BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Sub-Zero => Wątek zaczęty przez: gaawa w Marzec 29, 2011, 12:44:39

Tytuł: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Marzec 29, 2011, 12:44:39
Póki jest wersja demo, zamieszcze przykładowe kombosy jakie można sadzić Subem. Po wyjściu pełnej wersji zaktualizuje topic. Tak samo jak ustalimy jakiej notacji używać do opisu ciosów.

Procenty dopiszę później, bo nie mam teraz jak tego sprawdzić :]

1. b+1,2, d,f+3, dash, jump+1_2, b+1,2, 2,1,2, b,f+4
2. 2,1,2, d,f+3, dash, 2,2, b,f+4
3. d,b+3, jump+1_2, dash, b+1,2, 2,1,2, b,f+4 - nie działa na kucających, a tym bardziej na zamrożoną Mileenę w rollu
na kucających lepiej robić
d,b+3, 2,2, b,f+4

4. d,f+3, jump+1_2, dash, b+1,2, 2,1,2, b,f+4 - tylko gdy uda nam sie blisko zamrozic przyciwnika, ew. jak użyjemy ex frosta wtedy zamrożenie trwa dłużej i możemy dobiec.

Pod ścianą:
5. b+1,2, d,f+3, jump+1_2, jump+1_2, 4, 2,1,2, b,f+4

Zamieściłem te kilka przykładów na prośbę Słonia. Nie są to raczej najsilniejsze akcje, ale są dość proste
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 29, 2011, 12:49:09
thx :) jak będę miał możliwość to obczaję :)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 29, 2011, 13:22:48
Ja również, jak tylko wyjdzie pełna wersja z opcją practice :)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 29, 2011, 14:24:47
2. 2,1,2, d,f+3, dash, 2,1, b,f+4

zgadza się ?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Marzec 29, 2011, 14:46:46
a ktora akcja nie chce Ci wejść?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 30, 2011, 00:03:31
Wszystko siada, tylko to nikczemne demo doprowadza mnie do kurwicy.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gamer w Kwiecień 20, 2011, 13:16:53
wrócę z roboty to obczaję bo pełniaka już mam :P
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Takuma w Kwiecień 20, 2011, 16:46:30
Weź nie denerwuj. :D
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Maj 02, 2011, 18:17:19
Niepotrzebnie zamknąłem wątek...


Po czym poza:
1,3
2
2,2
b+2,1
f+4
kombuje się d,f+3?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Maj 03, 2011, 00:14:39
po 2,1,2 mozna hitconfirmowac kulke, wiem ze to nie jest link sensu stricte ale bardzo przydatna sprawa.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Maj 03, 2011, 01:08:20
Po czym poza:
1,3
2
2,2
b+2,1
f+4
kombuje się d,f+3?

Chyba po b+1,2?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Maj 03, 2011, 06:48:00
Racja, Cambionie.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: JuniOr w Maj 03, 2011, 12:53:18
2,1,2 też można :)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Maj 03, 2011, 16:13:16
2,1 też ;p
2,1,4 - ale tylko z ex d,f+3
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Maj 03, 2011, 16:27:38
Niby tak, ale niewiele tam posiedzimy. Nie sprecyzowałem, ale chodziło mi o sadzanie kulki przeciw stojącej postaci.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Maj 05, 2011, 03:29:49
Di słyszałem że chcesz kapić na klona i kulkę :P
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Maj 19, 2011, 10:53:42
Potrzebuje coś mocnego na przeciwnika zamrożonego w powietrzu, tak żeby jak najczęściej całe wchodziło. Macie coś takiego?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Maj 19, 2011, 11:02:04
Zależy jak daleko od przeciwnika jesteś.
Gram od czasu do czasu Subem i generalnie zazwyczaj zdążam dash jNP, b+1,2, 2,1,2~Slide
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Maj 19, 2011, 11:47:31
Tzn chodzi o założenie że właśnie jestem blisko i mam czas na zrobienie czegoś. Przeciwnik wskakuje na mnie i robię clone'a.

jNP to ten skok do góry z pięścią która odbija od ziemii?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Maj 19, 2011, 12:22:52
Tak, właśnie to. Zdaje się, że wczoraj robiłem to combo w naszych walkach.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Maj 19, 2011, 16:36:26
Dzięki dzięki. Już na sucho prawie opanowałem. Ciekawe jak będzie online przy dropach płynności. Tak czy siak tego mi brakowało, bo kombinacje które znałem na taka sytuacje są średnie. Już lepiej było zwykłego uppercuta zrobić.

Di: Możliwe bo widziałem już kobmbosy z tym kolecem i podskakiwaniem z pięścią. Ale jak już gram to nie patrze z czego się składa kombo przeciwnika tylko zastanawiam się jak się z niego wyrwać/kiedy się skończy ;D
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Maj 23, 2011, 14:20:43
Fajny ten combos, ale przy lagach trudno posadzić 2,1,2~Slide. Jak widzę że mocno przycina to muszę zastępować 2,2,2.

Zauważyłem też że jak jest jakiś lag zaraz po tym jak zamrozisz przeciwnika to długość czasu zamrożenia przeciwnika nie uwzględnia tego lagu. Wkurza czasem, bo trudno zdążyć też czasami z tą piąchą wybijającą.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: XBOXgodike w Maj 23, 2011, 14:28:12
Fajne combo:
skok+1,22,dół+przód+3,dash do tyłu,skok+1,22,4,ex slide

skok+1,22,dół+przód+3,dash do tyłu,skok+1,22,4, Xray

212+EX dół+przód+3, dash, skok+1,22, slide
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Maj 25, 2011, 00:59:48
Zauwazylem ze w jNP, b+1,2, 2,1,2~Slide mozna wetknac jeszcze 1 po jNP.

Najmocniejszy standardowy jaki umiem to jP,b+1,2, d,f+3, dash, jNP, dash, 1, b+1,2, 2,1,2~Slide. Wersja zwykla kroi 38%dmg, z EX Slide 39%, a jak zamienimy slide na Xraya to 48%dmg.

Mozna tez kombinowac z b+2 po kulce, ale ciezko to wyczuc zeby b+2 zamrozil jeszcze raz. Wtedy jakby nie patrzec jest 13%dmg z pierwszej czesci, a z drugiej dodatkowo te 38~48%. Czyli calkiem niezle.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Maj 25, 2011, 10:32:08
Na online zawsze robię b+2 po zamrożeniu na glebie, bo ludzie po prostu tam śmierdzą z blokiem. Wystarczy skakać po zamrożeniu żeby tego uniknąć a przynajmniej popsuć Subowi juggle'a.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Maj 25, 2011, 12:13:18
Dae: Czyli mówisz że tego nieblokowanego b+2 po zamrożeniu da się uniknąć nawet jeżeli jest dobrze w czas posadzone?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Maj 25, 2011, 12:23:47
Offline tak, w najgorszym wypadku trafi w początkowej fazie skoku, ale przeciwnik jest zamrożony wtedy wyżej, pewnie siedzi wtedy coś słabszego, ba bank nie da się zrobić b+1,2. Może z jakimś idealnym timingiem to jest gwarant, ale nie sprawdzałem tego z drugim graczem na practice. Dam znać jak to przetestuję. Jak masz chwilę to spróbuj może na practice ustawić kukłę na skoki, zamrozić ją na ziemi i spróbować robić b+2.

