BACKDASH FORUM
Inne serie => Pozostałe => Wątek zaczęty przez: Gargooletz w Marzec 04, 2011, 00:18:10
-
Wywiad z rozwojowej wersji tej indie gierki. Kilka pomysłów jest naprawdę ciekawych.
http://www.giantbomb.com/quick-look-ex-skullgirls/17-3845/
-
http://www.gametrailers.com/video/pax-east-skullgirls/711742
http://www.gametrailers.com/video/pax-east-skullgirls/711746
Będzie grubo. :D
-
Kurde, fajnie działa ta gra, ma na maksa dopracowany gameplay i w dodatku tworzy ją Mike Z, więc można mieć pewność że będzie dobra, tylko... czemu to tak wygląda? :/ Nie mogli zrobić normalnego mangowego stylu jak przystało na prawdziwego animu fightera, tylko musieli nawymyślać takie dziwactwa? Zwykle nie zwracam uwagi na takie rzeczy ale odrzuca mnie wizualna strona tej gry. W dodatku wszystko jakoś ślamazarnie się porusza. :F
-
Tyle gier teraz wychodzi, że nie ma czasu na opanowanie wszystkiego co bysmy chcieli. Ta gra wyszła po prostu w złym czasie. W natłoku innych tytułów przejdzie niezauważona. Poza tym nie może równać się z loli hypem vide AH3...
-
Co ty Sneju gadasz? ;p Dizajny może są dziwne, ale animacje, art direction i ogólna jakość grafiki są bardzo pro. Fajny myk z tym dynamicznym oświetleniem sprite'ów. Tego jeszcze nie było.
Z drugiej strony wolę takie dziwaczne projekty niż kolejną pokojówkę i dziewczynkę z kataną.
Giera wyjdzie latem albo później, więc może jakoś da radę się przebić.
-
Nie no, ja wiem że jakość grafiki i wszystkie techniczne sprawy są pro, to widać. Chodziło mi właśnie tylko o art direction i wygląd animacji, po prostu o wiele bardziej pasują mi normalne dizajny, jak w arcanie czy melty.
-
W sumie taki a nie inny wybór stylu graficznego może źle wpłynąć na popularność tej gierki. Jest oryginalna i część osób się tym podjara, ale ogólnie więcej jest fanów oklepanych mangowych schematów, czy jakiegoś epickiego overkilla niż zabawnych dziewczynek walczących umięśnionymi czapkami.
-
Skullgirls! O tak, ostrzę sobie zęby na tą grę. To będzie kozacka bijatyka. Przemyślana, dopieszczona, od maniaków dla maniaków. A styl graficzny mi odpowiada, może nie tyle same designy co animacje, są przepiękne, stylowe i pomysłowe. No, właściwie to... z tych postaci które dotąd ujawnili jedna mi się bardzo, BARDZO podoba.
Enter Peacock!
http://farm6.static.flickr.com/5066/5632638883_1006bafdff.jpg
Genialny design, no po prostu genialny, sam pomysł żeby nawiązać do starodawnych amerykańskich kreskówek jest złoty. Mam już maina, hehe! :D
-
Sikam w majtki w oczekiwaniu na tą gre. Na dodatek muzyke do gry bedzie robiła Michiru Yamane ( pani od Castlevanii) w jakims ultra stylu jazzy. Pomysl z custom assystami tez sie wydaje kochany. Wyczuwam gre która bedzie rownie dobra jak melty blood i oby sie jej tak samo udalo jesli chodzi o aspekt marketingowy.
-
O tak, jak usłyszałem o Yamane to po prostu hype level mi wskoczył na >9000. Kosmos! :)
Z samej gry najbardziej jak dotąd podoba mi się ten ich cały "Anti-Loop System". Nie cierpię loopów i infinite'ów w bijatykach, także to jest po prostu jeden z najlepszych pomysłów o jakich kiedykolwiek słyszałem. SO HYPE!
-
http://mammonmachine.blogspot.com/2011/05/skulls-for-girls.html
-
http://mammonmachine.blogspot.com/2011/05/skulls-for-girls.html
Okej, Mike Z to oficjalnie mój ulubiony człowiek na świecie. Same mądre rzeczy mówi, i co ważniejsze, wrzuca to do gry.
