BACKDASH FORUM
Street Fighter => Street Fighter V => Wątek zaczęty przez: Di w Grudzień 05, 2014, 15:35:36
-
:dla:
http://www.eventhubs.com/news/2014/dec/05/street-fighter-5-officially-announced-capcom-releases-teaser-trailer/ (http://www.eventhubs.com/news/2014/dec/05/street-fighter-5-officially-announced-capcom-releases-teaser-trailer/)
Premiera w 2018 roku (chyba).
EDIT: Możliwe, że jednak 2016: http://shoryuken.com/2014/12/12/street-fighter-v-amazon-listing-places-release-in-2016/
-
Czyli mamy nową generację bijatyk w pełnej krasie - Tekken 7, MKX, Killer Instinct, GG Sign, Street Fighter 5. Brakuje tylko nowego Soul Calibura i Virtua Fighter :) Szkoda że nie można nigdzie teasera obejrzec juz, ale pewnie za kilka godizn będzie juz wypuszczony oficjalnie przez Capcom. Na screenshotach gra wygląda bardzo ładnie, dobrze ze juz nie jest tak cukierkowo i kolorowo jak było w 4, choc chyba jest na tym samym silniku gra.
-
Mirror z możliwością pobrania
http://a.pomf.se/ohkntf.mp4
Jak wam się podobają nowe kopy Chun Li : > ? Ja mam hype, teaser drukuje pieniądze !
-
Ja tam kopów nie widziałem, tylko szpagat w powietrzu. Bardzo fajnie wyglada kula z hadoken ryu za to
-
Premiera w 2018 roku.
Mam nadzieję że wcześniej :)
Mam też nadzieję że gra będzie purystyczna a'la sf4. Nie chcę parrowania, nie chcę ismów. Chcę stri fajera.
-
No to graj w ST ;)
-
ST nie jest dla fraudów takich jak ja ;d
Na "trailerze" widać coś co wygląd jak Dedjin Hadoken, oraz PowerUpowy Taunt... Arena przypomina tą Yunowską... Czuj Li używa jakieś SA...
Panowie, mamy powody podejrzewać, że to będzie kontynuacja 3s'a :)
-
4 lata do premiery, a potem cztery lata do finalnej wersji gry. Wydaje mi się, że skroca conajmniej o polowe ten czas, a wydluzą ten drugi i dadza nam- graczom~testerom trochę wiecej roboty i jeszcze każą sowicie zaplacic. Alex Valle to już będzie dziadkiem prawie, a pewnie też ostrzy zęby na tytuł. Nowe pokolenie graczy przejmie pałeczke jesli tak dlugo przyjdzie nam czekac na finalowy:(
Arena bardziej przypomina mi te klasyczną arene chunli z dwojki, tylko rowerów brakuje.
-
(http://media.giphy.com/media/lkimllsR2oEdBctpK/giphy.gif)
-
W takiej formie postacie jak wyglądają teraz pasują bardzo do Tekkena, jeszcze ten stage jak żywcem wyjęty z bijatyki Namco. Cos sie szykuje
-
Nie zdziwiłbym się gdyby to były placeholdery z txsf
Ok, możemy pogdybać?
Wyraźnie widać, ze postacie używają jakiegoś power upa. Ryu się elektryzuje, a Chun otacza się wodą. Ken pewnie będzie ognisty, Guile powietrzny itd.
Ale
Pomyślcie co by było, gdyby przed walką można było wybrać żywioł, a'a groove czy ism. Przykładowo: Ogien dodaje dmg, prąd stun itd. To by było coś :)
Zresztą, podobny system pojawił się już w sfxt, prawda?
-
W SFxT były gemy które aktywowały się jak był spełniony jakiś warunek. Liczę że w SFV nie wpadną na pomysł wrzucenia tej mechaniki bo z mojej strony będzie :pajonk: bo tak naprawdę przez to i tagowanie nigdy nie dałem szansy SFxT.
Air combosy to jest fakt, pytanie czy będą po prostu ciosy które launchują i można po nich coś cisnąć czy jeszcze wpadną na pomysł rozbudowanie movementu x)
Póki co za dużo wodotrysków, poziom Tekkena praktycznie że gryzie mnie w oczy :/
-
Ja nie mam problemu ani z gemami, a tagowania nie będzie na bank.
Jeśli airbending itd będzie dobrze zrobiony, to będzie spoko. Baaaardzo interesująca, tylko trzeba by trzymać kciuki za capcoma umiejętność balansu :kappa:
Jeszcze podobno sxt miał chainy, nie? Można było je mieszać z linkami? Chętnie bym coś takiego zobaczył.
Czy to będą air combo to cholera wie. Niektórzy mówią że to tylko special/super, inni że kombo, cholera wie.
Ale cieszyłbym się z bardziej juggle based kombosów, bo bardzo lubię to jak wyglądają :).
Bardzo mnie ciekawi co zrobią z balansem guard brake... ok, ja jestem defensywnym graczem raczej, nie chcę być karany za blokowanie. Parry, mimo że nie jestem fanem, by się przydało...
W weekend, na Capcom Pro Tour, zobaczymy pokaz SFV granego na żywo, mam nadzieję że troszkę się wyjaśni :).
-
Spoko spoko, ja myślę, że alpha-countery wrócą.
Swoją drogą o której w naszym czasie stream z SF5?4 w nocy w sobotę?
-
Premiera w 2018 roku (chyba).
EDIT: Możliwe, że jednak 2016: http://shoryuken.com/2014/12/12/street-fighter-v-amazon-listing-places-release-in-2016/
-
Pszejsz amazon i inne sklepy to piszą te daty na pałę.
Aha, a ficzer o którym nikt nie wspomniał, sf5 potrzebuje śliskich rapsów :kreygasm:
-
(https://pbs.twimg.com/media/B4yoVXbCYAE1H_h.jpg)
Mike Ross vs. Combofiend: https://www.youtube.com/watch?v=GIdnJQZ_lkg
-
A co jeśli
SF5 dzieje się przed SF3
I Urien to Charlie
:kreygasm:
Bo ten kryształek w głowie po coś tam jest.
Ok, panowie, cośmy widzieli? To raczej nie było parry, internety spekulują że to było Just Defend...
-
Nie ma co spekulować bo jest to raczej pewne. Mnie tylko dziwi, że just defendowanie wydaje się mieć tylko wpływ na redukcję blokstuna, ale nie wpływa na ilość chip dmg (imo to byłoby bardziej nagradzające rozwiązanie zwłaszcza, że normale chipują/greyhealthują), możliwe że just guard buduje więcej metera dla blokującego. Counter hity zostały wzmocnione, wydają się teraz robić ogromne ilości hitstuna i dostały dodatkowy rozbłysk.
-
No właśnie dlatego że nie jest pewne to trzeba spekulować.
Co to za spekulacje jak wszystko będzie wiadome na 100%? :kappa:
Co do CH, nie zauważyłem tego jak oglądałem trailery, ale w którejś analizie pan analityk o tym wspomniał. Nieeeee wiem czy mi się to podoba, a wyglądają na razie bardzo mocno zakorzenione w mechanice.
Aha, czy już pisałem że Ryu bardzo mi się podoba? Bo bardzo mi się podoba, pisałem? Ok.
-
Wygląda teraz jak dorosły facet a nie jakas napakowana kukła z małą główką :D Chun-Li tez bardzo ładna
-
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&x-yt-ts=1422579428&v=meIpOARJSB0&x-yt-cl=85114404
-
Muszą jeszcze dużo z tą grą zrobić, a zacząć od ucięcia klatek wszędzie. Animacje, hitstop i hit/blockstun trwają tak długo, że ciężko wytrzymać dłużej, niż pierwszą rundę.
Nie będę komentował reszty, bo tak Daigo jak i Gejmabi wciskają guziki jakby grali w SF4 z nowoczesną grafiką. Jak już SF5 będzie miało swój charakter a gracze będą doinformowani co do niuansów systemu - chętnie pooglądam.
-
Zgadzam się z Hiryu.
Ludzie wyciągają argument, ż-że SF4 w alpha-beta stage też inaczej wyglądały, ale oglądając filmiki z prerelease wersji widać taką samą dynamikę gry, co i po premierze (podobna sytuacja z SFxT). Tak więc mając to na uwadze można się trochę o SFV martwić, bo póki co prezentuje się wręcz tragicznie.
