BACKDASH FORUM
Hyde Park => Inne gry => Chodzone bijatyki i slashery => Wątek zaczęty przez: apolon w Styczeń 18, 2010, 09:59:00
-
Pochwalcie się, jakie są wasze ulubione "chodzonki".
Moje Top 5:
1. Cadillacs and Dinosaurs
(http://img130.imageshack.us/img130/3120/cadillacs.jpg)
2. The Punisher
(http://img132.imageshack.us/img132/3793/punishera.jpg)
3. Knights of the Round
(http://img195.imageshack.us/img195/2113/knightsf.jpg)
4. Undercover Cops
(http://img130.imageshack.us/img130/6132/ucops.jpg)
5. Alien vs Predator
(http://img7.imageshack.us/img7/8490/avspe.jpg)
Musze sobie je koniecznie odświeżyć na sticku! To będzie coś :-D.
-
Na jakim emulatorze można w to pograć?
-
Żeby długo nie szukać to mame je wszystkie odpali, ale zapewniam że "google knows the answer".
-
Punisher ftw, szkoda że na emulatorze tak szybko się go przechodzi.
Ja dorzuciłbym jeszcze Golden Axe, i Klaudia też. :D
-
Szybko, jak se wrzucisz masę żetonów. Ja go wymęczyłem swego czasu na jednym kredycie, sic!
-
Ja bym dorzucil Dungeons and Dragons Shadow over Mystara. Nie dosc, ze dlugi, zawiera elementy RPG to jeszcze istnieje mozliwosc wybrania roznych sciezek
-
Apolon, szacun w takim razie, ja pamiętam że na 4 przeszedłem, ale trwało to i trwało... W założeniu miały być 3, ale w finalnej walce nie zdzierżyłem. ;)
-
dorzucam Final Fight i violet storm, ale C&D, Punisher i AvP rządzą
-
Ja w pamięci mam jeszcze Captain Commando i Avengers, kozaki! Chyba odpalę to Mame. :D Myślę, że jakby wrzucili na PSN pakiecik brawlerów za rozsądna cenę, rozeszły by się na pniu.
-
Wszystkie przechodzilem na arcade, oprocz Knights of The Round. Scoop mowil, ze u nich bez problem przechodzilo sie. U nas byl najwyzszy poziom trudnosci i na poczatku 0 zyc w zapasie, pozniej dodano jedno - nie bylo szans, aby dojsc dalej niz 5 level, chocbym nie wiem jak uwaznie gral, czasami 1 blad, 3-4 hity w combie i bylo sie dead. Ale gralismy twardo, bo gra byla jedna z moich ulubionych : ).
Z chodzonych fajne (i z kolei mega proste) bylo tez King of the Dragon i wiele innych, pozniej wkleje swoje best (moze "dokleje", bo Punisher to tez jedna z topowych)
-
u mnie jest tylko numer 1, jedyny i niepodważalny z resztą : P
(http://wirelessmedia.ign.com/wireless/image/article/996/996367/golden-axe-20090618064620010_640w_1245433053.jpg)
-
Hmm chyba u mnie by było:
1 Punisher
2 C&D
3 AvP
4 Warriors of Fate
To takie nad którymi nie muszę się zastanawiać.
Poza tym z nie wymienionych fajne było Zero Team i Vendetta.
-
Dziesięć lat temu będąc na obozie z kumplem zagrywaliśmy się w taką jedną gierke w hotelowym saloniku gier. Jedyne co pamiętam to to, że były cztery postacie do wyboru (można było grać we dwie osoby) i każda po naładowaniu specjalnego paska mogła przemienić się w jakieś zwierze (a raczej dwunożną wersję tego zwierzęcia). Pamiętam wilka i panterę, coś tam mi świta jakiś minotaur, albo coś w tym stylu. Chętnie bym sobie to odświeżył gdybym znał tytuł ;/
A najlepszy beat 'em up w jakiego grałem? Hmmm... force mode w T3 :F
-
AVP i shoryuken predatora zdecydowanie ;)
Golden Axe na amidze <3
DISHWASHER i Castle Crushers (to pierwsze to nie wiem czy tu zaliczyć :)
-
Castle Crushers jest git, tyle że mega krótkie, przeszliśmy w 3 osoby WSZYSTKO w niecałe 4 godziny.
-
Goldex Axe 1 jest genialne, szkoda, ze krotkie, plus, ze po opanowaniu zawsze sie przechodzilo, nie wazne ile dawali zyc i kresek HP (u nas bylo 0 zyc w zapasie i 2-3 kreski) i mozna bylo na 1 zetonie zawsze troche potrac : ).
-
1. God Hand
2. Urban Reign
3. Franko
4. Doman
5. Final Fight 3
-
O matko, zapomniałem o jednej z moich ulubionych!