BTW:
(http://2.bp.blogspot.com/-DKEvD9fEO4U/TdFJwxZZSjI/AAAAAAAAAMk/mtmMagC0cqU/s320/filia_v_peacock_postcard_02.jpg)
Get hype for Peacock!! Znając moje szczęście będzie pewnie bardzo trudna w obsłudze i low-tier. Tak jak lubię. ;)
-
zajebiste :D
-
Wreszcie coś się ruszyło, jest gameplay Panny P! :D Totalnie czadowa i niesamowicie animowana.
http://www.youtube.com/watch?v=uDZphIwlGV4
-
Little Boy i Fat Man określone jako "retro reference". No comments.
Odnośnie gameplayu, wygląda dobrze. Dobrze sobie poradzili z jej designem i faktycznie, jest unikatowy.
-
Little Boy i Fat Man określone jako "retro reference". No comments.
Koleś to tłumacząc sam się trochę zmieszał ; G
-
Druga część materiału z E3:
http://www.youtube.com/watch?v=GmClSWnkaQg
-
http://www.youtube.com/watch?v=nseioFH_FLw
Combo video Peacock.
-
http://shoryuken.com/2011/08/03/complete-evo-2011-skullgirls-panel/
Ja pierdziele. Wymarzona bijatyka Mike Z jest chyba taka sama jak moja.
-
Ta gra może zostać moim main fighterem do czasu premiery SxT
SOOOOO HYPED!
-
http://www.youtube.com/watch?v=PDsKxsbZClA
Gameplay Parasoul.
<3
-
Jej przywołanie pomocnika co bierze na klate kule to chyba najlepsza rzecz jakąkolwiek w bijatyce widziałem
-
Parasoul = Venom.
Beautiful, coraz bardziej mi się ta gra podoba. Nawet styl graficzny przestał mi przeszkadzać, a wręcz go polubiłem (chyba po prostu dwie pierwsze postacie miały akurat taki dziwny dizajn).
-
Obawiam się że będzie to jeden z tych rewelacyjnych tytułów, w który mało kto będzie grać :/ :/
-
Ja będę grał mimo że nikt nie będzie. Także jesteśmy już w dwójkę : )
-
Parasoul = Venom.
Po tej kulce, co się odbiła od ziemi to samo skojarzenie miałem ;p. Jak będzie z kim grać to i nawet w to się przemęczę.
-
Cała Polska gra Parasoul? :D
-
ej fajne to :D
-
Ja tam czekam na resztę postaci, jak będzie jakiś mega-irytujący zoner+fajny design to będę miał maina - chociaż na razie wszystkie panny prezentują się mega ciekawie.
System z custom asystami i ważonym tagiem zapowiada się miodnie - wymaga to od gracza taktycznego podejścia już na etapie wyboru postaci.
Mam tylko nadzieję że GGPO dobrze się sprawdzi...
@TasTer
Już zawczasu polecam się na granie, tak offline jak i online :P
TasTer's korekta saves the day!
-
Juz jest Peacock - to jest dopiero zoner : P
Parasol chyba sam wezme pod uwage bo mega przypomina Aoko z Melty Blooda z tymi orbami.
-
http://www.youtube.com/watch?v=HvKzOM9G-oY
EDIT: A to domniemane źródło leaka: http://pub.tenkuu.net/Images/061012_sg_lj_update/
(http://pub.tenkuu.net/Images/061012_sg_lj_update/other/061001_sg_faces_b.jpg)
Woho!
-
O shit, Naruto z rogami. Get hype!
-
No postacie juz od jakiegos czasu leakniete.
(http://wgrajna.net/uploads/vandarkholme/11-08-2011-17610.jpg)
-
http://skullgirls.com/characters/ms-fortune/
Nieumarły kociak? Sweet!
-
Official trailer Parasolki http://www.youtube.com/watch?v=HlSCXidxy04
0:41
(http://wgrajna.net/uploads/vandarkholme/27-09-2011-18325.jpg)
-
fajna jest ;]
-
Ostatnio gdzieś czytalem że premiera w grudniu tego roku. Confirmed?