-
https://www.youtube.com/watch?v=kiss8gcqXoU
Nowy Trailer! Nowy Charlie! Nowe obawy...?
Póki co nie podjarałem się zbytnio tym co zobaczyłem a ten teleport nawet odrzuca. Potencjał to spieprzenia czegoś, znowu.
Co wy na to?
-
A mi się podoba bo nie jestem fanem Street Fightera :) Teaser M. Bisona na końcu
-
Strasznie fajnie wygląda ten Charlie w akcji.
Szkoda tylko, że gra nadal wygląda ślamazarnie :(
-
Podoba mi się. Omega Seth z nutką Decapre.
Ciekawe czy będzie ładowarką, mam nadzieję że będzie miał jakieś opcje bez charge
-
Szkoda tylko, że gra nadal wygląda ślamazarnie :(
Bo to Slo-Mot Fighter 5
-
Ślamazarnie?
Okej, na gameplayach z ryju i czuj było powolnie, ale na tym z charliem jest plus minus prędkość sf4.
O ile to nie podpucha i nie zrobili fast forward żeby lepiej wyglądało ;d
Cieszę się że capcom rozwija design Decapre, czyli mobilnej ładowarki z teleportami, bo to właśnie widzę u Charliego. Dekappa jest spoko, tak tak, klon Cammy, ale gra się inaczej.
-
Na tym zwiastunie gameplay jest tak pocięty, że ciężko stwierdzić, czy faktycznie jest szybciej (takie sprawia wrażenie tho).
-
https://www.youtube.com/watch?v=d2io7vNXsYs
To wygląda bardziej jak dogłębna analiza wszystkeigo co do teraz wyszło, ale i tak myślę, że warto zobaczyć.
-
Artworki postaci, nowe screeny, nowy hud, nowy stage plus zapowiedź Blanki?
http://www.fightersgeneration.com/screens/sf5-june2015.htm
-
Duży skok jakościowy od poprzednich gameplay'ów. Na E3, czyli na następny tydzień, zapowiedziany został szereg eventów związanych z SFV. Więcej tutaj (http://www.eventhubs.com/news/2015/jun/10/combofiend-kumite-pro-exhibitions-and-open-single-elimination-tournaments-street-fighter-5-e3-exhibition-details-revealed/).
-
psioczycie a i tak bedziecie grac a za rok bede dyskusja jaki sf4 byl be i fuj i w ogole :) :stayfree: :stayfree: :stayfree:
-
Cammy i Birdie
https://www.youtube.com/watch?v=2-9abLlPmp0
-
beta ma byc dostepna na psstorze ponoc przez tydzien!
-
Za tydzień... i miesiąc ;).
-
no i nie dla wszystkich :(
-
Lipa straszna że nie będzie tego na Xboxie ;/ Już są takie czasy że bijatyki jako exclusivy nie mają racji bytu
-
Wręcz przeciwnie. Multiplatformowość prowadzi do bezsensowNego dysponowania budżetem. Zamiast optymalizować kod trzeba naprawiać błędy z innej platformy. Skupianie się na konkretnym sprzęcie już na starcie ułatwia finanse. Poza tym xbone nie jest konsolą do bijatyk, więc nikt myślący o graniu w bijatyki nie powinien się do tej platformy ograniczać.
-
Nie bardzo kolego. Grałeś w Killer Instinct?
-
Jedno Killer Instinct nie sprawia, że xone jest platformą do bijatyk. Bardzo dobrze zresztą, że skupiają się tylko na jednej.
-
Lista bijatyk exclusive na x1: killer instinct.
Lista bijatyk exclusive na ps4: blazblue, tekken, guilty gear, street fighter.
Naprawdę będziesz brnął w zaparte?
-
Jeszcze Fighter Within!
-
Jeszcze Fighter Within!
Ej no
Nie kopie się leżącego.
-
Tekken będzie na obydwu platformach zapewne
-
ktoś mial okazje wypróbować bete? mi się udalo wbić na 20 minut kiedy poszła live jeszcze dla wszystkich i potem server error (kicked out), ale tylko training mode no online matches.
Wypróbowałem Bison'a i Ryu. Wrazenia pozytywne po tej małej próbce. Strasznie kojarzy mi się z SFxT bo bardzo łatwo się to wszystko klei. Walking speed Bisona jest wrecz karykaturalnie wolny. Jakies BNB w rogu u Ryu zakonczone superem zjada 50% paska życia
ogólnie calkiem fajny hype złapalem na V ale chcialbym wiecej bety :D
-
R. Mika
http://www.fightersgeneration.com/screens/sf5-rmika.htm
-
:ejchlopaki:
p.s. animacje ma w większości spoko
-
Fajnie że wygląda praktycznie identycznie jak w SF Alpha 3, no i ten skill z asystą jest fajnym pomysłem. Następny Blanka?
-
Oby nie... choć może jakoś z nim pokombinują i będzie miał coś fajnego.
-
Prąd jako V-skill, bo piano za trudne.
-
No Blanka w SF4 jakis taki biedny jest dość ;/
-
Pytanie z głębi pola - co w tej grze robi się na wakeup? Backdasha nie ma, srk risk-reward tragedia, throw-tech podobnie (kombo od neutral jump-a wybija z glowy takie pomysly). Zostaje blokować i dawać się rzucać?
-
Animacja whiffa rzutu chyba nie jest aż tak długa, żeby gwarantowała combo z jumpina, a same rzuty mają teraz 4 klatkowy startup, więc wake up jabik może być użyteczny.
W każdym razie przecież nie jest to jakaś nowa sytuacja w świecie bijatyk : D
-
Wydaje mi się że:
Backdash ucieka przez thowem na wakeupie
Wakeup throw techuje throwa, lub bije jakieś popsute meaty
Wakeup dp bije morale
A wakeup dziab sprawia że nic się nie da :kappa:
-
To jest potwierdzone, że backdashe są airborne od razu? Czy po prostu mają throw inva?
-
Mają throw inv.
-
Kamień-papier-nożyce. Więcej zgadywania. Mniej opcji movementu, bo to za trudne. Jest Karin, i tak będę trzaskał jak nienormalny^^
-
A, no i wakeup block, ale nigdy nie próbowałem
-
Fuj, ble
-
To co, jeszcze 4 postacie do pokazania?
-
Oby Urien i Alex :kreygasm:
-
mam nadzieję na eagle i q :kappa:
-
Oro i Sagat :kreygasm:
-
Guy i Cody :plaza:
-
Nikogo z 3s ani Alphy bym się już nie spodziewał. Zostały dwie klasyczne i dwie nowe postacie do przedstawienia, potem już dlc:P
-
Sagat i Akuma
-
Sagat i Akuma
Y U NO FUN
-
Takie tam z SFC na google:
Its official... Psst heres a roster leak of upcoming characters
from 3 months ago SFV characters:
R. Mika done
-Zangief
-Sim
-Juri
Karin done
-Ken-done
-Urien
-Alex
-Laura
-Rashid-done
-Zen
-New Boss
THIS WAS LEAKED 3MONTHS AGO!!
Ale jak jeszcze 4 to...fckit
-
Chyba że na przykład będzie Alex, Juri, 2 nowe postacie a reszta... FREE DLC :D
-
Qrde zgadzało się :jester:
Czyli może coś być z tym Alexem+TO (http://shoryuken.com/2015/10/08/alex-reportedly-appears-in-street-fighter-vs-new-york-city-stage/)...aczkolwiek na stejdżu z SSF IV Skyscraper Under Construction już był Hugo.
-
Spoilery
Prawdopobnie dwoma ostatnimi postaciami będzie Zen (nowa postać) i Dhalsim. Alex albo Urien pewnie będą jako DLC
-
Skąd to info?
-
Ten francuz Ken Bogard wypuscil tą liste jakis dawny czas temu
-
Urien i Alex :rzaba:
-
Ken Bogard leaknął tylko imiona nowych postaci. Resztę chyba ktoś wymyślił i sporo trafił.
-
Tylko Juri z dupy. gtfo :kappa:
-
Właśnie, na tej liście gdzieś tam był Sagat chyba jeszcze i Juri. Zangief i Laura byli też na tej liście, więc coś jest na rzeczy.