W podobny sposób udawało mi się "uninkać" setupu Cyraxa na bombę po command throwie, jak złapie mnie we wczesnej fazie skoku nie siedzi mu cały juggle.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Maj 25, 2011, 12:28:40
Dae: Jeśli b+1,2 miałby nie trafić to 1,b+1,2 trafi napewno. Tą pierwszą piąchą zrzucasz sobie zamrożonego przeciwnika trochę niżej, a później b+1,2 i reszta. Z tym że pewnie online strasznie trudno wyczuć :)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Maj 25, 2011, 13:29:45
łatwo uniknąć b+2 nawet na stojącego po zamrożeniu. Oberwie się zawsze, ale nie zawsze zamrozi. Starczy nie trzymać bloku i b+2 nie działa ;] a wtedy przydaje się do czegoś ten cancel b+2. Zawsze to jakiś setup
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Maj 25, 2011, 13:36:23
Starczy nie trzymać bloku i b+2 nie działa

To znaczy co, whhifuje? Mam podobny setup Noobkiem, wchodzi tylko kiedy opp trzyma blok ( na trafieniu b+1,2~EX Hole)
Jeśli nie zamraża to może za wcześnie robisz, no chyba że ten cios zamraża tylko jak wejdzie na blok.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Maj 26, 2011, 00:40:12
jak robisz to w combo (mimo że i tak nie zalicza) to działa tylko gdy przeciwnik trzyma blok. odpal practice zamroz kulka i napierw ustaw  no block, a potem po zamrozeniu zmien na blok always i zrob b+2 ;]
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Maj 26, 2011, 01:10:41
Ja tam nie widze roznicy. To chyba odimingu zalezy.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Maj 26, 2011, 08:25:46
pamiętaj, że b+2 ma wejść jak przecwnik się już rozmrozi, a nie kiedy jest zamrożony ;]
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Maj 26, 2011, 10:29:24
Whatever, i tak wystarczy skakać żeby tego uniknąć :P

Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Maj 26, 2011, 11:06:51
w sumie chyba faktycznie lepiej skakać... bo sub zerem ciężko posadzić jakiegoś kombosa na skaczącego przeciwnika. Chyba, że odpali się Ice beam
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Maj 26, 2011, 11:42:53
Dae: Kukle czasami się nie udało przeskoczyć i ją zamroziło od razu, więc niekoniecznie. Pewnie jest timing na to żeby walnąć i zamrozić.

gaawa: Sub ma najlepszą obronę przed wskakującymi - Clony :) Ogólnie jak ktoś skacze na Ciebie to clone, jak ktoś skacze w drugim kierunku to Slide ew lodowisko. Jak ktoś skacze do góry to rzeczywiście najlepiej tutaj użyć Ice beam. Czyli ogólnie właśnie lepiej NIE skakać (jak się niema jakiegoś teleportu z powietrza, czy ataku przedłużającego lot).
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Maj 26, 2011, 11:52:45
Czyli ogólnie właśnie lepiej NIE skakać (jak się niema jakiegoś teleportu z powietrza, czy ataku przedłużającego lot).

Well said! Gdyby frajerstwo z online to przeczytało... Skacze ci taki jak pchła, a jak go przez caaaaaałą walkę ściągasz AntiAirami to ci jeszcze od spamerów, noobów i lamusów nawyzywa...

Wracając do tematu, nie wiem jak to będzie wyglądało ze skokiem skośnym, bo practice mode w tej grze to porażka.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Maj 26, 2011, 12:17:54
ja na razie trzymam się combo z b+2 ;p  chodzi mi o to, że jak przeciwnik widzi, że robisz b+2 i będzie probował skakać, to nawet jak trafisz z b+2 to tylko może wślizg się uda wsadzić.  ew z cancelowac i trafić z jakiegos puncha, ale nie wiem. za dużo już kombinuję xD
Nie wiem ile postaci poza Ermaciem, Sektorem czy raidenem moze kombowac po takich przypadkowych AA nvm xD
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: prm w Czerwiec 10, 2011, 16:24:21
Combo 1: 34%
2,2, d,f+3, dash, nj.P, dash, 1, dash, b+1,2, 2,1,2, b,f+4

Combo 2: 38%
b+1,2, d,f+3, dash, nj.P, dash, 1, dash, b+1,2, 2,1,2, b,f+4

Combo 3: 35%
f+3, d,f+3, dash, nj.P, dash, 1, dash, b+1,2, 2,1,2, b,f+4

Combo 4: 37%
b+2, dash, 1, dash, b+1,2, 2,1,2 b,f+4

Combo 5: 41%
fj.P, b+1,2, d,f+3, dash, nj.P, dash, 1, dash, b+1,2, 2,1,2 b,f+4

Combo 6: 53%
fj.P, b+1,2, d,f+3, dash, nj.P, dash, b+1,2, 2,1,4,L2+R2

Combo 7: 33%
b+1,2, d,f+3, 2,1,4, b,f+4
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Czerwiec 13, 2011, 17:48:45
Ooo bardzo fajne combosy zaraz je wypróbuję. Nie widzę tu jednak jednego który znalazłem gdzieś na innych stronkach a mianowicie:
j.p.,2,2,4,EXdf+3,dash, dash,2,1,2,EXbf+4 daje 40% ale chyba warto za 2 paski na icebeam i enh slide. Mam pytanie jednak w tym piątym combosie co to jest to "fd" zaraz po freezie?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Czerwiec 14, 2011, 09:35:38
Przecież to standardowe combosy, które były już na pierwszej stronie. Z małymi zmianami w postaci pięści po nJP. Prawdę mówiąc wole pomijać tą pięść jednak, bo nie warto palić juggla kosztem 2% dmg. Mam wrażenie że wtedy te combo jest dosyć niestabilne i nie na każdą sytuacje. Czasem ktoś odleci o kawałek za daleko żeby przydashować odpowiednio blisko i jest dupa.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: prm w Czerwiec 14, 2011, 16:10:16
Drantzell zgodzę się z Tobą. Tych kombosów raczej nie używa się w walce(łatwo zepsuć przy punch'ach,ale bez piąstek wchodzi miodzio),po prostu spłodziłem je w practice. Caracal "fd" to jest front dash,tak jakoś mi się napisało,zaraz poprawię. Btw. nie wszystkie te comba były na pierwszej stronie,chyba że czytaliśmy zupełnie inną stronę :P
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 16, 2011, 15:13:01
Nie da sie wyskoczyc z B+2 dobrze timingowanego, nawet jezeli sie wyskoczy w polowie to hit wejdzie a postac bedzie wysoko co tylko ulatwia zadanie.

Jako antiair po np tele scorpiona, polecam F+4 freeze JP 214 slide ( 31% ) oczywiscie f+4 trzeba ztimingowac zeby uderzyc go w momencie jak upada na ziemie po tym rollu w powietrzu.

Ciekawe rozwiazanie w cornerze to 22freeze,NJP,NJP,NJP,Ex Ice puddle, NJP, NJP,B12,214

oczywiscie w cornerze nie konczymy combosow wslizgiem, chyba ze widzimy ze zabijhemy przeciwnika
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 18, 2011, 14:40:41
http://www.youtube.com/watch?v=7NL8RaihwGU&feature=feedu

57% za 1 pasek, lepiej niz z Xrayem :)
tego B+2 jak jest dobry timing nie da sie uniknac nawet nic nie klikajac. Ciekawe i praktyczne kombo, polecam
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 18, 2011, 15:04:29
Z tym że problem jest właśnie w timingu tego B+2. Trudno to wyczuć. No i albo mi się wydaję, albo można przed tym uskoczyć w górę.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 18, 2011, 15:18:15
Nie da sie uskoczyc przed B+2, kto wam w ogole taka glupote powiedzial? Bo juz 2gi raz widze jak wy uskakujecie przed B+2 lolol
mi nie wchodzie Ex Groundfreeze, zawsze zwykly sie robi =/
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 18, 2011, 15:24:45
Nooo... Exa tego ciosu się trudno jakoś robi rzeczywiście :D A przed B+2 to wydawało mi się (ktoś o tym pisał już na forum) że jak nie uskoczysz, to możesz podlecieć zamrożonym wyżej tak że trudniej posadzić coś mocniejszego.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 18, 2011, 16:33:30
mowie wam ze nie uskoczysz od B+2, a jak bedziesz wyzej to tylko ulatwia sprawe

Sub zero od premiery gram wiec nikt mi tu takich glupot nie wmowi ;]
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: kowal w Lipiec 18, 2011, 16:43:41
sory ze sie tak wepne w ten temat ale ktos wie czemu niektore EX tak zle sie zatwierdza a niektore łatwo bufor sie zmienia na zliczenie multibuttonow?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 18, 2011, 19:00:53
nie wiem i nie rozumiem tego, ale Ex Ice Puddle u sub-zero to mam 40% skutecznosci =/
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 21, 2011, 23:50:22
Poprobowalem sobie to kombo i opanowalem ground freeze, jak i timing B+2 (na dwa dashe jest+chwilka). Gorzej jest z tym ze przeciwnik po ground freeze sie oddala, tak ze pozniej trudno go trafic reszta :/ Przy scianie niema problemu. Any idea?