-
Nah, przesunęli na 'początek 2012', żeby 'doszlifować' grę.
-
Komentowali jakoś te subtelne ukłony w stronę Morrigan i Lilith w projektach postaci?
-
Nah, przesunęli na 'początek 2012', żeby 'doszlifować' grę.
( >~<)
-
Komentowali jakoś te subtelne ukłony w stronę Morrigan i Lilith w projektach postaci?
Nah, to tylko art na halołin. Ta morigan to parasolka jest.
-
Nah, to tylko art na halołin. Ta morigan to parasolka jest.
A, to luz. Nie monitoruję info o tej grze i trochę mnie zdziwiło.
-
Reveal Ms. Fortune -> http://www.gametrailers.com/video/exclusive-ms-fortune-character/721769
-
Dat sneeze. <3
Ciekawe czy będzie dało się ustawić zrzucanie głowy na asyste, dać Fortune na drugi slot i mieć bezpiecznego hard taga z DP tej główki.
-
Mnie też ciekawi, czy jak głowa zostaje, a ona schodzi, to czy przeciwnik/teammate mogą uderzać głowę? Pewnie nie.
-
Ny~ahahaha! Wiedziałem że panna F. będzie mega fajna :P
Rzeczywiście ciekawa sprawa z tagiem... Widziałem na YouTube sporo gamaplayu z kotką - ale na razie nic nie przeglądałem - być może gdzieś będzie można podejrzeć jak to działa.
-
Ta gra jest tak piękna, że jeśli wyjdzie na pieca albo będę po prostu to miał, to przyjmę każdego MM o ile będę miał kabone
-
http://skullgirls.com/2011/10/tutorials-teaching-the-untechable/
Świetny artykuł! Właśnie tak skonstruowanych tutoriali brakuje w bitkach!
-
Widać, że Ms. Fortune sporo się zmieniła od czasu wstępnych projektów. (http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lr556pNDZ31qg1i67o1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1318581975&Signature=ktdeOM6yj03NOnZ2%2Fy86ZJ4wwvc%3D)
Swoją drogą te panie pod kreską chyba nie będą w początkowym składzie :(
http://shoryuken.com/2011/10/12/shoryuken-skullgirls-exclusive-painwheel-revealed/ Tutaj nieco więcej o Painwheel.
-
Chyba zakradł się jakiś błąd w pierwszym linku...
http://www.youtube.com/watch?v=GG67Xoms0Ig
Jeśli jeszcze ktoś nie widział - ponad 20sto minutowy brakedown z NYCC
-
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YVdQyFroig4
Kilka systemowych cudeniek ubranych w ładny trailer.
-
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OJsiLp4IC8o
Trailer Fortune.
Fibre Upercut!
-
http://www.youtube.com/watch?v=oB6rAaNS-zg
-
Gosh, Miss Fortune Morrigan costume
-
ms fortune dostala tez kostium Tiry z sc5 o.o
http://www.gamespot.com/shows/on-the-spot/?event=on_the_spot20111116 Painwheel preview na poczatku nagrania
-
http://www.gametrailers.com/video/friday-night-skullgirls/724570
-
Odpowiedź na kontrowersje/narzekania pod adresem projektów postaci w Skullgirls:
UWAGA: ŚCIANA TEKSTU
Hi guys~ it's been a while. Things have been really busy here, but I think I have some time to do a small update.
I am compelled to reply to some recent controversy regarding Skullgirls and sexism. I'd rather just focus on the game, and let the product speak for itself. If things go as intended, all questions and concerns would be addressed in due time.
To be honest, people will always complain about something. That's just how the internet is. I wouldn't normally get involved with these discussions, but the issue was "officially" addressed in a rather horrible way, so now I'll need to chime in.
Our quote was taken out of context and shouldn't have been taken as an actual, serious argument against sexism. It's rather disrespectful to both Kinuko and her work, as well as the company as a whole. If you read the whole article, you will see that there is an anecdote that demonstrates the absurdity of this female-animator argument. I wish it was made more clear that we don't support the female-animator argument as a valid point against sexism at all. It has an incredibly misleading tone since the very first quote is "our lead animator is a woman." It's also in poor taste to call out another game/character by name as an example... I feel like these quotes all came from a conversation, rather than an actual interview.