-
this game needs Dhalsim more than Dhalsim needs this game
-
Właśnie, na tej liście gdzieś tam był Sagat chyba jeszcze i Juri. Zangief i Laura byli też na tej liście, więc coś jest na rzeczy.
Ale nie było Vegi, a w grze jest. Ja stawiam na Sima i nowego ziutka Zena, chociaż podobno ten ostatni ma byc również z Indii, więc gdyby zamiast Sima został Sagat to też bym się nie obraził.
-
Balrog i cokolwiek.
-
Juri albo Sagat :P
-
Tylko Urien i Alex - nic więcej nie potrzeba.
-
Tylko Q
-
(http://sector2x.com/src/alpha3/sodom1.gif)
-
http://backdash.pl/forum/index.php?topic=2572.msg84844
-
Podzieli się ktoś wrażeniami co do optymalizacji syfa5 na PC? Gram na 4 letnim piecyq i nie widzi mi się inwestowanie kwoty równej cenie PS4, żeby stanąć na poziomie zalecanych wymagań.
-
Pytanie z głębi pola - co w tej grze robi się na wakeup? Backdasha nie ma, srk risk-reward tragedia, throw-tech podobnie (kombo od neutral jump-a wybija z glowy takie pomysly). Zostaje blokować i dawać się rzucać?
Animacja whiffa rzutu chyba nie jest aż tak długa, żeby gwarantowała combo z jumpina, a same rzuty mają teraz 4 klatkowy startup, więc wake up jabik może być użyteczny.
W każdym razie przecież nie jest to jakaś nowa sytuacja w świecie bijatyk : D
Told ya: https://www.youtube.com/watch?v=SnhUkqDTQYs&feature=youtu.be&t=206
-
Czy ktoś może potwierdzić ploteczkę że SF V ukaże się w lutym 2016 ?
-
Eurogamer potwierdził.
Dhalsim trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Syn4MfYnwjI
-
Mam info od źródła również także już zakasam rękawy i myślę że jak dobrze pójdzie to turniej w SF V będzie już na Pyrkonie a marcu. Co wy na to ?:)
-
Dhalsim świetny według mnie. Ostatnia postać to Zen zapewne. W ogóle podczas bety na PC gracze znaleźli foldery z imionami postaci do gry w skrótach i był właśnie Dhalsim, Zen, Alex, Juri, Urien i Ibuki. Ciekawe
-
w 2016 ma dojść 6 postaci więc może właśnie to będą te o których teraz piszesz :)
-
Możemy się pobawić w zgadywanie. Pierwszy albo ostatni to może być Alex, biorąc pod uwagę tło; drugi wygląda jak bokser, ale bardziej Dudley. Czwarty to może Akuma?
(http://i.imgur.com/THAQvwZ.jpg)
-
Deejay, Juri?
-
nie mam wszystkich typów, ale licząc od lewej to 1. Alex 2. Dudley 3. ??? (Gill? raczej Urien miałby sens) 4. ??? 5. Remy 6. ???
-
Ja myślę, że to Balrog a nie Dudley
-
1. Alex, 2. Balrog, 4. Ibuki
-
5 jakis klon cammy
6
(http://i.imgur.com/GFooWN7.jpg)
??
-
1.Alex
2.Guile
3.Urien
4.Ibuki
5.Juri
6.Haggar
-
1. Nowa postać, na bank nie Alex
2. Guile
3. Akuma
4. Evil Chun Li
5. Haggar
-
Haggar :swag:
NOT
-
(https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/t31.0-8/906102_931600793562112_8541465810236764118_o.jpg)
-
Rozwiązał no :/
-
po co guile skoro jest nash?
-
Bo gra się nimi zupełnie inaczej?
-
Żeby Boxer miał czym rzygać;]
-
Nie wiem jak wy Panowie ale ja sie zakochalem w tym designie Sima. Curry bastard. Dopiero zobaczylem Wachu ze podbiles na psnie!
-
https://www.youtube.com/watch?v=7rsCbtW1fyM&feature=youtu.be - takie tam małe co nieco na dobry hajp :D
-
yo- witam, jak wiecie 18 grudnia będzie beta sf5 i zapraszam do wspólnego grania online na casual mode
PSN: mazurini01
(jesli na zlym temacie pisze to prosze o upomnienie)
-
https://www.facebook.com/StreetFighterPolska/posts/1206414556065144
Jeśli kogoś interesują skiny przy pre-orderach to jest dobra wiadomość B-)
-
Ten skin do Chun-Li jest mega
-
Na tej planszy '4 kings', ten po lewej to Rog?
Nash jest spoko. Ma wszystko czego mi trzeba. Postac dobra do zoningu z calkiem dobrymi poke'ami, jednak daleko mu do tych Guile'a z ultry ale i tak spoko, a jak trzeba to potrafi tez dobrze przycisnac i zamieszac z pomocą v-trigera.Troche kulawy ten jego overhead, bo zasieg kiepski, damage sredniawy, nie za szybki, a i pociagnac z tego sie chyba nic nie da, no chyba, ze z V ale nie probowałem. Fajnie, ze sweepa ma pojedynczego, bo tego nigdy u guile'a i nasha nieznosilem :) Na low stun charach dwa komba przedzielone jednym resetem/zgadywanką i stun :D
Apropo wszelakich DP; maja okropnie małe invy? czy w ogole? Wakeup shoryu zdaje się być już nie tak opłacalną opcją:)? primo: brak FaDc,, secondo:mały inv, terzo; mozna je ukarac crash counterkiem i nawet gdy stoi nad toba przeciwnik bez energii,to go nie zjedziesz. Dla mnie spoko, a Wy co myslicie?
-
Invincibility jest nadal, natomiast zmienił się system priorytetów ataków (jest taki jak w 3S, a nie IV - znaczy że jeśli masz dwa ataki, które obydwa trafią w tym samym momencie, to nie ma trade, tylko wygrywa silniejszy; ale nie wiem jak to dokładnie wplywa na DP). Lekko udawane FADC też się znajdzie (V-trigger), ale ogółem uważan, że włąscznie z CC są to dobre zmiany - a mówię to jako odwieczny gracz shoto.
-
Rzecz w tym, że teraz tylko medium i ex dipiczki (szotosów) mają inva i dużo ludzi pewnie nawet o tym nie wie. Dodatkowo istotnie znerfiono hitboks srków, dużo częściej można strejdować się z jumpinem (mimo, że wiele jumpinów w sfv najlepszych hitboksów też nie ma).
Już nawet nie wspominam o tym, że Capką znerfił damage na późniejszych aktywnych klatkach dragonów, coby antyery zabierały mniej hapsów, a gracze mogli dalej wesoło skakać, bo risk/reward jumpina jest dzięki temu dużo bardziej ba korzyść nap***dalania skoków na pałkę.
-
Skakanie pro <3
Karin jest ok, choć nie powiem, znudziła mi się już nieco po becie, pewnie rozejrzę się za innymi postaciami w lutym. Może właśnie Nash? Ma chyba więcej narzędzi i lepsze normale. Ewentualnie Ryu, bo grało mi się nim mega przyjemnie... i skutecznie :kapparyu:
Blady - tak, to Rog^^
-
Polecam, ciekawy podcast Vesper Arcade dotyczący SFV, ostatniej bety, postaci, zmian systemowych itp., itd...
https://www.youtube.com/watch?v=kA2OiXNUPpM
-
Nie oglądałem całego bo LOL 3 godziny, ale poruszę jeden temat, bo uważam, że Vesper trochę mazgai.
W podcaście implikują, że jedna zmiana systemowa była wdrożona tylko po to, zeby znerfić Ryu. Mowa o cancelowaniu Crush Counter sweepa w V-Triggera. Jak powszechnie wiadomo, w SFV mamy bardzo niewiele hard knockdownów. W Beta3 wprowadzono nowość - crushcounterowy sweep daje nam również harda. U Ryjka dzięki temu dostawaliśmy potencjalnie mocną opcję na paniszowanie - sweep xx trigger, stajmowany denjin na unblok. Podobno więc Capcom widząc to i będąc Capcomem, w nowszym buildzie usunął właściwość hard knd z CCH sweepa cancelowanego w Trigger. Tym samym wprowadził nerfa dla całego systemu gry tylko po to, żeby dojebać Ryu.
A gówno tam.
