Autor Wątek: [Sentinel] Dyskusja ogólna  (Przeczytany 10239 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 22, 2011, 15:52:14 »
Haaahahahaahaa XDDDDD

Kapkom dało rade xD.


Slide co z tego że Senti ma 4-5 ciosów KO? Ta postać miała i tak nie łatwo z dobrymi zonerami, teraz bez paska z takim HP będzie tylko puszką którą strach będzie wypuścić na kogoś z większym laserem bo będzie padać od paru przegranych wymian + jednej confirmniętej w hypera xD. Kurcze strach będzie teraz zrobić głupią S'kę czy dół K bo będzie kara za całe HP z asystą a czasem nawet i nie xD.

W sumie i tak przerzucałem się powoli z sentiego na magneta, ale sentim dalej bedę grać bo jest na swój sposób fajny : P.

Slide

  • Gość
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 22, 2011, 15:58:21 »
Haaahahahaahaa XDDDDD

Kapkom dało rade xD.


Slide co z tego że Senti ma 4-5 ciosów KO? Ta postać miała i tak nie łatwo z dobrymi zonerami, teraz bez paska z takim HP będzie tylko puszką którą strach będzie wypuścić na kogoś z większym laserem bo będzie padać od paru przegranych wymian + jednej confirmniętej w hypera xD. Kurcze strach będzie teraz zrobić głupią S'kę czy dół K bo będzie kara za całe HP z asystą a czasem nawet i nie xD.

W sumie i tak przerzucałem się powoli z sentiego na magneta, ale sentim dalej bedę grać bo jest na swój sposób fajny : P.

No dobra przekonujesz mnie tym co piszesz, ale ja takie rzeczy odbieram po swoich walkach i tym co widzę w PL jak ludzie grają stąd takie moje zdanie. Nie jestem takim specjalistą żeby wypowiadać się o Sentinelu w odniesieniu do światowego poziomu.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 22, 2011, 16:16:20 »
Teraz po prostu będą sentem grać ludzie, którzy go lubią a nie ci, dla których win > fun.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 22, 2011, 16:22:41 »
A czemu nie win = fun?

Poza tym można nie lubić Sentinela a mieć fun z grania nim, bo np. jego asysta idealnie uzupełnia resztę teamu ;]

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 22, 2011, 16:27:50 »
no to też podchodzi pod lubienie go. Win = fun jest oczywiste, ale wiesz Snake o kim mówię. Nie piję do turniejowych graczy, tylko do online "prosów". Po nerfie Senta trochę się przeczyści w sieci.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 22, 2011, 18:56:49 »
Świetnie. Chciałem zmienić Senta, ale zaczął mi się podobać i od dwóch dni rozkminiałem bardziej zaawansowane comba a tutaj psikus. Koniec robotów online i koniec na turach.
Brawo, Capcom odjął kolejną postać z rostera słuchając się porad gawiedzi. Przecież wszyscy powoli już obczajali taktyki przeciwko niemu i niemal każdy zrozumiał, że jedyną imba postacią w grze może być Dark Phoenix, a nie Sentinel. Prawie każdy ma na niego instant overheada, można go zonować, mordować teleportami i w ogólnym rozrachunku wcale nie zadaje chorych obrażeń (Hulk, Akuma, Taskmaster, resety wielu postaci)...

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 22, 2011, 19:28:12 »
Tak na boku. Czyż to nie urocze, że Capcom tak bardzo postarał się o nerf Sentinela, że zapomniał zupełnie naprawić te wszystkie bugi i glitche? :D
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2011, 19:30:10 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

YattermanG

  • Gość
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 22, 2011, 19:33:46 »
Grałem dzisiaj po paczu trochę player matchow i wydawało mi sie ze mi ze szybko kasują sentinela jak go zlapia na asyscie, a tu jednak obniżyli hp więc już trzeba bardziej uważać a nie spamować assystę jak ja do tej pory bo spam asysty sentinela + crossujący baerserker slash woplverina to przesada nie do zablokowania online której nadużywałem. Mimo wszystko jak nubiłem i ginąłem dwoma pierwszymi postaciami to jak wchodził sent na x factorze to mordował dalej tak samo. Asysta nadal daje radę i bardzo mi pasuje także warto go mieć choćby dla niej a jako bonus dostajemy maszynę która morduje wszystko co się rusza.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 22, 2011, 19:49:44 »
Ale takich przesad jest pełno. To nie jedyna ciężka do zablokowania sytuacja w grze. Jeśli będziemy dążyć do balansu i sprawiedliwości to można sobie marvela odpuścić.