Mam tez nowe combo jak ktos chce wskakiwac na te kombo z freezem i zabraknie mu paska - jP,1,2,1, ICE BALL, 1 dash, B+1 (whiff),2  , 2,2,SLIDE. (32%)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: kowal w Lipiec 22, 2011, 07:58:55
jak wygląda full combo Suba to co w pewnym momencie leci ten partyzant na bęben z buta co stunuje (reset?) to jest overhead chyba, całość spory dmg wyciąga
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 22, 2011, 14:15:29
F+4,freeze, teraz masz w praktyce cztery opcje:
1) JP,214,Slide
2) NJP,B12,212,Slide
3) NJP,B12,1,212,Slide
4) B+2 (reset), dash B12,212,Slide

w rogu zmieniasz 212 na 214 slide po B12, i nie robisz Slide tylko po ostatnim ciosie stawiasz clona, lub konczysz slidem jak widzisz ze zabijesz
Mozesz tez zamiast slide dac Xray
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Lipiec 22, 2011, 14:24:17
Dobrze rozumiem że wall combo zakończone slidem ma tak duże recovery że można ukarać wake upm?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 22, 2011, 14:39:37
Nie można. Nie wiem czemu Onizuka tak pisze. Ja zawsze kończę juggle przy ścianie slidem, i zawsze mogę sobie dużo dalej pozwolić :) Na pewno jak się nie skończy slidem, to przeciwnik czuje się bardziej wgnieciony w tą ścianę, ale nie do końca rozumiem pomysł Onizuki.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 22, 2011, 15:06:07
Nie można. Nie wiem czemu Onizuka tak pisze. Ja zawsze kończę juggle przy ścianie slidem, i zawsze mogę sobie dużo dalej pozwolić :) Na pewno jak się nie skończy slidem, to przeciwnik czuje się bardziej wgnieciony w tą ścianę, ale nie do końca rozumiem pomysł Onizuki.

Nie powinienes pod sciana konczyc slidem ;]
zanim sie pozbierasz to dostajesz np dasha od reptile, jak nie skonczysz slidem tylko normalnie to stawiasz klona i dajesz dalej 22,22 clone.
wiem co mowie ;]

tak samo uzywanie subzerem Ex ruchow to beznadziejny pomysl ( no moze w sub vs sub na exfreeze ) lepiej pasek trzymac na breakera i na 50% kombo z xrayem

edit. Pod sciana bez slide masz lepsza pozycje na dalsze cisniecie typa, stoisz za klonem a on sie dopiero podnosci i masz wiecej opcji, pomijajac juz ze jestes 100% safe
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 22, 2011, 15:44:02
Być może coś w tym jest, a tego nie zauważyłem. Obadam to. Być może to jest rzecz którą w Subie mi brakuje.

Może czasem mój Sub jest trochę narwany, ale EX Slide wakeupy są świetne w niektórych sytuacjach. Na pewno nie można powiedzieć że używanie EXów się nie przydaje:

EX FREEZE: Jest świetny między innymi na wymiany kulkowe z Sub Zero, netem Cyraxa. Ewentualnie jeśli czujemy że przeciwnik che przeskoczyć nad kolejnym naszym zwykłym Freezem (a nie jest tak blisko żeby wpadł w clona), ewentualnie odskakuje.

EX SLIDE: Jest dobry jak przeciwnik po powaleniu Ciebie, czuje się bezpieczny i z drugiego końca ekranu chce trafić Cie jakimś wysokim projectilem. ( nie zawsze działa oczywiście. Nie radzę próbować na Cyraxa, Kabala, Nooba) Ze średniej odległości można armora też wykorzystać do łapania. Dobra jest też długość i szybkość tego slidu i można nim karać odskakujące postaci.

EX GROUND FREEZE: Ogólnie wolne to g.wno, ale poza używaniem tego w jugglach, czasem można walnąć sobie tak dla zabawy na samym początku gry, albo kiedy przeciwnik skupia się na defensywie i ma spóźniony zapłon :)

EX ICE CLONE: Dłużej trwa, ale tego to nie wiem jak skutecznie używać :P.

Właśnie to jest fajne w nowym MK, że możesz sobie wybrać styl gry, a używaniem EX'ów, możesz bardziej cisnąć przeciwnika. Gra "ofensywna+od czasu co czasu clon" jest fajna :)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: kowal w Lipiec 22, 2011, 16:38:54
te saby co sa na wysokim poziomie zawsze trzymaja na brakera pasek
a drugi twoj bład to klon panu bogu w okno no chyba ze milena albo inny random teleporciarz
z ex klonem spotkałem sie tylko pod kornerem
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 22, 2011, 16:53:20
kowal: Etam, nie lubię takiego generalizowania. Jest jeszcze coś jak psychologia walki i żądza krwi. Breakers are for pussies :D



To ty masz nim rzucać, a nie on Tobą. Tak na poważnie to strasznie często tak mam że jak koleś użyje breakera, to zaraz po tym mam znowu combo, i w ten sposób ten pasek mu się marnuje. Sam często też wpadam zaraz po użyciu breakera. Po jego użyciu ludzie często czują się na moment zbyt pewnie i błędy robią.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: kowal w Lipiec 22, 2011, 16:55:59
jak tam chcesz przeciez to nie moj interes ci podpowiadac :P
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 22, 2011, 16:58:17
jak tam chcesz przeciez to nie moj interes ci podpowiadac :P

Mi możesz podpowiadać. Nie podpowiadaj tym z NetWarsów :D
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: kowal w Lipiec 22, 2011, 17:44:10
jestem neutralny
a przeginaja i jedni i drudzy
Ozinuka z niczym mi nie podpadł wiec dlaczego mam generalizowac:P
poza tym on i tak trzyma pasek i nie naduzywa klonow wiec mu nic nie powiedziałem czego by nie wiedział:P

Namierzyłem dobrego Suba psn:Rolabel ma mało walk ale jest w cholere dobry w ostaniej walce na finishim jak mnie konczyl wyskoczył desc. przeprosiłem go na chacie zeby nie myslał zem burak choc był zwykły dsc. i co ciekawe koles odpisał i mnie przepropsił ze to jego wina była z tym dsc. Pogadalismy troche. Pszukaj go przyda ci sie kilka mirrorow ma zupełnie inny styl grania wiec cos podpatrzysz. Nie wiem tylko czy podobnie bedzie grał w mirrorze no i nie da sie powiedzic na ile bedzie dobry z toba bo to zupelnie co innego jest.

ja patrze zeby pograc, choc mnie juz nerwy biora na to wszystko online dzis znow 2x cały wykaszanił a siedziałem moze 1h na 10 walk tylko w jednej nie było drop inputow. I coraz czesciej mis ie zdarza ze zaznacze kolesia i jak przetrzymam na łaczeniu zbyt długo to potrafi zwiesc i nie da sie dac cancela aby wyjsc z pokoju.

Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 22, 2011, 18:12:18
kowal: Spoko :) To był joke nawiązujący do tego cyrku, bo też mnie śmieszą te niektóre spinki (vide temat oskar vs Wombat). Niezrozumiałe jak nawalanki kibiców Gdańskich z Gdyńskimi (jak dla mnie to jedno miasto). Jestem tu z zaproszenia Di, a on z tego co widziałem nie odwala takich rzeczy.