Jeszcze w becie, dosłownie 2 minuty zajęło mi znalezienie setapa na Denjin unblok po sweepie, a następnie odpalonym Triggerze na raw.
Sweep, V-trigger niecancel, c.hp cmp, Super - setup na meaty Denjina, który był bezpieczny względem reversali (nie testowałem co prawda wszystkich), na bloku pozwalał na guardkrasza i kontynuację.
Wcale nie trzeba cancelować sweepa w Triggera, żeby mieć czas na setup na anbloka. Zmiana systemowa zabierająca hard knd w ogóle nie miała wpływu na możliwość setapowania anbloka. Vesper obsrał gacie bez powodu.
Większym problemem jest raczej to, że Denjin na blok tak naprawdę mało dawał - sam z siebie nie robił prawdziwego demejdża ani stuna, tylko rozbijał gardę. Gracz używający setapa na anbloka nie jest względem przeciwnika point blank (inaczej setup ciężko zrobić safe na niektóre reversale), przez co nie ma czasu/przestrzeni na użycie c.hp/s.mp żeby pozwolić sobie na jakieś dobre kombo. Na dodatek Capcom będąc Capcomem zabrał Tatsu trafiające kucających (co było nowinką systemową wspominaną nawet mocno przy pierwszych pokazach gry, no ale niehonest). Z tego powodu setap na anbloka daje nam co najwyżej gwarantowane c.mk xx hadókę, moooooooooże dp jeśli akurat byliśmy bliżej, a na pewno sweepa. Jest to żałosny potencjał obrażeń za zużycie w całości dwóch postawowych resource'ów w grze, tak więc tym bardziej nie ma co płakać o gimika, który niewiele nam ofiarowywał.
Sleep Fighter V :zieff:
-
Jeśli dobrze rozumiem, to hard knockdown usuniety tylko w momencie cancelowania w trigerra sweepa CC. Ile postaci moze go cancelowac w vtrigera? nash napewno nie. Druga sprawa ile postaci mogloby z tego korzystaci, byloby to oplacalne? ile postaci ma CC na sweepie? Także nie uderzy to z pewnoscią w wielu fighterów z rostera. Założenia były takie by znerfić rya i mocno mysle nie oberwie sie reszcie, a czy slusznie to nie wiem, nie grałem w te gre dlugo. Wiem tylko tyle, że anbloki są niefajne i jestem zdecydowanie na nie jesli o anbloki chodzi. Przypomina mi sie odrazu MU Guile-E.Ryu: https://www.youtube.com/watch?v=KWqtUSO99A4 -sytuacja bez wyjscia w ostatniej rundzie :)
Na dodatek Capcom będąc Capcomem zabrał Tatsu trafiające kucających (co było nowinką systemową wspominaną nawet mocno przy pierwszych pokazach gry, no ale niehonest). Z tego powodu setap na anbloka daje nam co najwyżej gwarantowane c.mk xx hadókę, moooooooooże dp jeśli akurat byliśmy bliżej, a na pewno sweepa. Jest to żałosny potencjał obrażeń za zużycie w całości dwóch postawowych resource'ów w grze, tak więc tym bardziej nie ma co płakać o gimika, który niewiele nam ofiarowywał.
Hit confirm-> stoi-> coś tam cancel tatsu albo Hit confirm-> kuca-> coś tam cancel EX tatsu/hadoo. Gra miała być prosta i bardziej przyswajalna dla graczy niedzielnych ale bez przesady.
-
Ile postaci moze go cancelowac w vtrigera? nash napewno nie. Druga sprawa ile postaci mogloby z tego korzystaci, byloby to oplacalne?
Ale mi nie chodzi o to, czy jest to opłacalne czy nie, tylko o to, że zabranie takiej opcji żeby pozbyć się anbloka kompletnie nic nie dało, bo on w dalszym ciągu jest praktycznie tak samo wykonywalny i Ryu wcale nie dostał żadnego nerfa.
ile postaci ma CC na sweepie?
W tym momencie każda, jest to jedna ze zmian ogólnosystemowych.
Hit confirm-> stoi-> coś tam cancel tatsu albo Hit confirm-> kuca-> coś tam cancel EX tatsu/hadoo.
Ale ja nie mówię w tym momencie o hitconfirmowaniu czegokolwiek, tylko o robieniu jak największych obrażeń na gwaranta czy karę. Tatsu zjadało więcej niż haduken, poza tym jak chcesz cancelować w EX ciosek po tym, jak właśnie przed chwilą zużyłeś cały pasek na zrobienie superki?
Przypomina mi sie odrazu MU Guile-E.Ryu: https://www.youtube.com/watch?v=KWqtUSO99A4 -sytuacja bez wyjscia w ostatniej rundzie :)
A mi nie przypomina, ponieważ unblockable superka Denjin Hadoken działa na zupełnie innej zasadzie niż durne anbloki z AE :4head:
-
Witam Panowie/Panie
Kope lat minęło od SFIV i ciorania w niego.
Z racji zbliżającego się SFV znów ogarnął mnie total HYPE, niestety doszły mnie słuchy ,że sticki PS3 nie będą wspierane przez SFV tak jak to było przy MKX.
Prawda to? W capcomie Hajs się musi zagadzać?
Jak temat się już gdzieś przewinął to dajcie prosze linka. Z racji podeszłego wieku mogłem ominąć. :jester:
-
Combofiend obiecywał, że będą działać, ale Capcom dużo obiecywał w związku z tą grą...
-
W każdym razie w becie PC nie działały :4d:
-
No ale na pc to, że gra nie obsługuje dinput kontrolerów nie jest żadnym problemem :rzaba:
-
Hajp hajpem, ale bez sterów od labzero ja odpadam :/
-
█▬█ █ ▀█▀ alt kostiumy LEAK RARE HYPE (https://www.youtube.com/watch?v=6zfM8ZVjins)
-
don't spoil - you'll ruin it!
-
Laura :4head:
-
Bonita :4d:
-
Kostium do Necalliego, te zielone włosy!!!
-
Laura i jej silikon :kappa:
-
All natural hot brazilian teen brunette
-
Teen? :opieop:
-
Działy dla postaci założone, zapraszam pasjonatów! :punch:
http://backdash.pl/forum/index.php?board=586.0
-
Nie mogę się doczekać aż zacznę pisać głupoty że niby wiem co piszę :kreygasm:
-
Działy dla postaci założone, zapraszam pasjonatów! :punch:
http://backdash.pl/forum/index.php?board=586.0
Nasha brakuje jak dobrze widze :)
-
Poprawione! :)
-
Podobno pierwszą postacią grywalną jako DLC ma być Balrog
-
Kurde szkoda, że nie Cyber Akuma.
-
Hm myslicie ze dadza shadaloo postac? Ja stawiam na Guile'a - Balrog too generic for the story :D
-
Przecież już 6 postaci DLC na ten rok jest potwierdzonych (Guile, Boxer, Urien, Ibuki, Juri, Alex).
Tylko spekulacje są na temat kolejności.
-
No o kopejnosci mowie Gargoo - nie wydaje mi sie zeby bokser poszedl na pierwszy ogien. btw bossem pewnie jest Necalli w 'wiecznie wk**wionej' formie aye? Cos w stylu arcade mode Setha z IV :-k
-
Community manager Capcom UK mówił podczas WSO sessions, że grał już w build z Balrogiem. Wszystko wskazuje na niego.
-
Poziom dyskusji na tym forum xD
-
:rzaba:
-
Oooooo Gascan dobrze cię widzieć będziesz znowu grał? Za czasów SF4 wyjaśniłam kto jest lepszym Vega są jakieś szanse że będziemy powtarzać?
-
@Ukyo
Mam nadzieję.
