BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Mortal Kombat 9 => Wątek zaczęty przez: Apock w Sierpień 30, 2011, 17:30:11

Tytuł: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 30, 2011, 17:30:11
Paulo was in the S1TB Show chat and here's what he shared

CSZ: Nothing

Jade: It's a secret - big surprise

sub zero: ex slide gets armor

Rain: Nothing

Skarlet: 2 more frames in daggers in between as well as throw fixed (damage)

kl: Spin even more unsafe and less push back, kl low hat gains like 6-10 frames and slow recovers

Cyrax: resets GONE - reset bomb loop will not hit

baraka: corner loop gone

Raiden: 2 more frames added in frame vicinity blast trap

Quan Chi: Armor on ex drop

scorp : low tackle less frames

mileena : d4 UNCHANGED

**RUMORED: Other rumors from what I have heard.

- Freddy Krueger: damage reduction added to combos and projectile immunity glitch removed

- Noob: 6 frame d+1 and armor on EX shadow upknee via m2dave





http://testyourmight.com/forum/content.php?1738-*Incoming-Patch-Notes-*-Mortal-Kombat-9


Porozmawiajmy więc!
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Sierpień 30, 2011, 17:39:45
Patch pod tytulem "zrobmy z Kung Lao defensywna postac".
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Traitor w Sierpień 30, 2011, 17:47:28

kl: Spin even more unsafe and less push back, kl low hat gains like 6-10 frames and slow recovers

(http://iv.pl/images/85991366358905810001.jpg) (http://iv.pl/)

nareszcie nerfia!
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Sierpień 30, 2011, 17:48:10
Nerf lowhata zabiera Lao wszystkie możliwości mixupowania z bliska. Pora się za nowym mainem obejrzeć, bo jakoś wciskanie ludziom wariantów 1121 (jedyny pressure string który będzie miał sens) i spina nie wydaje mi się specjalnie porywające... no ale zobaczymy.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Sierpień 30, 2011, 17:49:36
Mala korekta. To jest patch pt. "zniszczmy KL".
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 30, 2011, 17:51:24
Ja nie do końca kumam, to znaczy, że to jest w porządku, że low hat z bliska na bloku, można tylko ukarać poke za (2%), a na hicie trzeba blokować? Nie wiem czym tak potężny nerf low hata to dobry pomysł, ale bez żartów, kung lao to nie 24~low hat.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Sierpień 30, 2011, 17:54:50
Nie chodzi o to, ze to bylo w porzadku ale to, ze zamiast zrobic dajmy na trafieniu 0 a na bloku jakies -5 (calkowita strata inicjatywy), to oni niszcza mu calkowicie tego mixa. Gdyby KL mial jeszcze inne mozliwosci na mixup to by bylo fajnie, ale teraz jezeli chcemy cokolwiek zamieszac to WSZEDZIE narazamy sie na jakiegos startera.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 30, 2011, 17:58:28
0 na trafieniu dało by zasadniczo gówno, bo by to nic nie zmieniło, bo najszybszy normal to d1, tak samo jak spin. Musiało by być -4/5. Pozatym znajdź inny projectal, który na bloku z bliska nie można ukarać inaczej niż d1.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Sierpień 30, 2011, 18:00:29
Ale to nie jest czasem tak, ze postac powinna byc wlasnie w dosyc dobrej sytuacji jak trafila ciosem?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Sierpień 30, 2011, 18:25:57
Ja nie do końca kumam, to znaczy, że to jest w porządku, że low hat z bliska na bloku, można tylko ukarać poke za (2%), a na hicie trzeba blokować? Nie wiem czym tak potężny nerf low hata to dobry pomysł, ale bez żartów, kung lao to nie 24~low hat.

Nie? Ok. To powiedz jak twoim zdaniem wygląda pressure game KL, podaj dostępne opcje... albo kij, szybciej będzie jak ja to zrobię:

Przed patchem
- throw
- 1121_112~spin - możliwość przerwania stringa na którymś ciosie i przejścia w innego stringa/powtórzenia (jak przeciwnik źle zgadnie z pokiem łyka spina, jak źle przeciągnie trzymanie bloku i nic nie zrobi łyka dalszy pressure); zamiast spina można spróbować lowhata co daje o zgrozo 5% dmg i dalszy pressing)
- 24~lowhat, 24~oh - tutaj jest już bardziej ryzykownie, jak przeciwnik zablokuje lowhata tracimy możliwość pressingu (-6 frames, można wypkować), overhead to 8% dmg ale przeciwnik wypada z pressingu
- f+2 - 23 klatki startupu, full combo on block - jak ktoś tego używa/łyka ten cios, to sam jest sobie winny
- b+33~spin - low starter, 11 klatek startupu, nie ma mixupu (jedyny overhead którego można użyć na tym etapie to f+2 którego de facto użyć nie można)
- d+4~lowhat - low na 12 klatek startupu, na trafieniu więcej pressingu, z ww. przyczyn nie ma mixupu, lowhat można zablokować nawet jeśli d+4 trafi
- 21212~lowhat, 21212~OH, 21212 - wersja z OH i normalnym hitem karalna na full combo, wersja z lowhatem albo więcej pressingu albo koniec pressingu

Po patchu:
- throw
- 1121_112~spin - bez zmian, nie ma sensu cancelować w lowhata (równie karalny co spin, brak mixupa z OH - robiąc lowhata zyskujemy 10% i jesteśmy dalej w neutralnej pozycji zamiast w vortexie, robiąc spina zyskujemy 26%-37% i też jesteśmy w neutralnej pozycji)
- 24~lowhat, 24~oh - bezużyteczne z podobnych powodów co lowhat po 112, daje 50/50 które jeżeli my zgadniemy dobrze daje 10% dmg, a jeżeli przeciwnik zgadnie dobrze daje 35% dmg. Jak ktoś gra choć trochę w pokera to porównałbym to do wchodzenia z 22 preflop na allina.
- f+2 - nadal bezużyteczne
- b+33 - nadal bezużyteczne/dyskusyjne
- d+4~lowhat - jeszcze mniej przydatne niż wcześniej, nie ma vortexu więc lowhat nic nie daje, karalne na full combo - de facto bezużyteczne
- 21212 i warianty - nie mamy na tych stringach hitconfirma, na bloku daje 8-10% chipa i dużo paska + 50/50 na koniec dające 7 lub 10% dmg, na hicie 17%-19% dmg - jedynie jeśli chcemy kogoś zachipować na śmierć albo desperacko potrzebujemy paska, bo jest karalne w każdym wariancie na full combo i nawet jeśli 50/50 na koniec wejdzie kończymy pressing

Podsumowując, przydatne stringi, lista:
Przed patchem:
- 1121 i warianty
- 24 i warianty
- 21212
- d+4~lowhat - dyskusyjnie, ale przedłuża vortex
- b+33 - dyskusyjnie

Po patchu:
- 1121 w jednym wariancie
- b+33 - dyskusyjnie
- 21212 - bardzo sytuacyjnie


Teraz mam pytanie do hejterów - czy sprowadzanie gry "topowymi" postaciami do jednego dającego się używać stringa was cieszy? Czy takie pozbawianie gry głębi sprawia wam radość i czy warto było pozbawić postać 3/4 jej wachlarza ruchów biorąc pod uwagę wyniki jakie ta postać miała/poziom trudności jej matchupów (vs. tournament viable postacie 4-6, 5-5 i 6-4)? Część z was narzekała że Lao grało się za prosto, a z tego zestawienia widać wyraźnie że teraz będzie nie prosto, a prostacko. Ale poleci pewnie o te 4-5 miejsc na tier liście, a przecież tylko to się liczy :D
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Speardalaj w Sierpień 30, 2011, 18:35:46
Jade: It's a secret - big surprise

Jestem ciekawy co to będzie :) Dobrze, ze znerfili KL ale zle, ze za duzo.

U Suba malo, ale zawsze cos. Btw. dzieki za info
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 30, 2011, 18:39:40
Ale to nie jest czasem tak, ze postac powinna byc wlasnie w dosyc dobrej sytuacji jak trafila ciosem?

na bloku. N A B L O K U. :)
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 30, 2011, 18:40:17
0 na trafieniu dało by zasadniczo gówno, bo by to nic nie zmieniło, bo najszybszy normal to d1, tak samo jak spin. Musiało by być -4/5. Pozatym znajdź inny projectal, który na bloku z bliska nie można ukarać inaczej niż d1.
gdzies czytałem UFG jak pisał ze własnie onlinie jest explolit na ps3 ktory daje 0 na low hat
low hat był imba nie był OP to było zwykłe pure imba, łamał reguly systemu tej gry.

Cytuj
Ale to nie jest czasem tak, ze postac powinna byc wlasnie w dosyc dobrej sytuacji jak trafila ciosem?
nie trafił ciosem - trafił pociskiem, to nie GG ze prodzektow uzywa sie nie do trafienia ale osłony ataku czy trapow na okizame. mysle ze nie byłoby problemu jakby low hat dawał po prostu knockdown jak piły.

co do Quan to uwazam ze ten armor buff nie jest potrzebny skoro ma tele jeszcze nie wiem czym sie to skonczy ale Quan Scorp i Sub to postacie zwiekszonego ryzyka na buffach i łatwo dac im cos co zrobi z nich OP czy imba

Scarlet ma dalej kunai cancel?