I'd like to spend a bit of time to explain why Skullgirls is the way it is, and where it's coming from.
Ultimately, the things you see in Skullgirls are there because it just happens to be stuff that I wanted to do. There are elements in the world that are just here because it's cool and was fun to make. I enjoy drawing girls and monsters. I particularly enjoy drawing monster-girls. There is something more exciting about a design that is both twisted and cute at the same time. It's more interesting than just an overly aggressive monster, or something totally saccharine. I also must admit that I have a preference to play female protagonists in a game. Whether the character is sexy or not, I think there is just something more fun and intriguing about a competent female lead character.
I totally understand that my style is not for everyone. The art style is more of a cartoon exaggeration, both in proportions and poses, with several inspirations mixed in. I would be pretty content if Skullgirls was a small project and had a niche following. If you enjoy the style of this game, I can never thank you enough for your support and welcome you to our world with open arms. If you have too much of a problem with Skullgirls, then this game isn't for you. To each their own. I'm ok with that notion, and would generally prefer to stay out of public discussions.
The idea of Skullgirls started to form back in my early college years, when I saw games like EFZ and Melty Blood. I was enchanted by the idea of independent developers making these types of games. I wanted to try something in similar spirit, but with my own style and characters. In other words, I wanted to try my own take on an all-female (or mostly female) doujin fighter. I'd design these types of characters for fun anyway. The initial cast for Skullgirls was actually a collection of ideas I had floating around, some dating back to high school. Filia ended up as the lead, because she was the last one before I said "this is Skullgirls." All-female properties have existed for decades, and it's nothing new. However, in most of them, the girls tend to be fairly sugary, innocent, delicate, or elegant in their style of action. For my take on it, I wanted to try something that had those elements, but mixed with a more twisted, sinister, and aggressive context.
I also wanted to try something that is a reverse of what's normally common in shonen manga (and, really, most every other media of entertainment). It's usually the case that the main hero, or contributing members of the team are male, and the female characters are delegated as sideline character, supporting roles, or even damsels in distress. Most female characters that seem like contributing members to the team eventually end up depowered or shoved to the side anyway. I always found this to be a bit annoying, and wanted to try something in reverse.
It's also important to point out the difference between something being sexy and being sexist. I think the role of a character plays more of a defining element than what they look like. People complain about hour-glass figured female characters, but rarely do they complain about muscular/ perfectly fit male characters. Both of these are completely fine and acceptable in my opinion. The real issue comes from what their role and actions are. If a character is a sideline character and their sole purpose is to be a sex object, then it is sexist. If the character is a competent contributor to the story, then it is not sexist, even if they look sexy. Looking at a screenshot by itself, or judging by the artwork alone is extremely short-sighted. People who make knee-jerk reactionary judgments should have never been acknowledged.
There is crazy double standard that this is such a huge issue for Skullgirls. I would not even address this if it wasn't for that article showing up.
Trying to catch up on comments and such, but I'll have to do the rest of that at another time, maybe a bit more tomorrow. But again, thanks so much for all the support so far- it really means a lot to us! m(_)m
-Alex
(Alex Ahad - współproducent i główny projektant gry)
-
nie czytam tego ale nie rozumiem o co chodzi z postaciami. mnie sie wszystkie wizualnie podobaja do tego stopnia, ze nie jestem w stanie zdecydowac, ktora postac jest fajniejsza xp
-
Hmmm to chyba za sprawą tego artykułu z Kotaku - http://kotaku.com/5865836/time-to-justify-giant-breasts-and-panty-shots
EDIT - tekst z Kotaku opiera sie na tym artykule http://www.eurogamer.net/articles/2011-12-07-skullgirls-sexism-complaints-are-misplaced-and-shallow-chivalry
-
ech sa gorsze gry pod tym wzgledem. rumble roses albo doa, jak zwykle ludzie, ktorzy maja za duzo czasu, beda sie czepiac wszystkiego :x
-
Dorzuce swoje 3 grosze. Nie wiem jak pro oceniaja te gre, ale to nie ma znaczenia. W moim odczuciu gra wydaje sie brzydka i bardzo dziwna. System jest jakis nietypowy w moim odczuciu i raczej ta gra sie dobrze nie sprzeda. Przypomina mi to bardziej gre INDIE i dosc dosc kiepska. Pomysl moze nie glupi ale wykonanie tragiczne:(
-
Animacje są bardzo ładne, system bazuje na mvc2 i ma dużo bardzo dobrych rozwiązań. Ja bym nie skreślał od razu tej gierki.
