BACKDASH FORUM
Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Sektor => Wątek zaczęty przez: Dae w Kwiecień 23, 2011, 06:56:45
-
Po krótkiej sesji z Sektorem
TU - Teleport Upercut (d,f+4)
Midscreen:
TU, f+4, b+2~Flame Burner - 23% - najmocniejsze combo po TU bez korzystania z paska jakie znalazłem
1,2,b+1, f+4,4~TU, j.k~ExTU, b+2~Flame Burner - 45%
TU, f+4,4~ExTU, b+2~Flame Burner - 34%
Po trafieniu górną rakietą można combować z każego dystansu TU lub jeśli jesteśmy odpowiednio blisko dash b+2~TU.
Jeśli trafimy Up Misslie z bliska (odległość sweepa) można robić j.p,b+2~TU
EDIT:
Po TU siedzi coś takiego:
TU, nj.p f+4,4~TU za 24% bez pasków lub TU, nj.p, f+4,4~Ex TU, b+2~Flame Burner z jednym paskiem
I tak dochodzimy do najmocniejszego combo bez XRaya jakie zdołałem posadzić
55%
UpMissilie, j.p, b+2~TU, nj.p, f+4,4~Ex TU, b+2~Ex Flame Burner
Mam nowe, łatwiejsze i mocniejsze combo po TU!
TU, b+2,1, dash 1, b+2~burner 33% bez metera.
TU, b+2,1, dash, 1,2~EX TU, b+2~burner 41% z meterem.
Pękła magiczna granica 30% i 40%
-
Hmmm...
b+2~TP, b+2,1, b+3,4~TP siedzi teraz łatwo, bez dashy, bez kombinowania. Chyba po patchu to zmienili.
Jak tego juggle'a zakończymy EX TP to mamy gruuuubą akcję.
-
Coś ode mnie:
jp B,3,4 TU jk ex TU B+2 flamethrower
2,1 TU F+4,4 ex TU B+2 flamethrower
w powietrzu: jk TU F+4,4 ex TU B+2 flamethrower
1,2,b1 F+4,4 TU 1, Xray
wall: 1,2,b1 b+2,1 2,1 2,1 1,1,b+1
1,2,b1 b+2,1 2,1 1,2,2 górna rakiera (po tym przeciwnik ma zgadywankę. Chyba że ucieknie szybkim specjalem).
stoimy w rogu, za plecami mamy ścianę: EX TU B+2,1 1,2,b1 2,1 1,2,2 (można dołożyć górną rakietę) lub 1,1,b1
-
b+3,4 lub 2,1 lub b+2~TU, b+2,1, b+3,4~TU (exTU, b+2,1 lub b+2~flamethrower), po gołym teleporcie tak samo. Najmocniejsza opcja.
1,2,b+1 f+4,4~TU b+3,4~TU - Można zrobić 1,2,b+1, iaTU, b+2,1, b+2,1, kroi najwięcej ale jest oporowo trudne.
Wall: 1,2,b+1, f+4, b+2,1, 1, 1,2,2~flamethrower lub rakieta. Z j.p i flamethrowerem na końcu kroi 45% bez pacha.
-
Znam tego walla, ale czasem pod presją ciężko jest wsadzić F+4 i potem B+2 i całą resztę. Nie stosuję :)
Ogólnie standardowy juggle Sektora jest sam w sobie mocne. Chyba nie ma sensu stosować czegoś co łatwo można zdropować ? Lepiej walić gwaranta za 47% :)