Co do nadużywania klonów, to nie wiem co to takiego nadużywanie. Zły clon to taki, którego wyczuje przeciwnik i dostane np jakimś teleportem, kulką, bombą czy czymś innym co może clona ukarać. Jeśli nie jestem karany i prowadzi mnie to do zwycięstwa, to nie widzę powodu czemu miałbym nie clonować. Czasem coś głupiego i niespodziewanego też fajnie zrobić :) Zdecydowanie mi gorzej idzie z postaciami zonującymi i coś w tym musi być. Tak czy siak ja gram codziennie inaczej, więc trudno powiedzieć że popełniam jakieś zasadnicze błędy.

Co do tego Rolabela to matchup vs Sub0 mam trochę ogarnięty, więc duża szansa że dałbym sobie z nim radę. Dużo zależy od stylu gry, i na każdą postać się gra inaczej. Tak czy siak jeśli chodzi o Sub vs Sub to w tym meczapie wszyscy operatorzy lodziary grają praktycznie tak samo, więc dużo bym się nie nauczył.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: kowal w Lipiec 22, 2011, 18:20:22
nie mowie o sytuacjach obronnych na atak
zły klon to stojacy za połowa ekranu bez potrzeby
widze walki bradego poszły w swiat klon i spam lodem za niego a to wuja daje chyba ze liczysz na teleport.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 22, 2011, 20:08:19
Być może coś w tym jest, a tego nie zauważyłem. Obadam to. Być może to jest rzecz którą w Subie mi brakuje.

Może czasem mój Sub jest trochę narwany, ale EX Slide wakeupy są świetne w niektórych sytuacjach. Na pewno nie można powiedzieć że używanie EXów się nie przydaje:

EX FREEZE: Jest świetny między innymi na wymiany kulkowe z Sub Zero, netem Cyraxa. Ewentualnie jeśli czujemy że przeciwnik che przeskoczyć nad kolejnym naszym zwykłym Freezem (a nie jest tak blisko żeby wpadł w clona), ewentualnie odskakuje.

EX SLIDE: Jest dobry jak przeciwnik po powaleniu Ciebie, czuje się bezpieczny i z drugiego końca ekranu chce trafić Cie jakimś wysokim projectilem. ( nie zawsze działa oczywiście. Nie radzę próbować na Cyraxa, Kabala, Nooba) Ze średniej odległości można armora też wykorzystać do łapania. Dobra jest też długość i szybkość tego slidu i można nim karać odskakujące postaci.

EX GROUND FREEZE: Ogólnie wolne to g.wno, ale poza używaniem tego w jugglach, czasem można walnąć sobie tak dla zabawy na samym początku gry, albo kiedy przeciwnik skupia się na defensywie i ma spóźniony zapłon :)

EX ICE CLONE: Dłużej trwa, ale tego to nie wiem jak skutecznie używać :P.

Właśnie to jest fajne w nowym MK, że możesz sobie wybrać styl gry, a używaniem EX'ów, możesz bardziej cisnąć przeciwnika. Gra "ofensywna+od czasu co czasu clon" jest fajna :)

w 90% przypadkow nie oplaca sie robic ex moves ;] jedyne uzycie to ex iceball vs reptile/sub/cyrax, lepiej chyba  zbreakerowac n45% juggla niz walnac slide za 12%, lub jebnac combo z xraya za 50% by zabic typa niz 20% z ex freeze
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 22, 2011, 20:10:22
gralem sub vs sub na tego rolabela i niestety srednio ten matchup ogarnia, ale suba ma dobrego to prawda

btw jestem z netwars ale nie uczestnicze w zadnych napinkach wiec nie generalizowac mi tutaj
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Lipiec 22, 2011, 20:12:45
btw jestem z netwars ale nie uczestnicze w zadnych napinkach wiec nie generalizowac mi tutaj

Ulżyło mi, bo cała sprawa dotyczy kilku indywiduów a niektórzy robią z tego NW vs BD free for all...
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: kowal w Lipiec 22, 2011, 22:26:45
mirrory wygladaja inaczej niestety
ale ten koles naprawde gra zupełnie inaczej niz reszta subow, to jets zupełnie inny poziom nie chodzi o skila ale samo rozgrywanie i techy mase subow widziałem mozan jakis schemat zauwazyc wspolny on jest ewidentnie inny. To ze ta gra nie zapisuje replay to porazka totalna nawet nie idzie przeanalizowac nic na spokojnie czasem oczywiste rzeczy człowiek pomija bo ma adrenaline albo mysli o wałkowaniu swojej startegi.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 22, 2011, 23:02:12
a co on takiego innego robi? bo gralem z nim i ja i brat i nic nie zauwazylem
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 22, 2011, 23:21:53
OnizukaPM: Pamiętaj też że breaker to 2 paski, a EX Slide to 1 :) Poza tym mało jest takich combosów za 45% mimo wszystko, a często ludzie breakują ostatnie ciosy (wam też się ostatnio zdarzało - Niema sensu breakować jak się kombo już kończy). Jak dobrze wykorzystasz cios na EX Freeze np mrożąc dwa razy kogoś w powietrzu to masz powiedzmy 2x Combo za 28%, czyli 56% :)

Więc jakby nie patrzeć EXy/Breakery to sprawa sytuacyjna i nie można mówić że coś jest gorsze, a coś lepsze.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 22, 2011, 23:44:12
przeciwnik nie ma powodu by skakac nad iceballami, poniewaz to on zonuje ciebie nie ty jego, jezeli tak robisz subem to niestety nie jest to najlepszy pomysl.
Ex slide jest bez sensu daje w kombo 1-2% wiecej a 12% za pasek jest bezuzyteczne
clone/icepuddle - bez komentarza

Combo midscreen z Xrayem i masz 50% dmg
Breakujesz combo za 40% wiec masz 4/10 paska hp, co jest chyba lepsze niz jeden ex slide

Breakowane byly ostatnie comba poniewaz w Sub vs Sub kazdy dmg sie liczy a breakowalem zeby miec przewage zycia zebys ty musial isc do mnie nie ja do ciebie, wiec wcale nie jest to takie bez sensu jak sie wydaje

Spytaj KAZDEGO Sub-Zero i ci powie ze pasek = breaker + Xray, a slidem w rogu nie konczysz ;]
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 23, 2011, 10:44:35
OnizukaPM: Co do EX Freeza to uwierz że łapie tym skaczących ludzi, a kulkami da się czasem porzucać (nie na wszystkie postaci oczywiście i nie z każdej odległości, ale na takiego Nooba jak najbardziej).
Co do EX Slide zakańczającego kombo, czy X-RAYa zakańczającego kombo to rzeczywiście jest to marnotractwo (chyba że ostatnia runda, a ty chcesz dobić przeciwnika). Natomiast EX Slide jest świetny w niektórych sytuacjach.

