Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - apolon

Strony: 1 [2] 3 4 ... 49
16
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Maj 18, 2012, 19:19:11  »
Jedyna kwestia przeciw xT, która jako tako do mnie przemawia, to słaby hype przy oglądaniu walk (spowodowany brakiem comeback mechanics i częstymi time-outami). System jest bardzo spoko i gra się bardzo przyjemnie (między innymi dzięki brakowi comeback mechanics :d).

Wygląda na to, że to faktycznie gra w którą się dobrze bawisz grając, a nudzisz się oglądając walki high-level.

17
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Maj 03, 2012, 12:07:45  »
Hej, tak sobie pomyślałem, że wypowiem się na temat boost chainów.

  • Mam wrażenie że full boost combo (np. lp mp hp hp) jest kompletnie useless (nie da się confirmować, skalowanie, większość damage'u recoverable)
  • Użyteczne natomiast bywają boost chainy zaczynające się od mp/mk - confirmujemy jakimiś jab-ami, linkujemy mp/mk i jedziemy boosta do wybitki. Użyteczność zależy od życia i metera:
    • przeciwnik ma dużo życia a Ty masz mało życia (tag partner ma więcej) i nie więcej niż jeden pasek? polujesz na boosta od mp/mk. Nie ważne czy po confirmie, czy z poke'a bufforując resztę.
    • w przeciwnym razie nie warto - nie potrzebujesz taga to idziesz na dmg, potrzebujesz taga i masz dużo paska to idziesz na dmg ze switch cancelem

18
Jin / Odp: [SFxTK] Jin - Combos
« dnia: Kwiecień 23, 2012, 20:09:30  »
Jin ma jeszcze sympatyczny overhead starter do bnb-ków wspomnianych wyżej: f+lk xx lp xx lk, cr.lp
Skalowanie spore, ale oh to oh.

EDIT:
Trochę to potrenowałem i raczej to oleję - niby link na 2 frame-y, ale bardzo późny (bez rytmu) i nie plinkowalny.
Za słabą mam skuteczność. No może jeszcze popróbuję z double tapem na cr.lp jak siądę następnym razem.

EDIT:
Z double tapem jest spoko: f+lk xx lp xx lk, (double tap)cr.lp, back-mp~lp xx SS-lp, mk xx SS-mp
Bierze 270, czyli setkę więcej niż pełne kazama 6-hit combo. Na dodatek ostatnie SS-mp można zamienić na SS-lp + TAG.

19
Offtopic / Odp: PS3 + internet.
« dnia: Kwiecień 15, 2012, 15:07:06  »
zostaje opcja, ze masz do dupy kabel

20
Jin / Odp: [SFxTK] Jin - Combos
« dnia: Kwiecień 09, 2012, 18:21:50  »
A combo z double fireballem nie zabiera więcej niż to z przejściem do postawy? W sensie coś tam w cd+lp, s.mk > s.hk xx ex fireball, cd+mp.

W każdym razie jest o niebo łatwiejsze i sporo bardziej consistent, nawet jeśli zabiera parę punktów mniej. ;p

kombo z ex fireballem jest faktycznie prostsze ale dziala tylko mid screen. wole miec to samo kombo na cornera, zeby mi sie nie mieszalo we lbie.

Odpowiednio wymierzone (tak, żeby ostatni hit trafił) f,b,f+HP kroi 10 pkt więcej na końcu comba (i daje fajne opcje na taga).

właśnie to "wymierzanie" mi nie pasi, poza tym wolę korzystać z każdej okazji żeby ćwiczyć special stepa. no i trach z MP po special stepie jest dużo bardziej stylowy :P.

21
Jin / Odp: [SFxTK] Jin - Combos
« dnia: Kwiecień 09, 2012, 15:32:39  »
bnb bez metra: jHK crMP crHP xx special step-LP, sMK xx special step-MP
bnb z metrem: jHK crMP backMP-LP xx qcbPP xx downKK-MP sHK xx special step-LP sMK xx special step-MP

na moje więcej nie trzeba, działają w rogu i mid-screen. w rogu po uppercut-cie robimy crMP x 3, crHP xx special step-MP.
low starter zamiast jHK crMP to crLK crLP.