Przyznaje jej miejsce "pierwsze i pół" zaraz za Cadillacs and Dinosaurs.
1.5. Golden Axe: The Revenge Of Death Adder
(http://img195.imageshack.us/img195/3415/99187671.gif)
-
Z staroszkolnych większość topów podaliście,mną ostro swojego czasu pozamiatał GEKIDO PSX.
-
A graliście w God of War? :D
-
; DDDDD
-
Nie zwróciłem uwagi, że ten temat jest też o slasherach :P
No to moje top 5 slasherów:
1. Ninja Gaiden Sigma (1 i 2)
2. Devil May Cry 4 (ewentualnie jeszcze 3 SE)
3. God of War (seria)
4. Heavenly Sword
5. Bayonetta - nie trawie klimatu tej gry, ale to zajebisty slasher
-
apropos oldschool hard gier graliście w Silver Surfera na nesie?
-
Goldex Axe 1 jest genialne, szkoda, ze krotkie
dokładnie, było szalenie krótkie :/
następne części już mi się tak nie podobały jak 1 :(
-
Ja to pamiętam jak w pierwszego golden axa przycinałem za czasów 286 czy nawet wcześniej, ehh.. Karta graficzna herkules i monochromatyczny monitor o barwie obrazu młodego ziemniaka późnym wieczorem. Łezka się kręci w oczku :'(
-
Dziesięć lat temu będąc na obozie z kumplem zagrywaliśmy się w taką jedną gierke w hotelowym saloniku gier. Jedyne co pamiętam to to, że były cztery postacie do wyboru (można było grać we dwie osoby) i każda po naładowaniu specjalnego paska mogła przemienić się w jakieś zwierze (a raczej dwunożną wersję tego zwierzęcia). Pamiętam wilka i panterę, coś tam mi świta jakiś minotaur, albo coś w tym stylu. Chętnie bym sobie to odświeżył gdybym znał tytuł ;/
A najlepszy beat 'em up w jakiego grałem? Hmmm... force mode w T3 :F
Mam identyczny problem Sneju! Też w to gierke grałem była mega ale jak przeszukiwałem MAME to w całej mojej kolekcji jej nie znalazłem :(
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Metamorphic_Force
5 minut w Google = stawiacie mi Coca-Colę w Lesznie :P
-
Dzięki! ; D
Co wpisałeś w googlach? Ja też próbowałem i jedyne co mi wyszukiwało to jakieś altered beast. Może jakbym spędził przy tym pięć minut to też bym znalazł ;p
-
arcade beat em up list -> Wikipedia -> szukanie nazwy, która by tu pasowała
-
Na pierwszym miejscu seria Streets of Rage [MD], dalej Golden Axe II [MD], seria Final Fight [SNES], Zombie Revenge [DC], Żabole aka Battletoads [MD, SNES]
-
Przez was napadla mnie chec na oldschool :P
Pogralem dzisiaj w Kinghts of Valour. Szczerze polecam !
-
Pamiętam że dużo żetonów poszło na Die Hard Arcade <3
http://www.gametrailers.com/video/video-game-screwattack/59016
Guardian Heroes też spoko tyle, że ciężkie strasznie.
-
1.Punisher:
(http://spiechu.all.pl/wp-content/2007/07/punisher.jpg) (http://img.brothersoft.com/screenshots/softimage/p/punisher-177122-1.jpeg)
2.Vendetta:
(http://pic6.ohpy.com/up/elbbs/2008/06/06/115239/1473274028/vendetta.png) (http://www.co-optimus.com/images/upload/image/vendetta4.gif)
3.Alien vs predator
(http://caesar.logiqx.com/snaps/emus/multi/mame/avspu_2.png) (http://s4.postimage.org/aVBrl1S.jpg)
4.Cadillacs and dinosaurs
(http://images.webmagic.com/klov.com/screens/C/wCadillacs_And_Dinosaurs.png) (http://hg101.kontek.net/finalfightclones/cd-12.png)
5.Warriors of Fate:
(http://www.freegamemobile.garagemnaweb.com.br/wp-content/uploads/2008/04/wwarriors_of_fate.png) (http://grafemusite.boo.pl/wof.png)
-
My turn:
1. Golden Axe (za nieśmiertelność)
(http://users.cs.cf.ac.uk/J.Cookson/golden-axe-1.jpg)
2. Dungeon and Dragons: Shadow over Mystra (za elementy RPG 8-players mode i gre w moim ukochanym uniwersum)
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2e/Shadow_over_Mystara_fighting_Dark_Elves.png)
3. Castle Crushers (Za odrodzenie gatunku, humor i ewolucje)
(http://media.avclub.com/images/media/game/29/cc_screencap9_jpg_595x325_crop_upscale_q85.jpg)
4. Knights of the Round (Za świetny gameplay)
(http://www.videogameconsolelibrary.com/images/1990s/94_Capcom_CPS_Changer/94_CPS_Game4.jpg)
5. Final Fight (za klasyke i nieśmiertelnych głównych bohaterów)
(http://www.futuregamez.net/ps2games/capcomc/capcomc1.jpg)
Nigdy nie grałem w Guarding Heroes a gierka wyglada na kozacką...