Słuchaj. Ja się nie upieram przy tym że breaker jest bezużyteczny (bo używam go czasem głównie jak ktoś mocno juggluje po 50%), ale nikt mi nie będzie mówił że EXy są słabe. Tak jak pisałem już 2x łapiesz przeciwnika w powietrzu EX Freezem i masz 2x albo NjP,B+1,2 ,2,1,2+Slide, albo chociaż B+1,2 ,2,1,2+Slide jak koleś zmrożony jest dalej. Te comba na pewno zbierają co najmniej 25%
Inną sprawą też jest X-Ray, który dorzucany do komba jest totalnym marnotrawstwem pasków, ale jeżeli np. w walce Sub vs Sub ciężko o choćby odrobinkę życia zabranemu przeciwnikowi, to X-raya można... odpalić raz na kilka gier dla zabawy :D (Po słowie można myślałem że napiszę coś mądrego, ale przeliczyłem Xraya na 3 EX Freezy, i jednak wolę EXy :D )

Nie będę pytał KAŻDEGO Sub-Zero jak mam pasek wykorzystywać, bo po prostu gram dla zabawy, na swoją głowę, intuicje i w swoim stylu :) Dla mnie sytuacja w matchupie Sub vs Sub, w której mam dużo mniej życia, a do końca gry zostało powiedzmy 10 sekund, jest sytuacją przez chwilę zabawną (to jest coś w stylu - "Ej, kuwa... Mam przej*bane :D" ), a potem staje się wyzwaniem ("Ej zrobię to i będzie śmiesznie jak mi się uda :D"). Albo jak mam zjechany pasek do stopnia w którym jestem na jednego hita, a przeciwnik ma conajmniej 50-60% życia ("O Fak, jestem trupem :D ...nie zaraz, on jeszcze musi mnie trafić. Jak trafie go wcześniej dwa razy jakimś juggle starterem to wygram :D "). Z wami właśnie grało mi się fajnie w ten sposób i z tego co pamiętam akurat obie akcje były i mi się udało :)
Przy trzeciej grze stwierdziłem że teraz go pocisnę moim agresiv Subem i z miejsca wpadłem na clona i sam do siebie - "Boże ale Ty jesteś debil :D "

Ogólnie gra mi sprawia dużo radochy i chce się nią pobawić. Dlatego nie będę się ograniczał do sztywnych zasad. Tym bardziej że wiem, że EXy w niektórych sytuacjach są lepsze :)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 23, 2011, 11:11:10
Kombo z Xrayem to najlepsze wykorzystanie paska, zdejmujesz najpier pierwsza polowe hp przeciwnika a pozniej 22freeze i runda dla ciebie.
Uzywanie paskow u Subzero ktory dosyc wolno buduje pasek nie jest dobra opcja, sprobuj uzywac go tylko do xraya/breakera a bedzie sie lepiej gralo, zreszta robiac kombo z xrayem masz 100% szans ze on wejdzie, a exfreeze musisz strzelac i liczyc ze trafisz ,tu jest roznica
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 23, 2011, 11:43:37
Z tym że Xray do kombo to jest dodatkowe góra 10%. Już lepiej użyć samego Xraya zaskakując przeciwnika tym armorem i zgarnąć na czysto 33% dmg (a trafia się dosyć łatwo). Już zdecydowanie wole zakończyć kombo slidem, a potem dorzucić Xraya oddzielnie. Jak ktoś rzuca kulkę, a ja Xraya to też mam 100% pewności że Xray wejdzie :)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Lipiec 23, 2011, 11:58:01
Według mnie od czasu do czasu EX Slide'a warto użyć jako wakeup, żeby zamienić się miejscami z przeciwnikiem i przycisnąć go przy ścianie. XR z racji szybkości i zasięgu dobrze sprawdza się na skaczących przeciwników, natomiast z Armorem trzeba uważać, bo nie aktywuje się w pierwszych klatkach. W juggle'ach XR dodaje niewiele obrażeń i opłaca się robić wtedy, gdy na pewno przeciwnika zabijemy.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Lipiec 23, 2011, 12:03:26
xray na koniec comba to dla mnie też tak dla zabawy bardziej. Fajnie wygląda i w ogóle, ale 3 paski za te mniej niż 20% troche się nie opłaca. Każdy gra po swojemu. Ja np. wole już użyc X-raya w polu i wykorzystać to, że jest najszybszy i ma tego armora. puszcza ktoś project i sru.

co do inputu ex ślizgawki - kurde ja myślałem, że to ja coś zle robie, a to widze ogólny problem, że nie wchodzi tak 100 na 100
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 23, 2011, 12:25:37
gaawa: Dokładnie. Ja używam xraya na końcu tylko jak wiem że dobije tym przeciwnika, albo żeby pokazać fajnego max juggla jakiemuś noobkowi. Poza tym końcowy Xray to zdecydowanie mniej niż 20%. Powiedział bym że coś koło 10%, czyli jeszcze mniej niż jeden EX Slide.

Di: Mniej więcej wiem kiedy używać :) Z bliska często nie wychodzi, bo dostajesz w dziub, ale na projectile jak najbardziej można użyć.

Grasz coś ostatnio w ogóle online?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Lipiec 23, 2011, 12:28:33
Odpuściłem sobie versusy w Mortala (nawet offline) z racji braku czasu.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 23, 2011, 12:41:12
Subzerem problem polega na zabraniu przeciwnikowi pierwszej polowy paska, pozniej wali sie kombo 50% z xrayem i boom wygrana.
Zwykly wslizg zada zalozmy 9% dmg, a ex wslizg 12% i wmawiacie mi ze szkoda paska na 20% dmg z xraya, a uzywacie 3% z ex slide?
I oczywiscie warto miec Xraya i uzyc go vs projectile, bo ma armora.

Tak czy siak wg mnie ex slide jest BARDZO sytuacyjny, ex clone bezsensu, exicepuddle tylko w jugglach chociaz i tak lepiej wsadzic BnB za 33% niz 35% z 1 paskiem wg mnie, oraz ex iceball dobry vs cyrax/reptile/sub i jezeli mamy pewnosc ze przeciwnik skoczy, bo stracic pasek na exiceballa gdy przeciwnik nie skoczy to niezbyt dobrze =[

Zreszta wyobraz sobie sytuacje ze uzyles w walce 2xExSlide co dalo ci 6% wiecej dmg niz zwykly slide i nagle dostaje jump puncha i kombo za 40%, i nie masz paska na breakera, albo koles cie zonuje i ma malo hp, a ty nie masz paska na Xraya vs projectile, albo robisz 22freeze i nie masz paska bo wczesniej zwiffowales icepuddle i nie mozesz kolesia dobic tylko tradycyjnie 30% bez paska

Sub zero nie jest postacia ktora z latwoscia buduje swoj pasek, wiec wg mnie zarzadzanie nim w optymalny sposob jest kluczowe dla tej postaci
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Lipiec 23, 2011, 12:45:14
Zwykly wslizg zada zalozmy 9% dmg, a ex wslizg 12% i wmawiacie mi ze szkoda paska na 20% dmg z xraya, a uzywacie 3% z ex slide?
Wyraźnie zaznaczyłem, że chodziło mi o robienie go na wakeupie, gdy mamy ścianę za plecami. O innej sytuacji nie pisałem.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 23, 2011, 12:47:25
Zwykly wslizg zada zalozmy 9% dmg, a ex wslizg 12% i wmawiacie mi ze szkoda paska na 20% dmg z xraya, a uzywacie 3% z ex slide?
Wyraźnie zaznaczyłem, że chodziło mi o robienie go na wakeupie, gdy mamy ścianę za plecami. O innej sytuacji nie pisałem.

no tak jest to dobra opcja, ale jak wiadomo jak bedzie blok + punish ( brak paska na breakera )

Roznica jest taka ze uzywajac paska do Breakera + Xray ( vs projectile, lub jakos 50% combo ) mamy 100% skutecznosci.

Uzywajac Ex icebalaa,slide,clona,pudle nie mamy zadnej gwarancji na zadzialanie takiej akcji i jest to tylko sytuacyjne
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 23, 2011, 13:03:24
Di: Szkoda. Chciałem Ci obić tego Smoka jeszcze ;]

Co do EX Slidu to zdecydowanie ma więcej wartości dodanej w sobie nad zwykłym Slidem niż dodatkowe 3%. Chodzi o armora slidu na wakeupie, przerzut na drugą stronę i np. dowalenie do ściany (na daleką odległość odrzuca), zdecydowanie większy zasięg (niema niczego bardziej fustrującego niż slide z drugiego końca ekranu pod wysokim projectilem jak np. Pistolet Strykera, i zatrzymanie się tuż przed nogami przeciwnika), i chyba szybkość podjazdu jest trochę większa. Tak czy siak nawet jakby zliczyć 3x3% to mamy 9%, czyli tyle ile dodaje użycie Xraya w kombie. Poużywaj sobie tego to zobaczysz że się przydaje często.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 23, 2011, 13:14:16
Combo z Xrayem bez zadnych resetow tylko zwykle 22,freeze,JP214,Xray = 50% czyli masz 20% wiecej

Oczywiscie ze na slabych graczy zadziala strategia typu exslide z 2 konca mapy, lub exslide na wakeup, ale dobry gracz jak ma knocked down subzero to wie ze slide to jego jedyna opcja na wakeupie zeby zaatakowac wiec zawsze bedzie gotowy. Stracenie paska na full kombo to zla opcja.