Będe grał podoba mi się bo prostacki jak stare SF. Vege obczajam na padzie do tych mistrzostw polski(lol) ale ogólnie to dyktator mi pasuje. Ostatnio grałem w vanille SF4 ale grałem troche w alphe 3 na kiblu na psp. Pozdro
-
Wybornie
Pamiętaj
Bez pazura jHK(standing)MK,MP,HK
Kara na DP HK,HP,HK Rolling
Jedyny crossup jLK,cLP,cLP,LK Rolling
EX Barcelona jako Mix Up na wake up 2 hity później HP,HK Rolling
Rolling mieszaj z dashem i Command Izuana
Z Pazurem gra się ogólnie słabo xD
-
Pełne cg intro (http://www.youtube.com/watch?v=fJAuNd7cuu4)
-
Rise Up! :kreygasm:
Jeszcze tydzień :rejwy:
-
Wutki i street fightera nie odmówię. :rejwy:
-
Bardzo ładne intro, plus bardzo fajne riffy w tle :)
-
Wg Shoryuken.com pierwszą postacią będzie Alex, oraz łatka day one dodaje obsługę peryferiów z PS3
-
Pierwszy będzie Alex, później Guile i z Nashem będziemy mieć Team America SF :D
-
łatka day one dodaje obsługę peryferiów z PS3
Gwiazdka w tym roku już w lutym!!!!!! :paladin: A bym nie kupił nawet, a tu nagle i TE wygrzebany z szafy i preorder zrobiony xDDD
-
Kurde jak ta gra kara mentalność SF4 xD
Pooglądałem WNF ostatnie i większość ludzi ze sceny gra SF4 w 5 i ni jak te mecze miały się do tego morderczego pressingu online.
Zupełnie sobie nie radzę z pressingiem, a i cross-up'y robi się ciężej z racji tego, że większość załogi ma po kilka solidnych AA.
Jakieś rady na wake-up game ? Z tego co patrze to większość postaci ma praktycznie zerowe opcje na wstawaniu i gwałt idzie straszny. Na bizonie jak dostaje hard knockdown to w zasadzie mogę odłożyć pada, bo nic nie mogę zrobić by uciec przez zero invincibility na ex'ach. Jest to tak niedorzecznie, że udało mi się zrobić normal throwa na wake-ip sbk chun xd
-
Jest taka opcja jak blok na wake upie. Nieźle działa. Po nim można też wykonać v-reversal, a Bison ma jednego z lepszych.
Zresztą tu pressing na wake upie prawdziwy jest praktycznie tylko po ch c.hk i w rogu, więc naturalnym jest, że przeciwnik dostaje jakąś nagrodę za to, że zapędził cię do rogu i jeszcze wywrócił.
-
wakeupy:
maszowanko dziabika
reversal
bakdasz (wciąż ma throw inva)
może skok, na grablerów
ostatecznie blok
-
hm ja bym to odwrócił - na wakeup:
najpierw blok
dlugo nic
potem dzabik
potem forward albo back dash
z tego co widze to ppl won't stop pushing buttons i łykają wszystko jak pelikany. learn your normals before you learn your specials :D
-
Ale normale się fajnie nie świecą (zazwyczaj), a podczas blokowania nie gram, a ja odpalam grę żeby grać a nie nie grać :annoyed:
-
Niech te serwery umrą...
Jak dostaje w dupe to punkciki elegancko w dół lecą, a jak już wygram to oczywiście błąd serwera i nie można wysłać danych XD
-
No i stało się, planuję nabyć konsolę dla tej gry, stąd pytanie czy warto to zrobić, czy lepiej dopakować stare PC do wymagań capcomu (chyba gtx960 i i5). Szczerze to drugie mi się nijak nie kalkuluje bo nie wykorzystam tego poza tą grą ani ani. Kyodai mahjongg aż tak bardzo nie jest wymagający a poz tym i q3 w nic na PC nie gram dlatego przy ewentualnej radzie proszę o uwzględnienie też tego aspektu.
-
No i stało się, planuję nabyć konsolę dla tej gry, stąd pytanie czy warto to zrobić, czy lepiej dopakować stare PC do wymagań capcomu (chyba gtx960 i i5). Szczerze to drugie mi się nijak nie kalkuluje bo nie wykorzystam tego poza tą grą ani ani. Kyodai mahjongg aż tak bardzo nie jest wymagający a poz tym i q3 w nic na PC nie gram dlatego przy ewentualnej radzie proszę o uwzględnienie też tego aspektu.
Daj znać, co aktualnie masz. łatwiej będzie oszacować, ile musiałbyś zainwestować.
Imo nie warto kupować konsoli - na PS4 masz ze 3 exclusive'y naprawdę warte ogrania. W miarę dobry PC przyda się do innych rzeczy niż SFV a granie międzyplatformowe aktualnie działa dobrze.
-
Kup ps4 wilku - w tym roku wpadnie wiecej exow. W c**j latwo nagrywac I edytowac filmiki, masa indies w ramach plusa
-
Zgadzam się z Hiryu, że konsola nie ma sensu i lepiej wybrać pc (zwłaszcza, że dla jednej gry) - płacenie za online (na dodatek na PS drożej niż na Xboksie, ale to dygresja), dropy klatek są chlebem powszednim na konsoli.
Edytować i nagrywać filmiki można na PC, ba nawet lepiej - nie ma żadnej forsowanej przez konsolę kompresji i framerate'u, nie mówiąc już o dużo większych możliwościach jeśli chodzi o strimowanie.
Za tę kasę, co wydałby na plusa może nabyć więcej indie gejmsów na pierwszym lepszym sejlu na steamie :opieop: (no i te gry będzie miał dla siebie na zawsze, a nie dopóki opłaca abonament).
A jeśli chodzi o tegoroczne exy dla ps4 to Uncharted 4 i... :? ??? M-może na E3 b-będą epickie zapowiedzi.
-
Daj znać, co aktualnie masz. łatwiej będzie oszacować, ile musiałbyś zainwestować.
Imo nie warto kupować konsoli - na PS4 masz ze 3 exclusive'y naprawdę warte ogrania. W miarę dobry PC przyda się do innych rzeczy niż SFV a granie międzyplatformowe aktualnie działa dobrze.
asus commando + Pentium D820 + radeon x800, poszło to w kąt i przerzuciłem się na laptopa bo raz że szybszy (i5 r8500) a dwa żre 12x mniej prądu. SF5 był by jedyną grą odpalaną u mnie na PC. Konsola tańsza ale nie jest to aż tak istotne jak fakt że przy SF4 najlepszą platformą był ponoć PC (nie grałem tylko słyszałem), PS3 w zupełności mi starcza ale odczuwałem kolosalne różnice przy xboxie na niekorzyść PS3. Kolejny babol to TV , już zamówiłem 1 ms monitorek specjalnie na tę niedogodność bo z CRT już nie będę mógł korzystać. I tu zostaje wybór platformy, gdzie nie bez znaczenia jest ogólny gameplay jak i koszt który nie wiem czy jest wart większego nakładu na niekorzyść stabilności, generowanego hałasu itp. Stąd jeszcze moje opory przed zakupem i pytanie do doświadczonych wspomnianym problemem.
Tej wiem że są na PS4 jakieś bajery growe i inne, ale Franek mi skuteczenie ogranicza w chwili obecnej jakikolwiek czas który mógł bym poświęcić na coś innego poza zabawą z nim (na dodatek o zgrozo jakby się nawet chciało to się nie chce :D ). SF5 był by jedyną odskocznią, sam w nic innego online nie gram poza SF4 i taki SF5 zapewne zastąpił by tę pozycje, a do reszty mam PS3.
-
No to tylko pc ma sens.
-
teraz do mnie dotarło płacenie za online, dajmy na to żywotność tytułu na poziomie 8-10 lat (oj w c**j stary będę) i się robi 2k zł plus konsola z grą 1,7k to już PC się robi okazją o kontrolerach typu AS nie piszę bo to też zjebali na ps4 a nowego PCB dedykowanego custom AS pd PS4 nie ma (chyba ze znowu o czymś nie wiem).
Mam przez to jeszcze większy dylemat bo kasą to teraz nie śmierdzę, ale dziękuję że przemówiliście za PC,chyba faktycznie dla jednej gry nie warto brać PS4.
co wybrałem do PC
ASUS Z170-P s1151
i5 6600k s1151
ASUS GeForce GTX 960 4GB Turbo
DDR4 4x4gb Corsair 2666MHz CL15 Vengeance LPX Black 1.2V
razem to oscyluje w okolicy 3k zł (jeśli ktoś mi doradzi taniej coś podobnego z chęcią tą uwagę odnotuję bo jak piszę to sprzęt tylko dla jednej gry i nic więcej)
resztę bebechów bym miał
sf5 na pc to jest dla mnie też zagadka, w mmarkt za sto coś złotych a w steam 60 euro ? WTF
-
Okolo 130zl to normalna cena polskiego dystrybutora. Sam klucz już chodzi nawet po 120. I na pececie nie musisz kupować dlc bo są trainery pomagające farmić Fm.