23
Hardware / Odp: Jaki TV?
« dnia: Listopad 30, 2011, 19:57:30  »
15-17 cali to bedziesz mial klopot z upewnieniem sie co do laga. nikt nie recenzuje takich malych monitorow... na http://www.digitalversus.com mozna znalezc wiarygodne info co do input laga. ja zdecydowalem sie na tego pana: http://www.digitalversus.com/lcd-monitor/lg-flatron-w2361v-p5088/test.html



Podają tu 12ms laga, czyli 0.75 klatki w bitce. Z moich pomiarów wynika, że jest nawet lepiej - jakieś 8ms (pół klatki). Mierzylem kamerka 240fps.
Poszperaj tu http://www.digitalversus.com/lcd-monitor/face-off ale mowie, danych o malych monitorkach raczej nie bedzie. Marzyla mi sie iiyama bez laga wcale, ale juz nie bylo w sprzedazy :(



Co do tv szajsunga i jego game mode, to to jest jakiś joke. Ja mam 40'' a656 i w game mode mam 50ms laga (3 klatki). tyle to ma startupu rzut w sf4 :D

24
Hardware / Odp: Hitbox SOCD i PCB
« dnia: Listopad 21, 2011, 15:24:43  »
Tak czy siak, pcb na pewno działa, nie powoduje komplikacji

Bez sensu stwierdzenie po powyższych postach.

Rozumiem, że u Ciebie wszystko bangla, ale oprócz Twojego przypadku dotąd znałem tylko dwa inne i oba powodowały komplikacje :D. Jeden przypadek to moje lutowanko (krótko po premierze sf4 vanilla, też szukałem tego pada ze względu na tutka kowala) a drugi przypadek to custom złożony przez kowala dla jakiegoś mietka, mietek podłączył do konsoli i mu w lewo zapodawała ;), dokładnie jak u mnie.

Może po prostu inne partie tych padów "czymś" się różnią i niektóre są... lewe?

25
Hardware / Odp: Hitbox SOCD i PCB
« dnia: Listopad 21, 2011, 15:08:44  »
mowisz o tym padzie co jets u mnie shakowany an stronie?
tam działała gora ponoc na ps3 jak sie podłaczyło to trzymało gore

nie górę tylko lewo ;)
mam jeszcze to polutowane cudo gdzieś w piwnicy. na pc działa poprawnie, na ps3 ma non stop lewy kierunek załączony.
przynajmniej tak było kiedyś, może updejty softu na ps3 z czasem sytuację zmieniły?

26
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Październik 18, 2011, 15:02:22  »
"Not all gems in SFxT will be opened up from the get go, DLC and other stuff will make more of them available. There will be a starter set available right out of the gate."
 :o :o :o
a pomyśleć, że chciałem się na to przesiąść z sf4

27
Offtopic / Odp: Zagadka !
« dnia: Październik 12, 2011, 15:57:58  »
Pierwszym krokiem możemy pokonać jeden stopień lub dwa stopnie. Jeśli idziemy o jeden stopień pozostałe schody możemy przejść na ich "normalną" ilość sposobów, jeśli wybierzemy krok o dwa stopnie mamy tak jak by drugi wariant w którym też istnieje określona ilość możliwości.

Nazwijmy S(n) funkcję opisującą ilość możliwości. Jeśli robimy jeden stopień na początku mamy S(n-1) możliwości dalszych kroków. Musimy to zsumować z drugim wariantem kiedy zaczynamy od dwóch stopni - wtedy dalsze schody pokonujemy na S(n-2) możliwości - z tego wychodzi że S(n)=S(n-1)+S(n-2)

bardzo ładnie, wypadałoby tylko jeszcze podać wartości S(1) = 1 i S(2) = 2, żeby rozwiązanie było kompletne

28
Offtopic / Odp: Zagadka !
« dnia: Październik 12, 2011, 13:31:59  »
niech niewolnik umyje

29
Offtopic / Odp: Zagadka !
« dnia: Październik 12, 2011, 12:45:23  »
Domyślam się że nie mieli słuszności, bo jedzenia ubywało w miarę jak ludzie jedli na postojach. Z czasem mogło się okazać, że niewolnik ma najlżejszy pakunek.

30
Offtopic / Odp: Zagadka !
« dnia: Październik 12, 2011, 12:40:21  »
No to teraz z grubej rury:
Po schodach można wchodzić pokonując 1 lub 2 stopnie. Na ile różnych sposobów można wejść po schodach gdy stopni jest n?

Strony: 1 [2] 3 4 ... 49