BACKDASH FORUM

Hyde Park => Inne gry => Chodzone bijatyki i slashery => Wątek zaczęty przez: Di w Luty 28, 2011, 19:48:27

Tytuł: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: Di w Luty 28, 2011, 19:48:27
http://ppe.pl/news-6113-Nowy_teaser_Ninja_Gaiden_3.html
Tytuł: Odp: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: ornit w Luty 28, 2011, 20:08:34
Już takiego hardkoru Jak Ninja Gaiden Black to oni nigdy nie zrobią :(
Tytuł: Odp: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Marzec 01, 2011, 13:20:01
No i nie wiadomo czy wyjdzie jednocześnie na X360 i PS3 :-X Jeśli nie to co, znowu mamy się spodziewać okrojonej z krwi i trudności Sigmy?
Tytuł: Odp: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: B.T.Grave w Czerwiec 09, 2011, 21:04:10
No z rewelacji jakie słyszałem to to będzie niezły posys - same industrialne miejscówki i tylko ludzie jako przeciwnicy - żadnych demonów itd. Ekstra.
Tytuł: Odp: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 09, 2011, 21:06:30
...a ostatnie gameplaye pokazują, że UT nie ładujemy z kulek po pokonanych przeciwnikach, tylko sama się ładuje moc - 3 sklepanych oponentów i już możemy zrobić superatak = zero skila :psyduck:
Tytuł: Odp: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: AKI_WROC_PL w Czerwiec 09, 2011, 22:08:36
Ach pamiętam jak dla jedynki kupiłem X-a , to była rewolucja na rynku ,nie to co teraz :/
Tytuł: Odp: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: B.T.Grave w Czerwiec 10, 2011, 20:50:35
Nie no z tymi UT to teraz będzie trudniej. W NG2 wystarczy, że zabiłeś jednego przeciwnika i wszyscy mogli cię pocałować - trzymasz blok, odskakujesz w bezpieczne miejsce ->UT - kolejny ubity, odskok->UT i tak w kółko. W Sigmie 2 Momiji ma np ultra przegięte UT z powietrza - jakaś kulka, skok i UT gdy przeciwnicy machają Ci pod nogami kończynami. Teraz po prostu będzie trzeba walczyć inaczej a nie walić samymi UT;p.
Tytuł: Odp: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 10, 2011, 20:56:48
Równie dobrze możemy cisnąć pół gry samym flying swallow. ;) Chodzi mi bardziej o to, że do tej pory jakiegośtam skilla to wymagało, bo trzeba było dobrze ogarniać movement i timing UT w momencie wylądowania, coby kuleczek przypadkiem nie zjadać, a teraz sklepiemy jakiegoś nooba i już sadzimy akcję. A będzie śmiesznie, jak się okaże, że "moc czerwonej ręki" ładujemy już zaledwie hitami a niekoniecznie killsami - UT spam fest na bossach.
Tytuł: Odp: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: B.T.Grave w Czerwiec 10, 2011, 21:40:26
Lot jaskółki jest słaby na Mentorze+ imo bo blokują to i ma laga;p. Najlepsza broń w grze to pałka i X,Y,Y z powietrza kosą - nie ma twardych na te bronie;p.
Tytuł: Odp: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: ornit paweł pierwszy w Czerwiec 11, 2011, 09:01:43
QTE zabijają gry.
Tytuł: Odp: Ninja Gaiden 3
Wiadomość wysłana przez: B.T.Grave w Czerwiec 11, 2011, 20:44:24
W sumie prawdę mówiąc to bardziej ucieszyłbym się Bayonettą 2 niż NG3, bo to dla mnie najlepsza gra tej generacji, amen.