PS. Chociaż sam się jakoś nie palę żeby w to pograć ;)
-
holy shit, jak gra wydaje ci sie BRZYDKA to nie moge ci pomoc :(
-
Mi z przedstawionych postaci bardzo podobają się trzy, jednej przyznaję laur oryginalności, pozostałe trzy też uważam za brzydkie.
Nie dziwię się Tundrze. Myślę, że możemy się spodziewać solidnej systemowo gry, ale mnie też jak dotąd żaden jej aspekt nie zainteresował na tyle, żeby zacząć śledzić info o niej.
-
Polecam w HD
www.youtube.com/watch?&v=W0JSG7QJ-sw#!
Szkoda tylko że YT nie daje w 60fps :/
Śliczna ta gra - it's just like a friggin playable cartoon!
Plotki o premierze dnia 31 mar PS3 30 mar Xbox.
Nie mogę się doczekać :D
Lekki problem z wybraniem maina będę miał bo wszystkie postacie bardzo mi się podobają...
-
Graficznie gra mnie urzekła :D Może nie tyle design postaci co sposób w jaki grafika jest wykonana. A filmik wrzucony przez Dae pokazuje że twórcy to poniekąd geniusze. W końcu ktoś wymyślić sposób na tą cholerną pauzę! Czemu tak późno...? (Mając masę znajomych scrubów to naprawdę daje się we znaki)
-
http://www.gametrailers.com/side-mission/2012/02/17/skullgirls-delivers-deadly-double-dose-with-final-character-reveal/
Ostatnia postać ujawniona!
Premiera coraz bliżej :D :D
-
Cytując Bisona:
YEEEEEESSSSS!
-
pfff, fajna designem czasami ale kolejna z tych co mi nie podejdzie,niestety. Ale duzego hajpa na nia macie :P
-
Design nie każ demu podejdzie - zwłaszcza fakt że jest all-female cast.
A gra będzie imo jedną z najlepszych systemowo bitek na rynku.
-
http://www.eventhubs.com/news/2012/feb/17/skullgirls-double-character-walkthrough-mike-z/
Macie walkthrough. Nie jestem do końca przekonany do tej postaci, ale ma kilka ciekawych rozwiązań :)
-
Hmm... wolał bym dostać Squiggly lub Umbrelle w początkowym składzie :/
-
Obejrzałem ten walktrouch double i o ile postać sama w sobie nie podoba mi się jakoś specjalnie to chyba dałem się przekonać temu tytułowi ^^ Jeżeli cena będzie przystępna i będą chętni do grania (to drugi mnie jakoś mocno nie martwi ;) ) to zaopatruję się w ten tytuł ASAP :D
-
Gra wychodzi na psn/xbl więc jest opcja połówki ceny jak masz kogos do zrzuty. 8 postaci to troche malo - ale mamy fajną wskazówke w superze Double kto jesze pojawi sie w skladzie. Czekam na dlc z Squiggly ale i tak dla mnie zakup w dzien premiery <3
-
Trofiki <3
http://www.ps3trophies.org/game/skullgirls/trophies/
-
Brak platyny? Weak :-X
-
Wiadomo kiedy czacho laski mają być dostępne w sprzedaży?
-
11 kwietnia.
-
Jest tu ktoś kto mógłby mi kupić karte za 20$ do us ps store i wysłac kod na maila. Ja później przelewem oddam kase. Nie chce mi się czekać aż to wyjdzie w eu. :(
-
A to premiera jest dla US? :dansgame:
-
Narazie wyszło tylko na us psn i na xboxie worldwide. Nie wiadomo kiedy bedzie na eu psn.
-
Ma być za 2 tygodnie.
-
4real :dansgame:
-
dwaFAKINtygodnie?!