Gra nie ma wysokich wymagan na sprzecie podanym powyzej odpalisz ją 2razy albo w 2k. Ja mam amd fx 8350 i r9 270x i gram na maksa a na bank jest jeszcze zapas mocy.
-
Ceny steam są per region, ceny w marketach per kraj. Bierz za złotówki, bo tak gra nie jest warta 60 eur ;)
Co do sprzętu, jest bardzo git, tylko jeśli chcesz 6600K brać, to dolicz sensowne chłodzenie, żeby OC było na miejscu. Jeśli nie chcesz robić OC, to od razu możesz zaoszczędzić i kupić i5 nieodblokowaną + "słabszą" płytę główną.
-
Jeśli chcesz peceta tylko do jednej gry - i jesteś tego pewien - to nie ma sensu łożyć 3k - poczytaj na sieci na jakich sprzętach ludzie grają, ja pykam na GTX 660, to kilka stów mniej od 960, wiec już na tym można zaoszczędzić. Procek tak samo nie musi być najnowszej generacji.
-
Wiem, że rozpocznę shit storm, ale dlaczego Capcom wypuściło niedorobiony produkt (SF5) ?
-
Wiem, że rozpocznę shit storm, ale dlaczego Capcom wypuściło niedorobiony produkt (SF5) ?
Bo Capcom Pro Tour zaczyna się (zaczął się) już w lutym, a ponieważ Sony dało hajs na SFV, to w tym roku CPT musiał już być rozgrywany w SF5. Innymi słowy: kasa się musi zgadzać.
-
Faktycznie, kilka juz opinii słyszałem o tym, że gra zrobiona jest tylko dla ludzi grających turniejowo i dlatego szybciej wyszła i nic w niej nie ma prawie. Smutno trochę
-
Przynajmniej nie każą sobie płacić za marcowe i czerwcowe dodatki.
-
To chyba byłoby zabójstwo dla tej gry
-
Nie wpadli na to, że wydanie 2/3 gry może się negatywnie odbić, to mogliby też nie wpaść na inne rzeczy ;)
-
Ja Capcom trochę obronię bo w streeta nie grają casuale tylko bardzo niszowa grupa ludzi, raczej jakąkolwiek opcją singla nie przytrzymają nikogo z tej "elity" ani casuali na dłuższą metę też sobie nie zaskarbią (bo grali by w nią wszyscy którym ją przez lata pokazywałem i starałem się choć odrobinę radość jaką mam z tej gry w ich świadomości zagnieździć). Liczy się chwila że jest nowa gra i tyle. Każdego fana serii na początku przekonają a patrząc po nielicznych osobach jakie pozostały na scenie SF4 i PSN'owych potyczek coś w tym jest. Żeby nie być w tyle trzeba przerzucić się na nowe, lepsze bo droższe a jakością nie grzeszące - analogia jaką pewna firma z jabłkiem w swoich sprzętach od lat stosuje i zapewne przekłada się to na zyski. To zauważy każdy nawet taki Capcom który przestaje robić gry dla fanów a zaczyna na fanach zarabiać - tłumaczy to wydanie tej "niedorobionej" gry. Od siebie dodam że w singla SF4 przestałem grać po odblokowaniu wszystkich postaci więc po co sobie nim głowę zawracać. A skoro na obecną chwilę mamy w SF5 16 zawodników czyli tyle samo co na starcie SF4 nie wiem czemu się temu dziwić oraz temu że to tylko turniejowa rozgrywka na którą osobiście też mam ochotę, ale jeszcze nie wiem czy aż tak bardzo (nie powiem bo kusi) żeby się zesrać na starcie, czy zaczekać aż zrobią z nią porządek i nabyć w lepszym momencie za mniej i z większą zawartością.
-
Ja Capcom trochę obronię bo w streeta nie grają casuale tylko bardzo niszowa grupa ludzi, raczej jakąkolwiek opcją singla nie przytrzymają nikogo z tej "elity" ani casuali na dłuższą metę też sobie nie zaskarbią (bo grali by w nią wszyscy którym ją przez lata pokazywałem i starałem się choć odrobinę radość jaką mam z tej gry w ich świadomości zagnieździć). Liczy się chwila że jest nowa gra i tyle.
Zrobienie tej gry to jest kosz rzędu co najmniej kilku milionów dolarów. Graczy turniejowych liczy się w tysiącach. prosta kalkulacja wykazuje, że albo w streeta jednak te każuale grają albo seria przynosi kolosalne straty a Capcom robił rozszerzenia SF4 i samo SF5 z dobroci serca i miłości do sceny turniejowej...
-
Sprzedaż to finansowa klapa. Ciekaw jestem kto im kupi te dodatki jak sklep uruchomią pewnie za miesiąc gdy potencjalni nabywcy kostiumów już o grze zapomną, a reszta kupi za FM. Przy takiej polityce z końcem roku gra przestanie być wspierana.
Mimo wszystko to SF i zawsze będzie z kim pograć a to chyba styka.
-
Ja przypomnę, że domowa wersja SF4 vanilla startowała z 25 postaciami - więcej niż SFV będzie miało rok po premierze (a arcadedowa miała tych postaci 18).
-
Sprzedaż to finansowa klapa. Ciekaw jestem kto im kupi te dodatki jak sklep uruchomią pewnie za miesiąc gdy potencjalni nabywcy kostiumów już o grze zapomną, a reszta kupi za FM. Przy takiej polityce z końcem roku gra przestanie być wspierana.
Mimo wszystko to SF i zawsze będzie z kim pograć a to chyba styka.
Są jakieś dane do tej finansowej klapy? Na steamie zarobili około 4 milionów, ale sprzedaż konsolową ciężko sprawdzić. Sam widziałem tylko dane na Japonię i tylko sprzedanych pudełek, bez cyfrowych kopii.
-
120tys sprzedanych gier na pc dla takiej korpo jak Capcom to raczej klapa. Na ps4 niewiadomo ale pewnie sporo wiecej. Zresztą na pc gra max 4000 graczy ilu z nich kupi uriena pod koniec roku? Raczej garstka.
-
zapominacie, że gre współfinansowało Sony - a takie deale z reguły oznaczają, że na starcie Capcom wychodzi przynajmniej na zero także o finanse Capcomu bym się nie martwił (w kontekście V that is)
-
Warto dodać jak złą prasę ma SFV. Teoretycznie guzik warte komentarze na portalach z grami tylko pogarszają sprawę bo wieść się niesie: Nowy SFV to niedopracowany syf, demo. Szkoda, ale ciężko takiego wrażenia nie odnieść. Sam mam ciągle pod górkę, granie online mam na maksa utrudnione ale coś sprawia że w SFV chce się grać. Może to syndrom nowej gierki a może za kilka miesięcy zapomnimy o wszystkich problemach i jakoś to się potoczy swoim torem. Nie wiemy ile włożyło Sony ale muszą być rozczarowani, Capcom na pewno też ma kwaśną minę ale to nie tak że ktoś im grę wyrwał i wypuścił.
-
Super serwery bulwo.
Dobiłem do 2800lp po kilku super walkach,a następnie wywaliło mnie z serwera i zresetowało pkt. do wyjściowych 2300 jak odpalałem grę :( kurewaaaaa
-
Czyżbyś rejdżkłitował? :kejim:
-
Nie. Normalnie się wszystko podliczało,a tu nagle po wygranej na ekranie punktacji wylogowanie z serwera i bye bye sweet points :(
-
Lekki spoiler drugiej części story mode Laury:
(http://i.imgur.com/rrPdL15.png)
-
To w SF5 też będzie meduza???
-
http://eish.deviantart.com/gallery/58172993/Street-Fighter-V-Hitboxes
-
Internet 1gb to za mało aby kod sieciowy sfv chodził dobrze.
Zajebane z reddita:
I'm from Singapore (SEAsia if you don't know) with a speed of 1Gbps playing against my friend who has the same speed and lives within walking distance and I still get jitters and rollbacks. It could be due to us playing cross plat (doesn't make it an excuse though).
3 bars sucks, 4 bars somewhat playable, 5 bar is fine but still aint perfect.