Problem w tym jest taki ze uzywajac Breakera/Xraya masz 100% gwarancji ze wejdzie ci akcja, te wszystkie Exmoves nie maja takiej gwarancji i latwo sie na nich przejechac. No chyba ze wy za kazdym razem ex move u subzero wkladacie ze 100% skutecznosci i wam to wszystko wychodzi.

Tak osobiscie jakbym zrobil se 2 ex slide i 1 exiceball i np z tego wszedlby mi jeden slide tylko, a chwile pozniej bym dostal 40% combo i nie mial breakera to bym sie drugi raz zastanowil jak paska uzyc. Nie mieliscie takiej sytuacji? Jak zaczynalem grac subem to tez troche tych exmoves uzywalem, teraz doslownie tylko exicebaal vs cyrax/rept/sub i exslide SYTUACYJNIE kiedy wiem ze wejdzie i da mi przewage pozycji chociaz i tak szkoda mi tego paska na slide ;]
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 23, 2011, 13:21:27
Wszystko jest sytuacyjne. Ex slidy wchodzą nawet w najlepszych graczy. I oczywiście nie mówię tu o Slidowaniu na pałe, tylko wtedy, kiedy wiesz że trafisz. Jak koleś puszcza projectila po powaleniu Cie (często się zdarza, bo zwykle taki project jest bezpieczny), to może nie wiem jak starać się blokować, ale nie zdąży przed EX Slidem.

jP, B+1,2, FREEZE, nJP, B+1,2 ,2,1,2,  SLIDE to 37%

jP, B+1,2, FREEZE, nJP, B+1,2 ,2,1,2,  XRAY to 48%

czyli 11% więcej.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 23, 2011, 13:28:55
Wszystko jest sytuacyjne. Ex slidy wchodzą nawet w najlepszych graczy. I oczywiście nie mówię tu o Slidowaniu na pałe, tylko wtedy, kiedy wiesz że trafisz. Jak koleś puszcza projectila po powaleniu Cie (często się zdarza, bo zwykle taki project jest bezpieczny), to może nie wiem jak starać się blokować, ale nie zdąży przed EX Slidem.

jP, B+1,2, FREEZE, nJP, B+1,2 ,2,1,2,  SLIDE to 37%

jP, B+1,2, FREEZE, nJP, B+1,2 ,2,1,2,  XRAY to 48%

czyli 11% więcej.

nie pisz B+12 bo to nie jest starter ktorego sie uzywa w grze


zrob JP 22,freeze, JP214 XR = 49%
JP 22,freeze, JP214slide, = 33%
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Lipiec 23, 2011, 13:50:45
Onizuka: Po JP lepiej użyć B+1,2. Masz po tym zdecydowanie lepszy DMG w kombie, a też jest zgadywanka jak trafisz na blok. Możesz użyć baardzo bezpiecznej podcinki, albo overheada jak już koleś nauczy się blokować tą podcinkę. Sam rzadko używam, bo nie weszło mi w krew jeszcze to combo. Tym bardziej że pewnie zostanę przy jP, 2,1,2 bo po nim mogę zrobić akcje z EX Ground Freeze, która mi się coraz bardziej zaczyna podobać :)

Poza tym wszystkie opcje starterowania mają swoje plusy i minusy:

2,1,2 - Za swoją agresje i dynamikę i dość dobrą przebijalność.
2,2 - Szybkość i chyba miało coś z Anti Airem związanego.
B+1,2 - Dobry DMG, możliwość zrobienia zgadywanki na bloku low/mid, dobry zasięg.

O wadach nie będę pisał bo nie jest to w moim interesie (np. Apock może to czytać, a zamierzam go zlać w bliższej przyszłości :D )

http://www.youtube.com/watch?v=87WOdEj-qDQ&feature=player_embedded

Popatrz na ten Slide w 22sekundzie. Nienawidzę takich sytuacji. Noob powinien dostać w tym momencie w dziób. Z EX Slidem by dostał.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Lipiec 23, 2011, 15:13:30
Jakby ten slide miał większy zasięg to by było przegięte :P
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 23, 2011, 15:37:05
ta podcinka nie jest bezpieczna bo mozna po B12 zrobic crossupa i masz kombo w pysk ;]

B12 nie uzywa sie do kombosow bo masz malo opcji, po 22 masz 224 slide, 22slide, 22pause clone, 224clone,22hitconfirm freeze, 22dash throw itd. B12 nie daje ci tylu opcji i jest wolniejsze, te 3% dmg nie jest tego warte, poza tym lepszy jest dmg scaling po Xrayu gdy uzywasz 22,freeze,jp214,xr

22 i 212 maja taka sama szybkosc rozpoczecia, jednak po 21 moze ci np raiden wleciec supermanem i lipa, i oczywiscie ciezko kontynuowac presje z 212, latwiej jest 22,poke,22 ( i se wybierasz co robisz )

22 uniemozliwia crossupa, jezeli walniesz 22 na blok i typ chce cie crossupowac to robisz 22 freeze B12(pierwszy cios nie trafia ) 212 slide, temu w rogu 22 zza klona jest takie dobre, poza tym 22 ma ogromny zasieg na tym mieczu, a 212 niestety nie zbierze nic z powietrza.

Wg mnie wniosek jest krotki 22 jest owiele lepsze niz 212
e. no i po 212 robisz freeze i co dalej? B12 whiff i 22slide za 28%, lub musisz zuzyc pasek co jak juz staram sie przekazac nie jest najlepsza opcja , chyba ze te kombo z 212,freeze,dash,exicepuddle,dash,B+2,B21,212slide to jedyna zaleta 212 oprocz tego ze w rogu postawisz klona.
Chyba ze sa jakies zalety 212 ktorych ja nie znam, to chetnie sie o nich dowiem. Jezeli dasz mi argumenty ze 212 bije na glowe 22 to zmienie styl gry na 212

212 sie przydaje w rogu bo klon wtedy zadziala, po 224clone w rogu sie nie uda

Apock zna wady/zalety tego ^^
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Lipiec 25, 2011, 01:46:20
"212 sie przydaje w rogu bo klon wtedy zadziala, po 224clone w rogu sie nie uda"

hmm mało się znam ale z tego co widzę gdy przeciwnik blokuje w rogu za równo 212, 214 a także B12 dają możliwość zrobienia klona trzymając przeciwnika wciąż w rogu. Jednakże gdy nie blokuje jeszcze ani razu mi klon nie wyszedł po żadnej z tych kombinacji gdyż sub zbyt blisko przeciwnika jest
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 25, 2011, 02:33:33
chodzi oczywiscie na bloku ;] jak masz na hicie to robisz krociutka przerwe i stawiasz normalnie klona, konczenie slidem to glupota
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Lipiec 25, 2011, 23:52:36
kilka spraw - sorka jesli juz to było

po B+2 w polu jest dziwny scalling,bo

b+2, b+1(whiff),2, 2,1,2xxslide 35%
b+2, dash, b+1,2, 2,1,2xxslide  też 35%

ale

b+2, b+1(whiff),2 2,1,4xx X-ray - 54%
b+2, dash b+1,2 2,1,4 xx X-ray - 50%

i fajna ściana

2,1,4xx kulka, ExŚlizgawka(18%), B+2, nj.p, backdash, b+1,2, 2,1,4xx slide   - 41% razem 59%    jeśli na początku dodamy j.p to będzie w sumie 61 %
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 26, 2011, 00:29:51
Taaa, ten scaling jest dziwny ;]