Kitana ma ponoc nerfa na scalingu EX fana

Cyraxa nie do konca trybie jakie teraz bedzie tam skalowanie jego comb ale uwazam ze za ten nerf powinien cos dostac w zamian
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 30, 2011, 18:45:01
Cytuj
How about the part that sub isnt going to be able to slide under porjectiles?
paulo said they tested that, and it was too good, so they got rid of it and just stuck with armor on ex slide.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Sierpień 30, 2011, 18:54:09
oj tam too good ;p no ale lepsze to niż nic
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Sierpień 30, 2011, 18:58:55
Armor on EX Sky Drop. Crunchy viable! KOOLAID!
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 30, 2011, 19:03:08
@kowal: z tego co jest napisane wynika, że kunai cancel będzie dalej, ale wolniejsze.

Nerf KL to dla mnie (nie grającego nim) śmiech na sali; dalsze zwiększanie recovery spina żeby scruby nie płakały (pushback jeszcze zrozumiem, bo niektorzy faktycznie nie mogli dodashowac, ale więcej -klatek?). Dzięki osłabieniu kapelusza będzie się nim grało na 1 string, do porzygu niczym Raiden.
Apropo Rejdena, zabieranie mu kolejnych narzędzi do pressingu wzbudza już tylko uśmiech politowania - teraz faktycznie nie opłaca się nim grać inaczej niż na flowchart.
Nowe d1 u Nuba to fajny buff, ciekawe kiedy ludzie zaczną płakać nad przewagą po d1~Kolanko.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 30, 2011, 19:05:48
Raiden blast trap będzie blisko 0 teraz, z tego co czytam.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 30, 2011, 19:16:27
Więc jego używanie sprowadza się tylko do confirmowania po stringach na bloku żeby nie być stratnym. Gdyby tak przynajmniej siedziało na każdego...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 30, 2011, 19:27:08
nie wiem po co zmieniali d4 milki jak sonya i obama maja takie samo gowno i nikt z tym nic nie zrobi az ktos tego nie wykorzysta rownie nachalnie co Reo na Evo
typowe myslenie NRS zmeiniaja tam gdzie nazekaja a nie tam gdzie jest skopane

za nerfem low hat jestem ale dodawanie klatek na recovery spina jednak bezsens totalny powinni tylko odsowanie zlikwidowac
Wombat pisałes ze granie pało nie polega na low hacie a teraz piszesz ze nie ma opcji bez low hata... troche konsekwencji

Jade jest wg mnie mocna tylko jakos mało popularna (podobnie jak Sonya) nie wiem na czym ma ta niespodzianka polegac ale moze byc niezły mexyk z tego

o cornerze Jaxa tez nic nie słychac

armor na slide odbierze pewnosc siebie w zonowaniu a tym samym postacie bez tele beda miały z Subem przegwizdane
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 30, 2011, 19:30:39
okaz sie ze kolano Jade bedzie do postawy stand up, jak kabalowskie ;d
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Sierpień 30, 2011, 19:32:55
Przecież tam jest napisane, że " Mileena's d+4 UNCHANGED" - więc się nie zmieniło.

To i dobrze.

"Hey Kung Lao, don't you want to learn Shokan's language to be able to talk to Sheeva down in the shit tier?" :D
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Sierpień 30, 2011, 19:41:48
Po tym patchu musze sobie wybrac jakas postac, ktorej nie lubie, bo wszystkie te ktorymi grywam choc troche dostaja caly czas po dupie w patchach.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 30, 2011, 19:45:23
Po tym patchu musze sobie wybrac jakas postac, ktorej nie lubie, bo wszystkie te ktorymi grywam choc troche dostaja caly czas po dupie w patchach.
Reptaja nie ruszają a jest koksem ;)
KL bedzie szit tierem tylko jesli spin bedzie mial >13f.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Traitor w Sierpień 30, 2011, 19:57:42
niektorzy graja shit tierami i juz tak nie narzekaja spokojnie :p grajcie postacia ktora lubicie
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 30, 2011, 20:27:44
Hehehe. Z całym szacunkiem, ale śmieszą mnie te opłakiwania Kung Lao. Low Hat to był szit jakich mało. Ostatnio trafiłem na kolesia który stringiem+Low Hat mnie przekopał na drugi koniec ekranu mimo że blokowałem. Jak ja Subem używam Slide'a na low, to po zblokowaniu dostaje całe kombo i nie płacze. Czemu z atakiem na LOW, który jest w dodatku projectilem, nie miało by być podobnie? Osłabienie spina też popieram, mimo że już se zacząłem jakoś z nim radzić. Tak czy siak spin powinien być sytuacyjny, tak że powinno się go używać just in time, a nie spamować, bo i tak jest mało karalny. Wyczuty i zablokowany spin powinien być bezproblemowo karalny na full combo.

Tego w tej grze właśnie brakowało. teraz Kung Lao będzie stał w miarę na równi z innymi. Ostatnio zdarzyło się że noobek, którego kroje prawie do zera, jak gra innymi postaciami, bierze se Kung Pao, rzuca Low czapkami, spinuje na pałe, nie zna żadnych mocniejszych kombinacji i ze mną wygrywa. Przecież to gołym okiem widać że te rzeczy są OP.

Jak ktoś jest rzeczywiście dobry, to dalej będzie wymiatał kapelusznikiem, jeżeli nie, no to cóż :) Trzeba będzie szukać następnego S-Tiera, który się uplasuje na samym szczycie. Na szczęście myślę że żaden teraz nie będzie już tak odstawał od reszty.

Frizen: Tak to jest jak się gra S-Tierami :D

Przyłączam się do Sankiego:

(http://iv.pl/images/85991366358905810001.jpg) (http://iv.pl/)
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Sierpień 30, 2011, 20:33:16
ostatnio mało gram w mortala - ale naprawdę... Z mocno pressującej postaci zrobili teraz żółwia, którego gra będzie się opierała na karaniu spinem.
d+1 nooba 6 klatek - spoko można sie wcinać w niektóre stringi
Pytanie, bo nie pamiętam - czy jak się blokuje kolanko nooba będąc przy ścianie to noob się odsuwa? Bo jeśli nie - to może być fajna wymianka na blok d+1 xx knee, d+1 xx knee
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 30, 2011, 20:37:07
gaawa: Z postaci która ze wszystkimi mogła robić to co chciała, bo miała OP pressing i strasznie mocną defensywę (praktycznie brak słabych punktów), zrobili bardziej zrównoważoną postać.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Sierpień 30, 2011, 20:37:50
Mam nadzieje, ze patch wyjdzie po turnieju w Lodzi, bo inaczej chyba nawet nie wezme w nim udzialu.
Stringi z low hatem na online napewno musza byc imba, bo nie idzie tego nawet ogarnac mimo ze ktos ciagle powtarza to samo.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 30, 2011, 21:02:51
Frizen: Są, i rzeczywiście nie da się nic z tym zrobić. Tak czy siak projectil na sam koniec stringu na blok, powinien być karalny na combo (tym bardziej projectil na low), a po trafieniu nie powinien doprowadzać do jakichś takich niemalże loopów.

Jak ja rzucam Iceballa, czy Slide na sam koniec akcji na blok, to dostaje w ryj i inicjatywa moja się kończy (mój błąd, przeszarżowałem). Tak samo powinno być z Kung Lao.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Traitor w Sierpień 30, 2011, 21:06:57
Frizen: Są, i rzeczywiście nie da się nic z tym zrobić. Tak czy siak projectil na sam koniec stringu na blok, powinien być karalny na combo (tym bardziej projectil na low), a po trafieniu nie powinien doprowadzać do jakichś takich niemalże loopów.

Jak ja rzucam Iceballa, czy Slide na sam koniec akcji na blok, to dostaje w ryj i inicjatywa moja się kończy (mój błąd, przeszarżowałem). Tak samo powinno być z Kung Lao.

oj tam oj tam ja strzele speara z konca mapy i mam full combo :D
cos czytalem plotki patch mialby wejsc w next tygodniu
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 30, 2011, 21:21:58
Chcialem sobie teraz mainowac KL, ale wyglada na to, ze sobie pomainowalem! Zrobmy mu pogrzeb, lepszy niz smoke'owi! Teraz KL bedzie Zeta tierem.

d+4 mil unchanged... moim zdaniem warto przesiasc sie na ta postac.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 30, 2011, 21:26:11
tak tak taki pogrzeb smok miał i jakos jest nadal grozna postacia tylko nie dla topow a skoro topow nerfia to wroci do łask
pało dalej bedzie pało i grozny tyle ze byle cymbał nic juz nim nie ugra

Drantzell atak z ciała prawie we wszystkich grach 2D jest rowznoznaczny z kara nie mozna go porownywac do prodzektow. A dlatego jest karalny ze jest gorszy do przewidzenia powoduje przemieszczanie a tym samym unika wielu rzeczy i prawie zawsze ma wysoki priorytet. Prodzekty mozna trejdowac i przeskakiwac nad nimi a strzelajacy jest unieruchomiony wiec porownanie low hata do slajda jest bez sensu.

dzis do bitek nie powinno sie dawac narzedzi universalnych z niska karalnoscia bo to smiech na sali. kazdy special powinien byc sytuacyjny jesli cos jest mało karalne na bloku to powinno miec niski priorytet aby było tylko na blok zakładane czy koniec komba i do tego dorzucone extra recovery na pustym whifie. w tej grze przydałby sie romancancel za 2 albo nawet i te 3 paski z niznacznym resetem skalowania. Naprawde ta gra wystrzeliłby w kosmos ale to by juz nie było MK xDDD
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 30, 2011, 21:42:01
tak tak taki pogrzeb smok miał i jakos jest nadal grozna postacia tylko nie dla topow a skoro topow nerfia to wroci do łask
pało dalej bedzie pało i grozny tyle ze byle cymbał nic juz nim nie ugra

Dokładnie. Poza tym Apock dalej Smokiem wymiata, mimo że zabrali mu przegięte OTG :P

Drantzell atak z ciała prawie we wszystkich grach 2D jest rowznoznaczny z kara nie mozna go porownywac do prodzektow. A dlatego jest karalny ze jest gorszy do przewidzenia powoduje przemieszczanie a tym samym unika wielu rzeczy i prawie zawsze ma wysoki priorytet. Prodzekty mozna trejdowac i przeskakiwac nad nimi a strzelajacy jest unieruchomiony wiec porownanie low hata do slajda jest bez sensu.

Nad Slidem też można przeskoczyć, i wtedy jestem sam unieruchomiony. Wiadomo że to nie to samo, ale porównywałem to jako do ciosu na low. Z resztą projectile są dużo bardziej bezpieczne i też mają wysokie priorytety. Większością projectili można slide'a zbić. Ciekawe co by mówili miłośnicy Kung Lao, jakbym po Slidzie na blok, mógł jeszcze wrzucić bezpiecznego stringa, którego znowu mógłbym zakończyć Slidem. No ale fakt. Wtedy na pewno bym się czuł jakby mi zabrali najmocniejszą zabawkę jeśli chodzi o tą postać!
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: MoonSpell w Sierpień 31, 2011, 00:40:41
Powiem tak od siebie:
Jedynie z czym troche przesadzili to moze te klatki do spina. Ja powiem na podstawie kabala - jego Gas Bomb z bliska na bloku jest panishable - tak samo jak ground saw. Wiec nie powinno byc paniki. Jedyne rozwiazanie jakie bylo po ground hatcie to bylo d1.

Kung Lao majacy x-raya az strach bylo pokeowac bo mogl zaraz wsadzac x-raya, albo spina.
Bedzie dobrze, przestancie sie mazac - KL jest bardziej karalny thats all. Dalej ma to co mial.

Ja jako Kabal user ciagle musze ryzykowac NDC - jak spi****le to lykam combo. Gas Bomb na bloku z bliska sa karalne - so what...?
KL dalej bedzie sobie radzil w pressingu (moze nie tak mocno) ale w zoningu rownie bedzie dawal rade. \

Just adept and get over it!

Aha, i nie.....nie jestem haterem. Kl gram od MKII i jest to moja pierwsza postac ktora mi przypasowala. Gram KL, ale bardziej for fun - byla to pierwsza postac ktora ruszylem po wlaczeniu MK9. Przestalem nim grac z powodow osobistych, ze tak to ujme.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Traitor w Sierpień 31, 2011, 00:55:37
juz nie ma co plakac, karalny bedzie bardziej, ja scorpionem po praktycznie kazdym ruchu jestem karalny. nie ma co narzekac bo to i tak nie oficjalne jeszcze :P
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: MoonSpell w Sierpień 31, 2011, 01:11:52
Co wiecej nie wydaje mi sie SZCZERZE aby NRS kierowalo sie scrubami ktorzy ciagle na cos narzekaja. Maja jakas tam swoja ideolegie i system i tego sie trzymaja. Przyjmujac, ze jest to oficialne to duzo sie niezmienia. Ciekawe czy ten chory rest Suba zlikwiduja czy zostanie przy tym buffie.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 31, 2011, 09:33:20
MoonSpell, módl się, żeby NRS nie kierował się scrubami, bo jeśli tak. Twój kabal jest następny, niestety.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 31, 2011, 09:36:11
Co wiecej nie wydaje mi sie SZCZERZE aby NRS kierowalo sie scrubami ktorzy ciagle na cos narzekaja. Maja jakas tam swoja ideolegie i system i tego sie trzymaja.
To dziwny ten ich system- dlaczego nie znerfili tak spina za pierwszym razem, tylko co patch to więcej ujemnych klatek? :D
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Di w Sierpień 31, 2011, 09:52:33
Skąd jest ta lista? Jeśli z TYM, to poproszę o źródło.

Mam nadzieję, że Mileena dostanie armora na całej animacji teleportu - wtedy będę w pełni usatysfakcjonowany. W tej chwili piła Kabala nawet na Wakeupie często mnie zbiera, podobnie jak czapka kapelusz KL (choć na szczęście ten jest wolniejszy).
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 31, 2011, 10:11:19
Di, wkleiłem źródło w 1 poście. Czytać należy. ;p
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Di w Sierpień 31, 2011, 10:15:12
Wczoraj przejrzałem listę w telefonie i nie zauważyłem... dzięki ;).
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 31, 2011, 11:52:18
Di kto ci kaze robic tele na weakeup tez mozesz puscic pocisk i miec nietyklanosc na prodzekty i wygrac tradea. armory powinny miec postacie bez tele. dla mnie armor na tele Quana to bedzie OP a czy imba to sie okaze
 ludzie w ogole nie potrafia mechaniki prostej zrozumiec cos za cos
bijatyka to nic innego jak papier nozyczki kamien
 a wiekszosc chce miec papierowo kamienne nozyczki

usuwac powinno sie imba rzeczy łamiace system gry i sytuacja z tierami sama sie zbalanzuje wiekszosc dobrych postaci ma cos skopane po prostu i dokładanie kolejnych skopanych rzeczy aby słabsze sobie radziły jest bez sensu
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 31, 2011, 11:54:58
Dokładnie. Scorpiony, Kabale muszą uważać jeśli przeszarżują i się pomylą, to czemu nie miało by być tak z Kung Lao. Co do tego spina to nawet nie my jak bardzo, więc niema co marudzić. Być może to będą jakieś minimalne ilości.

Ciekawe co z tym resetem Suba. Ten akurat nie wydaje mi się aż taki mocny, bo to praktycznie jedyna szansa na to żeby Sub mógł posadzić jakąś mocniejszą akcje z wykorzystaniem paska. No ale jak to zmienią, to przynajmniej więcej paska będzie mi zostawało. Ewentualnie na jakieś EX-Armor-Slide'y. Taki safe podjazd się na pewno przyda na niektórych zonerów, wyrywania się z rogów i do sytuacji na koniec, kiedy przeciwnikowi zabrakło mało życia i jest do zbicia na jednego slide'a.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Sierpień 31, 2011, 12:21:42
Wszystko fajnie. Ja tylko czekam na większe recovery po teleporcie Raidena i na całkowite odebranie Milenie szambo-ciosu czyli d+4 (wtedy Di przestanie nią grać) 8).

PS. Uwielbiam płacze ludzi grających topami gdy im je nerfują :D. Z jednej strony szkoda że w Tekkenie tego nie ma, ale ta gra jest na tyle dobra, że w sumie jakoś bardzo patchować jej nie trzeba bo każdym z każdym można coś ugrać.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: nethemersis w Sierpień 31, 2011, 12:33:15
Di kto ci kaze robic tele na weakeup tez mozesz puscic pocisk i miec nietyklanosc na prodzekty i wygrac tradea.
Jak wygram, skoro leze? Leci pila i automatycznie robie f,f+3 zeby ja ukarac, ale ta mi ucina glowe.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Sierpień 31, 2011, 12:35:04
Armor do tp Mileeny to byłoby przegięcie pały, dodaj do tego trudność w ukaraniu tego i masz przegiętą postać.

Jeśli nic jej nie ruszają to w tym momencie wskakuje na sam szczyt solid-mid tierów.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 31, 2011, 13:23:44
@Cambion: można coś ugrać każdy z kazdym przez to, ze jest w tej grze znacznie wiecej narzedzi +  movement.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 31, 2011, 13:28:57
Czekamy na potwierdzenie nerf'ow na Kabalu. ^^
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 31, 2011, 13:33:23
Co takiego moznaby z nerfowac u kabala? Dac mu jeszcze wieksza karalnosc? Jedyna rzecz, ktora wymaga w tej grze nerfa jest lekkie zwiekszenie modelu mileenny na d+4. Mozna ewentualnie dac drobne buffy dla slabszych postaci. Ale poza tym nie ma juz potrzeby oslabiac czegokolwiek u kogokolwiek.

Zapomnialbym dodac - IMO
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 31, 2011, 13:38:37
Moim zdaniem dwie rzeczy u Kabala można znerfić. Piła na wake upie ma 0 klatek animacji, podobnie jak cancel nomad dasha. Wystarczy dodać 5 klatek w momencie cancelu dasha i kabal już przestaje być tak upierdliwy. ;P
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Sierpień 31, 2011, 13:40:05
No ludzie zlitujcie sie ;( Wlasnie zaczelem ogarniac Kabala i Wy mi juz mowicie ze chca go nerfic. Co za gra...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Sierpień 31, 2011, 13:44:06
Nie ma wyjścia, wszyscy powinni grać Raidenami i Milenami. Zobaczycie, że teraz tak będzie!
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 31, 2011, 13:44:18
Piły pewnie nigdy nie ruszą, ale mogę się założyć, że prędzej czy później dołożą pare klatek recorvery po cancelu nomad dasha, kwestia czasu. Nawet w moim przekonaniu 0 to za mało. ;P
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Speardalaj w Sierpień 31, 2011, 13:45:03
No ludzie zlitujcie sie ;( Wlasnie zaczelem ogarniac Kabala i Wy mi juz mowicie ze chca go nerfic. Co za gra...

Jeszcze nie wiadomo czy chcą. Mozliwe, ze go znerfia

A ty juz naprawde sie zdecydowac nie mozesz :P graj tym Kabalem juz, a jak lubissz topki to wez sie za Kitane/Reptajla i tyle
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Sierpień 31, 2011, 13:47:17
Były plotki o nerfie iaGB.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 31, 2011, 13:47:31
Friezen, poza tym już rzucasz kung lao? Nawet nie wiesz jak się będzie grało, Może np przestań wybierać ścisłych top'ow. ;P Kabal dostanie nerfa, może nie teraz, ale na pewno. ;]
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 31, 2011, 13:48:58
Były plotki o nerfie iaGB.

i to sa imho bzdury totalne, to jest jedno z bardziej skillowych zagrac Kabala i to chca psuc? Imho cancel nomad dasha bylby lepszym polem do psucia. :]
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 31, 2011, 13:50:22
Friezen, poza tym już rzucasz kung lao? Nawet nie wiesz jak się będzie grało, Może np przestań wybierać ścisłych top'ow. ;P Kabal dostanie nerfa, może nie teraz, ale na pewno. ;]

Lubie to! ;]
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Sierpień 31, 2011, 13:51:29
Apock, też się z tym zgadzam. W MK9 gram od święta i cancelu dasha nie umiem, ale jak oglądam topowe walki to... Ja pierdolę. Powinno mieć tak z -2-3, żeby dało się wciąć czymś innym niż tylko just-frame'owym d+1. ;p
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 31, 2011, 14:11:46
Po co nerfowac iAGB? Przeciez to jest akcja, ktorej gimbus po 10 min nie zrobi. Tak samo 3 dive kicki KL na scianie tez nie byly prostym zagraniem, ale i tak to zabrali. Co do KL to najpierw poczekalbym na sam patch zanim bedziecie go porzucac. Poki co to tylko theorycrafting. Niech juz zrobia ostatecznego patcha i zagrajmy w koncu w jedna wersje MK9 ;<.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Speardalaj w Sierpień 31, 2011, 14:35:35
Niech juz zrobia ostatecznego patcha i zagrajmy w koncu w jedna wersje MK9 ;<.

Chyba kazdy na to czeka :D
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Sierpień 31, 2011, 14:38:55
To sie chyba nigdy nie stanie : P
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Sierpień 31, 2011, 14:40:26
Ja chcę tylko żeby przywrócili starą prędkość Upward kulki u Kano i tyle, niech będzie stratna ale niech ma te dwie klatki startupu mniej...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: MoonSpell w Sierpień 31, 2011, 14:50:37
MoonSpell, módl się, żeby NRS nie kierował się scrubami, bo jeśli tak. Twój kabal jest następny, niestety.

Jakos nie widze nigdzie masy postow kroju "Kabal is OP"
Scruby placza na wszystko w takim stopniu - czy to Kabal, czy Scorpion, czy Cyrax, czy Ermac, czy Reptile czy Kano...mam wymieniac dalej?

Kabalowi nie ma juz co zabierac. Byl BLK inf ktory byl imba i go poprawili. Cala reszta sama w sobie jest w normie. Scruby nim nie graja. Jesli juz graja to szybka leca.

Freezen zaczynasz Kabalic juz KL not good enough ha ? To moze wez Reptile'a to jest TOP poki co najmniej chyba nerfiony.
Co do NDC to takich kozakow jak Erik to poki co niema. Poziom Mike'a i online Tony'ego tez byl do tej pory prawie, ze nie do przejscia. Zeby tak grac Kabalem trzeba byc naprawde zajebistym. Zeby to bylo wszystko takie proste to od poczatku Kebabow byla by cala masa.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 31, 2011, 14:55:41
MoonSpell, powtarzam już 3 raz, cancel nomad dasha 0 frames, myślę, że to mogą zjebać. :p
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: MoonSpell w Sierpień 31, 2011, 14:59:54
God, jak spierdole to spierdola. I tak juz sie nie stosuje NDC z takim wykorzystaniem jak to bylo 2 miechy temu. Dadza 3-5klatek. Dalej bede nim gral. Kable od 1995 i to sie nie zmieni. Nie jestem typkiem ktory zmienia postac bo mu cos oslabili jak co niektrzy - pathetic.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 31, 2011, 15:04:15
Buff Nuba <3 a są plotki że to nie wszystko co dostanie (obstawiam na OH w EX Charge'u - a jak by dali możliwość juggle'owania po EX Slidzie był bym w niebie)

BTW Czemu Friznen ma niby rezygnować z grania topami? Piszecie mu że powinien grać postacią którą lubi itp. A co jeśli lubi grać najbardziej kompletnymi zawodnikami w składzie, i to właśnie w ten sposób wybiera zawodnika?

@Ryld - serio, nie mogę uwierzyć że narzekasz na i8 kulkę...

Kabal jest w porządku, nie powinni go ruszać. Może lekki tweak na klatkach niektórych rzeczy...

Reptile pewnie dostanie redukcje prędkości dasha o klatke lub dwie.

Jeśli Quan Chi nie dostanie możliwości odpalania transu z wakeupa to i tak będzie padaczny, no matter what :P

Wiecie o jakim corner loopie u Baraki mowa? Nie znam zbyt dobrze tego zawodnika - ale zdaje się że loop był zabrany w poprzednim patchu :/

Ciekawe czym jest ta niespodzianka u Jade, oby nie było to coś przesranego... Jeśli dostanie nowy cios to NRS da nam jasno do zrozumienia jak daleko idące zmiany mogą być wprowadzane w patchach - mam nadzieję że nie będzie to miało miejsca...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Apock w Sierpień 31, 2011, 15:06:07
Dae, loop Baraki. Chodzi oto, że ktoś spytał czy wróci to do gry, powiedziano, że nie. ;P
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Sierpień 31, 2011, 15:06:48
Oj tam, narzekam bo nie mam na co... Taka gra...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Sierpień 31, 2011, 15:13:38
Ja chyba jednak zostane przy KL, cos tam mozna dalej pokombinowac ale glownie nie chce mi sie uczyc grac nowa postacia ; D Moze sie skonczy krzyk ze gram przesrana postacia  :cool:
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: MoonSpell w Sierpień 31, 2011, 15:14:42
A co jeśli lubi grać najbardziej kompletnymi zawodnikami w składzie, i to właśnie w ten sposób wybiera zawodnika?

No to przeciez KL taki jest - ale nie dlatego sie nim gra. Dlaczego REO i Tom graja KL, bo jest najbardziej zbalansowany, bo ma fajny kapelusz, bo jest "kompletny" na to pytanie odpowiedz sobie sam.

Freezen powiem Ci tak, Jak Tomek i Reo pierdolna KL to wtedy mozesz myslec o zmianie. IMO oni patrza pryzmatem wygranej - przy slabej postaci nie zostana. Chociaz kazdy ma 2nd main wiec zawsze moze byc tak, ze "gram 2nd mainem"
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Speardalaj w Sierpień 31, 2011, 15:16:48
Ja czekam z niecierplowscia na tego suprajsa od Jade. Obawiam sie, ze to będzie cos, co mocno podrzuci ją w tierce, ye!
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 31, 2011, 15:28:03
Jade pewnie dostanie normalny pop-up na juggle'a po 3,4,2 i lepsze recovery po rangach.

Ale czy coś takiego by ukrywali... no nie wiem...
Zobaczymy jak już patch wyjdzie.
A jak już przy tym jestem, słyszałem że patch ma być niedługo, w przeciągu tygodnia. Ma ktoś jakieś info?
Czy dalej musimy się trzymać wersji "wyjdzie jeszcze tego roku"?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: MoonSpell w Sierpień 31, 2011, 15:33:45
Takie podejscie do gry i wyboru postaci mi sie podoba i tacy ludzie maja u mnie Respect:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gLi43-85udo#!
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 31, 2011, 15:43:29
przeciez wiekszosc postaci cisnieta na pałe z landu na wejup zasadzi kopa w ryj bankowo wiec jakie znaczenie ma sturtup pił ktore i tak nie daja komba jak chocby teleporty i inne zagrania. wina jest po stronie gracza wybrał złe okizame i tyle. mogł skoczyc. sa wejupy ktorych ani cisnac ani przeskoczyc (kitana) fakt mozna je zbic d3 ale sa to akcje sytuacyjne wymagajace wiekszego skila niz przeskoczenie piły tak samo ja mam sytuacje ze przelatuje whifem spina nad nozyczkami d4 i innymi lolami a nie powinienem.
IAGB jest jak na ta gre bardzo trudne wiekszosc z was i tak gra na padzie gdzie jets 2x łatwiejsze a i tak nie da sie tam osiagnac pełnej skutecznosci. na stiku byscie sie osrarli na dziendobry.

jestem za nerfem cancela podbnie jak trapow Jasia i paru innych rzeczy trapy dop tej gry nie pasuja w ta gre powinno sie napierdalac na clean hity i kary a nie jakies trapy itp shity
nie jestem za nerfieniem samego kabala i nie dlatego ze nim gram spowoduje to spadek do lowa Kabala bo niski DMG nadrabia wyłacznie ta akcja. a znajac NRS jak mu zabiora dascancela to mu nie dadza nic w zamian, a powinien miec dłuzszego armora (w tej chwili jego armor jest najbardziej skilowym) zmniejszyc prorotacji po spinie aby zarł wiecej.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 31, 2011, 15:53:29
No i nie bedzie slide pod duckable projectiles, dzieki NRS! :)

tego armora na slidzie to moglibyscie rownie dobrze w ogole nie dawac
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Taz_Thrash w Sierpień 31, 2011, 15:55:32
coś czuje, że ciężej będzie się z tobą grało :) I tak już muszę uważać, a teraz to już zupełnie...


ps. Zabiorą reset Cyraxowi ??? To chyba ograniczę używanie tej postaci. Większość moich zagrywek była oparta na resecie. Zostają tylko potężne combosy. Szkoda, że Cyrax nie dostał szybszego recovery z buzzsaw. To mógłby być dobry weak up move, a tak dalej dupa.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Sierpień 31, 2011, 16:14:25
Takie podejscie do gry i wyboru postaci mi sie podoba i tacy ludzie maja u mnie Respect:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gLi43-85udo#!

Mało turniejowe podejście ale... +1. Znacznie fajniej wygrać swoją postacią niż jakimś topem którym wszyscy grają. :F

inb4 "lol scrub"
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 31, 2011, 17:30:29
Taz, ten ex armor to lipa =[
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Traitor w Sierpień 31, 2011, 17:54:42
Na moje tez ten exslide jest zdupy, nie dosc ze szkoda paska to i tak odpycha przeciwnika za daleko.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 31, 2011, 18:24:47
Ex Slide z armorem będzie dobry. Będzie można się przebijać przez siatki Cyraxa, clony, ice-balle czy palonko Scorpiona. Zawsze przeciwnicy będą trochę bardziej pod presją. Teraz jak Kungowi zostanie mało energii, to nie będzie mógł już tak pewnie czapkować. Przydatny specjal będzie.

Jak gram np. na takiego Cage'a i widzę że ma pasek, na EX armora, to zupełnie inaczej się z takim gra. Nie wiem jak wy możecie nie dostrzegać przydatnych cech tego EX'a :P
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Speardalaj w Sierpień 31, 2011, 18:40:12
Ex Slide z armorem będzie dobry. Będzie można się przebijać przez siatki Cyraxa, clony, ice-balle czy palonko Scorpiona. Zawsze przeciwnicy będą trochę bardziej pod presją. Teraz jak Kungowi zostanie mało energii, to nie będzie mógł już tak pewnie czapkować. Przydatny specjal będzie.

Jak gram np. na takiego Cage'a i widzę że ma pasek, na EX armora, to zupełnie inaczej się z takim gra. Nie wiem jak wy możecie nie dostrzegać przydatnych cech tego EX'a :P

Ma przydatne cechy ale tylko z 2, do dupy buff i tyle, gdyby to chociaz odrzucalo tak jak slide normalny
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 31, 2011, 19:08:29
A poco w jakiś super sposób buffować dodatkowo Sub0, jak teraz jest już dobrą postacią. Ja tam nie narzekam. Ten armor na slidzie akurat to jedyna rzecz której mi w tej postaci brakowało. Każda postać, która niema teleportu powinna mieć EX specjal z armorem.

Sub vs Sub będzie dużo ciekawsze przez to. Nie będzie clonowania i iceballowania na pałe :P
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 31, 2011, 19:34:33
A poco w jakiś super sposób buffować dodatkowo Sub0, jak teraz jest już dobrą postacią. Ja tam nie narzekam. Ten armor na slidzie akurat to jedyna rzecz której mi w tej postaci brakowało. Każda postać, która niema teleportu powinna mieć EX specjal z armorem.

Sub vs Sub będzie dużo ciekawsze przez to. Nie będzie clonowania i iceballowania na pałe :P

BEdzie czekanie na ex slide zeby zablokowac i full combo ;]
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 31, 2011, 19:49:11
Przecież nikt na pałę nie robi slide'ów. Slida się będzie robiło, kiedy się zobaczy, że drugi kolo postawił clona. Jak się będzie na reakcje robiło ex slide'a to tamten będzie automatycznie dostawał w dziUb. Będąc w rogu, będzie się ustawiało też w dobrej pozycji ;)
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 31, 2011, 19:58:54
ty robisz slidy na pale :D
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 31, 2011, 20:01:57
Czasem się zdarzy. Lubie nimi jeździć :P Od czasu do czasu wyj*banie kogoś slidem mnie uszczęśliwia, podnosi morale itp ^^
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Speardalaj w Sierpień 31, 2011, 21:22:09
Czasem się zdarzy. Lubie nimi jeździć :P Od czasu do czasu wyj*banie kogoś slidem mnie uszczęśliwia, podnosi morale itp ^^

Często ci sie zdaza :P Ale łatwo sie tego oduczyc
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 31, 2011, 22:29:17
Nie tak często. Jak ktoś mnie zbyt dużo karze, to przestaje. Jak tylko czasem zdarzy mu się ukarać, to jeżdżę :P Np. pod kulkami Baraki Onizuki się opłacało, a Ty nie potrafiłeś z tymi kulkami nic zrobić i dostawałeś w dziUb ;)
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Taz_Thrash w Wrzesień 01, 2011, 22:47:56
Ten slide może uratować dupę w krytycznej sytuacji :) To taki shadow kick Johnnego Cage czy ex. uprasing Kitany. Nawet nie wiecie jak ten cios ratuje mi tyłek :)) W sytuacji kiedy ty masz ciutkę więcej energii, a przeciwnik może zaraz zginąć taki zbrojony slide może przechylić szalę zwycięstwa na twoją korzyść :)
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 10, 2011, 00:11:17
Freddy Krueger
- damage output has been toned down dramatically; staple combos involving EX ground spikes do 40% damage
- the gloss toss has more recovery frames (not 100% confirmed)
- projectile immunity glitch is still in the game but will be fixed

Johnny Cage
- f+3,2 is no longer special cancelable but f+3,3 still is
- damage reduction on nut punch (not 100% confirmed)

Kung Lao
- the spin (d,f+1) has no pushback on block any more
- the low hat (d,b+2) has a couple more recovery frames

Reptile
+ EX slide has armor
- slight damage reduction in some combos
- elbow dash is -21 on block; it is -15 on block in the current version of the game

Skarlet
- 17% of damage reduced to 11% of damage on throw

Sub Zero
+ EX slide has armor
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 10, 2011, 00:20:36
Johnny Cage
- f+3,2 is no longer special cancelable but f+3,3 still is
- damage reduction on nut punch (not 100% confirmed)

Smutek... Powinienem teraz napisac trzy strony postu o pogrzebie tej postaci, ale nie jest to cos bez czego sie nie da grac ;D.

Kung Lao
- the spin (d,f+1) has no pushback on block any more
- the low hat (d,b+2) has a couple more recovery frames

Ulatwianie kary na spin to juz ulatwianie karania ciosu, ktory juz teraz w miare dobrze sie karze. Z low hatem predzej czy pozniej i tak zrobiliby porzadek.

Reptile
+ EX slide has armor
- slight damage reduction in some combos
- elbow dash is -21 on block; it is -15 on block in the current version of the game

Tutaj kara na barce to ewidentne pojscie na reke noobom. No, ale ja tam nie bede narzekac ;p.