Aż mi się przypomina czekanie na patch do BlazBlue na europejskim PSN...
No to chyba z US PSN kupię :/
-
Dae, weź mi napisz PW jak to wygląda i czy można będzie później normalnie grać z ludźmi z EU.
-
Jak ktoś z was już ma skullgirls i chciał by pograć to dodajcie mnie na psn.
"czupakabra258"
-
W sumie słyszałem że niedorobiona gierka, więc zaczekam uczciwie na europejskie wydanie.
-
Training mode jest słaby, nie można ustawić aby dummy techował po knockdownie na przykład. Trenuje sobie combo z otg tylko po to żeby później online ludzie mi z tego uciekali. Wyłapałem jeden dziwny bug na story mode, podczas walki z ostatnim bossem włączyłem pauze i po wyłączeniu jej walka zmieniła mi się na sparring mode czyli na zwykły trening i nie dało się tego odwrócić, musiałem Story od nowa zaczynać ale story jest strasznie krótkie dla każdej postaci więc to nie był problem dla mnie. Niech naprawią training mode i dodadzą może ze dwa tutoriale bo kilka rzeczy pominęli i będzie ok.
-
Co jest nie tak z treningiem?
-
ponoć nie ma listy ciosów, no i nie można ustawić na cpu żeby sobie potrenować, na bank nie zdążyli tego zrobić i będą to poprawiać
-
Jest frame data, są hitboxy - co do cpu to powinno być, jeśli nie ma to pomyłka... - a record/play jest?
-
Słyszałem, że nawet nie ma opcji wyświetlania inputów w treningu. Więc naprawdę wolę zaczekać do premiery EU, mam nadzieję, że wyjdzie już bez bugów.
-
Na treningu nie ma żadnych opcji oprócz show hitstun bar i hitboxes.
-
mowili ze zrobia patcha do gry tylko jak sie dobrze sprzeda...
http://www.dualshockers.com/2012/04/10/skullgirls-launches-without-command-lists-patch-possible-if-sales-are-good/
-
Lol, czytam ten artykuł i nie wierzę własnym oczom - nie zrobili Command listy, bo skupili się nad innymi elementami gry (co jest bullshitem, bo zrobić najprostszą forme CListy na pewno nie byłoby problemem, a wręcz obowiązkiem skoro gra jest w cyfrowej dystrybucji i nie ma chociażby instrukcji), a teraz prowadzą szantaż na graczach - albo kupicie naszą grę albo jej nie naprawimy, tym samym zniechęcając do siebie jednocześnie tych, którzy grę już kupili i potencjalnych nabywców. Brawo, logika godna Capcomu.
-
Uczą się od "najlepszych" ale zapomnieli o jednej ważnej składowej. Oni to nie crapcom i zaczynać tak nie wypada :P
-
prawdopodownie wydawca naciskal bo gra strasznie dlugo powstawala. nie zrazalabym sie do studia.
-
nie zrazalabym sie do studia.
Zrażanie zrażaniem, ale z tego co pamiętam to Mike Z coś kiedyś przebąkiwał, że bijatyki mają słabe tutoriale i niewystarczające tryby treningowe.
Capcom, Bioware, Reverge Labs.
-
I dlatego tutorial zrobili ponoć bardzo dobry, gorzej z treningiem ale da się np. hitboxy wyświetlić.
-
tutorial imo jest dobry, jedyny problem jest taki, ze nie podaja tam inputu w ogole jesli chodzi o speciale i supery - zamiast tego jest po prostu nazwa i trzeba w internecie szukac. ja za te wszystkie niedociagniecia obwinialabym jednak konami.
z kolei brak gry w europejskim pss to juz jest wina scee
-
Mnie najbardziej interesuje jak szybka jest ta gra, z gameplayów które widziałem wszystko wydawało mi się wolniejsze niż nawet w SF4. Jakie są wasze opinie?
-
No ja obejrzałem Maxowego Online Warriora i gra wydawała się niewiele wolniejsza od marvela i to głównie dlatego, że nikt nie używał asyst. On sam porównał do GG.
-
(http://i.imgur.com/eh2ra.png)
YO SKLGRLS
-
No w końcu będę miał z kim zagrać , teraz prawie nikt z eu nie gra.