W rogu dobry setup ale poleganie na B+2 to ryzykowna zabawa =[ Wystarczy ze ktos nie bedzie nic naciskal i nie zostanie zamrozony, no ale wtedy mozemy cancel w 22freeze i mamy 50/50 mindgames

Polecam midscreen, JP,212,Freeze,Dash, Ex Icepuddle, Dash, B+2, Dash 214 slide
jest opcja z B1+2 ale strasznie ciezki timing jest wiec polecam pierwsza wersje

jakies 54%dmg jeden pasek
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Lipiec 26, 2011, 01:15:10
z tym B+2 to jest różnie. Sprawdzaliśmy jak się nic nie trzyma i też łapie. przy dobrych klatkach nie wciśnie się nawet d+3 czy d+1 albo cokolwiek by go nie zlapać
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Lipiec 26, 2011, 02:03:41
nie da sie normalami od B+2 uciec dobrze timingowanego

jak sie nie trzyma bloku to inny timing B+2 jest zeby zamrozic ;]
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 12, 2011, 23:33:38
znalazlem dobre combo pod sciana i dobry tag ze scorpem ( combo pod sciana brat wymyslil thx ! )

Corner combo zawsze uzywalem po JP 214 (B1)2 224 slide ( 41% ) slide tylko jak zabije przeciwnika, jednak B12 mialo trudny timing zeby B1 zwiffowalo
Latwiej jest  JP 214 freeze 4 224 slide ( 41% )

Tag combo:
JP 214 Scorpion assist ex tele , tele, dash, 222, spear ( 45% ) i teraz robimy B+2 reset ktorego nie da sie uniknac bo jest po spearze nie zamrozeniu, B12, 212, slide ( 35% ) mozna zrobic B+2 , dash 2, B12, 212, slide za 37%

45 + 35 = 80% za 1 pasek ;]
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Sierpień 14, 2011, 13:17:14
panowie jak robicie tego wiffa na B+1 w niektórych kombach? próbowałem pare razy i albo zdashowałem za daleko i przeciwnik się rozmroził albo za blisko i B+1 weszło i nie można było komba dokończyć. Osobiście uważam że jest to ekstremalnie ryzykowne dla 2-3 % gdzie ten procent mogę sobie zdobyć pokami na przykład a 3 razy łatwiejsze kombo bez wiffa mogę zrobić.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 14, 2011, 15:45:59
ja mam 100% skutecznosci tego whiffa ;]
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Sierpień 16, 2011, 22:19:19
Onizuka dałbyś radę ustawić się ze mną na jakieś mecze ? pokazałbyś co i jak subem robić i jakie błędy robię. Ostatnio kurde słabo mi znowu idzie
kolesie rozmazują mnie jaxami i JCagami noż wstyd a o sektorach już nie wspomnę.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: MoonSpell w Sierpień 16, 2011, 22:55:08
Jak dobry przeciwnik to cie najgorsza sciera Cie rozmaze :D
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Sierpień 17, 2011, 00:03:26
W sumie to prawdę rzeczesz. Niby te rankingi online nic nie warte są ale jak widzę kolesi co mają po 4 do 5k wygranych i kilkaset przegranych to jakoś nie kwapię się do grania z nimi. Ktoś może powiedzieć że właśnie po takich meczach dużo się nauczysz ale niezgodzę się. Trenuję sztuki walki i jeszcze nikt nigdy nie przyszedł z ulicy i nauczył się wymiatać gdy go przeciwnik leje ze 100% mocą z takich walk to kupę wyniesiesz a nie wiedzę. Pewne rzeczy trzeba jednak poznawać powoli.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 17, 2011, 03:45:28
W sumie to prawdę rzeczesz. Niby te rankingi online nic nie warte są ale jak widzę kolesi co mają po 4 do 5k wygranych i kilkaset przegranych to jakoś nie kwapię się do grania z nimi. Ktoś może powiedzieć że właśnie po takich meczach dużo się nauczysz ale niezgodzę się. Trenuję sztuki walki i jeszcze nikt nigdy nie przyszedł z ulicy i nauczył się wymiatać gdy go przeciwnik leje ze 100% mocą z takich walk to kupę wyniesiesz a nie wiedzę. Pewne rzeczy trzeba jednak poznawać powoli.

Odezwij sei do mnie na gg to przeniesiemy twojego subzero na GODLIKE poziom :)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 26, 2011, 13:08:32
Deep JK,dash,clone,(B1)2,212,slide - uzyteczne na spam D+4 mileeny :)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 26, 2011, 21:41:59
Mileny bardzo często po pierwszym tym ich OH z wyskoku lubią robić drugi taki sam cios. Wtedy fajnie jest wrzucić pod to clona :)

Onizuka, a tak poza tym to zaczęli bić mojego Suba. Mimo że dodałem do mojego wachlarza kilka zagrań nowych jak gra D+3/4 i startowanie kombinacji od 2,2 :) Zauważyłem że powinienem grać mniej finezyjno-agresywnie i ciekawie, tylko bardziej Sub'owo, bezpiecznie, czyli kitrając się jak łajza za klonem i wyczekując na błędy przeciwnika. Zwłaszcza jeśli chodzi o Sub vs Sub to jest totalna porażka, bo walka polega na napierdzielaniu w siebie ice ballami. Ten który jeden raz wyłapie czyjegoś normalnego ice balla i wrzuci EX'a, to praktycznie ma już wygraną walkę. Nuda!
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 26, 2011, 22:53:36
Mileny bardzo często po pierwszym tym ich OH z wyskoku lubią robić drugi taki sam cios. Wtedy fajnie jest wrzucić pod to clona :)

Onizuka, a tak poza tym to zaczęli bić mojego Suba. Mimo że dodałem do mojego wachlarza kilka zagrań nowych jak gra D+3/4 i startowanie kombinacji od 2,2 :) Zauważyłem że powinienem grać mniej finezyjno-agresywnie i ciekawie, tylko bardziej Sub'owo, bezpiecznie, czyli kitrając się jak łajza za klonem i wyczekując na błędy przeciwnika. Zwłaszcza jeśli chodzi o Sub vs Sub to jest totalna porażka, bo walka polega na napierdzielaniu w siebie ice ballami. Ten który jeden raz wyłapie czyjegoś normalnego ice balla i wrzuci EX'a, to praktycznie ma już wygraną walkę. Nuda!

Granie subem nie polega na "kitraniu" sie zza klona ;] Sub vs Sub to inna bajka
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 26, 2011, 23:39:13
W niektórych matchupach niestety tak. Z Kitanami całkiem nieźle działa. Jak kitana z daleka rzuca wachlarzami na pałę, to wystarczy siedzieć wykucanym (tak że żaden atak kitany z wachlarzami itp nie działają). Jak jej się znudzi, to pewnie podbiegniet. Wtedy się w odpowiednim momencie robi się klona, łapie się muchę i w dziUb jej. Jak zamiast wpadnięcia zrobi teleport, to wystarczy przeskoczyć za klona i dalej siedzieć kucniętym i czaić się na błąd. Przykre, ale skuteczne. Jak Kitany, Sindele czy inne zonujące postaci walą do mnie na chama jakimiś pociskami, wachlarzami, fireballami i w ten sposób wygrywają, to przestaje mieć skrupuły przed używaniem takich Sub-Zerowych wkurzających zagrań. Może gra nie wygląda zbyt pięknie, ale dostają w dziUb.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 27, 2011, 00:07:21
Kitana se zbuduje caly pasek Xraya a ty dalej z 1 paskiem bedziesz se kucal? tradowac z wachlarzami mozna ale nie jest to proste, ja rushdownuje kitane i staram sie juz nie pozwolic jej odleciec, D+4 clone przebija jej wakeupy ( oprocz ex ). Po kazdym square booscie robie wslizga przed tym jak upadnie na ziemie jest to gwarant jak dobry timing, po paru takich akcjach zacznie myslec nad odlatywaniem. Najwiekszy problem to jej D+1, ma 6frames,straszny zasieg i czesto uniemozliwia klona to jest problem z kitana
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 27, 2011, 10:52:15
Mnie wkurzają te wachlarze, które mnie długo na bloku zatrzymują. Nie chce zbierać cheap dmg'u, a później se odleci i znowu będzie rzucać. Zwykle rzuca gdzieś 3 i jak zauważa że nic nie trafia to sama rushuje. Naturalnie jak już dostanie w dziub, to jej nie wypuszczam. Jak dużo odlatuje to też można stawiać ice-clony w powietrzu :P
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 27, 2011, 11:56:00
mozesz skutecznie tradowac z wachlarzami, nie widze potrzeby duckowania ich