SFIV was much better when it was 5 bar.
permalink
-
Post typu "CZEMU MIE LAGUJE JAK MAM INTERNIETY SZYBKIE?"
Co z tego, że mieszkają obok siebie. Obaj są po kablu? Obaj ten sam dostawca? Jaki mają ping do siebie?
smh tbh
-
https://www.youtube.com/watch?v=4vv4X3fp8G0
-
Śmieszne.
-
Dobra beka :punch:
-
Im więcej oglądam i czytam o SFV to mam coraz mniejszą ochotę na obcowanie z tym tytułem w obecnej fazie, a po tym filmiku jakoś chęci tez nie nabrałem ale się uśmiałem jak nigdy. Zobaczymy co update przyniesie. A czytając o przyszłym sklepie to mi niemal rozwiązaniami z Tekken revolution zajeżdża.
I może mi ktoś wytłumaczyć dużą ilość practice stage'a na turniejach?
Niemal każde finalne rozgrywki na tej scenie się rozgrywają.
-
Grają na konsoli, a na konsoli losowo frejmdropi. Trening stage trochę zmniejsza to prawdopodobieństwo (+ nie wygląda rzygowo gdy postaci w tle są animowane w 30fps).
-
Ale jednak fajniej się ogląda mecze jak coś się dzieje w tle, jest ono ładne i na przykład walka dzieje się w nocy. Takie moje spostrzeżenia
-
Ale jednak niefajniej gdy z powodu błędu gry ktoś może przegrać.
-
Bardzo chciałbym grać na różnych planszach.
Bardzo chciałbym, żeby gra nie ustawiała limitu fps na 20/30/60 zależnie od planszy. (Który to limit znika jak tylko uruchomi się animacja blokująca oba modele).
Jedno jednak wyklucza drugie.
-
SFV technicznie jest gniotem pod każdym względem. Gra się tylko dlatego bo to nowy SF.
Ale pod koniec roku będzie 22 postaci, masa trybów i hejterzy padną przed królem mordobić 2D. Będą przepraszać Ono i Combofienda za obraźliwe żarty i w zaciszu ćwiczyć infinite Uriena.
-
Nie pod każdym. Sam gameplay jest fantastyczny. A Urien będzie popychadłem w tej części. ;)
-
Ale Gascan napisał "technicznie", czyli pod względem technicznym. Ja to rozumiem jako zarzut, że chujowe jest wszystko poza rdzeniem gry. Bije się spoko, tylko co z tego jak tu źle matchmakuje, tam nie ma kary za RQ, komuś dropi klatki, nie zlicza szczegółowych statów online, cfn to żart, gdzieś narzuca z dupy fps limity itd itd
-
Ja też to zrozumiałem, ale jestem na tyle stary, że pamiętam np, takie Rise of the Robots. Tam dopiero było wszystko zj**ane. Takie rzeczy jak poruszanie, frame data, hitboxy i hurtboxy, counter hity czy dodatkowe mechaniki też można zepsuć, a w SFV są super.
-
Chyba nie ma sensu porównywać gierki na SNESa do produktu, który ma na celu być osią bijatykowego esportu przez najbliższe lata.
-
Dla mnie obecnie królem bijatyk 2D jest KI, ale to moje skromne zdanie
-
KI to nie bijatyka.
-
KI to nie bijatyka.
A co to? Życie?
-
A no tak, zapomniałem to strategia czasu rzeczywistego...
-
Kamień papier nożyce w 60 fpsach :kreygasm:
-
Share your techs! :potter:
Jak łatwo i bez cheatów/trainerów zdobyć Fight Money i grać postaciami DLC za darmo, nie musząc przechodzić Survivala ani grindować online? Zakładamy nowe konto (na PS4 trzeba się połączyć z PlayStation™Network, ale nie trzeba kupować Plusa; na Steamie sprawa jest oczywista) i przechodzimy Story 10 postaciami (zajmuje to 30-40 minut).
Na Steamie zadziała na 99% przez udostępnianie gry na różnych kontach. Na PS4 najprawdopodobniej też zadziała, bo połączenie z CFN i zdobywanie Fight Money nie wymaga Plusa. Minus tej metody: na każdym koncie będzie inna postać, ale do treningu w sam raz.
-
Di - najuczciwszy cebulak :punch:
Tech w sumie nie dla mnie bo o ile grane będzie dalej to raczej sobie wygrinduję żeby wszystko mieć na jednym koncie, ale fajna opcja do polecenia znajomym jak Capcom wyda już więcej postaci.
-
Nie wiem kto siedzi w tym Capcomie :sori:. Lobby niby na 8 osób są ale dalej większość nie pokazuje kresek ani flagi i muszę randomowo wchodzić i wychodzić z lobby żeby sprawdzić jaki to kraj.
Pomijając sprawy techniczne to mieli k**wa okazje żeby przyjebać z trailerem Alexa i hajpnąć, zachęcic do kupna wszystkich niezdecydowanych to nie olali i gameplay alexa możemy obejrzeć dzięki hakerom. Masakra
-
Widzę sytuacja jak 4 lata temu z SC5 gdzie chcieli na szybko wypuscic nową część niedopracowaną, bez dobrego marketingu i z hujowymi DLC... ehh historia się powtarza
-
Dożyliśmy czasów gdzie postacie z gier Capcomu potrzebują fotoszopa żeby jakoś wyglądać:
(http://i.imgur.com/vLpJvCN.jpg)
-
Haha. Rzeczywiście dużo lepiej wygląda :)
-
(https://pbs.twimg.com/media/CexvFyTW8AA433v.jpg)
-
Chcielibyście. :ghraghra:
-
znajdź dziwny szczegół anatomiczny w modelu alexa ze SFV:
(http://i.imgur.com/F8PMCix.png)
Przypadek?:
(http://i.imgur.com/Z5fu0sH.png) (http://i.imgur.com/qGgg0gM.jpg)
-
Jego prawa ręka nie wygląda jak żółw i dodali mu brodę?
-
W dodatku jego noga wygieta jest pod dziwnym kątem i nie ma szyi czyli żłów.
Wczoraj widziałem na streamie jak kejim grał aleksem. Imo ma lepszego aleksa niż daigo(gameplay daigo alexem byl na eh)
-
Jutro gramy u mnie jak masz ochotę to się napatocz. Anyway stream postawimy.
-
Jakie postacie ze SF3 chcielibyście jeszcze zobaczyć w SF5? Ja osobiście Makoto, Remiego, Elenę i Yanga
-
Oro, Q, Twelve, Necro.
Mogliby zaszaleć, a nie tylko zwykłych mangowych ludzikòw wrzucają.
-
W sumie prawda, dlatego pewnie nie ma Blanki
-
Dzień dobry. Chętnie ujrzałbym Oro oraz Twelve'a, ale patrząc na to co zrobili, albo czego raczej nie zrobili, z Alexem, to może lepiej nie profanować ich kultu.
-
Sorry guys, english a bit.
After this last mainteance, for the first time since launch it seems like the lounges are working for me.
Would someone like to play a bit sometime later?
CFN: oakman
-
Jest już gdzieś full rip guide'a od prima games?
-
http://bfy.tw/5PPZ
-
Nie wiem na co komu prima guide.
• FD (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XB1GW6Lk6yK176Nm8_l3cSxPowWxHfiRRh7qOess77E/htmlview?sle=true#)
• Hitbogzy (http://watissf.dantarion.com/sf5/boxdox/#)
-
Hiryu, zgłosiłem Cię do moderatora.
Dzięki garg.
-
Spoko. Miałeś rację, bo się pomyliłem z linkiem. Miał być poniższy:
https://www.primagames.com/games/street-fighter-v
Jest full wersja.
-
Jak wam się podoba nowy Guile?
-
Ja jeszcze nie wiem bo nie grałem nim nic :rzaba:
-
Ale z wyglądu
-
Wygląda dosyć podobnie do Guile'a z serii Street Fighter.
-
Alez Ty śmieszny... boki zrywać. No tak, zapomniałem społeczność SF tylko rozmawia o crossupach, kombosach i turniejach. Co tam nowe designy czy historia. Dlatego leję na SF5 tym bardziej, jak już lałem od premiery :) i czekam na powrót królów ( Teeken 7, SC 6)
-
Ej ale tak serio, co widzisz nowego w tym guile'u? Jeśli nie rozmawiamy o combosach i crossupach, to to jest ten sam gajl co wcześniej. Widzisz w tych udostępnionych materiałach coś nowego?