-
Dopiszę się do wszystkiego a w szczególności Final Fight, Cadilacs and Dinosaurs, Knights of Round, Warriors of Fate (dzięki ci Kawaksie i Final Burnie).
Z obecnych to: Ninja Gaiden, Chaos Legion, Genji
serię GOW też bym dopisał ale poziom trudności poraża - one same się przechodzą, dlatego powiem pass
-
1. Knights of the Round ( za miód podczas gry w 3 osoby)
2. Golden Axe
3. Punisher
-
(http://images.cosplay.com/photos/12/1206655.jpg)
-
dobra grafa, ale to chyba nie 16bit;v
-
(http://images.cosplay.com/photos/12/1206655.jpg)
Bez porządnej siłki i rąbania drew to tym mieczem nie porucha :(
pominę fakt, że rękojeść tego "czegoś" to chyba jakiś żart
btw mój top:
1. The Punisher
2. Captain America and the Avengers
3. D&D SoM
4. Aliens vs Predator
-
nie wnikam, ale na pewno jest lepszy niż ten cosplayowy http://30.media.tumblr.com/tumblr_kzxas069Gj1qbrupjo1_500.jpg ;) mi raczej średnio na jeża się podoba ale szacunek dla dziewczyny że wystąpiła w tym publicznie, no i jakoś tak do tematu mi pasowało ;D
-
Krótko i rzeczowo:
1. Hook [ http://www.youtube.com/watch?v=zUUrQanUuxc ]
Wydałem na tą gre tysiące starych złotych :D A po latach, po odpaleniu na EMU okazało się że można jugglować , że są priorytety na ciosach u postaci i że Thudbutt jes coorwa nie grywalny tak samo jak rufio and ACE , he he
Za system
2.C&D Ta giera ma świetny gameplay.Z resztą większośc wie :D
3.Vendetta - http://www.youtube.com/watch?v=JVX1tSylM4o przecież tu się ciągle coś dzieje, masa brutalności , bardzo dobry dźwięk.
4.sunset raiders :D http://www.youtube.com/watch?v=UEniSZDVsxw :))
5.Punisher...
-
Golden Axe i Streets Of Rage jako serie, Alien vs Predator oraz River City Ransom na GBA.
Na piątym miejscu Little Fighter 2 (story mode) ze względu na duży wybór postaci i miło spędzone chwile z przyjaciółmi ;)
Z obecnych to: Ninja Gaiden, Chaos Legion, Genji
serię GOW też bym dopisał ale poziom trudności poraża - one same się przechodzą, dlatego powiem pass
Obie części Ninja Gaiden na XBX było świetne, Sigma 2 również trzyma poziom (w zwykłe 2 nie miałem okazji pograć dłużej niż kilka chwil u znajomego). Interesujący jest na pewno Golden Axe: Beast Raider - łączy w sobie wiele elementów z klasycznych części (np. krasnele zostawiające butelki) z błędami, marną fizyką i kiepskimi elementami zręcznościowymi (np. wiatr, który zdmuchuje nas ze skał i giniemy >.>). Dodatkowo zniechęca brak trofeów, dlatego utknąłem gdzieś pod koniec :<
-
Kiedys gralem w jakas gre, to byl jakis japonski klimat, walczyles samurajem albo ninja nie pamietam. Bosowie bodajze byli dosc duzi i chyba to ich wyroznialo. Nie mam pojecia jak to sie nazywa, tylko mi cos swita, ale flaszke temu kto mi poda nazwe tej gry :)
-
Generic Ninja Sidescroller from 80's
Flaszke odbiorę później.
-
To nie to, z reszta nie widze mozliwosci sciagniecia takiej gry.
-
Może Shinobi? Na automacie w to grałeś?
-
To nie to, z reszta nie widze mozliwosci sciagniecia takiej gry.
Damn, nikt nie zauważył dowcipu?
-
No ja sie zastanawiałem czy to dowcip czy Tundra pisał serio, bałem się troche odpowiedzi więc nie zapytałem :p
-
Nie no, był widoczny, inna sprawa że Tundra go łyknął :)
-
To nie shinobi :) tak na automacie:D Ale powoli trace nadzieje ze to znajde;p A co do zartu(?) Qjona, hmmm wtf?
-
the ninja warriors?
(http://www.hardcoregaming101.net/ninjawarriors/ninjawarriorssnes-2.png)
-
Nie, cos innego:(
-
Może Sengoku 1,2,3?