Inna sprawa - sam fakt, że Capcom wydał tak szybko patcha modyfikującego statystyki postaci, a nie jakieś glitche, jest niepokojący. Czy możemy się teraz spodziewać regularnych zmian postaci, z którymi nie radzą sobie dzieci na live?
Patrząc bardziej optymistycznie na ten teatrzyk myślę, że Capcom jednak nie przygotował tego patcha w jeden dzień. Prawdopodobnie zaczęli nad tym pracować już dobry tydzień temu, a może i dłużej. To by nieco wyjaśniało, bo faktycznie pierwsze dni żywotności Marvela to były lamenty na Sentinela (również ze strony pro graczy).

Hiki

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Hiki_PL
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 22, 2011, 20:25:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=FpxG2k_wioE&feature=player_embedded

Desk demonstruje zmianę życia Sentinela i bugi które naprawił Capcom, więc trochę za szybko ich zjechaliście za to że nic nie naprawiają.
SC2:  
MvC3:

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 22, 2011, 20:27:34 »
Akurat bug Spencera nie miał kolosalnego wpływu na grę, tak jak glitch Zero. A infinit Akumy? Cieżko powiedzieć, czy to nawet bug...

Inna ciekawa sprawa - wygląda na to, że fly mode Sentinela jest szybsze i zwiększyli mu obrażenia na :srk_s: (100k -> 120k) i command throwie (120k -> 160k).
WTF Capcom?
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2011, 20:56:47 wysłana przez Gargooletz »

Slide

  • Gość
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 22, 2011, 20:34:40 »
Już nie przesadzajcie z tym Sentinelem, bo gadacie jakby w ogóle stał się niegrywalna postacią. Po prostu teraz koniec z kampieniem w rogu, ostrożniejsze asysty i zacznie się na maksa gra ofensywna. Zastanawiałem się dzisiaj nad tą zmianą i wcale taka zła nie jest, po prostu z mega dobrej postaci Sentinel zrobił się postacią bardzo dobrą, bo już nie wmówicie mi że zmniejszając Sentinelowi hp zepsuli tą postać.

Btw. nie rozumiem totalnie waszych lamentów nad Phoenix... ale przekonywać Was nie będę, że to dobrze zbalansowana postać.

Akurat bug Spencera nie miał kolosalnego wpływu na grę, tak jak glitch Zero, a infinit Akumy? Cieżko powiedzieć, czy to nawet bug...

Co do Akumy zobacz ten filmik Hikiego, już go nie ma.
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2011, 20:37:19 wysłana przez Slide »

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 22, 2011, 20:38:57 »
No to przepraszam, zwracam honor. Może ten Capcom jeszcze jest coś wart ;)
Mam tylko nadzieję, że nie będą szaleć z tymi patchami balansującymi.
Moje pięści krwawią śmiercią!

YattermanG

  • Gość
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 22, 2011, 20:42:57 »
Lipa z tym że coś patc***ą, strasznie noob/casual friendly się stali co oczywiście nie dziwi i trwa już długo ale przykre to. Kiedyś wypuszczali bijatyki i żyły one własnym życiem ze wszystkimi bugami i glitchami, a cieszyły i cieszą bardziej niż to co teraz. Nerf sentinela też jest pedalski, ciecie wypłakały to na forach. Teraz bardziej np opłaca się grać ironmanem bo ma 950k hp i jest mobilniejszy, a uderza równie mocno. Teraz nikt nie będzie biednym sentkiem grał bo kto może lubić jednego z wielu robotów do rozwałki dla xmenów. Ja tam cisnę nim dalej.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [Sentinel] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 22, 2011, 20:50:19 »
Chodzi o to, że na Sentinela już zostały wypracowane taktyki i można mu się przeciwstawić. Jego olbrzymie pokłady staminy dawały mu drugą szansę i można było spamować asystę.
Teraz każda postać w grze z jednego instant overheada, albo kary na zablokowanym ciosie może go zabić jednym combem. Jego asysta zostaje długi czas na ekranie i jest olbrzymich rozmiarów więc też łatwo na reakcję będzie go upiec.
Z Phoenix nie jest tak fajnie, bo owszem można próbować ją snapbackować albo uciekać, ale randomowość jej comebacków jest porażająco głupia. Sentinel w x-factorze jednak nie teleportuje się z prędkością światła i nie wypełnia ekranu kulami ognia, a jego normale nie zaczynają chipować jak porąbane.

Być może nawet ten nerf nic nie zmieni dla onlineowych casuali, bo Sent nadal ma obrażenia (które mu zbuffowali? lol) i super armor, który kara mashowanie ataków. Nie mówię, że Sent stał się niegrywalny (trochę sie zdenerwowałem, bo włożyłem w niego sporo pracy ostatnio), ale na pewno na turach z popularnej postaci stanie się rzadkością. Pewnie nadal jest lepszy niż Deadpool, Chris, czy Ryu, ale trochę przesadzili z tymi zmianami. Po prostu nie było takiej potrzeby.

Tak jak Snake pisał - lepiej by się zajęli x-factorem, który to właśnie zamieniał Sentinela (i większość postaci) w potwora.