Po patchu slide bedzie jezdzli pod nimi, pozdrawiam wszystkie Kitany
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 27, 2011, 12:00:32
Tradowanie mi jakoś nie wychodzi. A co do ulepszonego Slida, to może ten patch nie będzie aż taki zły dla Suba jak myślałem ;)
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 27, 2011, 14:23:42
nie bedzie resetu, ale bedzie wslizg pod wszystkimi duckable projectiles i prawdopodobnie armor na ex slide

w sumie armor na ex slide niczego nie zmienia, ale moze byc ;]
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 27, 2011, 14:28:35
w sumie armor na ex slide niczego nie zmienia, ale moze byc ;]

Czemu niby? Jakies wyjasnienie?
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 27, 2011, 14:41:55
No Cage np. dostał przez armor na EXach dużego buffa moim zdaniem. Tego mu brakowało wyraźnie, bo tak miał w niektórych sytuacjach dupowatą pozycje. Jeśli dadzą dodatkowy armor na EX Slide, to może Sub vs Sub będzie trochę ciekawszy. Tzn i tak na pewno będzie, jeśli slide będzie przelatywał pod ice-ballami (chyba jedyny w miarę bezpieczny specjal w Sub vs Sub).
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 27, 2011, 15:35:53
w sumie armor na ex slide niczego nie zmienia, ale moze byc ;]

Czemu niby? Jakies wyjasnienie?

Ex slide ma 2 hity i ten drugi hit zmienia strony i odpycha, wiec po udanym ex slide vs projectile tracisz te x% dmg ale przeciwnik jest odpychany i wracamy do punktu wyjscia

Moze sie przydac jak stoimy w cornerze i ktos rzuca projectile lub pod koniec rundy, raczej malo przydatny ten armor, ale jak ma byc to go wezme nie bede narzekal ;]
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 27, 2011, 15:58:05
Zakladam, ze dążysz do zepchniecia przeciwnika do sciany, to tak. To ma sens. Wyjscie spod sciany tez jest niezle. Ale armor na EX slide to wspaniale narzedzie przeciwko lowhatowi KL!! Potezny buff jak dla mnie, tak jak w przypadku Jaśka Klatki.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Sierpień 27, 2011, 16:01:38
W sumie to nawet ciekawe czy na offie będzie się dało przeskoczyć slide na reakcję po lowhacie, albo zablokować... bo jeśli tak to nie będzie chyba miało to wielkiego wpływu na ten mu. I tak suba z paskiem trzeba ostrożnie zonować z powodu ex-freeze, myślę że to raczej będzie miało większy wpływ na jakieś sub vs sub czy sub vs noob, no ale zobaczymy jak już patch wyjdzie.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 27, 2011, 16:04:44
Byc moze z najwiekszej odleglosci da rade. No, ale raczej nie uzywa sie slide'a z najdalszej odleglosci.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 27, 2011, 16:12:46
Na Sub vs Noob raczej nie trzeba się za bardzo szczypać, bo z Noobami łatwo się trade'uje kulki za cienie. Jak EX slide rzeczywiście będzie miał armora, to będzie miał bardziej przerąbane z Subem. Mam nadzieje że będzie można przez tą czapkę Kunga przelecieć. I tak Sub ma gorzej w tym MU.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Sierpień 27, 2011, 16:16:14
Ma gorzej, ale nie tragicznie. Tak naprawdę może się spokojnie bić z bliska, tylko przy zoningu ma przerąbane bo nie ma dobrej odpowiedzi na lowhaty. Pewnie ten buff zmieni matchup z 6:4 na 5:5 i tyle, nawet mi się to podoba (zwłaszcza że Sub vs Sub to była i jest wielka padaka i raczej męczarnia dla widzów - teraz jest nadzieja że będzie trochę lepiej).
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 27, 2011, 16:34:40
Zdecydowanie się zgadzam z tą padaką. Ogólnie to jest nawalanie się kulkami z przeciwnych stron ekranu, a jak komuś się kończy cierpliwość i próbuje zaatakować, to najczęściej przegrywa. Jeśli chodzi o Kunga, to też nie mam jakoś super ogranego tego meczapu. Czasem zapominam jak się bronić przed teleportem. Low haty wkurzają rzeczywiście. Wkurza też op Spin, low startery, dive kicki, które przelatują nad clonami.

Jak ostatnio skupiłem się i dałem w dziub kapelusznikowi, to jego operator nazwał mnie noobem, bo za dużo lodu używam :p Czego innego ma używać Sub? :p

Jestem jak najbardziej za 5:5.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 27, 2011, 16:36:29
Ma gorzej, ale nie tragicznie. Tak naprawdę może się spokojnie bić z bliska, tylko przy zoningu ma przerąbane bo nie ma dobrej odpowiedzi na lowhaty. Pewnie ten buff zmieni matchup z 6:4 na 5:5 i tyle, nawet mi się to podoba (zwłaszcza że Sub vs Sub to była i jest wielka padaka i raczej męczarnia dla widzów - teraz jest nadzieja że będzie trochę lepiej).

Ten ex slide nie zmieni matchupu z 6-4 na 5-5, po co uzywac paska zeby zadac 12% samemu zebrac 9% i wrocic do sytuacji wyjscia po odpycham przeciwnika? To NIC NIE ZMIENIA w przypadku zonerow, no moze z 5% zmieni czasami.

Sub vs Kung prosta sprawa rushujemy kunglao i gramy to co umiemy najlepiej, jak stoisz pod kungiem to nie jest zle
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Sierpień 28, 2011, 07:29:57
Do póki nie zrobi spina :P Albo dwóch spinów :P Albo trzech :P

Może rzeczywiście będzie średnio opłacalny trade za pasek, ale jednak dla Kunga to będzie często odczytane jako trade przegrany, i przestanie rzucać czapkę. Tak czy inaczej jeśli mowa o przejeżdżaniu pod duckable projectilami, to tutaj żadnego trade'a nie powinno być. W tej chwili jak się jedzie pod np. linką scorpiona (w niektórych momentach chyba tylko), pistoletem strykera itp. to nie dostajemy żadnego dmgu na trejdzie.
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 28, 2011, 13:50:33
Do póki nie zrobi spina :P Albo dwóch spinów :P Albo trzech :P

Może rzeczywiście będzie średnio opłacalny trade za pasek, ale jednak dla Kunga to będzie często odczytane jako trade przegrany, i przestanie rzucać czapkę. Tak czy inaczej jeśli mowa o przejeżdżaniu pod duckable projectilami, to tutaj żadnego trade'a nie powinno być. W tej chwili jak się jedzie pod np. linką scorpiona (w niektórych momentach chyba tylko), pistoletem strykera itp. to nie dostajemy żadnego dmgu na trejdzie.

z tego co pamietam to mozna jezdzic pod:
knife kano, reptile ten kwas, spear scorpa, pistolet strykera, z blisko pod sektora rakietami i kitany wachlarzami mozna czesto, kratosa strzaly

na pewno pod czyms jeszcze ale zapomnialem xd
Tytuł: Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Sierpień 28, 2011, 16:56:50
Ciekawy corner setup

212,clone dash throw, przeciwnik zostanie zamrozony a nas odrzuci ale mamy czas na wlozenie juggle

trzeba zrobic ten throw w odpowiedniej odleglosci zeby zadzialalo