-
Bo wszyscy grzecznie czekają na premierę. Było cwaniaczyć i udawać amerykanina :p ?
-
No, gra wyszła, ktoś się składa :) ?
-
Kiedy PS Store dostaje update? Bo nic nowego nie widzę.
-
Update jest kompletny ok. 17-18 naszego czasu.
-
Wiadomo jaka będzie cena?
-
Wiadomo jaka będzie cena?
Właśnie sprawdziłem na PSN, 54zł. Jest też demo.
-
Jak jest demo to superancko. Sprawdzę jak będę w domu na spokojnie. Póki co jednak odrzuca mnie command lista Cerebelli :(
-
(http://i.imgur.com/PF8QT.png)
Trzeba będzie dwa razy kupić.
-
Gra na chwilę obecną bardzo mi się podoba chociaż jej w ogóle nie rozumiem. :kappa:
Grafika, muzyka, animacje - Wszystko na świetnym poziomie. Jak na grę za 5 dych - Wypas.
-
Nie wiem czy to problem z moim internetem czy co ale nie ważne kiedy próbuje grać online to z quick match nikogo nie znajduje a jak chce dołączyć do jakiegoś pokoju są max 3 osoby (chociaż częściej nikt) i nikt nie jest z Europy....
Nikt nie ma takich problemów? Jak w końcu kogoś znajdę to 3/4 czasu jest disconnect... frustrujące to się już robi. Nawet próbowałem podłączać PS3 prosto do internetu bez routera bo myślałem, że on może być problemem ale nic nie pomogło.
-
Właśnie pobrałam traila i się rozczarowałam. Nie umiem się intuicyjnie dostosować do szybkości gry no i wybór postaci był jak na lekarstwo. Wiem, że wypuszczając traila z grywalnymi postaciami robią ukłon w stronę potencjalnego nabywcy ale mnie to nie przekonało. A szkoda bo z filmików na YT wywnioskowałam, że to fajowa gra. Grafika robi wrażenie.
-
Gra jest zajebista tylko trzeba nad nią posiedzieć pół dnia, później już z górki. Jak na chwilę obecną najlepsza bijatyka w jaką grałem, szkoda że nikt w to nie gra. :P
-
Jeśli gra wydaje Ci się zbyt szybka, to w przeciągu paru tygodni chcą dodać patch, który ma ją spowolnić.
-
No,GG to to nie jest.
Dobra gra tylko żeby można było naprawdę się wkręcić potrzebowałaby jeszcze 4 postaci.
-
Jeśli gra wydaje Ci się zbyt szybka, to w przeciągu paru tygodni chcą dodać patch, który ma ją przyśpieszyć.
fix'd
-
Odkopię, a co :P
Ktoś z forum w to gra jeszcze? Online w tej grze żyje?
-
:4d:
A tak po prawdzie to chyba Kossak i Hejt coś tam czasami pograją.
-
euyeyeyeyey ja nawet bnb 1 postacia umiem !!! :<
-
Wiadomo kiedy Encore pojawi się na Ps3 ?
-
Hej Grabczas ;)
Ja gram. To znaczy, pogrywam. Teraz mniej, bo skupiam się na USF.
Serio, uważam że SG zasługuje na więcej czasu ekranowego we wszystkich internetach jakie są.
Zwłaszcza fani starych CvM powinni się zainteresować, bo gra sporo z nich bierze.
Używa GGPO. Ma chainy które prowadzą do chorych kombosów. Ale na casualowym poziomie wcale nie potrzeba się uczyć tych kombosów jak ktoś nie ma cierpliwości (czytaj: ja. od czasu jak zacząłem grać jadę na jakiśP xx jakiśP xx możejakiśKdlaurozmaicenia xx special xx blockbuster). Postaci jest mało, ale są na tyle zróżnicowane że każdy powinien znaleźć swoją niszę. Nie mamy ustalonych asyst, każdy cios każdej postaci można wykorzystać jako asystę (normale, speciale, throw). A jak wam mało postaci, to kurde się szykujcie bo trzy nowe już wylądowały w grze, a trzy nowe jeszcze idą (więc warto kupić jak namierzycie jakąś promocję, żeby w przyszłości zgarnąć nowe postacie za friko, bo LabZero jest na tyle miłe, że jeśli posiadacie grę w czasie gdy jest premiera nowego DLC - dają DLC za darmo).
