BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Devil Jin => Wątek zaczęty przez: Frizen w Styczeń 02, 2010, 22:15:48

Tytuł: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 02, 2010, 22:15:48
Moja topka:
ewgf
d/f+4<4
hs,4
b+4
u+4
f,f+2
iws+2
b+1,2
1,1<2
cd,4_ws+4
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 04, 2010, 20:55:35
hmm u mnie to chyba będzie:

ewgf - wiadomo dlaczego
1 - jego najszybszy poke
11<2 - najlepsza kara na -10
d/b2 - fajna ścinka nie łatwa do zablokowania, kraszująca z plusami na trafieniu i lekko karalna.
HS4 - dobry hell nie jest zły
ws4 - bardzo szybkie i ma bardzo fajne klatki
u/f4 - dobry bezpieczny low krasz, szkoda tylko ze liniowy
ws2 - wciąż nieźle do karania i dobre na whiffa, fajnie sie niesie po tym do sciany
b1<2 - szybkie, wrzuca na ścianę, hit confirm bardziej na intuicję jak na reakcję. Dobra kara na -12 i troszkę więcej.
d/f1<2 - pierwszy cios to dobry 13 klatkowy poke, całość nie tak dobra jak kiedyś ale wciąż ok.

Zabrakło miejsca na brzuszki i na b+4 które w sumie też są wystarczająco dobre by się na tej liście znaleźć.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 04, 2010, 20:59:26
Miałem zapytać o d/b+2, ale zapomniałem. Zdziwiłem się, że nie ma jej na liście Frizena, np. zamiast f,f+3,1~f,f. d/b+2 w tej części ma na bloku tylko -11.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 05, 2010, 00:14:05
No fajna sprawa ten cios teraz:).

Chociaż jak sprawdzałem to miało to teraz -12, sprawdzałem na d4 Alisy które jest niby 12f. Ale może jakiś jest błąd we FD, mało ważne czy -11 czy -12 aż tak wiele to raczej nie zmienia:P.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 05, 2010, 15:32:26
Czyzby? -11 ukarze ktos poza Kazuya czyms sensownym? (b+1,2) Za to kare na -12 ma od groma postaci jak np Lars ktory po f+2,4 W! ma sciane za pol zycia :P Jednak bym sie zastanwial czy to nie robi roznicy.
Di, nikt nie mowil ze tych ciosow trzeba uzywac w polu :) poprostu z f,f+3,1~f,f sa mocne i latwe juggle. W polu nie mam zamiaru tego uzywac ale d/f+2 jest jak dla mnie za wolne, wole uzyc swojego przegietego dash ewgf ^^
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 05, 2010, 16:25:57
My mówimy o karze na low ;)

IMO nie ma sensu podawać w top 10 ciosów, których używa się tylko w juggle'ach. Tak u Boba widniałoby u/f+1+2,1, a u Rogera f+4,3,2.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 05, 2010, 18:17:27
Fak, nie wiem czemu zamiast d/b+2 zobaczylem d/f+2 :P W takim razie bede musial troche liste zmienic ;)
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Damix w Styczeń 05, 2010, 21:31:21
A jak z uf4 gra się jeszcze z tym ciosem czy eee tam??
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 05, 2010, 21:57:34
Mniej, bo jak jestes pewny ze low pojdzie to robisz u+4, a jak cos bezpieczniejszego to u/f+3 (po ktorym na bloku mamy przewage). u/f+4 jest takie bardziej kontaktowe, jak chcemy cos paska przeciwnikowi przyjanic :P

Cheese, b+1<2 jest napewno hit confirmowalne?
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 05, 2010, 23:10:51
Nie. Jestem jednym z tych którzy uważają że Dj'owe b+1<2 czy odpowiednik u Kazia nie jest w hit confirmowalne, przynajmniej nie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Tam jest bardzo niewiele klatek na reakcje.

Dlatego napisałem że jest hit confirm bardziej na intuicję. Co jak dla mnie znaczy to że puszczasz cios i jeżeli zauważysz jeszcze przed trafieniem wyraźny ruch u przeciwnika i jesteś pewien że trafisz, to ten czas przed trafieniem + ten czas który pozwala na dylay będzie wystarczający do tego żeby hit confirmować. Ale na pewno nie hit confirmniesz tego patrząc jedynie na to czy trafiło czy nie, za mało czasu:).

