^ To pierwsze to nie pytajcie co to jest bo nie wiem a to drugie to miał być brelok na klucze ale nie dorobiłem jeszcze łańcuszka i innych p***dół. Poza tym marzy mi się animacja tego wiec jak komp mi nie wybuchnie podczas gdy będzie się to robiło to pewnie uplodne. Mam też w planach logo Backdasha w 3D ;]

Box (http://img153.imageshack.us/img153/3561/59153957.png)

niedorobiony blelok (http://img833.imageshack.us/img833/6640/94700177.png)
Tytuł: Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Ring w Maj 01, 2011, 02:52:38
O, dobrze, że mi o tym przypomniales. Poniekąd się tak skończyło, ale też nie do końca ;) http://www.youtube.com/watch?v=BjruZDViXDU co prawda jest 3 razy krótsze niż miało być ale jest. Przy okazji wykorzystałem też OST ze Star Ocean 2 ^^ w sumie to robiac te scenki sie pogubilem, bo chcialem osiagnac efekt bardziej w stylu anime a wyszlo takie pseudo 3D gdzie płaskosc obiektow moze momentami walic po oczach.