Pffff co jeszcze.
Wiadomo, wspieranie indie developerów zawsze jest słuszne. Jeśli mieliście przerwę i nic nie wiecie o grze to pytajcie, mogę powiedzieć więcej (jeśli będę wiedział co powiedzieć)
I jeśli przynajmniej nie dacie szansy BigBandowi to nie wiem, bo to jest prawdopodobnie najlepsze postać jaka kiedykolwiek pojawiła się w bijatyce. Wyobraźcie sobie zaginionego brata Q z 3s, z nutką Potemkina, Hulka, RoboCopa i powiedźcie że nie jesteście zainteresowani.
Ma parry. Ludzie ze starej szkoły bijatyk podobno lubią parry, nie wiem.
I jeśli macie czas, ogarnijcie wykład który MikeZ wygłosił na UFGTX, o teorii designu bijatyk. Bardzo przyjemnie się go słucha, bo mądrze mówi.
http://youtu.be/gpXganAM_qA
-
http://youtu.be/eOzxxJWlXlM
Nowości z Salty!
Kila rzeczy dodanych do training mode (siatka, oraz wykrywacz crossupów)
Beowulf ma kilka nowych klatek animacji, oraz ataków (cr.LP, s.LP, HP bez krzesła który ma armor, grab który łapie przeciwnika i pozwala na poruszanie się po mapie)
-
Więc, Beowulf jest praktycznie skończony, ma hajp meter, który im więcej naładowany (3 stopnie) pozwala na cancele jego graba do graba przy zakończeniu jego super (nie pamiętam którym, chyba lvl3?). Krzesło można ustawiać na arenie i robić z tego jakieś setupiki, ale nie widzę na razie sensu tej mechaniki. Ale postać troszkę nie z tej gry dla mnie za wolna, nie ma armora żeby to wynagrodzić (nie to co BigBand), a i technicznie wymagająca...
Robo-Fortune za to wrzucili niedawno, jeszcze nie ma superów, ale ma wszystkie normale (część niepokolorowana) i jeden specjal a'la WarMachinowe/IronManowe lasery. Na początku miała airdasha, ale w ostatnim paczu zastąpili go double jumpem (i dobrze, nie lubię i nie umiem adc i nie mam zamiaru się uczyć ;d ). Jej jHK to taki helikopterek dla ubogich, można nim kierować i zadaje dmg więc całkiem spoko. Z tego jak się prezentuje będzie z niej fajny zoner
#nikogo #mikezpls
-
Muszę dopilnować promocji tej gry tak patrzę bo okazało się że mam na miejscu kolegę któremu Czacholaski spodobały się najbardziej ze wszystkiego co jest dostępne.
B-stok, gdzie Skullgirls>USF4 O_o
Non, masz jakiś zgrabny materiał wideo pokazujący w jaki sposób poszczególne postacie dobrze robią krzywdę innym?
-
Nie śledzę tego tematu, bo w sg gram dla zabawy i technicznie jezdym do niczego.
Możesz se zajrzeć tutaj
http://skullgirls.com/forums/index.php?threads/beginner-resources-thread.242/
Krótko mówiąc, postacie mocno czerpią z gg i mavela z tego co widzę.
-
Ok, dzięki za odpowiedź. Zostaje czekać na promocje i sprawdzić ten tytuł na spokojnie bo gra jednak jest rozwijana i kto wie, może jeszcze kiedyś się niektórym odwidzi i jeszcze pouczą się w to grać obok Mesjasz czy Strita.
-
James, David i MikeZ gadają o SKALGALS SEKOND ENKOR, czyli wersji na ps4, która zawiera drobne poprawki (które już działają na pc) i dużo fan serwisu.
Polecam, dużo informacji (mimo że większość była zamieszczona w tutorialu w grze)
https://www.youtube.com/playlist?list=PL45-KVgrSkf5kK_AIJ0DiJNqqYPHj3U6Q