Ja tam uf4 używam, jest teraz pełnoprawnym kraszem i wciąż jest sporo szybsze no i mam do tego ciosu sentyment:P. Ale faktycznie jak przewidujesz że przeciwnik będzie chciał zrobić lowa to u4 scrashuje tak samo szybko i zabierze więcej:).
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 05, 2010, 23:32:27
No czaje, ale w takim razie nie mozna pisac ze b,1<2 jest confirmowalne na ciosie bo jak sie opozni ("<") to drugi nie wchodzi :) Mozna conajwyzej napisac ze b+1,2 jest "hc", ale to juz moze nowym graczom niezly syf w glowie narobic.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 05, 2010, 23:47:29
Wiesz, imo można napisać to jako b1<2 bo jakby nie patrzeć, opóźnione b1<2 też jest NC, tylko że to opóźnienie nie może być zbyt duże. Taki już urok tego ciosu że można do mocno opóźnić ale tylko małe opóźnienie daje wciąż NC. A póki "<" oznacza możliwość opóźnienia a nie maksymalne opóźnienie to tym bardziej można to tak napisać:). No i w końcu, gdyby nie to małe opóźnienie to cios w ogóle nie byłby nawet "hc" nawet przy super intuicji:P, byłoby tak jak przy ws4 gdzie żeby zrobić kontynuację musisz nacisnąć jeszcze przed trafionym pierwszym ciosem, tak że to czy robić jeden cios czy całość decydujesz jeszcze przed wyprowadzeniem ciosu:P.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 06, 2010, 17:27:07
Czyli b+1<2 jest pelnosprawnym hc :) Lecz dosyc trudnym, nie to co 1,1,<2 gdzie mozna to opozniac o parenascie klatek . Myslalem ze jest tak jak mowisz z ws+4. Mimo wszystko jednak trzeba miec boski/koreanski refleks zeby dokladac 2 jak wejdzie 1 w walce, wiec dalej pozostaje polegac na intuicji.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Luty 10, 2011, 00:28:14
EWGF
d/f+1,2
f,f+2
b,f+2,1,2
HS
b+4
u+4
u/f+4
b+1,2
1,1,2
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 06, 2011, 13:44:40
EWGF
d/f+4<4
f,f+2
HS
b+4
u/f+4
b+1,2
1,1,2
d/f+1,2
iWS+2


Nie wiem chłopaki czemu tam wsadzacie to u4... dla mnie to szczoch
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 06, 2011, 13:46:57
Nie wiem chłopaki czemu tam wsadzacie to u4... dla mnie to szczoch
Może po prostu to ty nie umiesz tego używać?  ::)
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Marzec 06, 2011, 19:07:47
Szczoch to nie jest tyle że to zawsze jakiś risk.

Dla ciekawości podam że w u/f+4 działa szybciej low crush niż w u+4. Nie wiem o ile dokładnie (coś pomiędzy 1-3 klatki szybciej) bo bez record fucktion mi się nie chce tego sprawdzać, ale faktem jest że u/f+4 zdąży tam gdzie u+4 nie da rady.

Z drugiej strony u+4 schyla się nawet pod ewgf'em w kilku klatkach gdzie DJ jest najniżej (a tego nie potrafi nawet u/f+3 Larsa).
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 06, 2011, 21:02:09
Może i schyla się pod ewgf-em, ale Panie... jak ktoś pokoju często z df1 to można o tym zapomnieć. Ja się tego boję używać i już. No niby zarobię te 50 dmg z juggla ale co z tego jak mogą mnie ukarać za 70 +
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Marzec 06, 2011, 21:58:00
No dlatego ja też tego nie używam, chyba że dla jaj xD
Tytuł: Odp: Top 10 ciosow
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Marzec 06, 2011, 23:25:51
Jeżeli grasz z dużo mocniejszą postacią, to musisz w niektórych momentach liczyć na u+4. Jeżeli będziesz używał tego rozsądnie i relatywnie rzadko, to wejdzie praktycznie zawsze. Jakikolwiek ruch-atak przeciwnika to juggiel, jeśli oczywiście się tego nie spodziewa. A nie będzie się spodziewał jak użyjesz raz na 5 walk...