1
(http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS2y2B1NLhmMyZl3z482grKjwW7jR_r_7cOVlPr8szQZddPCRol8Q)
2
(http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRmrgA3GzEryDAb8wp_2MIQG3u4Ggx7W1CK0vHIDLIaG5U2vqWm)
3
(http://3.bp.blogspot.com/_GA2044hjw5c/S7OUWlO7DCI/AAAAAAAAAbY/ZQz6k2X5BhQ/s320/sengoku3.png)
-
moje to:
1. final fight 1
2. golden axe
3. final fight 3
4. aliens vs predator
5. the ninja warriors
-
I tak najlepszy był "Doman - Grzechy Ardana".Teksty w tej grze po prostu powalały.
Np "nie jesteś godzien mego miecza dlatego zabiję cię toporem" :D
-
Chodzone mordoklepki to jest to! Moje Top 5:
5. Teenage Mutant Ninja Turtles 4: Turtles In Time
Uwielbiam, prawdziwa gratka dla fanów TMNT.
4. Little Fighter 2
No... jak pierwszy raz zrobiłem Firzena to szczęka wylądowała na podłodze. :)
3. Streets Of Rage 3
Ten soundtrack! Ten klimat! Gameplay również nienaganny, dużo lepszy moim zdaniem niż Final Fighty wszelakie.
2. Scott Pilgrim vs the World: The Game
Kto nie grał, ten trąba. Przewspaniała gra, hołdująca starym chodzonym bijatykom, z genialną oprawą audiowizualną.
1. Cadillacs & Dinosaurs
Nic nie muszę dodawać. "Kadilaki" się nie starzeją. :D
-
O k**wa. Little Fighter 2. Gra czasów podstawówki. 8)
-
Ciężko wybrać tylko te pięć pozycji bo sporo świetnych buzioklepek jest, no ale jedziemy.
5. Little Fighter 2
Całkiem sporo czasu spędzonego na tym uroczym tytule.
4. Ninja Baseball Batman
Ostatni mój mentor przypomniał i tej grze...Petycja by sprowadzić to na PSN i XBL podpisana, czekam na efekty.
3. Streets of Rage - Seria
Zawsze wolałem SoR od Final Fightów, właściwie jedynie Mighty Final Fight przypadł mi do gustu, SoR, lepszy, ciekawszy, świetny OSTek tak charakterystyczny dla Genesisa no i Poison po której każdy czuje się źle znając prawdę.
2. Punisher
Jako dzieciaczek zaliczyłem na automacie otoczony dryblasami czekającymi tylko by powiedzieć "daj przejdę ci" ale się nie dałem xD
1. Cadillacs & Dinosaurs
Król jest był i zawsze będzie tylko jeden
Niestety zabrakło miejsca dla niemniej świetnych Castle Crashers, Alien vs Predator, Captain Commando czy Turtles in Time.
-
Swoja droga zapowiada się hit który zapewne wskoczy do wielu z naszych TOP5 :)
Dragon's Crown
http://www.youtube.com/watch?v=3a_g7lUliQU
-
Protip : pracuje nad tym ekipa od Dungeons and Dragons
Uwielbiam te proporcje ciał, zwłaszcza amazonki - nowotwory na kazdym centymetrze ciała, tak jak lubie.
-
Lista oldschoolowych brawlerów podobna do tych z przed połowy roku. Wielki sentyment do Cadillacs and Dinosaurs, gdybym nie miał automatu 200 metrów od chaty to szybciej cieszy bym się snesem:D. Duble Dragon (jedna z pierwszych części-gruby, niebieski chinol pierwszy bosek, w kolejnym boss stage był giermkiem) prawdziwy pad crusher, z bracholem przechodziliśmy dziesiątki razy.
Z nowych to raczej Kung Fu Strike-za kreskę, klimat i wymagające dobrej reakcji działania.
Duble Dragon: Neon...hmm ostatnio jest hype na ten klimacik arcade(a raczej 30% klimatu bo bez ludzi oblegających automat to nie to samo), electro synth też się coraz mocniej odznacza ale mam wrażenie, że ta gra jest jakaś taka bez klimatu. Kung Fury mogli by zaadoptować w chodzone napierdalanie.
Pamięć o nowych slasherach w które grałem umarła wraz z odbiciem się od Dark Souls. "Poziom trudności", fabuła budowana na podstawie opisów przedmiotów i domysłach, wszechobecna nostalgia i to zajebiste pvp. Odstawiłem syfa4 na rzecz 300h w DS 500h w DS2...a nie miałem tak od 3 lat :D Może seria Darksiders jeszcze - mega design postaci.
-
Streets of Rage 2 > reszta
Dziękuję dobranoc :stayfree: