BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Reptile => Wątek zaczęty przez: Cambion w Maj 10, 2011, 15:32:37

Tytuł: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Maj 10, 2011, 15:32:37
Teamt do ogólnej dyskusji i całego spamu na temat Jaszczura.
Tytuł: Odp: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Maj 10, 2011, 15:35:34
CHOMP CHOMP HISS!

Tyle ode mnie. :D

A tak bardziej serio to Jaszczur rządzi, zdecydowanie jedna z najmocniejszych, i moim zdaniem najciekawszych do prowadzenia postaci w MK. Nie gram nim, ale respektuję i jaram się jak ktoś mi posadzi dobrego juggle'a na Force Ballach. Nawet ten badziewny sweep mu nie przeszkadza w byciu zajebistym. ;)
Tytuł: Odp: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Maj 10, 2011, 17:50:54
Cambion, szkoda że zamknąłeś wątek z poradnikiem... tak czy inaczej nawiązując do poruszanego tam wątku niewidzialności i absorba projectów - Challenge Tower, misje 46 i 224 chyba wszystko wyjaśniają?
Tytuł: Odp: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Maj 10, 2011, 18:00:57
Nawiazujac do watku w poradniku Reptile... Nie rozumiem w czym ludziom przeszkadza tlumaczenie poradnikow najlepszych, ktore calkowicie wyczerpuja temat. To nie Tekken, postacie maja 7-8 kombosow, 7-10 ciosow i pare akcji tagowych. Tutaj nie ma co rozkminiac. Mysle, ze ciezko wycisnac cos od siebie czego nie byloby juz wczesniej na necie. Chcialem napisac cos o Johhnym, ale przeczytalem to co napisal Tom Brady i oprocz 2 nowych faktow i FD bylo dokladnie wszystko to co chcialem napisac. Jak dla mnie nie ma przeszkod, aby wrzucic tutaj materialy z TYM w wersji polskiej. Koniec koncow, gra jest ta sama.
Tytuł: Odp: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Maj 10, 2011, 18:15:23
Dobra w sumie go otworze i postaram się z czasem coś dopisać. Oczywiście z Waszą pomocą.
Tytuł: Odp: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 10, 2011, 19:21:16
Ale sprawdzajcie je też sami, nie przepisujcie bezmyślnie :) Bo na TYM nie ma samych gdlków, Xray Suba ma armora, a ja w walce versus, nie w Tower nie jestem w stanie sparować żadnego projectila ani niewidzialnością Reptaja ani Smoka :/
Tytuł: Odp: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Maj 11, 2011, 03:20:35
Ale sprawdzajcie je też sami, nie przepisujcie bezmyślnie :) Bo na TYM nie ma samych gdlków

Mądrze Qjon mówisz. Znalazłem parę baboli w tym co napisali dla Strykera, a i sam wyrzeźbiłem lepsze combosy niż tamtejsi wymiatacze, także nie ma co im "ustępować miejsca". :)

On topic: Reptile rządzi również z jednego powodu: Skrillex - Reptile's Theme. No k**wa, nie mam pytań. Reszta kawałków z "Songs Inspired By Warriors" nie ma nawet startu do tego motywu. TOASTY!!
Tytuł: Odp: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ornit, bez urazy zioom w Maj 11, 2011, 12:55:34
Jakby mógł ktos sprawdzić to nieszczęsne invisibility to byłbym wdzięczny. Może faktycznie, nie działa toto na "naziemne" pociski albo jakies bardziej zmaterializowane (noże, kapelusze itd). Ja może dopiero jutro będę miał okazję ponownie sprawdzić ale zżera mnie ciekawosć a nie mam teraz czasu na granie w arcade.

PS Nie ma co się napinać, nie chciałem nikogo obrazić. Poczułem krew, to tyle.
Tytuł: Odp: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 11, 2011, 15:12:03
Jakby mógł ktos sprawdzić to nieszczęsne invisibility to byłbym wdzięczny. Może faktycznie, nie działa toto na "naziemne" pociski albo jakies bardziej zmaterializowane (noże, kapelusze itd). Ja może dopiero jutro będę miał okazję ponownie sprawdzić ale zżera mnie ciekawosć a nie mam teraz czasu na granie w arcade.

PS Nie ma co się napinać, nie chciałem nikogo obrazić. Poczułem krew, to tyle.
Tyle, że ornit masz chyba rację ;) Posprawdzałem pociski kilku różnych postaci (z drugim graczem, żeby nie było) i nihuhu nie potrafię sparować niewidzialnością Reptila żadnego. A w Challenge Tower w tych dwóch misjach to działa, bo takie są założenia tych dwóch konkretnych wyzwań (zresztą jedno z nich mówi o pochłanianiu rakiety podczas niewidzialności, więc nie pasuje już z góry do tego, co chcemy sprawdzić)
Więc albo okienko na to jest tak małe, że aż robienie niewidzialności na kulki jest niepraktyczne albo to kolejny miejski mit.
Tytuł: Odp: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 02, 2011, 11:11:20
Ciekawy strat znaleziony na TYM: po forward throw robiąc od razu (mówią że dżastfrejmowo, choć imo tak precyzyjny timing nie jest w każdym meczupie wymagany) Elbow dash znajdziemy się za plecami przeciwnika i - tu najlepsze - ominiemy większość wakeup ataków w grze, co otwiera nam dalsze możliwości ofensywu czy po prostu kolejnego rzutu :)
Wakeupy które mimo wszystko trafiają to Spin Kunga, Ice clone i Elbow dash Reptila (możliwe, że ten ostatni wymaga tylko bardzo dokładnego timingu).
Tytuł: Odp: Reptile - Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Listopad 21, 2011, 20:02:23
EX Elbow dash na bloku jest +5, trololo.
To co Manior, kiedy wpadasz?