BACKDASH FORUM

Street Fighter => Postacie => Street Fighter X Tekken => Guile => Wątek zaczęty przez: Kejim w Marzec 12, 2012, 05:57:04

Tytuł: Guile - dyskuja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Kejim w Marzec 12, 2012, 05:57:04
Kilka ciekawostek na start

Trial 16 guile -  j mk   s mp    flashkik              jak to zrobić?           po pierwsze musi to być far s mp  i trzeba go bardzo szybko scancelować  imput wygląda mniej więcej tak         skok  trzymaj dół/tył       neutral + mp    po czym blyskawicznie   góra + któraś noga  timing  jest dość trudny ale nie niemożliwy.
edit:  sprawdziłem i da się też zrobic z close s.mp   tylko timing trochę trudniejszy.

Najlepszy win quote guile -     nr 2 : "go home and be a family man"  wybierania go podczas każdego meczu online obowiązkowe.

Zbugowany Alpha counter  -  jak wiadomo wszystkie postacie robią alpha counter po przez naciśnięcie przód + hp + hk, tak się składa że wszystkie z wyjątkiem guile  w jego przypadku wystarczy samo hp + hk. Co to oznacza? a no to iż nie tracimy charga robiąc alpha counter oraz fakt iż możemy poprostu mashować hp + hk  podczas block stringu. 
O tym iż jest to przegięte świadczy to iż doszedłem do 3 miejsce podczas cfc tylko na alpha counterach i sonic boomach :P ( team guile + random ftw)


btw. zauważyłem iż guile stał się bardzo popularny wśród osób które grają blanką.
Tytuł: Odp: Guile - dyskuja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Marzec 12, 2012, 12:05:28
Ciekawa sprawa z tym cross cancelem - aż sobie sprawdzę.
Tytuł: Odp: Guile - dyskuja ogólna
Wiadomość wysłana przez: nethemersis w Marzec 12, 2012, 12:39:15
Mi nie wychodzi bez strzalki, tylko ze strzalka do tylu.
Tytuł: Odp: Guile - dyskuja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Marzec 12, 2012, 12:55:34
A właściwości są bez zmian, tak?
Tzn, zużywa pacha i bez taga nic się nie posadzi?
Tytuł: Odp: Guile - dyskuja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Marzec 12, 2012, 19:22:09
Bez zmian, chodzi o sam input. Sprawdzałem innych "ładowaczy" i tylko Guile tak ma. Niewykluczone więc, że to bug, który za jakiś czas zostanie naprawiony. Inna sprawa, że podczas animacji tego Cross Cancela chyba można sobie naładować charge'a (według poradnika ładujemy krócej niż 50 klatek).