Sub Zero
+ EX slide has armor

Lepiej miec armor, niz go nie miec, ale to moje zdanie.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 10, 2011, 00:22:52
Cytuj
the spin (d,f+1) has no pushback on block any more

To chyba przesada.

Cytuj
the low hat (d,b+2) has a couple more recovery frames

Ciekawe ile więcej ma teraz opóźnienia. Może w końcu będzie można robić coś poza wyskakiwaniem z frame trapów, typu przebić jakimś szybkim ciosem.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: kowal w Wrzesień 10, 2011, 09:51:15
Reptila dash miał 15f on block? na praktisie kolano 9f ciezko wsadzic. Ja to karałem rzutem podobnie jak EX tele Sektora, dosyc dobrze działało, rzadko sie wyrywali problemem tutaj jest animacja tego ciosu trudno wyłapac jego koniec i recvovery, powinni tutaj to zmienic zanim wzieli sie za krojenie klatek. powinien na bloku sie odbic lekko machnac do tyłu łapami itp  i dac sygnał wyrazniejszy na kare.  jak mu dali armora na slide to specialnie ten nerf go nie ruszy w rankingu.







Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 10, 2011, 11:39:51
Nerf damedżu Reptaja to lol, bo bogiem obrażeń to on nigdy nie był (po jp ponad 40% w ogóle da się zrobić?). Nerf recovery łokcia to ;[ bo po raz kolejny zmarnowałem czas na naukę obrony na practice czegoś, co będzie jeszcze gorsze.
Brak odepchnięcia na bloku po spinie to imo lepszy wybór niż zwiększanie recovery - teraz będzie najsprawiedliwiej.
Dżonego trzeba pogrzebać, nie ma to tamto : (

A u Skarlet nie ruszają Reddash 4:df+2, może o tym zapomnieli, good ;D
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 10, 2011, 12:54:51
Fakt Scarlet powinni trochę bardziej ruszyć, no a u JC widzę, że nie będzie już takiego frywolnego trzaskania f+3,2 i hit confirm w nut puncha :)

PS. ja jakoś problemów z karanie elbow dasha nie miałem, 1,2~lift Ermaca fajnie wchodziło, a teraz bedzie jeszcze łatwiej ;)
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Wrzesień 10, 2011, 15:34:54
Cytuj
the spin (d,f+1) has no pushback on block any more

To chyba przesada.
Mi to tam akurat nie robi roznicy, bo i tak nawet jak zrobie to raz na ruski rok to mi to karacie na juggla   :(
Swoja droga, dobrze ze nie zwiekszyli startupu low hata, bo mogloby to pogrzebac KL w walce z niektorymi zonerami.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Wrzesień 11, 2011, 00:35:34
Ale że co... Niema nic napisanego o zabraniu tych resetów Subowi. Od tak po prostu dodają mu nową zabawkę?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 11, 2011, 02:09:35
To nie jest kompletna lista, ot kilka przecieków...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Wrzesień 12, 2011, 15:20:24
Oj teraz zmieni się nieco matchup Reptilowy.

Hmm... Lubie tą grę :)
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: kowal w Wrzesień 12, 2011, 16:34:46
Cytuj
the spin (d,f+1) has no pushback on block any more

To chyba przesada.
Mi to tam akurat nie robi roznicy, bo i tak nawet jak zrobie to raz na ruski rok to mi to karacie na juggla   :(
Swoja droga, dobrze ze nie zwiekszyli startupu low hata, bo mogloby to pogrzebac KL w walce z niektorymi zonerami.
postaci z tele albo divekickiem nie da sie outzonowac na tyle skutecznie aby na tym bazowac. Pało ma obie te rzeczy i zamiata nimi w tym aspekcie.

Reptail scrub i sredni bedzie miał zdecydowanie gorzej ale dobry moze miec jeszcze lepiej bo własnie armora mu brakowała a dobrzy i tak uzywaja dasha podobnie jak Kabal do skracania dystansu a nie walenia na pałe. Ciachna mu pewnie scaling antyair albo kornery niektore to nie bedzie nerf dmg po całosci czy w BnB. Jego gameplay bedzie bardziej nieprzewidywalny i powinien dalej spokojnie dalej byc topem.

Patrzac na ogole zmiany a zwłaszcza za chwycili sie Reptila to na 100% i za Kabala sie wezma :/
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 12, 2011, 16:49:19
Nie rozumiem czemu nie moga sie zabrac za wszystko raz a porzadnie zamiast robic patche co 3 tyg.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: kowal w Wrzesień 12, 2011, 17:12:16
za duzo w tej grze zalezy od meczapu. łatwo komus cos obciac lub zbufowac po czym sie okazuje ze robi sie przegiety albo tragiczny z jakimis 3 lolami. wina NRS jest ewidentna
ale tez sami gracze zawinili zwłaszcza czołowka usa kazdy brał sie za najłatwiejsze postacie a teraz wychodzi ze nawet taka sheva mozna cos ugrac. nie sa w stanie tego ogarnac i miec od razu całosci not tylko biora na talez rzeczy co sa naduzywane a to czy sa imba czy nie ma dla nich drugorzedne znaczenie.

jakby ta gra wyszła na arcade i była testowana to stan rzeczy by sie z tego powodu nie zmienił znacznie
bo zołtki dalej by w to nie grały a tylko oni sa w stanie wyłapac w tydzien to co reszcie zajmuje miesiace.

daliby tego cancela z paska i by sie mecze wyrownały bo kazdym wtedy mozna by było cos ugrac wykorzystujac nawet kulawe podstawy.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Wrzesień 12, 2011, 17:13:56
Furb: Żeby było ciekawie ;) Jak coś zmieniają cały czas to widać że o tą grę dbają i im na niej zależy. Taki model ulepszania Blizzardowski. Nie da się jednorazowo zbalansować wszystkiego w grze z taką ilością postaci i specjali. Zawsze największe przegięcia wychodzą w praniu.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 12, 2011, 19:04:55
jakby ta gra wyszła na arcade i była testowana to stan rzeczy by sie z tego powodu nie zmienił znacznie
bo zołtki dalej by w to nie grały a tylko oni sa w stanie wyłapac w tydzien to co reszcie zajmuje miesiace.
Święte Słowa! 8)

daliby tego cancela z paska i by sie mecze wyrownały
Co masz na myśli?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 12, 2011, 19:32:35
Roman cancel, bo kazda porządna bitka go ma.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 12, 2011, 19:35:35
Roman cancel, bo kazda porządna bitka go ma.
No teraz to żeś mi wyjaśnił... Tekken tego nie ma... :)
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 12, 2011, 19:38:03
Sam sobie odpowiedziałes :D W Gilti gir można cancelować recovery ciosów używając paska (tak w megalaickim skrócie).
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Snake w Wrzesień 12, 2011, 19:42:58
Nie każda porządna bitka ma coś takiego tak btw. :f I nie do każdej gry coś takiego pasuje. No ale w tym MK rzeczywiście by się przydał taki mechanizm.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 12, 2011, 19:49:21
W Gilti gir można cancelować recovery ciosów używając paska (tak w megalaickim skrócie).
Czyli taki FADC z SF4?
W sumie pasowałoby do MK, tylko ciekawe ile mogłoby to być warte. Jeden pasek czy może pół?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 12, 2011, 19:56:15
W MK nigdy czegos takiego nie będzie bo designerski umysł Boona tego by nie ogarnął.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: kowal w Wrzesień 12, 2011, 20:03:38
wystarczyłoby dac na 2 bloczki na cancela, mortal jest sztywny zmiekłby dzieki temu. albo za 1 bloczek cancela tylko na speciale z 1 hita i prorotacje ostra po cancelu mozna by zlikwidowac wtedy całkiem "potrzebe istnienia" niekaralnych speciali ktore wnerwiaja naduzywane. EX tez zrobic tak samo karalne jak zwykłe wersje ale dac im dodatkowo mozliwosc startera do komb tak jak teraz działa ex tp sektora a nie knockdowny czy stuny
nawet cancel tylko z speciala na 1 hita dały full opcji nowych 50/50 np special na overhead scancelowany w combo ze starterem na low.

łoj ilosc zagrywek by sie conajmniej potroiła

nawet zołtki zaczeliby w to grac graja w kazdego pascia jak ma RC :D
RC sam w sobie stanowi balans GG meczapy ma wg mnie jeszcze ostrzej zarysowane niz MK ale full opcji z paska i cancele to balansuja ostatecznie. balans nie jest w przemyslaniu meczy i postaci ale w tym ze zawsze cos sie da jakos zrobic na kuku i mase opcji blokowania i wyrywania z comb
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: oskar w Wrzesień 13, 2011, 13:15:00
a ja wam powiem ze, zaczyna mnie wkurw...iac brak armora na ex tp sektora.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 13, 2011, 13:20:55
Cytuj
Well at least its getting saf(er) on wakeup. Paulo confirmed via twitter, an increase of 3 frames on the window we can execute during wakeup.