-
no fajny krawat ma, moze to hint ze juz jest family manem?
-
Po animacji superki widać, że dostaje nienaturalną pompę od eksperymentalnych wojskowych sterydów. Myślę, że to aluzja do zepsucia moralnego USA.
Swoja drogą fajna logika - olewam grę, bo kilka osób na jedym forum nie ma ochoty dyskutować o nowej koszuli Gajla :>
Żeby nie było full troll posta - imo przy art stajlu SFV powrót do neutral stance z SF2 nie działa. Bez okularów wygląda jak naćpany. A chodzenie na kuckach 100 pro beka :valle:
-
Olewam bo Capcom wypuściło w połowie zrobioną grę na starcie, dziękuję
-
Alez Ty śmieszny... boki zrywać.
Zejdz z Wacha - ja sie usmialem ;)
#KiedyQ?
-
Capcom ogłosiło, że Guile jest pierwsza detective postacią. Ciekawe co to bezie znaczylo w fabule :? Będzie tropił Nasha?
-
Story mode bedzie miał elementy visual novelki i szukania poszlak żeby odkryć, że za wszystkim stoi bipson a w Ryu drzemie wielkie zło.
Capcom ogłosiło, że Guile jest pierwsza detective postacią. Ciekawe co to bezie znaczylo w fabule :? Będzie tropił Nasha?
-
Ale super! Fajnie, że odświeżają tak skostniałą formułę Story mode, jaka do tej pory występowała w grach-bicie Capcomu na coś naprawdę oryginalnego :) Jaram się i czekam do czerwca :tycombo:
-
Od paru dni (w końcu wyszła moja postać) mam to piąte wydanie SF i pytańsko.
Od startu mam wszystkie dostępne postacie, chcą za nowy stage kasę i inne wodotryski ale na to leję lecz nasuwa się pytanie, czy za jakiś czas zablokują mi postacie - alex i guile - czy w związku z opóźnionym moim startem z ta grą, mam je jako bonus nooba i dopiero jak się pojawi nowa to za nią będą żądać zapłaty ? jak to jest bo niby sklep ruszył a to miało być związane ze startem wykupowania dodatkowej zawartości w tym postaci, a tu niby wszystko jest ale pewności nie mam. Proszę o oświecenie.
-
lecz nasuwa się pytanie, czy za jakiś czas zablokują mi postacie - alex i guile
Tak właśnie będzie. Postaci są na razie dostępne dla wszystkich ale za czas nieokreślony zostaną zablokowane za murem wycenionym na 100 tys FM per postać. Jeśli grasz na PC, nie jest to problem :kappa:
-
Jak wyjdzie system waluty za pieniądze, to postacie będą wymagały kupna, do tego czasu wszystkie są za free.
-
Teraz mam kolejne miażdżące pytanie.
Czy ta gra to jest totalny gniot jeśli chodzi o online czy mam coś źle poustawiane. bo k.rwa wypierd.lić bym to chciał przez okno, tak ch.jowo to działa. słownictwa szukałem nawet gorszego ale wolałem użyć potocznie znanych wyrażeń. Wyszukiwanie graczy - tragedia, battle lounge - osz kur.. jeszcze żadnego dobrego nie trafiłem. Z każdą chwilą jest niestety coraz gorzej.
-
Jest to totalny gniot - nie tylko w temacie online :kappa:
A tak na serio to matchmaking jest tragiczny. Sam netcode moze byc ok, ale wyszkuje tak tragiczne połączenia, że można się załamać. Do tego plaga rage quitów i mamy przepis na raka.
Jedyny sensowny sposób na granie w to online to umawianie się ze znajomymi, z którymi mamy dobre połączenie. Szału nie ma, ale trochę graczy aktywnych jeszcze jest - jak nie tu, to na grupie steamowej warto zerknąć.
-
Trochę pozmieniałem w otoczeniu sieciowym, zmieniłem porty dla ps4 (bo na tym gram) i się lekko poprawiło w kwestii trybu spectator ale i ogólnie też coś czuję że jest ok
http://portforward.com/english/applications/port_forwarding/publishers/Capcom.htm
przekierowanie portów wedle tej w/w strony
lecz cały czas jest do wuja gorzej aniżeli w stosunku do sf4 na którym nadal mogę sobie spokojnie popykać i przeciwnika znaleźć od tak...
-
na szczęście jest training mode :reggie:
-
A więc już dziś jest lepiej, o dużo lepiej. Przez przypadek, bo zapomniałem że to ustawiłem, rankingowy się znalazł z Dhalsimem na b.dobrej łączności (jakiś rusek). Przedtem (też rusek) w lobby. Już jest progres. A trening to nie dla mnie.
Trochę mnie to w stosunku do poprzedniczki dziwi bo np z takimi wyspiarzami zawsze grało się dobrze a teraz jakby byli za oceanem. Francja to samo. Nawet "przyjaciele zza odry" ssie.
Może coś jeszcze oprócz wymienionych wcześniej przekierowań w konsoli/routerze ustawić ?
-
A więc już dziś jest lepiej, o dużo lepiej. Przez przypadek, bo zapomniałem że to ustawiłem, rankingowy się znalazł z Dhalsimem na b.dobrej łączności (jakiś rusek). Przedtem (też rusek) w lobby. Już jest progres. A trening to nie dla mnie.
Trochę mnie to w stosunku do poprzedniczki dziwi bo np z takimi wyspiarzami zawsze grało się dobrze a teraz jakby byli za oceanem. Francja to samo. Nawet "przyjaciele zza odry" ssie.
Może coś jeszcze oprócz wymienionych wcześniej przekierowań w konsoli/routerze ustawić ?
Szczerze, to wygląda na to, że jest po Twojej stronie. Może dla pewności zagraj z Polakiem i spróbuj sprawdzić ping do jego maszyny? ja przez sporo godzin onlineowania musiałem czasem poczekać z 5-10 minut na mecz ale takich naprawdę lagujących to może z 5 miałem.
-
Miałem podobny problem, że pomimo przekierowania portów na routerze bezpośrednio pod adres IP ps4, połączenie niewiele się poprawiło. Okazało się, że na sygnale, który otrzymuję od dostawcy porty są blokowane. W moim przypadku na szcżęście wystarczył jeden telefon, żeby to odblokować, ale wiem, że zależnie od dostawcy różnie to bywa.
Druga sprawa, to czy masz ustawione stałe stałe IP w konsoli i przekierowane podres właśnie pod ten adres?
Chciałem jeszcze wspomnieć o graniu przez wi-fi, ale ale daruję sobie, bo zakładam, że łączysz się przez kabel.
-
Wtyczkę podpiąłem do ps4, nie gram na wifi. porty przekierowane jak pisałem wyżej, stałe IP w konsoli, z testu 10MB download a 2,5 mbit uplod, oraz oczywiście NAT 2. Właśnie zagrałem z gościem co go mam od czasów sf4. Połączenie na 5. Grało się OK. Więc problem nie może leżeć tylko po mojej stronie skoro francja (bo stąd był gość) właśnie zaliczyła test. Ale też zdarza się że z innymi francuzami jakby ta gra była tak do duszy
-
Balrog i jego V-Skill
https://www.youtube.com/watch?v=j7t0jy7Eb_Y&feature=youtu.be
-
A więc rozwiązałem problem u mnie - związane było to z publicznym adresem IP który jest jak widzę w przypadku nie tylko tej gry konieczny. Problem łączności już nie istnieje. Pozostaje ogromy input lag w stosunku do poprzednika z którym teraz walczę, lecz puki co przegrywam, co nie dziwi.
Więc co mogę powiedzieć osobom co mają problem taki jak ja miałem z graniem w sieci w ten (i nie tylko jak się okaząło) tytuł na PS4:
Obowiązkowo NAT 1 - przynajmniej na wejściu router - u mnie telefon do ISP załatwił sprawę
konsola stały IP
DMZ - na adres konsoli
a jak ktoś dobrze pokombinuje z ustawieniami DHCP routera to w konsoli ustawienie sieci na "auto" zrobi wszystko i całość będzie śmigać aż miło.