BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Sindel => Wątek zaczęty przez: Punkstyler w Kwiecień 28, 2011, 15:14:02

Tytuł: 40 lat minęło... Sindel - Kombosy, Juggle itp.
Wiadomość wysłana przez: Punkstyler w Kwiecień 28, 2011, 15:14:02
Zaczynamy. Tu wpisujemy kombosiki itp.

Kompletnie nic nie znalazłem oprócz jednej ciekawostki.

b+2,4~df1 daje nam ostatniego hita jako gwarant, i nie jest on częścią kombosa więc zawsze zadaje 8%.

True_Mumin coś też kminił, zapewne dopisze resztę :)
Tytuł: Odp: 40 lat minęło... Sindel - Kombosy, Juggle itp.
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Kwiecień 28, 2011, 16:25:00
Babcia mnie przeraża. Ma one-frame'a po którym jedzie re-bound combo:

(no meter)
j.2, b+3,f+2, d,b+2, j.2, b+3,f+2 - midscreen, 29%, można jechać dalej. Scream jest tym hardym elementem tutaj, ale jak siądzie to jest bajecznie. Trzeba trafić w moment kiedy oponent odbija się od ziemi.

Jak dorzucić po tym X-Raya to 50% leci.
Tytuł: Odp: 40 lat minęło... Sindel - Kombosy, Juggle itp.
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 25, 2011, 00:47:05
http://www.youtube.com/watch?v=hCWdRRca8Ts


Combo Video - Sindel po ostatnim patchu dostała, cóż, juggle...
Tytuł: Odp: 40 lat minęło... Sindel - Kombosy, Juggle itp.
Wiadomość wysłana przez: Di w Maj 02, 2012, 19:41:55
http://www.youtube.com/watch?v=ahBxhBrM3Rc

Sindel została znerfiona w wersji na PS Vitę. Wierzę, że to bug, bo... no sami pomyślcie.
Tytuł: Odp: 40 lat minęło... Sindel - Kombosy, Juggle itp.
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 02, 2012, 19:43:56
Takich kwiatków jest w wersji na Vitę więcej (Jade też była zbyt mocna, więc po większości swoich stringów ma hyperscaling).
Tytuł: Odp: 40 lat minęło... Sindel - Kombosy, Juggle itp.
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Maj 02, 2012, 19:45:25
Bo... to jest niedorzeczne ?
Tytuł: Odp: 40 lat minęło... Sindel - Kombosy, Juggle itp.
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Maj 02, 2012, 20:05:40
Fajny bubel to MKV. Grafika i balans, to jest to czego brakowało w wersji domowej.