Mowa właśnie o TP Sektora
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 13, 2011, 13:58:24
a ja wam powiem ze, zaczyna mnie wk**w...iac brak armora na ex tp sektora.

Oj tam, oj tam.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Traitor w Wrzesień 13, 2011, 14:00:56
a ja wam powiem ze, zaczyna mnie wk**w...iac brak armora na ex tp sektora.

oj tam oj tam mnie scorpionem to wcale nie boli ; D



not
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 13, 2011, 14:19:42
Dla mnie ta gra bardzo dużo by zyskała gdyby każdy miał za pasek cios o właściwościach zbliżonych do EX Roundhouse'a Raina - niezawodny armor i możliwość przebicia wake upów - bo obecnie rozstrzał pomiędzy postaciami jeśli chodzi o wakeup game jest bardzo duży... Z jednej strony mamy mega wakeup EX Barkę NW a z drugiej Postacie jak Quan Chi które nie mogą wstać nawet z paskiem... Do tego dochodzi randomowość w przebijaniu wakeupów - po takim KND przebijemy się pokiem, po innym nie, tu mamy armor od początku, tam od jakiejś klatki bo przeciwnik nas inaczej wywrócił...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 13, 2011, 14:22:14
Niekaralny jugle starter na całą planszę, na dodatek zgarniający z powietrza i jeszcze armora się zachciało? A może niech jeszcze bedzie overhedem?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Manior w Wrzesień 14, 2011, 19:18:56
Reptile
+ EX slide has armor
- slight damage reduction in some combos
- elbow dash is -21 on block; it is -15 on block in the current version of the game

This is ridiculous. Combo z n.jp zabiera chyba prawie 40%, może nawet nie, od tygodni nie grałem i nie pamiętam, ale nawet Reo i Sabin to potrafią upuścić, a online nawet nie próbuję tego robić (nie tylko ja, nigdy nie widziałem nikogo online, kto by chociaż próbował to robić), nawet offline bez sensu, bo tylko się zdenerwować idzie. Reptile'm z paskiem od j.p można maks 37% wyciągnąć, a zwykłe bnb zabiera koło 27%, czyli normalnie.

Armor na EX Slide niewiele zmieni, żeby nie powiedzieć nic, bo tego używa się raczej jako przejazd pod projectile'ami mający dłuższy zasięg, albo wykorzystuje element zaskoczenia. 

Co do dasha, to zrobili z ciosu początkowo -9 cios -21. ??? Dash służy głównie poruszaniu się po planszy, tak jak Kowal pisze. Mimo wszystko przy złej ocenie dystansu można zatrzymać się przy próbie skrócenia go na bloku przeciwnika i każdy bolek to teraz ukarze. W ten sposób zmienia się sposób gry tą postacią. Śmiech na sali.

Taki model ulepszania Blizzardowski.

Ulepszanie? Chyba tylko dla tych, którzy co miesiąc chcą uczyć się inaczej grać swoją postacią.   
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 14, 2011, 20:22:03
Pamiętaj Manior, że to będzie armor na ciosy, nie tylko na same projektile (chyba :-X ), więc przyda się też do innych rzeczy niż anty-zoner (uciekanie z pressingu chociażby).
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 14, 2011, 20:55:22
Kiedy NRS pisze slight dmg reduction zazwyczaj obcina po 3-4% - ciekawe o jakie comba chodzi konkretniej... Raczej nie bnb.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Wrzesień 15, 2011, 09:57:50
Manior. Nie widzę w tym nic złego że grało się będzie ciut inaczej niż wcześniej. Dla mnie to urozmaicenie zabawy. Do tego poprawa balansu. Tak jak już pisałem NIE DA się w takiej grze jak Mortal Kombat zbalansować wszystkiego od razu przy jednorazowym patchu. Tak jak w Starcrafcie.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 15, 2011, 11:42:44
Tak jak już pisałem NIE DA się w takiej grze jak Mortal Kombat zbalansować wszystkiego od razu przy jednorazowym patchu. Tak jak w Starcrafcie.
Dałoby się, gdyby zaczęli w nią grać Japońce i Koreańce!
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Wrzesień 15, 2011, 13:58:09
Cambion: W Korei Starcraft to sport narodowy, i nikt tam nie marudzi z tego powodu ze Blizzard chce ta gre jak najlepiej zbalansowac, wprowadzajac od czasu zmiany w balansie jednostek itp. A tam sa jakby nie patrzec tylko 3 rasy.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 15, 2011, 14:11:25
Cambion: W Korei Starcraft to sport narodowy, i nikt tam nie marudzi z tego powodu ze Blizzard chce ta gre jak najlepiej zbalansowac, wprowadzajac od czasu zmiany w balansie jednostek itp. A tam sa jakby nie patrzec tylko 3 rasy.
3 rasy po 15 jednostek każda. Balansujesz grę mając na uwadze to, jak każda jednostka radzi sobie ze wszystkimi innymi. Do tego drzewko ulepszeń i dodatkowe zdolności. "tylko"?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 15, 2011, 14:12:58
Cambion: W Korei Starcraft to sport narodowy, i nikt tam nie marudzi z tego powodu ze Blizzard chce ta gre jak najlepiej zbalansowac, wprowadzajac od czasu zmiany w balansie jednostek itp. A tam sa jakby nie patrzec tylko 3 rasy.
Nie ma co porównywać bijatyki do strategii. Są to dwa zupełnie różne typy gier.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Wrzesień 15, 2011, 15:24:47
Można porównywać pod względem sposobu patchowania. Obie firmy dbaja o swoje gry, obie są turniejowe i obie trudno zbalansować za pierwszym razem. W starcrafcie są 3 rasy i kilkanaście jednostek, a tu jest kilkanaście postaci, które mają po kilka innych różniących się od siebie specjali. Każda z tych postaci musi sobie dawać radę i w każdym matchupie nie może być za dużych przewag dla jednej postaci.

Ja jestem z takiego patchowania zadowolony. Jest na pewno dużo lepiej niż mieli by zrobić 1 patcha, a potem po miesiącu i tak by wyszło to że jakaś postać jest lepsza, bo ma jakąś OP akcje.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 15, 2011, 15:47:06
Ja jestem z takiego patchowania zadowolony. Jest na pewno dużo lepiej niż mieli by zrobić 1 patcha, a potem po miesiącu i tak by wyszło to że jakaś postać jest lepsza, bo ma jakąś OP akcje.

Tak bedzie zawsze. Nie wazne jaki balans nie zostalby osiagniety. Zawsze cos bedzie OP. Dlatego lepiej jest robic patcha raz na dluzszy czas, niz co 2 tyg zmieniac matchupy IMO
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 15, 2011, 16:00:04
Matchupy nie zmieniają się co 2 tygodnie, duże fixy wychodzą średnio co 2 miesiące.
Ja wolę takie gratisowe patchowanie niż co kilka miesięcy kupowanie "zbalansowanej edycji gry wraz z kilkoma nowymi postaciami".

Chociaż c**j, najlepiej jakby w ogóle nie paczowali Mortala a Kung Lao i Ermac z 1.00 zabijali na ścianie jednym kombem.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 15, 2011, 16:03:26
Matchupy nie zmieniają się co 2 tygodnie, duże fixy wychodzą średnio co 2 miesiące.
Ja wolę takie gratisowe patchowanie niż co kilka miesięcy kupowanie "zbalansowanej edycji gry wraz z kilkoma nowymi postaciami".

+1

Matchupy zmieniają się minimalnie, nawet po większych patchach - z zonerów nie robią się nagle rushdowny...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Wrzesień 15, 2011, 17:37:15
Matchupy nie zmieniają się co 2 tygodnie, duże fixy wychodzą średnio co 2 miesiące.
Ja wolę takie gratisowe patchowanie niż co kilka miesięcy kupowanie "zbalansowanej edycji gry wraz z kilkoma nowymi postaciami".

Chociaż c***, najlepiej jakby w ogóle nie paczowali Mortala a Kung Lao i Ermac z 1.00 zabijali na ścianie jednym kombem.

+2 ;]
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 16, 2011, 01:44:26
Matchupy nie zmieniają się co 2 tygodnie, duże fixy wychodzą średnio co 2 miesiące.
Ja wolę takie gratisowe patchowanie niż co kilka miesięcy kupowanie "zbalansowanej edycji gry wraz z kilkoma nowymi postaciami".

Chociaż c***, najlepiej jakby w ogóle nie paczowali Mortala a Kung Lao i Ermac z 1.00 zabijali na ścianie jednym kombem.

A no i taka jest różnica między zbalansowaną bijatyką a crapem którego trza ciągle patchować a i jeszcze potrafią takim patchem kod sieciowy zjebać :D
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Snake w Wrzesień 16, 2011, 07:12:32
To że bijatyka nie jest zbalansowana nie oznacza że jest crapem. ;] Crapem jest gdy ma zjebany system i gameplay...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 16, 2011, 12:23:53
To że bijatyka nie jest zbalansowana nie oznacza że jest crapem. ;] Crapem jest gdy ma zjebany system i gameplay...

Ale ja powyżej wcale nie wymieniłem powodu dla którego twierdze że jest crapem ;d
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 16, 2011, 15:07:07
- "ermac's got some damage scaling fixes and can't leave an invisible fireball. think thats it"

k**wa, mogłem imbaścian nie wrzucać na TYM.

- stryker getting some stuff
- [Baraka]slightly safer spin, longer reach on en charge some other things i cant remember
nothing on nw besides some bug fixes
- Noob: i dont think he has a faster d1, he does have armor on upkick someone dreampt that or something, his telegrab should hit better on some ppls charge hits overhead
- sonya bug is pretty vague
- sonya has some minor tweaks but nothing major can't remember
- i know here cartwheel armor doesnt randomly turn off anymore before the first hit frame
- only kano change i remember is enknife recovers fast
- its a minor tweak not meant to be a great buff, quanchi is good atm
- i know sindel's en scream starts up very fast (upcoming buff?) <-- NOT confirmed
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 16, 2011, 15:10:42
- only kano change i remember is enknife recovers fast

jeszcze szybciej?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 16, 2011, 15:17:29
and can't leave an invisible fireball. think thats it"
Niewidzialna kulka? Miał taką?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 16, 2011, 15:18:57
Kiedyś Knife tossa mu chyba trochę znerfili, więc może paskowy wraca do starego recovery.
Chociaż całe te tweaki są podane przez Toma Brady, więc trzeba ich też tak od razu nie łykać (przegrał biedaczek MM Sub0 vs Sonya 1:5, gdzie zapowiadał że zrobi Sonya exposed, a potem na dodatek dostał Kung vs Sonya 0:2 :( )

@Cambion - był glicz, że jak spamowałeś kulką przez fullscreen a przeciwnik kucał bez bloku to kulka znikała zanim do niego doleciała (nie zmieniało się jednak chyba samo recovery) - byłem pewien że już w czerwcu to załatali tak btw...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 16, 2011, 15:21:23
Czasem ermaciem dalo sie machnac cala kulke niewidzialna. Fajnie to wygladalo.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 16, 2011, 15:24:36
Lol Tom Brady...


Noże Kano dostały kilka klatek recovery więcej w ostatnim patchu, teraz można je nawet pokarać niektórymi TP
Ta zmiana to i tak pierdoła, żaden Kano nie wyda paska na głupi projectile...


Jestem wkurzony buffem charge'a Nooba - wolałbym coś co pomoże w złych MU, jak szybsze d+1 czy armor na EX Kolanie - a nie rzecz która zrobi dobre MU jeszcze lepszymi...
I tak wszystko wyjdzie w praniu - bo te plotki są jakieś z dupy... Co to znaczy
Cytuj
i cant remember
nothing on nw besides some bug fixes

NW miał jakieś rażące bugi?
Co z niewidzialna EX kulka Reptile'a?

Aha, i w przypadku Nooba powinno być :
Cytuj
he doesn't have armor on upkick, someone dreamt that or something,


Kiedy tak w zasadzie ten patch ma w końcu wyjść?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Wrzesień 16, 2011, 15:46:32
Jeśli to jest boost dla Kano to jest totalnie bez sensu... Niech już go lepiej nie ruszają. LOL będzie jeśli mu przywrócą prędkość upkulki...
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 16, 2011, 16:04:05
(przegrał biedaczek MM Sub0 vs Sonya 1:5, gdzie zapowiadał że zrobi Sonya exposed, a potem na dodatek dostał Kung vs Sonya 0:2 :( )
Masakra! Pamiętam te zapowiedzi na TYM, że pokarze iż Sonią nie da się grać na Sub0, a jak przyszło co do czego to nawet nie pisnął w tym MM. Został zakapiony na ring i d+4 :D
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 16, 2011, 16:10:57
Został zakapiony na ring i d+4 :D

Oho! W takim razie tli sie nadzieja na to, ze Tomek Bradek cos pokrzyczy o tym szambie. +1!

Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: kowal w Wrzesień 16, 2011, 22:17:37
(przegrał biedaczek MM Sub0 vs Sonya 1:5, gdzie zapowiadał że zrobi Sonya exposed, a potem na dodatek dostał Kung vs Sonya 0:2 :( )
Masakra! Pamiętam te zapowiedzi na TYM, że pokarze iż Sonią nie da się grać na Sub0, a jak przyszło co do czego to nawet nie pisnął w tym MM. Został zakapiony na ring i d+4 :D
nie wiem czy wiecie ale Sonya z postaci ktore z pozoru teoretycznie nie maja atutow na trady z pociskami jest w gruncie rzeczy najbardziej przesrana do wyzonowania. wystarczy ze zacznie zwykłe ringi przeplatac exami to lezysz nawet kabalem i saibotem. jej podwojny EX puszczony w odpowiednim momencie powoduje olbrzymia strate na przewadze. generalnie nie jest to postac do zonowania ale naprawde jej zonowac tez nie warto bo wiecej strat niz korzysci.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 16, 2011, 22:31:18
powoduje olbrzymia strate na przewadze.
:psyduck:
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: MoonSpell w Wrzesień 18, 2011, 20:10:50
Pamietajacie, ze podczas tura NRS nie wszystkie postacie mialy update. Tak, ze oucome moze byc calkiem zaskakujacy.
Mam nadzieje, ze po tym patchu nie tylko balans bedzie lepszy, ale tez online play.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: oskar w Wrzesień 18, 2011, 21:27:11
Mam nadzieje, ze po tym patchu nie tylko balans bedzie lepszy, ale tez online play.

jeabc online play mihihihi
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 18, 2011, 22:05:21
Online z patcha na patch psują, a co najlepsze kiedy już się wydaje że gorzej nie będzie, to jednak jest...

Jeszcze 11 dni oskarku i wracam, budziet igrali : D
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: oskar w Wrzesień 18, 2011, 22:34:58
Jeszcze 11 dni oskarku i wracam, budziet igrali : D

ah jes jes jes zer gut, ich bin awejting ju mister mister majster wit jor sziti hitbox mihihih
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: MoonSpell w Wrzesień 18, 2011, 23:11:30
jeabc online play mihihihi

Ty jestes kozak bo masz z kim grac a ja....jedyna osoba z ktora spotykalem sie raz na tydzien wynosi sie na koniec miasta :[[
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Wrzesień 19, 2011, 12:02:14
Kiedy ten pacz ma wyjść?
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 19, 2011, 12:05:51
jeabc online play mihihihi

Ty jestes kozak bo masz z kim grac a ja....jedyna osoba z ktora spotykalem sie raz na tydzien wynosi sie na koniec miasta :[[
Furb, Gaawa, Sway, Vince, Wojtaro, Hate, Kosu, ja (od biedy) - jest z kim grać w Warszawie.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 19, 2011, 14:27:56
jeabc online play mihihihi

Ty jestes kozak bo masz z kim grac a ja....jedyna osoba z ktora spotykalem sie raz na tydzien wynosi sie na koniec miasta :[[
Furb, Gaawa, Sway, Vince, Wojtaro, Hate, Kosu, ja (od biedy) - jest z kim grać w Warszawie.
Dziękuję Di, że mnie pomijasz w końcu wcale z wami nie gram :)
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 19, 2011, 14:29:47
Nom, nie grasz. Ty nas niszczysz. Jakby liczyc Tiery to musielibysmy inna skale zastosowac. My wszyscy walczymy o to aby miec mozliwosc wyzwania Cie na nierowny pojedynek, ktory na 95% jest dla nas przegrany. Koniec offtopu ;D.

Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: nethemersis w Wrzesień 19, 2011, 16:04:28
Cambion, ale Ty nie grasz, tylko patrzysz na to, jak pokonuje naszych przeciwnikow.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 19, 2011, 16:32:09
Cambion, ale Ty nie grasz, tylko patrzysz na to, jak pokonuje naszych przeciwnikow.
No coś w tym jest. Szkoda tylko, że nie ma turniejów teamowych w Polsce, bo na pewno bylibyśmy w topach ;)
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Wrzesień 21, 2011, 14:51:16
Nowa postać DLC, z tego, co widać od 1:40 będzie ciężki dla Strykerów:

http://www.youtube.com/watch?v=Htvy5DYS9TI&feature=player_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=Htvy5DYS9TI&feature=player_embedded)

EDIT: niekaralny projectile, lol ;D


Dae: Za trolowanie i OT leci 20% - mamy od takich linków odpowiedni temat i nie widzę powodu żeby zaśmiecać nimi pozostałe tematy.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 22, 2011, 13:05:39
Pojawiają się nieoficjalne informacje że patch wyjdzie w PRZYSZŁYM TYGODNIU!
Akurat przed turniejem w Łodzi...

Oczywiście to tylko plotki.
Tytuł: Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 22, 2011, 13:18:41
Jeśli to prawda, to na turniej przywożę konsolę z NAJNOWSZYM patchem.

Mhahaha, KL, whahaha.